Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 På andre tanker..??

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

På andre tanker..?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På andre tanker..??   På andre tanker..?? - Page 2 Icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 8:00 pm

//Vi siger bare at de har sat sig ned igen xD//

"Det er da et pænt navn!" Sagde han med et smil. Han betragtede hende fornøjet.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

På andre tanker..?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På andre tanker..??   På andre tanker..?? - Page 2 Icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 8:13 pm

//Ja XD .. //

"Det mener du vel ikke seriøst?" spurgte hun hæst.. "Man kan jo ikke engang stønne navnet. Det er for langt." lo hun.
"Mmh. Hvad vil i lave af musik næste gang?" spurgte hun med et kort smil. "Jeg kan simpelhent ikke få nok.. Selvom jeg da en smule håber på at i kommer lidt tilbage til det gamle.. Selvom jeg også kan lide det nye. Specielt Automatic og Love & Death."
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

På andre tanker..?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På andre tanker..??   På andre tanker..?? - Page 2 Icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 8:20 pm

"Jo det mener jeg!" Grinede han.
"Hmm, vi kommer nok ikke tilbage til det gamle foreløbig. Vi har allesammen forandret os sådan, så det sker nok ikke lige nu." Sagde han langsomt mens han tænkte. Så smilede han skævt til hende.
"Jeg kan da ikke fortælle dig hvad vi vil lave næste gang! Så er det jo ikke sjovt!" Fniste han.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

På andre tanker..?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På andre tanker..??   På andre tanker..?? - Page 2 Icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 8:25 pm

Hun lo. Hun kiggede på ham.. Hun kunne ikke andet. Hun stirrede ind i hans mørke øjne og tænkte for sig selv.
Alt ved ham var perfekt. Og hun følte sig ufatteligt glad da hun så på ham. hun bed sig i læben og så ned i bordet.
en masse tanker strømmede igennem hende. havde han overhovedet nogen interesse for hende?. Burde han ikke have travlt, med at lave sange, på turne, eller andet. Hvorfor sad han her sammen med hende. Hun åbnede munden for at spørge om det. Men lukkede den igen. Det kom ikke hende ved.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

På andre tanker..?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På andre tanker..??   På andre tanker..?? - Page 2 Icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 8:54 pm

..
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

På andre tanker..?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På andre tanker..??   På andre tanker..?? - Page 2 Icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 8:56 pm

//Ups, havde ikke set der var blevet svaret xD//

Bill gengældte smilende hendes blik. Han havde en idé om, at hun undrede sig over hvad han lavede her i Forks. Det gjorde de fleste. Men heller ikke han sagde noget, han tænkte at hun nok ville spørge ham, hvis det var det hun tænkte på.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

På andre tanker..?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På andre tanker..??   På andre tanker..?? - Page 2 Icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 9:01 pm

//Hah. xD .. Det er i orden.. jeg overser det også tit. xD//

Hun bed sig i læben. og kiggede ned. stilheden imellem dem var underlig. Hun så op på ham igen med en halv åben mund. Hun vidste ikke hvordan hun overhovedet ville sige noget. Det var som om at hendes tunge og mund ikke ville reagere.
Hun tog sig til hovedet et øjeblik og lagde derefter hånden på bordet mens hun spurgte "Hvorfor sidder du her sammen med mig? burde du ikke være et eller andet sted med bandet.?"
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

På andre tanker..?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På andre tanker..??   På andre tanker..?? - Page 2 Icon_minitimeMan Okt 26, 2009 5:15 pm

..
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

På andre tanker..?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På andre tanker..??   På andre tanker..?? - Page 2 Icon_minitimeMan Okt 26, 2009 5:38 pm

"Vi holder en pause. Det trænger vi til, efter alt det der følger med når man udgiver et nyt album," svarede han med et skuldertræk. Hans blik var tænksomt.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

På andre tanker..?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På andre tanker..??   På andre tanker..?? - Page 2 Icon_minitimeMan Okt 26, 2009 6:23 pm

"Jeg ville aldrig nogle sinde kunne gennemgå, alt det i skal. Du kan jo ikke gå nogle steder uden at blive genkendt." sagde hun og så ned. "Men jeg er glad for at i gør det. Ellers ville jeg sikkert ikke lytte til musik endnu." lo hun og bed sig i læben.
Hun kiggede tænkende ned i bordet. "Syng for mig!" smilede hun og så op på ham.
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

På andre tanker..?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På andre tanker..??   På andre tanker..?? - Page 2 Icon_minitimeTirs Okt 27, 2009 1:22 pm

"Ja, det kan godt være anstrengende nogen tider," sagde han stille, altså til det med at blive genkendt hele tiden af fans.
Han smilede.
"Hvad skal jeg synge?" Han grinede.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

På andre tanker..?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På andre tanker..??   På andre tanker..?? - Page 2 Icon_minitimeTirs Okt 27, 2009 3:43 pm

Hun så tænkende på ham og bed sig i læben. Hun kendte alle deres sange, men vidste ikke hvilken hun ville høre.
Hendes tanker faldt på Monsoon, Reden, Spring nicht, Love is dead, Automatic, Love & Death og in die nacht.
"Jeg tror gerne jeg vil hører... In die nacht!" sagde hun med et lillet charmerende smil.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

På andre tanker..?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På andre tanker..??   På andre tanker..?? - Page 2 Icon_minitimeOns Okt 28, 2009 3:32 pm

//Hmm.. En af mine ynglings irl <3'//
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

På andre tanker..?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På andre tanker..??   På andre tanker..?? - Page 2 Icon_minitimeOns Okt 28, 2009 8:28 pm

Bill lo stille, inden han rømmede sig og begyndte stille at synge med hans hæse og smukke stemme:
"In mir wird es langsam kalt
Wie lang können wir beide
hier noch sein..."

//Hehe x'D Den er også god!//
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

På andre tanker..?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På andre tanker..??   På andre tanker..?? - Page 2 Icon_minitimeOns Okt 28, 2009 8:41 pm

Hun nød virkelig at høre ham synge. Hun smilede stille for sig selv og kiggede på ham, mens han sang. "Bleib hier
die Schatten wollen mich holen
Doch wenn wir gehen
dann gehen wir nur zu Zweit
Du bist alles was ich bin und alles was durch meine Adern fließt" fortsatte hun stille med et grin.
Hun var ikke nogle sanger. Men alligevel havde hun en lille fin stemme.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

På andre tanker..?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På andre tanker..??   På andre tanker..?? - Page 2 Icon_minitimeTors Okt 29, 2009 3:48 pm

//Ja mega.. Det er så godt til den live koncert, hvor Bill sparker til Tom, for at få ham til at kigge xD//
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

På andre tanker..?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På andre tanker..??   På andre tanker..?? - Page 2 Icon_minitimeTors Okt 29, 2009 7:32 pm

Bill smilede stort.
Der var ikke noget bedre, end når fansene sang deres sange! Det varmede sådan i hjertet. Tænk, at andre folk synes deres sange var gode. Det var den bedste følelse.
"Immer werden wir uns tragen
Egal wohin wir fahrn egal wie tief." Fortsatte han, stadig smilende.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

På andre tanker..?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På andre tanker..??   På andre tanker..?? - Page 2 Icon_minitimeTors Okt 29, 2009 7:42 pm

"Ich will da nicht allein sein
Lass uns gemeinsam
In die Nacht." sang hun leende og smilede til ham. Hans stemme var gudeskøn, og hun elskede den af hele sit hjerte.
Hun bed sig let i læben. Bare det at høre sangens tekst varmede hendes hjerte. Mmh. Eller det der var tilbage af hendes hjerte. Hun ville helt sikkert aldrig holde op med at elske deres musik.
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

På andre tanker..?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På andre tanker..??   På andre tanker..?? - Page 2 Icon_minitimeTors Okt 29, 2009 7:46 pm

"Det er fedt at du kan sangen!" Sagde Bill imponeret til hende.
"Det er så cool. Det varmer!" Sagde han leende.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

På andre tanker..?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På andre tanker..??   På andre tanker..?? - Page 2 Icon_minitimeTors Okt 29, 2009 7:54 pm

Hun lo og rødmede... "Mmh. Det er en af mine ynglings, fra jer. Jeg har rimlig mange ynglings. men lige præcis In die Nacht er ufatteligt smuk.." sagde hun med et smil. Hun følte sig super glad for at hun sad her med ham.. Hun kunne ikke lade være at smile da hun betragtede ham ordenligt. Hun lo ved tanken om at hun ikke havde kunnet genkende ham. Men det var nok fordi at hun ikke havde set noget til dem i noget tid, siden at hun var blevet vampyr. Hun havde kun lyttet til musikken.
Men alligevel. Hvor mange har hår som Bill? .. Tsh. (xD)
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

På andre tanker..?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På andre tanker..??   På andre tanker..?? - Page 2 Icon_minitimeTors Okt 29, 2009 7:58 pm

”Det er jeg glad for at du syntes,” sagde Bill med et skævt smil.. ”Jeg er også meget stolt af den,” indrømmede han leende.
Han var stolt af alle deres mange sange, men der var selvfølgelig altid nogen som man var mere stolt af end andre.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

På andre tanker..?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På andre tanker..??   På andre tanker..?? - Page 2 Icon_minitimeTors Okt 29, 2009 8:01 pm

Hun lo og så ned på sin hånd, og tromlede let. Hendes lange hvide negle ramte bordet stille.
Hun kiggede på ham med et skævt smil. "Jeg tror mine ynglings er In die Nacht, Love is dead, Automatisch, og Reden." sagde hun og tænkte sig om. Hun kunne ikke rigtig bestemme sig for hvilke hun bedst kunne lide, da hun elskede alle..!
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

På andre tanker..?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På andre tanker..??   På andre tanker..?? - Page 2 Icon_minitimeTors Okt 29, 2009 8:10 pm

Bill tænkte sig om..
”Hmm..” Mumlede han tænksomt, og dunkede sig let i panden, mens han tænkte sig om.
”Jeg kan ikke vælge hvilken én jeg bedst kan lidt..” Sagde han så forbløffet over sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

På andre tanker..?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På andre tanker..??   På andre tanker..?? - Page 2 Icon_minitimeTors Okt 29, 2009 8:21 pm

"Mmh..." mumlede hun og lo.. Hun lagde hovedet på skrå og kiggede lidt på ham.
"Hvad med Spring nicht? .. Scream? .. En fra det nye album?" sagde hun. "Orh! . Jeg elsker Love & Death på det nye album.!" lo hun. Hendes mørke øjne prøvede at kigge ind i hans.
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

På andre tanker..?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På andre tanker..??   På andre tanker..?? - Page 2 Icon_minitimeTors Okt 29, 2009 8:28 pm

"Ja, især Spring Nicht er god!" Sagde han langsomt, mens han tænkte over hendes ord.
"Og så synes jeg at Geisterfahrer fra det nye album er fantastisk! Selvom der var en fremmed inde og synge pige-delen.." Klagede han. Han brød sig ikke om at fremmedes stemmer kom med på deres album. Deres sange var for personlige til det.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

På andre tanker..?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På andre tanker..??   På andre tanker..?? - Page 2 Icon_minitimeTors Okt 29, 2009 8:35 pm

Hun smilede lidt til ham med et skævt smil. "Jeg må også indrømme at jeg bedre kan lide når det kun er Tokio Hotel." sagde hun og kløede sig ved siden af øret. "Jeg syntes det er vigtigt at din stemme bliver fremhævet." sagde hun og bed sig i læben.. "Din stemme udvikler sig virkelig. Og jeg kan dobbelt så godt lide den nu, som den gang du var fjorten. Selvom du nu altid har sunget godt." Sagde hun og smilte skævt, men charmerende.
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

På andre tanker..?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På andre tanker..??   På andre tanker..?? - Page 2 Icon_minitimeTors Okt 29, 2009 8:51 pm

//Sorry tiden xD Jeg havde (igen) overset den -.-

"Jeg kan også bedst lide når det kun er mig der synger," grinede Bill. Han kunne bedst lide at hans stemme var i fokus. Og sådan var det bare. Så måtte folk kalde ham selvfikserede.

"Ja, min stemme har udviklet sig rigtig meget," nikkede Bill enigt. "Den gik jo også i overgang da jeg var omkring de 14-15, og det betød jo også en stor forandring."
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

På andre tanker..?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På andre tanker..??   På andre tanker..?? - Page 2 Icon_minitimeTors Okt 29, 2009 8:59 pm

//hahaahah xD! .. Er jeg nød til at skrive til dig hvert femte minut ? xD.. Arh. det er okay. jeg skal nok tage dig i ørene ^^//


Hun kiggede lidt på ham og nikkede af næsten alt han sagde. "Din stemme har kun forandret sig til det bedre" smilede hun til ham. Hun ville ikke have ham til at tro at hun fedtede for ham, for det gjorde hun slet ikke. Hun mente det ærligt.
Hun bed sig let i læben. "Well. Jeg må indrømme at jeg bedst kan lide alle de gamle sange.. For de nye er meget elektroniske og det virker slet ikke som Tokio Hotel.. Men i forandre jer jo hele tiden og det skal i have lov til." sagde hun alvorligt og skævede til ham. "Men hvis der ikke kommer mere som det gamle, så har jeg det okay med at i laver ting med den nye lyd." lo hun.
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

På andre tanker..?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På andre tanker..??   På andre tanker..?? - Page 2 Icon_minitimeTors Okt 29, 2009 9:04 pm

//haha, godt xD//

"Det synes jeg også!" Lo han.
"Tjaa, ja vi havde alle 4 behov for forandring. Ikke kun udseendsmæssigt, også den måde vi laver musik på. Personligt er jeg vild med den nye stil, men det er jo en smagssag!" Fortsatte han med et glimt i øjet. Han var godt klar over at mange fans var kede af forvandlingen, men sådan var det bare.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

På andre tanker..?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På andre tanker..??   På andre tanker..?? - Page 2 Icon_minitimeTors Okt 29, 2009 10:13 pm

hun lo og kiggede lidt på ham.. "På trods af det er der også mange som godt kan lide det nye Tokio Hotel." smilede hun.
"Mmh. Og hvis det er fint med jer. Så er det også fint med mig" sagde hun med et smil. "Alle mennesker forandre sig. Og det skal de have lov til." sagde hun. En masse tanker kredsede om det nye album.. Hun holdte meget af de nye sange. Og nogle af dem syntes hun endda mindede lidt om andre sange hun havde hørt.. Men det ville aldrig være det samme.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

På andre tanker..?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På andre tanker..??   På andre tanker..?? - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 30, 2009 3:56 pm

//mh. D: //
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

På andre tanker..?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På andre tanker..??   På andre tanker..?? - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 30, 2009 7:51 pm

Bill nikkede ivrigt.
"Ja nemlig. Og jeg holder meget af at forandre mit udseende." Han smilede let, og tænkte på alle de forskellige frisurer han havde haft. Jo, han holdt meget af forandring. Det var sundt, mente han.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

På andre tanker..?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På andre tanker..??   På andre tanker..?? - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 30, 2009 7:58 pm

"Hmm.. Jeg hader forandring.. Jeg frygter det nærmest. Jeg har altid villet beholde nuet. Og frygtet fremtiden.. Men det har jeg lært at leve med. Mh. Men udseende mæssigt forandre jeg mig ikke spc. meget. Jeg er kedelig at se på i forhold til dig. Du er meget mere detaljeret. Hvilket jeg bestemt ikke er. Jeg kan godt lide at se enkel og alligevel køn ud" sagde hun og smilede skævt.
Det var rigtig nok det hun sagde. Hun elskede at gøre noget ud af sine øjne, men ellers var hun meget enkel.
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

På andre tanker..?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På andre tanker..??   På andre tanker..?? - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 30, 2009 8:01 pm

"Du ser ikke kedelig ud!" Brokkede Bill sig. Vel gjorde hun ej. Hun var meget smuk.
"Definér kedelig!" Bad han. Okay, hun havde ikke et vildt udseende som han, men det gjorde hende da ikke kedelig, synes han. Overhoved ikke.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

På andre tanker..?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På andre tanker..??   På andre tanker..?? - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 30, 2009 8:07 pm

Hun lo.. "Mit tøj er meget enkelt for det første. Og mit hår er bare sort, og hængene, og ellers er det oppe i en heste hale.
Tja. Jeg gør bare ikke så meget ud af mig selv. Jeg tror på at det er det indre der betyder mest, så hvis jeg engang skulle gå hen og blive forelsket, så skulle han forelske sig i mig, og ikke mit udseende.. Hvis bare min make up ligger ordenligt, og mit hår sidder noglelunde, så er det fint med mig," sagde hun og bed sig i læben.. Det var et rimligt svært spørgsmål at besvare.
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

På andre tanker..?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På andre tanker..??   På andre tanker..?? - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 30, 2009 8:22 pm

"Mmm, det er klart at det ikke er udseendet man skal være forelsket i, men personligheden." Svarede Bill stille og tænkende. Han kunne godt lide at gøre noget ud af sig selv, det var derfor han havde makeup på, og hans tøjstil var så ekstrem og at hans frisure var så vild.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

På andre tanker..?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På andre tanker..??   På andre tanker..?? - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 30, 2009 8:30 pm

Hun lo.. "Det betyder jo heldigvis ikke at jeg overhovedet ikke gør noget for mit udseende." mumlede hun.
"Men det er ikke nær så vigtigt for mig." lo hun og kiggede ned på sine hænder. Hun havde 7 ringe på den ene hånd, og 3 på den anden, alle sammen af sølv, da hun elskede at vise sine hænder frem. Det var vigtigt for hende at hendes hud så ordenligt ud. Specielt på hænderne. Og hun hadede skidt under neglene.
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

På andre tanker..?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På andre tanker..??   På andre tanker..?? - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 30, 2009 9:12 pm

//Undskyld Julle, du bliver snart nødt til at slå mig ihjel :/

"Man kan ikke se, at det ikke er nær så vigtigt for dig," lo han. Det var positivt. Hun var bare naturlig smuk. Bill så ikke nær så godt ud uden makeup, men han var dog stadig køn.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

På andre tanker..?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På andre tanker..??   På andre tanker..?? - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 30, 2009 9:22 pm

//hahaha. Hmm.. Det er i orden, Pernille. xD' //


Hun lo hjerteligt. "Man kan tydeligt se at det er vigtigt for dig. Det klæder dig også." sagde hun og tænkte. Han havde altid været køn. Sådan var det. Han havde aldrig været grim, det vidste hun fra alle de videoer hun havde set. Hun tog fat i hans hånd og studerede den.. "gør du altid så meget ud af dine hænder?" spurgte hun ham med et skævt smil.
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

På andre tanker..?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På andre tanker..??   På andre tanker..?? - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 30, 2009 9:26 pm

Han lo rødmende.
"Tak.."
Han betragtede sine negle. De var ikke for lange, perfekt klippede, og så selvfølgelig sorte med hvid som de plejede.
"Ja, jeg sætter en ære i at have smukke hænder." Lo han. Det var måske lidt feminint at gå sådan op i sine negle, men det var han ligeglad med.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

På andre tanker..?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På andre tanker..??   På andre tanker..?? - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 30, 2009 9:31 pm

Hun kiggede lidt på ham med et smil. "Det er godt.. Jeg hader virkelig nedbidte negle." sagde hun med et skævt smil, og betragtede sine egne hænder.. Hendes negle var så lange at de let ville knække. "Mine skal files ned. De er alt for lange!" sagde hun og lagde tungen over sine fortænder, hvorefter hun vendte sit blik mod ham.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

På andre tanker..?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På andre tanker..??   På andre tanker..?? - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 30, 2009 9:55 pm

//Mmmh. *At dræbe pernille oO*//
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

På andre tanker..?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På andre tanker..??   På andre tanker..?? - Page 2 Icon_minitimeLør Okt 31, 2009 8:32 pm

"Jahr, jeg hader også virkelig nedbidte negle!" Sagde Bill og gøs.
Hvordan kunne man bide i sine negle!?
Han forstod det virkelig ikke

//Bare gør det, jeg fortjener det xD
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

På andre tanker..?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På andre tanker..??   På andre tanker..?? - Page 2 Icon_minitimeLør Okt 31, 2009 8:50 pm

//Nah. Jeg kan ikke gøre det xD' .. så er vi en mindre tokio hotel fan i verden oo' ..//

Hun bed sig let i læben. Han var faktisk utrolig let at tale med? Og så delte de mange af de samme meninger. det var nok derfor at det var så let at tale til ham .. Hun smilte skævt og kørte en hånd gennem håret, samtidig med at hun bed sig i læben. Hun kiggede derefter ned i bordet. og lod bare stilheden komme over dem.. Det var nu meget rart.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





På andre tanker..?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På andre tanker..??   På andre tanker..?? - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
På andre tanker..??
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» andre der bor her?
» nye tanker..
» Tanker!! xD
» Sne og tanker.
» tanker.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Caféen-
Gå til: