Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 nye tanker..

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




nye tanker.. Empty
IndlægEmne: nye tanker..   nye tanker.. Icon_minitimeOns Aug 19, 2009 6:58 pm

Sted: stranden..
Tid: 23.00
Omgivelser: her er der kun Isabella.
Vejr: overskyet, det blæser lidt, men det er lunt.
Årstid: Sommer.
Tøj: sommerkjole.
Dufte: det saltede vand, blomsterne, vinden.

Isabella var gået ned på stranden for at få kontrol over sine tanker. Hun vidste stadig ikke helt, hvad der var sket, hun var forvirret. Hun havde sat sig på en træstup. Hun sad og så over vandet. *Jeg hader seriøst kjoler.* tænkte Isabella mellem alle sine andre tanker, hun sukkedede kort. Hun rettede lidt på sit hår og så kort op på himlen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nye tanker.. Empty
IndlægEmne: Sv: nye tanker..   nye tanker.. Icon_minitimeOns Aug 19, 2009 10:19 pm

Freddy kom gående ned til vandet han havde lige spist aftensmad. Han så pigen der sad alene han sagde "Hva'? Hygger du dig?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nye tanker.. Empty
IndlægEmne: Sv: nye tanker..   nye tanker.. Icon_minitimeOns Aug 19, 2009 10:21 pm

Isabella blev lidt forskrækket, da hun hørte drengen. "Tja... tænker bare lidt." sagde hun og smilte. Hun kunne igen mærker/lugte noget, men hun vidste bare ikke hvad.


Sidst rettet af Isa-Bella Tors Aug 20, 2009 1:17 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nye tanker.. Empty
IndlægEmne: Sv: nye tanker..   nye tanker.. Icon_minitimeOns Aug 19, 2009 10:23 pm

Freddy stod og betragtede pigen og spurgte "Må jeg sætte mig?" Han smilte lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nye tanker.. Empty
IndlægEmne: Sv: nye tanker..   nye tanker.. Icon_minitimeOns Aug 19, 2009 10:24 pm

"Ja.." sagde hun og gjorde lidt plads.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nye tanker.. Empty
IndlægEmne: Sv: nye tanker..   nye tanker.. Icon_minitimeOns Aug 19, 2009 10:25 pm

Freddy satte sig ved siden af pige og sagde "hvad er det du tænker på?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nye tanker.. Empty
IndlægEmne: Sv: nye tanker..   nye tanker.. Icon_minitimeOns Aug 19, 2009 10:26 pm

Isabella trak lidt på skulderne. "Det er lidt forskelligt og meget forvirrende." sagde hun og sukkede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nye tanker.. Empty
IndlægEmne: Sv: nye tanker..   nye tanker.. Icon_minitimeOns Aug 19, 2009 10:28 pm

Freddy så lidt forvirret ud. han sade så "Kan du prøve og forklare det?, jeg vil gerne hjælpe dig med at få det lidt mere på det rene" Han smilte lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nye tanker.. Empty
IndlægEmne: Sv: nye tanker..   nye tanker.. Icon_minitimeOns Aug 19, 2009 10:29 pm

"Det kan jeg desværre ikke.." sukkede Isabella. *Damn it til en hemmelighed.* tænkte hun.

//bliver nød til at logge... skrives vi ved?//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nye tanker.. Empty
IndlægEmne: Sv: nye tanker..   nye tanker.. Icon_minitimeOns Aug 19, 2009 10:45 pm

Freddy brugte lang tid på at tænke på sit svar og svarede så "Okay? handler det om en jeg måske kender?"




//Undskyld det tog så lang tid! :S Men selvfølgelig vil jeg skrive med dig igen Very Happy//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nye tanker.. Empty
IndlægEmne: Sv: nye tanker..   nye tanker.. Icon_minitimeTors Aug 20, 2009 1:13 pm

//(:vi svarer bare lige, når vi har tid..//

"Det omhandler mere mig selv..." mumlede Isabella og så på vandet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nye tanker.. Empty
IndlægEmne: Sv: nye tanker..   nye tanker.. Icon_minitimeMan Aug 24, 2009 2:31 pm

Emily var ude og svømme i havet. Hun havde i et stykke tid været under vandet og sprang nu op af det og gik op på land. Hun klukkede derefter muntert og duftede 2 artsfæller...Freddy, og en eller anden. Hun kiggede sig nysgerrigt omkring.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nye tanker.. Empty
IndlægEmne: Sv: nye tanker..   nye tanker.. Icon_minitimeMan Aug 24, 2009 2:51 pm

