Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Skoledagen.. xD

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD Empty
IndlægEmne: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 5:50 pm

Dato:: Maj
Sted:: Skolen
Vejr:: det regner og masser af sorte skyer
Tid:: Lige inden skoletid
Omgivelser:: Mange mennesker der er på vej i skole

Shin havde hentet Kayli og kørt ned mod skolen. han havde parkeret bilenog taget sin taske med ud af bilen, hvorefter han var gået om på den anden side og åbnet døren for Kayli..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 5:55 pm

Kayli gik stille ud af bilen hun havde en lilla t-shirt på og en sort nederdel og et par lange sorte støvler på hun havde sin sorte taske med pinke knapper over skulder hendes hår hang ned over skulder hun havde et lilla hårbånd i håret "tak" smilte hun og så sig omkring
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 5:57 pm

"det er så skolen" sagde han og så mod de hvide byggninger.. "Hvad skal du havde i første time" spurgte han og smilte til hende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 5:59 pm

hun så ned på sine ting som hun havde fået af skolen "jeg skal havde dansk" udbrød hun og sukkede "jeg hader det" hviskede hun og så op mod skolen og på alle eleverne som var der
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 6:01 pm

//Mener du ikke engelsk.. De har ikke Engelsk i wachington... xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 6:02 pm

//jeg er ligeglad x'D//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 6:04 pm

//Hehe.. Jeg tager det som engelsk xD//

"Jeg skal havde engelsk" sagde han og lukkede døren.. "Hvad siger du til at sapotere nogle timer" spurgte han da han ikke selv var særlig glad for at gå i skole og kom der kun på grund af at Kate tvang ham..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 6:07 pm

hun nikkede "det kan vi vel godt" smilte hun og så ned af sig selv for at se at alt sad som det skulle
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 6:09 pm

"Okay.. vores engelske lærer er en gammel trættende mand, som man skal bare sidde og smide med viskelæder og papir" sagde han grinenden.. Han vidste godt at han nogengange var barnligt, men han var ligeglad med hvad folk syntes om ham, hvis de ikke kunne lide ham var det deres problem..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 6:12 pm

hun fniste lidt "er der så nogle sjove at kaste efter ?" spurgte hun stille om og håbede ingen hørte hende hun gik helt tæt på ham og så op på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 6:13 pm

"masser" lo han.. "Der er mange der er kloge og tager timen seriøst og de flipper ud hvis man driller dem lidt" lo han fortsat.. Han løftede hurtigt sine øjnbryn og smilte til hende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 6:18 pm

hun klappede i hænderne og smilte op til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 6:21 pm

Shin åbnede døren ind til skolen.. Han holdt døren for Kayli.. De gik ind på en lang gang som var malet i grå og en masse skabe stod på af muren.. Shin gik hen til sit skab pg låste det op og smed sin taske ind og tog sine engelskbøger.. "har du fået dit skab" spurgte han og smækkede skablågen bag sig..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 6:24 pm

hun rystede på hovedet og tog fat i hans trøje mens hun så sig omkring
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 6:25 pm

"Vil du have din ting i mit skab" tilbød han smilende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 6:27 pm

hun så op på ham og tog sine engelskbøger op og gav ham tasken "tak" smilte hun og tog fat i hans trøje igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 6:29 pm

Shin låste skabet op igen og lagde hendes taske derind.. "Når skal vi komme til time" spurgte han med et grin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 6:30 pm

hun så op på ham og nikkede og holde stadig fast i hans trøje så hun ikke fald over noget mens hun så alle andre veje
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 6:32 pm

Shin dgik hen af gangen.. "er der anderledes end der hvor du kommer fra" lo han og tog hendes hånd.. " er der for mange nye" spurgte han grinende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 6:36 pm

hun smilte op til ham "det er slet ikke det samme meget bedre" sagde hun glad og gav hans hånd et klem uden hun lag mærke til det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 6:38 pm

"den her vej" sagde han og hev hende med ind i et tomt lokale.. "Der er ikke kommet nogen" sagde han smilende og satte sig på en af bordene..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 6:41 pm

Kayli smilte og så sig omkring hun løb hurtigt hen til ham og smilte "her er da godt nok" hun tænkte sig lidt om "pænt" sagde hun underligt og lag sit hovede på skrå
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 6:43 pm

"ja indtil vi har time" sagde han smilende.. "Så ligger der papir og viskelæder på gulvet" lo han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 6:48 pm

"det tror jeg på med dig i klassen" drillede hun og løb op til tavlen og skrev (det er Shin der kaster med alt) fniste hun og viste ham det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 6:49 pm

Shin løb op og skrev ( Nej det er Kayli) han lo blidt og prikkede hende i siden..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 6:52 pm

"ikke prikke" sagde hun og hoppede til siden (nej vi ved alle at det er Shin) skriv hun mens hun stod på tæer for at nå
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 6:54 pm

"Hvorfor ikke" spurgte han og tog et skrid tættere på hende og prikkede hende igen i siden og derefter begyndte at at viske det ud og skrev (Kayli skriver på tavlen) Han smilte lidt til hende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 6:59 pm

hun hoppede til siden igen "ikke prikke" sagde hun og viskede det ud "man må ikke skrive på tavlen" sagde hun og så op på ham inden hun rykkede sig længere væk fra ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 7:00 pm

"jeg må" sagde han og tegnede en meget grim Sol der smilte..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 7:05 pm

hun grinte og gik foran ham og tegnede en sky hvor der kom regn ud af
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 7:06 pm

han lo lidt og tegnede en fugl der fløj hen mod skyen og så den blev grillet..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 7:08 pm

"nej" udbrød hun og grinte og tegnede en mand hvor lynet var på vej og slå ned i og skrev (Shin) ved ham og fniste
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 7:10 pm

Shin spillede fornærmet og så surt på hende.. "Sådan der jeg ikk ud" sagde ha og kom til at smile..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 7:11 pm

hun grinte "nej du har en støre næse" fniste hun og gjorte næsen længere
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 7:13 pm

Shin lo go tegnede en tinstikmand på tavlen.. Han var ikke særlig godt til at tegne så den blev ikke særlig pæn.. "Så er det dig" lo han..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 7:15 pm

hun rystede på hovedet "nej jeg er vel pæner end det" sagde hun og så chokket op på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 7:16 pm

"jeg er ikke særlig godt til at tegne.. Men det kan du vel se" lo han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 7:18 pm

"ja og derfor er det der ikke mig" grinte hun og så op på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 7:22 pm

"Så kan du tegne dig selv" sagde han og rettede lidt på tegningen, men den blev ikke bedre..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 7:23 pm

hun rystede på hovedet "nej ikke før jeg ved hvad du skal gøre med mig" sagde hun og smilte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 7:27 pm

"Bare et par lyn og sådan" sagde han uskyldigt..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 7:29 pm

hun rystede på hovedet "så tegner jeg mig jo ikke" fniste hun og gik væk fra ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 7:31 pm

Shin trak på skulderne og så uret.. "Vi skulle være begynt fra 15 min siden" sagde han og bed dig i læben..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 7:33 pm

"er vi gået rigtigt ?" spurgte hun stille om og så sig omkring gik ud på gangen hvor der ingen elever var

//hvorfor bider du mig i læben x'D//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 7:39 pm

Shin så på en opslagstavle der hang i klasse.. Der stod at timen var flyttet ned i kælderne.. Shin lo og viste det til Kayli..


//der skulle stå Sig.. KOm til at skriv fejl.. xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 7:41 pm

Kayli gav en lyd fra sig "hvad gør vii ?" spurgte hun stille om og så op på ham

//ved jeg godt x'D jeg driller bare//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 7:42 pm

"Pjækker" svarede han kort og smilte..

//hehe//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 7:44 pm

hun underligt på ham "min første dag min første time også pjækker jeg" sagde hun chokket og tog sine bøger og gik ud på gangen og gik den ene vej "kælder ? hvor er du" sagde hun mens hun gik på gangen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 7:46 pm

Shin fulgte smilende efter hende.. "Det er ikke den vej" sagde han men hjælp hende ikk..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 7:49 pm

hun vende sig om og gik den anden vej "lille kælder ?" spurgte hun stile om mens hun trippede afsted
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Skoledagen.. xD Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Skoledagen.. xD
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Skoledagen alene.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Forks High School-
Gå til: