Emne: Regnvejr - Overraskelse ^^ Ons Maj 05, 2010 8:47 pm
Sted:: En butik i Port Angeles Tid:: Sen eftermiddag ved en 5 tiden Omgivelser:: Mennesker, ingen vampyr eller varulve ihvert fald ikke endnu. xD Vejr:: Det samme som altid, overskyet med en smule regn Påklædning: mørkeblå bukser og en sort skjorte der sidder en smule stram, hvilket viser hans smukke vampyrkrop frem ^^
Det havde set ud til at ville regne i et stykke tid hele dagen og ligesom Shin parker sin bil og går ind mod alle butikkerne begynder regnen at falde. Det rørte ham overhovede ikke, men folk ville nok kigge lidt efter ham hvis han bare gik rundt ude i regnen, så han søgte tilflugt i en lille tøj butik, der henviste sig både til drenge og piger. Den dejligere menneskeduft slog i mod ham med det samme han åbnede døren. Han stod lidt i døren og prøvede at slappe af, men han var blevet lidt stiv i kroppen. Men han lagde mærke til at nogle af pigerne i butikken vendte sig om og kiggede på ham, så han bevægede sig langsomt længere ind i butikken. Han slappede af efter nogle få minutter, han havde lige været på jagt, men derfor var det stadig meget fristende at dræbe hver et lille skrøbelige menneske der befandt sig i butikken. Men han tvang sine tanker væk fra det og kiggede på et par sorte bukser - det var ikke fordi han manglede tøj, men han kunne faktisk godt lide at få nyt tøj, en lidt mere femini side af ham (xD)
Chloe traskede rundt i regnen. Hendes tøj var blevet ret vådt, så hun skyndte sig hurtigst muligt ind i den første butik hun så. Hun kiggede rundt, og vred hendes lange hår' så gulvmåtten blev lidt våd. Hun fik onde øjne af en ekspident, så hun skyndte sig at slå blikket ned. Hun gik baglens til højre, og pludselig stødte hun ind i en helt fremmed dreng. Hun havde aldrig set ham før' men hun måtte være høflig. Så hun sagde "Åh, det må du meget undskylde. Mine tanker var på det forkete sted." Hun slog igen blikket ned, og hun følte at hun rødmede. Hun håbede at han ville tage det pænt, og ikke blive vred.
Shin lagde bukserne fra sig og vendte sig om og så smilende på pigen der var gået ind i ham. "Det gør ikke noget" sagde han og smilte sit chamerende smil. "Jeg har det også med at gå i mine egne tanker en gang i mellem" sagde han og fugtede sine læber inden han rakte sin hånd frem mod hende, mens smilet stadig spillede om hans læber. "Jeg er Shin" præssenterede han sig selv.
Hun rødmede da han rakte sin hånd ud, og da hun så at han smilede sådan til hende. Hun rakte langsomt og genert hånden frem og sagde "Chloe Alexandra Phoebe Elleholm." Hun rødmede endnu mere nu. Der var et eller andet charmerende over hans venlige smil. Hun vidste nu ikke om hun skulle spørge ham om noget. Hun tog hurtigt hånden til sig, og kløede sig spørgende i håret.
"Hyggeligt at møde dig Chloe" sagde han og smilte til hende igen. "Bor du her i Port Angeles" spurgte Shin og lagde ret hurtigt mærke til at hun var helt våd. "Du har vidst brug for noget tørt tøj" sagde han og kiggede hurtigt rundt i butikken., "Skynd dig at finde noget, jeg giver" sagde han og smilte venligt.
Hun smilede til den venlige dreng. "Nej, jeg bor i en lille lejlighed tæt ved poilitistationen i Forks, sammen med mine forældre." Hun skyndte sig ud for at finde et eller andet. Hun fandt det billigeste, da hun ikke ville være til besvær og fordi hun ikke selv havde nogle penge på sig. Kun hendes hævekort, men det var tilfældigvis blevet deaktiveret, fordi hun havde trykket koden forkert tre gange. Hun gik med tøvende og langsomme skidt hen mod Shin. Da hun stod foran ham sagde hun "Så. Du siger bare hvad jeg skylder dig. Jeg har ingen kontanter på mig, desværre." Hun så tøvende på ham og tvang et lille, men genert smil frem på sine læber.
"jeg bor også i Forks" sagde han og fulgte hende med blikket da hun gik rundt i butikken og fandt det tøj hun vil have, men han lagde mærke til at hun kun valgte det billigeste. "Du skal ikke tænke på prisen, men hvad du gerne vil have, jeg har penge nok" sagde han og smilte lidt. Han havde masser af penge efter sine forældre, og da han blev vampyr brugte han næsten ingen. "Det er en gave til dig, så du skylder mig ikke noget" lo han.
Chloe var forbløffet. Aldrig havde hun mødt en så flink og sød person. Det første hun lagde mærke til i butikken var en trøje med nogle smileyer på maven, i farver. Hun blev simpelthen nødt til at gå hen og bytte den ensfarvede langarmede bluse hun havde liggende på hendes arm. Og så slog det hende, der lå de fedeste bukser! Hun blev nødt til det. Hun kiggede spørgende og bedende på Shin, men var sikker på det ikke ville gå. Hun holdte bukserne frem så han kunne se dem. Nu ventede hun bare på hans ansigtudtryk og evt. svar.
Shin begyndte at grine lidt da hun begyndte at finde noget mere farveligt tøj. "Hvis du kan lide det" sagde han og smilte til hende. Han nærmede sig hende en smule og smilte til hende. Han stod helt tæt på hende og kiggede på bukserne. "Det vil helt sikkert klæde dig" hviskede han i øret på hende og smilte igen til hende.
"Tror du?" sagde hun og hendes kinder blussede ved hans visken. Hun trådte genert et skridt tilbage, og betragtede bukserne. Hun fandt derefter den rigtige størrelse og kiggede på Shin. Hun ventede på at han ville sige noget. Hun vendte ham ryggen, og gik på udkig efter et prøverum. Endelig fandt hun et tomt et, og prøvede det nye tøj. Hun trådte ud fra omklædningsrummet i spænding, men i håb om at han ville syntes om måden hun så ud, i det splinternye tøj.
"Helt sikkert" sagde han og smilte til hende. Shin ventede på hende, mens hun klædte om. han kiggede lidt på de bukser han havde fat i inden at hun stødte ind i ham. Da hun trådte ud igen iført det nye tøj, smilte han stort. "Det sidder perfekt på dig" roste han og nikkede.
Chloe kune igen mærke hendes kinder blusse. "Synes du virkelig?" fremstammede hun, selvom det var svært. Det var svært for hende at tage i mod tøj fra en fremmed, eller han var jo ikke fremmed mere. Men hun havde det ikke ret godt med det. Hun gik ind og tog sit gamle tøj på igen, fordi det jo skulle betales. Hun tøvede da hun rakte ham tøjet. Skulle hun bare ligge det på plads, eller mente han virkelig at han ville forære hende noget helt splinternyt tøj? Hun havde aldrig rigtig været så meget i tvivl som i dette sekund. Hun slog blikket ned på hendes sko, og kløede sig tvivlsomt i håret. Hun fremtvang et smil, imens hun kiggede på Shin.
Shin Bruger
Erfaring : 1234 Respekt : 19 Antal indlæg : 1175
Emne: Sv: Regnvejr - Overraskelse ^^ Søn Maj 09, 2010 9:04 am
"Det klæder dig rigtigt meget" sagde han og smilte til hende. Shin tog i mod tøjet og gik op til kassen. Damen bag kassen så lidt forvirret på ham, men sendte ham lidt efter et flirtende smil. Han gengældte varmt smillet og betalte for tøjet. Han gik tilbage til Chole og rakte hende tøjet igen. "Vil du ikke have det på nu?" spurgte han og smilte til hende.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Regnvejr - Overraskelse ^^ Søn Maj 09, 2010 9:08 pm
Hun blev glad indeni da han sagde at han synes tøjet klædte hende. Hun blev glad i Shins selvskab. "Jeg kan da godt tage det på nu, hvis du synes." Smilede Chloe.
Shin Bruger
Erfaring : 1234 Respekt : 19 Antal indlæg : 1175
Emne: Sv: Regnvejr - Overraskelse ^^ Man Maj 10, 2010 10:13 am
"Vil du ikke gerne i noget tørt tøj" spurgte han og smilte til hende. "Er det ikke lidt træls at gå rundt i det våde tøj" spurgte han og nikkede smilende mod hende.
"Jo, det ville være dejligt." sagde Chloe og smilede varmt til Shin. Hun gik hen til et prøverum og tog tøjet på. Og da hun kom ud igen stod hun og kiggede på Shin med et spørgende udtryk i øjenene.
Shin smilte lidt og mens hun var inde og tage tøjet på gik han op til kassen med de bukser han havde kigget på. Han vidste at de nemt ville passe ham og han gik tilbage og ventede på at hun kom ud igen, da hun gjorde det smilte han til hende. "Det klæder dig meget godt" sagde han og blinkede til hende.
Flest brugere online på samme tid var 385, Tors Sep 19, 2024 7:14 pm
Evner
Tors Aug 09, 2012 12:56 pm af Arya
Hej alle sammen nu skal vi altså lige have skrevet jeres evner ned så vi kan finde ud af hvem der har hvilke evner! husk nu at i kun kan have en evne hvis i er omega eller alfa, og omega evner ikke er særlig stærke og alfa evner er meget stærke!
A
Arya - har en tanke styrende evne, når hun ser dig i øjnene kan hun danne illusioner inde i dit hoved, selv når du er alfa kan du ikke vide med sikkerhed om det er hende der leger i dine tanker eller om det er virkeligt, meget forvirrende og farligt da hun også kan danne billeder for dine øjne så du tror du er et helt andet sted …