AMira kom gående ned langs vandkanten, hun stirrede ud over havet i dybe tanker. Så snublede hun over en sten og gav et hyl fra sig. Hun rejste sig og bandede, imens hun børstede sandet af sig. Så fik hun øje på tre personer, som hun ikke kendte og sank en klump.
Så, efter et stykke tids overvejelser, hvor hun havde stået og stirret på dem, gik hun langsomt og prøvende over mod dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nye tanker.. Empty
IndlægEmne: Sv: nye tanker..   nye tanker.. Icon_minitimeMan Aug 24, 2009 2:56 pm

Emily suftede igen..noget nyt? Hun vændte sig hurtigt om og smilede stort til pigen som kom over imod hende. Tydeligvis Genert. Emily prøvede at tage det roligt og smilede derfor mere roligt til hende, selvom begejstringen lyste ud af øjnene på hende...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nye tanker.. Empty
IndlægEmne: Sv: nye tanker..   nye tanker.. Icon_minitimeMan Aug 24, 2009 2:58 pm

Amira bed sig i læben, overrasket over pigens reaktion på hendes tilstedeværelse. "hej" sagde hun så forsigtigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nye tanker.. Empty
IndlægEmne: Sv: nye tanker..   nye tanker.. Icon_minitimeMan Aug 24, 2009 3:02 pm

Emily bed også sig i læben..Pigen var nok en del år ældre end hende selv. "Hej" sagde hun smilende og lagde hovedet på skrå "Ny?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nye tanker.. Empty
IndlægEmne: Sv: nye tanker..   nye tanker.. Icon_minitimeMan Aug 24, 2009 3:04 pm

Amira blev flammende rød i hovedet "Lige flyttet til" mumlede hun lettere irriteret over noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nye tanker.. Empty
IndlægEmne: Sv: nye tanker..   nye tanker.. Icon_minitimeMan Aug 24, 2009 3:07 pm

"Uuuh" mumlede Emily "Håber dog ikke du tog det som en Fornærmelse?" Emily bed sig let i læben og rettede op på sit hovede med et undskyldende blik på hende "JEg ehdder Emily" sagde hun langsomt og smilede derefter lidt mere blidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nye tanker.. Empty
IndlægEmne: Sv: nye tanker..   nye tanker.. Icon_minitimeMan Aug 24, 2009 3:09 pm

Amira skubbede noget hår om bag øret "Nej nej, jeg er bare... Jeg hedder Amira" afbrød hun og smilede til Emily
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nye tanker.. Empty
IndlægEmne: Sv: nye tanker..   nye tanker.. Icon_minitimeMan Aug 24, 2009 3:12 pm

Emily nikkede "Mmh..Hej med dig" smilede hun "Og velkommen til, bor du her i La Push?" spurgte hun og satte sig ned på en sten som lå i sandet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nye tanker.. Empty
IndlægEmne: Sv: nye tanker..   nye tanker.. Icon_minitimeMan Aug 24, 2009 3:16 pm

Hun nikkede "Ja, men jeg går i skole i Forks" sagde hun og satte sig i sandet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nye tanker.. Empty
IndlægEmne: Sv: nye tanker..   nye tanker.. Icon_minitimeMan Aug 24, 2009 3:23 pm

Det gør jeg også" smilede hun og betragtede hende "Hvor gammel er du? Du er ældre end mig.:" kommenterede hun "17..18 år vil jeg gætte på?" samilede hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nye tanker.. Empty
IndlægEmne: Sv: nye tanker..   nye tanker.. Icon_minitimeMan Aug 24, 2009 3:29 pm

"18" sagde hun og skar ansigt "Hvad med dig?"



OOG// Bliver nød til at logge nu, skal flytte værelse Very Happy ///
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nye tanker.. Empty
IndlægEmne: Sv: nye tanker..   nye tanker.. Icon_minitimeMan Aug 24, 2009 3:30 pm

"Ej hvor snyd" fnes Emily glad og kiggede på hende "Jeg er 16 år.." sagde hun og skar selv ansigt

//Helt fint, vi skrives ved Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nye tanker.. Empty
IndlægEmne: Sv: nye tanker..   nye tanker.. Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 3:01 pm

Isabella så sig lidt om, da hun fik færten af noget. Hun fik øje på nogle piger.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nye tanker.. Empty
IndlægEmne: Sv: nye tanker..   nye tanker.. Icon_minitimeTors Aug 27, 2009 5:03 pm

Freddy betragtede Ias-bella og sagde så "si nu hvad du tænker over?" Han smilte stort
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nye tanker.. Empty
IndlægEmne: Sv: nye tanker..   nye tanker.. Icon_minitimeTors Aug 27, 2009 5:06 pm

"Du lugter sjovt." kom Isabella til at sige og glemte helt, hvad han havde spurgt om.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





nye tanker.. Empty
IndlægEmne: Sv: nye tanker..   nye tanker.. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
nye tanker..
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» tanker.
» Tanker!! xD
» Sne og tanker.
» Fuld af Tanker
» Mange tanker

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Reservatet :: La Push-
Gå til: