Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 den smukke flod fylt med stjerner...

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




den smukke flod fylt med stjerner... Empty
IndlægEmne: den smukke flod fylt med stjerner...   den smukke flod fylt med stjerner... Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 10:08 pm

Dato :: irl
Årstid :: irl
Dag :: irl
Vejr :: varmt
Sted :: den flotte sø
Tid :: irl
Omgivelser :: træ søen og hans elskede isa <3 og så ham selv da Smile

Rob sad nede ved søen. Han lyttede stille til
flodens smukke sang. Nogle få briser kom og man kunne høre
suset i træernes grenne det lød som den smukkeste musik i
hans kolde øre. Han smilede stille og lyttede vidre vandet
brisen og de søde små fulge med deres små skønne unger
pippede i kor til den flotte musik. Alt var så perfekt.
men noget kunne blive bedre hans elskede isa
skulle være der og nyde den sammen med ham...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




den smukke flod fylt med stjerner... Empty
IndlægEmne: Sv: den smukke flod fylt med stjerner...   den smukke flod fylt med stjerner... Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 10:12 pm

isa kom trøffende hen lang floden. hun havde været ude og gå mens hun havde tænkt på alt muligt. hendes øjne skinnede over den lykke der var ved floden. hun elskede bare det sted så meget hun valgte at sætte sig ned og nyde stedet. hun elskede at sidde sårn nongle steder alen og tænke. men hun var 99 siker på det vile blive bedre hvis robert var der. hun havde den halskæde på han havde givet hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




den smukke flod fylt med stjerner... Empty
IndlægEmne: Sv: den smukke flod fylt med stjerner...   den smukke flod fylt med stjerner... Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 10:17 pm

robert så sig lidt om og et stykke væk fra ham sad hans skatte pige.
han listede ind på hende med et smil og lage sine hænder foran
hendes smukke og vidunderlige øjne. Han lavede stemmen om
så godt han kunne. "hvem er det" sagde han med en pive
skids stemme. og så ned på hende med de smukkeste og
blideste øjne. Med et blev skovens musik romantisk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




den smukke flod fylt med stjerner... Empty
IndlægEmne: Sv: den smukke flod fylt med stjerner...   den smukke flod fylt med stjerner... Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 10:19 pm

isa lugtede lidt og mærkede på hans hænder"kun en vampyr har så dejlige bløde hænder. og det er min robert"fniste hun og fjernede hans hænder og så op på ham"jamen jeg fik radt igen"fniste hun og trak ham ned til sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




den smukke flod fylt med stjerner... Empty
IndlægEmne: Sv: den smukke flod fylt med stjerner...   den smukke flod fylt med stjerner... Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 10:23 pm

han klukkede sin smukke latter
"jamen det gjore du da ose.. Det kunne jeg aldrig
havdet gættet" sagde han drilsk mens han kyssede hende blidt
goddag. "er her ikke bare smukt" sagde han "men.. du er smukkere"
sagde han med den smukkeste stemme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




den smukke flod fylt med stjerner... Empty
IndlægEmne: Sv: den smukke flod fylt med stjerner...   den smukke flod fylt med stjerner... Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 10:26 pm

hun kyssede ham goddag igen og fniste"her er utrolig
smukt. fordi alt her er levende eller dødt."sukkede hun
og lukkede sine øjne i og lænede sig op af ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




den smukke flod fylt med stjerner... Empty
IndlægEmne: Sv: den smukke flod fylt med stjerner...   den smukke flod fylt med stjerner... Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 10:29 pm

han lage blidt en arm om hen og lage sit hovede
på hende mens han nynnede en stille romantisk sang
han selv havde skrevet og lavet melodi til... han alt
omkring dem var smukt selv om solen ikke skindede
var der helt lyst selvom det var mørk så var det nærmest
som om de sad i en lys strål. Det var så smukt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




den smukke flod fylt med stjerner... Empty
IndlægEmne: Sv: den smukke flod fylt med stjerner...   den smukke flod fylt med stjerner... Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 10:30 pm

isa gav et lille suk fra sig af lykke og glæde og kyssede ham så
"jeg elsker dig som nat og dag du er mit liv robert. nu skal vi snake om det vi snakkede om sidst"fniste hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




den smukke flod fylt med stjerner... Empty
IndlægEmne: Sv: den smukke flod fylt med stjerner...   den smukke flod fylt med stjerner... Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 10:39 pm

han smilede stille og gengav kysset. "det skal vi da" sagde han
og så på hendes hjerte omkring hendes hals. og så hende i øjne
med et smil. "du aner virkelig ikke hvor meget jeg elsker min
guldklump" sagde han med et skænt smil og gab hende et kys
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




den smukke flod fylt med stjerner... Empty
IndlægEmne: Sv: den smukke flod fylt med stjerner...   den smukke flod fylt med stjerner... Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 10:41 pm

"det tror jeg godt jeg ved"fniste hun og så på ham
"kan du overhovet huske hva vi snakkede om"
drillede hun ham så
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




den smukke flod fylt med stjerner... Empty
IndlægEmne: Sv: den smukke flod fylt med stjerner...   den smukke flod fylt med stjerner... Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 10:43 pm

"nej har vist fået en kort tids hukomelse"
sagde han og så på hende med et smil
"hvad var det nu" spurgte han stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




den smukke flod fylt med stjerner... Empty
IndlægEmne: Sv: den smukke flod fylt med stjerner...   den smukke flod fylt med stjerner... Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 10:44 pm

un lagde armende over kors og sagde ike et ord.
"det må du selv gætte til såh"fniste hun og så
på vandet med et grin og tænkte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




den smukke flod fylt med stjerner... Empty
IndlægEmne: Sv: den smukke flod fylt med stjerner...   den smukke flod fylt med stjerner... Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 10:48 pm

//har været stresset og har prøvet at kigge i mine eskeder men kan ikke finde det så hvad er det
giv mig et lille tegn så skal jeg nok gætte det Very Happy det lover jeg eller jeg lover det ikk helt men lover jeg skal prøve Very Happy//

han så på hende "mobse mobse" sagde han og puffede drilsk til hende med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




den smukke flod fylt med stjerner... Empty
IndlægEmne: Sv: den smukke flod fylt med stjerner...   den smukke flod fylt med stjerner... Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 10:50 pm

//noget med at bo så siger jeg ike mere xD drunken //

isa fniste og vente ryggen til ham og lod som om hun var vild fornærmet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




den smukke flod fylt med stjerner... Empty
IndlægEmne: Sv: den smukke flod fylt med stjerner...   den smukke flod fylt med stjerner... Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 10:53 pm

rob tænkt og tænkt men viste inderst god hvad det var han klukkede
"jeg ved det" sagde han og trak hende til sig så hende ryg var mod hans
bryst og mave. han lændte sig lidt frem mod hende og hviskede blidt
"har du fånet et hus i italien" han vendte sit hoved lidt på skrå så han
kunne se hende ansigt. han nussede hende blidt på ryggen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




den smukke flod fylt med stjerner... Empty
IndlægEmne: Sv: den smukke flod fylt med stjerner...   den smukke flod fylt med stjerner... Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 10:55 pm

hvis hun kunne rødme ville hendes kinder vær vildt røde
"jeg har faktis fået en villa"drillede hun og vente sit hovede mod hans
"og du skylder mig nu 80.000 doller"drillede hun med et grin
og kyssede ham længe
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




den smukke flod fylt med stjerner... Empty
IndlægEmne: Sv: den smukke flod fylt med stjerner...   den smukke flod fylt med stjerner... Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 10:59 pm

han kyssede med og gengav og slad noget tid efter "80 tusinde" sagde han
og prøvede at lyde choket. Han smilede "liv her jeg kommer med pengene" sagde han
og rigtig nok kom han tilbage med pengene lidt tid efter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




den smukke flod fylt med stjerner... Empty
IndlægEmne: Sv: den smukke flod fylt med stjerner...   den smukke flod fylt med stjerner... Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 11:02 pm

"jeg lavede sjov"klagede hun med et grin
og rystede på hovet


//ed og isa inde på ps. må hellere bare være venner og elske hinanden i hemmelighed. isa vil ike ha han dropper bella
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




den smukke flod fylt med stjerner... Empty
IndlægEmne: Sv: den smukke flod fylt med stjerner...   den smukke flod fylt med stjerner... Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 11:06 pm

//har set dit emne isvarfel en 11 årig kommer sammen med en 18 årig vildt
syt og meget forkert.. i irl... ed er da meget glad på dine vejne og er ose lidt choket
eller meget.. Ed holder vildt meget øje med ham der fyren til marsvis eller hvad
han nu hedder. Han er måske lidt jalosi på hende... pigen bag skjærmen
fatter ikke hvorfor at ed er sådan lige nu. han har hende jo her inde Very Happy//

han smilede stille "vi har alle de penge vi behøver" sagde han med et smil
og kyssede hende længe
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




den smukke flod fylt med stjerner... Empty
IndlægEmne: Sv: den smukke flod fylt med stjerner...   den smukke flod fylt med stjerner... Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 11:08 pm

//isa er da jaluxi på bella xD. men hun siger ike noget. og han hedder marsvis.. og nu er de kommet kæreste 0o//


hun fniste og prikkede ham i panden"self har vi alle de penge vi skal bruge"lo hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




den smukke flod fylt med stjerner... Empty
IndlægEmne: Sv: den smukke flod fylt med stjerner...   den smukke flod fylt med stjerner... Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 11:13 pm

//det ved ed da alt om... men sys det er vildt sykt og forkert selv om det er en hjemmeside
at en 11 årig og en 18 årig kommer sammen vildt klamt Sorry men sådan har jeg det hilsen pigen
bag skjærmen nu til ed Smile han elsker virkelig isa og ønsker alt godt for hende men stadig meget
jalosi på hende og sys ose det er vildt skræmmene at isa har en kæreste på 18 ÅR//

han så på hende med et smil mens han lænede sig lidt bag over
og nynnede en smukt og romantisk sang.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




den smukke flod fylt med stjerner... Empty
IndlægEmne: Sv: den smukke flod fylt med stjerner...   den smukke flod fylt med stjerner... Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 11:14 pm

//syns jeg oss vildt meget enda men isa er 15 xD og daniel rygger hende måske op på 8 årgang xD//



hun fniste og lyttede"vi kan blive det rige par i italien"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




den smukke flod fylt med stjerner... Empty
IndlægEmne: Sv: den smukke flod fylt med stjerner...   den smukke flod fylt med stjerner... Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 11:16 pm

//snyd nu jeg sku mere jalosi og mener det denne gang Sad og stadig vildt klamt sorry men sys jeg bare//

han så på hende med et smil og nynnede vidre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




den smukke flod fylt med stjerner... Empty
IndlægEmne: Sv: den smukke flod fylt med stjerner...   den smukke flod fylt med stjerner... Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 11:18 pm

//tænk sårn her når hun er blevet rygget op på 8 skoleår blir hun jo 17 så det ike klamt mere. og hvis du vil rygge op så skriv til daniel. eller bonni og sig. at du havde en bruger før. på måske 6 skoleår og sårn xD//


hun fniste og så på vandet med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




den smukke flod fylt med stjerner... Empty
IndlægEmne: Sv: den smukke flod fylt med stjerner...   den smukke flod fylt med stjerner... Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 11:20 pm

//ja tænker sådan men stadig snyd.... og ja nej glem det ha det og så vidre//

han nynnede vidre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




den smukke flod fylt med stjerner... Empty
IndlægEmne: Sv: den smukke flod fylt med stjerner...   den smukke flod fylt med stjerner... Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 11:22 pm

//bare så du ved det. isa elsker ed. men ved hun aldrig kan få ham så hun tar changsen.

hun fniste og lukkede sine øjne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




den smukke flod fylt med stjerner... Empty
IndlægEmne: Sv: den smukke flod fylt med stjerner...   den smukke flod fylt med stjerner... Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 11:25 pm

//ed har givet hendes chancen men hun behøvede ham ikke så meget huskerhan da fra i går
og endelig fandt han en løsning men godt han kan lave den om.. og så en ting mere han kan
jo ikke være ammen med en 8. årgang så det lige så syt.. og ved ose jeg aldrig for lov til at
blive rygget op på 6. eller 7. årgang hvorfor: derfor//

han lage sig ned ig sukkede uhørligt mens han så op på den smukke himel
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




den smukke flod fylt med stjerner... Empty
IndlægEmne: Sv: den smukke flod fylt med stjerner...   den smukke flod fylt med stjerner... Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 11:27 pm

//det er 5 dage siden jeg skrev tror slet ike de rygger isa op.//



"gud hvoe keg elsker dig robert"sukkede hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




den smukke flod fylt med stjerner... Empty
IndlægEmne: Sv: den smukke flod fylt med stjerner...   den smukke flod fylt med stjerner... Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 11:32 pm

//nej.. tror de er ved at undersøge det Very Happy. jeg kunne nu havde været 6. års elev med pyllermus
og så en dag var det slette så lavede jeg denne Smile//

han smilede stille mens han satte sig op han smilede til hende "det ved jeg jeg elsker ose mg selv"
sagde han drilsk og gav hende et kys på panden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




den smukke flod fylt med stjerner... Empty
IndlægEmne: Sv: den smukke flod fylt med stjerner...   den smukke flod fylt med stjerner... Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 11:33 pm

//jameeen så gør det. piiiv gør det xD//


"hvor du ond"peb hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




den smukke flod fylt med stjerner... Empty
IndlægEmne: Sv: den smukke flod fylt med stjerner...   den smukke flod fylt med stjerner... Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 11:37 pm

han klukkede stille "nej skat laver sjov" sagde han og lage en arm om hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




den smukke flod fylt med stjerner... Empty
IndlægEmne: Sv: den smukke flod fylt med stjerner...   den smukke flod fylt med stjerner... Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 11:37 pm

hun grinte og kyssede ham kærligt


//bare så du ved det du har stadig vip og det har du oss om 10 måneder xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




den smukke flod fylt med stjerner... Empty
IndlægEmne: Sv: den smukke flod fylt med stjerner...   den smukke flod fylt med stjerner... Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 11:42 pm

han kyssede med og gengav bagefter.


//har du nu sat mere vip på eller tog du pis på mig i går?... jo øhm nej glemmte det Smile//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




den smukke flod fylt med stjerner... Empty
IndlægEmne: Sv: den smukke flod fylt med stjerner...   den smukke flod fylt med stjerner... Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 11:44 pm

//købte kun for 24 ligsom jeg gjorde ved mig selv. meeeen som alle andre der køber vip blir den der meget længere xD. ooog kom nuuuu kan du ike skrive til daniel89 at du vil op på 6 det ser dumt ud at en 11 årig gifter dig xD




isa fniste og lænede sig op af ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




den smukke flod fylt med stjerner... Empty
IndlægEmne: Sv: den smukke flod fylt med stjerner...   den smukke flod fylt med stjerner... Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 11:47 pm

//ved ikke Very Happy måske efter eksamen Very Happy og efter den bliver jeg jo 3. års elev så måske
og måske ikke Very Happy jeg er jo 2. års elev... er du sikker er lidt nervøs over at rette den Very Happy fordi jeg er
ret glad for den Very Happy//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




den smukke flod fylt med stjerner... Empty
IndlægEmne: Sv: den smukke flod fylt med stjerner...   den smukke flod fylt med stjerner... Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 11:49 pm

//jeg retter ike din fil xD den har vip i lang tid i nu så det klare du selv xD
meeen når bella en dag komer på kan jeg give hende vip oss. og så kan i bække rygge op på 6 xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




den smukke flod fylt med stjerner... Empty
IndlægEmne: Sv: den smukke flod fylt med stjerner...   den smukke flod fylt med stjerner... Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 11:50 pm

han nussede hendes kind blidt

//har du set det med rob og emily altså i irl at han droppede kirtsen for hende tror jeg har
tab alt for ham han er sku en player så det gør noget og han sælger kys og er
vild med en ja skriver ordet over mail og at de forsatte bag en lukket dør
han er en KÆMPE PLAYER ikke min tybe Sad Sad Sad Sad //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




den smukke flod fylt med stjerner... Empty
IndlægEmne: Sv: den smukke flod fylt med stjerner...   den smukke flod fylt med stjerner... Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 11:52 pm

hun grinte og kyssede ham


//såså søde mange stjerner er sårn. det er deres berømthed der går dem til hovet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




den smukke flod fylt med stjerner... Empty
IndlægEmne: Sv: den smukke flod fylt med stjerner...   den smukke flod fylt med stjerner... Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 11:54 pm

han kyssede hende længe og kærligt


//ja han er sku en dumt og fatter ikke i dag hvad jeg så i den lorte person (ja undskyl men
ja er virkelig skuffet så ja derfor flipper stakels lille migud Very Happy) han skal aldrig mere havde
fan breve af mig eller svare på dem (har aldrig sendt en og nu fr han den heller ikke
havde tænkt at sende den men da jeg så dette var det "it's over" som der stod i et blad Very Happy//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




den smukke flod fylt med stjerner... Empty
IndlægEmne: Sv: den smukke flod fylt med stjerner...   den smukke flod fylt med stjerner... Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 11:56 pm

hun kyssede ham længe og igen


//han læser sikert ike dit brev
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




den smukke flod fylt med stjerner... Empty
IndlægEmne: Sv: den smukke flod fylt med stjerner...   den smukke flod fylt med stjerner... Icon_minitimeOns Aug 05, 2009 11:59 pm

det samme gjore han

//nu for han et hade bred muhahaha ej okay gør han ikke og nej han har en der læser nogen af dem op
og dem der lyder okay nice svare han måske jeg har 1 ud af 100000000 chance for at jeg for et svar. Det kan tage
evigheder Very Happy (glad for at jeg så hvem han var få er dybt godnat i en anden person ikke en stjerne eller skuespiller
men en fra min klasse Very Happy noget siger mig han selv er det med mig hehe//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




den smukke flod fylt med stjerner... Empty
IndlægEmne: Sv: den smukke flod fylt med stjerner...   den smukke flod fylt med stjerner... Icon_minitimeTors Aug 06, 2009 12:05 am

//er du vild med en fortæl fortæl xD//

hun kyssede vidre
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

den smukke flod fylt med stjerner... Empty
IndlægEmne: Sv: den smukke flod fylt med stjerner...   den smukke flod fylt med stjerner... Icon_minitimeTors Aug 06, 2009 12:06 am

//Hvis det er Daniels89 ii snakker om fra Potterskolen. Han svare sq'Da aldrig på nogen som helst besked? xD Lige meget hvad tror jeg helt ærligt at han ikke vil svare. Han har aldrig nogen sinde svaret på min venindes eller mine beskeder.. og der er mange der også brokker sig over at han ikke svare xD Meget LILLE sansynlighed (;//
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




den smukke flod fylt med stjerner... Empty
IndlægEmne: Sv: den smukke flod fylt med stjerner...   den smukke flod fylt med stjerner... Icon_minitimeTors Aug 06, 2009 12:10 am

//til isa: jaja men over beskeder vil ikke sige det i offentlighed Very Happy til den anden pige kan ikke huske navnet: ved det og nok derfor jeg ikke har lyst til at sende en ugle har gjort før med hvorfor pyllermus blev slettet og der gik 9 månder og jeg opgav håbet om at han ville svare hader ham virkelig og han skulle hjælpe ja sikke en stor hjælp man har fået Very Happy//

det samme gjore han længe
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




den smukke flod fylt med stjerner... Empty
IndlægEmne: Sv: den smukke flod fylt med stjerner...   den smukke flod fylt med stjerner... Icon_minitimeTors Aug 06, 2009 12:17 am

//hvis jeg aldrig komer på ps nu er det fordi jeg vil sende et kan du ike fidne ud at svare på ugler når de kommer brev til daniel89 xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




den smukke flod fylt med stjerner... Empty
IndlægEmne: Sv: den smukke flod fylt med stjerner...   den smukke flod fylt med stjerner... Icon_minitimeTors Aug 06, 2009 12:21 am

//okay men du skal ikke bare gå væk fra ps du er min æresgæst til bryllupet der er en lille gave Very Happy hvad øsnler isabella sig??//

han kyssede hende lænmge og kærligt

//er masvis ikke noget for isa Sad det var da skrageligt hvad skulle jeg dog gøre tage dig Very Happy ej okay nu ikke led
ej er han ikke noget for dig??//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




den smukke flod fylt med stjerner... Empty
IndlægEmne: Sv: den smukke flod fylt med stjerner...   den smukke flod fylt med stjerner... Icon_minitimeTors Aug 06, 2009 12:23 am

//nej nej blir på ps for din skyld xD//

//han er oka men for kongelig og isa elsker ed. og isa ønsker sig is til den store guldmedalje xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




den smukke flod fylt med stjerner... Empty
IndlægEmne: Sv: den smukke flod fylt med stjerner...   den smukke flod fylt med stjerner... Icon_minitimeTors Aug 06, 2009 12:24 am

hun kyssede ham længe igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




den smukke flod fylt med stjerner... Empty
IndlægEmne: Sv: den smukke flod fylt med stjerner...   den smukke flod fylt med stjerner... Icon_minitimeTors Aug 06, 2009 12:25 am

//ja alt for fin og adder ikke min tybe Very Happy han virker okay sød men nej han er sku ikke min tybe//

han gengav igen og igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




den smukke flod fylt med stjerner... Empty
IndlægEmne: Sv: den smukke flod fylt med stjerner...   den smukke flod fylt med stjerner... Icon_minitimeTors Aug 06, 2009 12:27 am

//100000 ærlig heller ike min xD han er for fiiin som min bedstemor xD


hun så glad på ham
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





den smukke flod fylt med stjerner... Empty
IndlægEmne: Sv: den smukke flod fylt med stjerner...   den smukke flod fylt med stjerner... Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
den smukke flod fylt med stjerner...
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Den smukke fuldmåne
» Den brusende og beroligende flod, men der mangler noget, right? (alle er velkomne til at svare)
» Stjerner
» Stjerner.
» Stjerner på nattehimlen

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Queets River-
Gå til: