Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Skal hente Donnie og skal så i skole

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Skal hente Donnie og skal så i skole - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skal hente Donnie og skal så i skole   Skal hente Donnie og skal så i skole - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 07, 2009 2:32 pm

Han rystede på hoved af hende, "Du vil få det bedre med en anden Hayley, jeg har været for lang til væk og det viste sig bare at du ikke kunne vente" han trak på skulderne og kunne mærke hvordan han kun kom tættere på døden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal hente Donnie og skal så i skole - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skal hente Donnie og skal så i skole   Skal hente Donnie og skal så i skole - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 07, 2009 2:35 pm

Hun sukkede svagt "Okay.Hvis jeg vælger en anden..Må jeg så ikke bede om en ting"
hun sukkede igen "Og det er okay du siger nej" hun kiggede ned og havde stadig sin hånd på hans kind
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal hente Donnie og skal så i skole - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skal hente Donnie og skal så i skole   Skal hente Donnie og skal så i skole - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 07, 2009 2:38 pm

"Hvilken" sagde han og ville først høre hvad det var hun ville sprøger om.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal hente Donnie og skal så i skole - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skal hente Donnie og skal så i skole   Skal hente Donnie og skal så i skole - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 07, 2009 2:41 pm

Hun bed sig i læben og slap den for at sige
"Må jeg ikke kysse dig en sidste gang" hun kiggede stadig ned og
hendes tanker fløj rundt og hun kunne ikke finde hovede og hale i noget som helst
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal hente Donnie og skal så i skole - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skal hente Donnie og skal så i skole   Skal hente Donnie og skal så i skole - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 07, 2009 2:45 pm

Han rystede på hoved, "Hvis du ser det på den her måde er det mig der har taget fejl" han vendte sig om og begyndte at gå, selv havde han gjort noget dumt men han havde elsket Hayley.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal hente Donnie og skal så i skole - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skal hente Donnie og skal så i skole   Skal hente Donnie og skal så i skole - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 07, 2009 2:48 pm

Hun kiggede ned og fik ret ondt i maven hun havde elsket ham meget højet
og det hun gjorder nu havde hun ikke lyst til men hun havde det som om
hun blev nød til hun kiggede efter ham inden hun løb over til ham "Ej undskyld pleas lad være med og gå"
sagde hun grædene men der kom ingen tår da hun ikke kunne græde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal hente Donnie og skal så i skole - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skal hente Donnie og skal så i skole   Skal hente Donnie og skal så i skole - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 07, 2009 2:49 pm

Han vendte ikke hoved mod hende, "HVorfor Hayley, hvorfor" han kiggede ud foran sig ud i tomheden og ud i ensomheden"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal hente Donnie og skal så i skole - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skal hente Donnie og skal så i skole   Skal hente Donnie og skal så i skole - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 07, 2009 2:51 pm

Hun sukkede og bed sig i læben
og sagde så "Du må ikke gp fordi jeg elsker dig og jeg var bange for du ikke ville tilgive mig"
hun kiggede på ham med et grædene blik
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal hente Donnie og skal så i skole - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skal hente Donnie og skal så i skole   Skal hente Donnie og skal så i skole - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 07, 2009 2:55 pm

"Valgte du ikke den anden" sprugte han hende, med en rolig stemme, var det virkelig sådan for ham alle skulle bare bruge ham, den eneste han ikke havde følt sig brugt af var et menneske, og Ribanalon.
Men Ribanalon havde jo også kendt ham hele sit liv, men dette menenske brugte ham ikke selvom den ikke havde kendt ham særlig meget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal hente Donnie og skal så i skole - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skal hente Donnie og skal så i skole   Skal hente Donnie og skal så i skole - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 07, 2009 2:58 pm

Hun rystede på hovedet "Nej..Tro du at jeg bare har brugt dig..Demetri jeh elsker dig altså"
hun kiggede alvorligt på ham "Jeg var bare bange for mine følser var store end dine og du ville blive sur"
hun holdte en pause " over det jeg har gjoret men..Jeg har følser for dig og jeg elsker dig" hun havde stadig græd i stemmen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal hente Donnie og skal så i skole - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skal hente Donnie og skal så i skole   Skal hente Donnie og skal så i skole - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 07, 2009 3:02 pm

Han vendte sig mod hende, "Hvad med din nye" sprugte han, "hvis du kan såre en engang kan du gøre det igen."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal hente Donnie og skal så i skole - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skal hente Donnie og skal så i skole   Skal hente Donnie og skal så i skole - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 07, 2009 3:04 pm

Hun kiggede ned og sagde så
"Ja..Men jeg er jo ikke sammen med ham" hun op på ham
igen hendes øjene var fuld af smerte og hende hud var meget mere bleg end den plegede og være
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal hente Donnie og skal så i skole - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skal hente Donnie og skal så i skole   Skal hente Donnie og skal så i skole - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 07, 2009 3:07 pm

Han grinte lidt over det hun sagde, "så du vil såre ham, fordi du elsker mig?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal hente Donnie og skal så i skole - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skal hente Donnie og skal så i skole   Skal hente Donnie og skal så i skole - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 07, 2009 3:08 pm

Hun nikkede svagt og bed sig i læben
"Hvis du elsker mig" hun kiggede op på ham
og løftede det ene øjenbyn
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal hente Donnie og skal så i skole - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skal hente Donnie og skal så i skole   Skal hente Donnie og skal så i skole - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 07, 2009 3:11 pm

Han løftede det ene øjenbryn, "hvad har du gjort med ham" sprugte han men hviste det faktisk godt men ville se om hun svarede sandheden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal hente Donnie og skal så i skole - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skal hente Donnie og skal så i skole   Skal hente Donnie og skal så i skole - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 07, 2009 3:13 pm

Hun kiggede og sagde så
"Jeg har ...Kysset med ham..hjemme hos ham" hun kiggede på ham
"Og tog tøjet af" hun sank en klumb
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal hente Donnie og skal så i skole - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skal hente Donnie og skal så i skole   Skal hente Donnie og skal så i skole - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 07, 2009 3:14 pm

Han smilte dystert, "Og så siger du at du ikek har været sammen med ham"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal hente Donnie og skal så i skole - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skal hente Donnie og skal så i skole   Skal hente Donnie og skal så i skole - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 07, 2009 3:16 pm

"Nej jeg siger jeg ikke er kærester med ham" hun løftede det ene øjenbryn
"Og hvad med dig mange spøger mig om du har en anden..er det rigtig" hun så trist på ham
og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal hente Donnie og skal så i skole - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skal hente Donnie og skal så i skole   Skal hente Donnie og skal så i skole - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 07, 2009 3:17 pm

Han kiggede lidt væk, "hvem spøger dig om sådan noget" sprugte han lidt irreteret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal hente Donnie og skal så i skole - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skal hente Donnie og skal så i skole   Skal hente Donnie og skal så i skole - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 07, 2009 3:18 pm

Hun rystede let på hovedet "Så det har du" hun kiggede ned og bed sig hårdt i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal hente Donnie og skal så i skole - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skal hente Donnie og skal så i skole   Skal hente Donnie og skal så i skole - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 07, 2009 3:20 pm

"Jeg har været i hæren, Haylet, men finder ikke bare ligesådan kærlighed der" han kiggede nu bestemt på hende,"men hvem har sprugt dig"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal hente Donnie og skal så i skole - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skal hente Donnie og skal så i skole   Skal hente Donnie og skal så i skole - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 07, 2009 3:22 pm

Hun sukkede og sagde så "Ja.. Shin,min søster" hun kiggede op på ham
og hendes læbe blodte lidt efter hun havde bidt hårdt i den
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal hente Donnie og skal så i skole - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skal hente Donnie og skal så i skole   Skal hente Donnie og skal så i skole - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 07, 2009 3:26 pm

Da hun sagde sin søster gav det et lille smil, "Jeg har ikke været sammen med nogen" han trak på skulderne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal hente Donnie og skal så i skole - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skal hente Donnie og skal så i skole   Skal hente Donnie og skal så i skole - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 07, 2009 3:28 pm

Hun tørte blodt væk
"Nej du kun lun på min søster heller hvad" hun lagde hænderne i lommen
og lagde godt mærke til hans smil og rystede derfor
på hovedet og kiggede ned
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal hente Donnie og skal så i skole - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skal hente Donnie og skal så i skole   Skal hente Donnie og skal så i skole - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 07, 2009 3:30 pm

Han grinte, "nej jeg tænker bare tilbage på noget Hayley" sagde han og kærtegende hendes kind hvorefter han igen ville begynde at gå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal hente Donnie og skal så i skole - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skal hente Donnie og skal så i skole   Skal hente Donnie og skal så i skole - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 07, 2009 3:32 pm

Hayley tog fat i ham og kiggede på ham
"Men hvad tætnkte du på" hun ville ikke have han skulle gå og lagde derfor sine arme om ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal hente Donnie og skal så i skole - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skal hente Donnie og skal så i skole   Skal hente Donnie og skal så i skole - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 07, 2009 3:35 pm

Han smilte og grinede så, "hvorfor vil du så gerne have mig Hayley" han kunne ikke forstå det han havde ikke engang sagt til hende hvorfor han havde været væk, og nu stod hun der som en hundehvalp, og hylede efter ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal hente Donnie og skal så i skole - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skal hente Donnie og skal så i skole   Skal hente Donnie og skal så i skole - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 07, 2009 3:37 pm

Hun havde stadig armene om ham
"Fordi jeg elsker" hun tænkte lidt og havde stadig armene om ham
"Hvor har du enig været henne" sagde hun spøgernde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal hente Donnie og skal så i skole - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skal hente Donnie og skal så i skole   Skal hente Donnie og skal så i skole - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 07, 2009 3:40 pm

Han rystede på hoved af hende, "jeg har været i hæren" sagde han køligt, og lod hende bare holde om ham uden at han gjorder noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal hente Donnie og skal så i skole - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skal hente Donnie og skal så i skole   Skal hente Donnie og skal så i skole - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 07, 2009 3:42 pm

Hun løftede det ene øjenbryn
og sagde så "Hæren" hun rystede kort på hovedet
"´Hvorfor har du ikke sagdt det" sagde hun spøgernde og havde stadig armene om ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal hente Donnie og skal så i skole - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skal hente Donnie og skal så i skole   Skal hente Donnie og skal så i skole - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 07, 2009 3:59 pm

"fordi jeg måtte væk fra alt" sagde han og og skubbede hende lidt væk med lod sine hænder ligge på hendes skulder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal hente Donnie og skal så i skole - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skal hente Donnie og skal så i skole   Skal hente Donnie og skal så i skole - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 07, 2009 4:02 pm

Hun kiggede på ham og løftede det ene øjenbryn hun havde stadig sine hænder på hans hofter
"Men hvorfor" hun bed sig i læben og kiggede på ham med et forvirrende blik
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal hente Donnie og skal så i skole - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skal hente Donnie og skal så i skole   Skal hente Donnie og skal så i skole - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 07, 2009 4:09 pm

Han rystede på hoved, "Jeg har bare ved at mindste kontrollen" sagde han og kiggede på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal hente Donnie og skal så i skole - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skal hente Donnie og skal så i skole   Skal hente Donnie og skal så i skole - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 07, 2009 4:10 pm

Hun nikkede og tænkte lidt
"Begrund af mig heller" hun så spøgernde og
nussede ham blidt op og ned af hans sidde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal hente Donnie og skal så i skole - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skal hente Donnie og skal så i skole   Skal hente Donnie og skal så i skole - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 07, 2009 4:19 pm

Han rystede på hoved,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal hente Donnie og skal så i skole - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skal hente Donnie og skal så i skole   Skal hente Donnie og skal så i skole - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 07, 2009 4:20 pm

Hun kiggede på ham og bed sig kort i læben
"Er du sikker..jeg tror jeg skal kåres som den støste idiot" sagde hun og
nussede ham med den ene hånd hvar den anden klappede hun op i hovedet på sig selv
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal hente Donnie og skal så i skole - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skal hente Donnie og skal så i skole   Skal hente Donnie og skal så i skole - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 07, 2009 4:26 pm

"Det syns jeg også du skulle" sagde han ironisk men bestemt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal hente Donnie og skal så i skole - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skal hente Donnie og skal så i skole   Skal hente Donnie og skal så i skole - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 07, 2009 4:28 pm

Hun nikkede og sagde så
"Ja så ved jeg hvad jeg skal lave" hun kiggede ned og nussede ham
vider op af sidden "tænk du har gidet og spilde din tid på en idiot" hun bed sig i under læben
og lød den hånd hun havde slået sig selv med ryge ned
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal hente Donnie og skal så i skole - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skal hente Donnie og skal så i skole   Skal hente Donnie og skal så i skole - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 07, 2009 4:36 pm

Han nikkede og sukkede så bare, "men hav det godt med shin ikke"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal hente Donnie og skal så i skole - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skal hente Donnie og skal så i skole   Skal hente Donnie og skal så i skole - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 07, 2009 4:37 pm

Hun sukkede og sagde så
"Undskyld" hun kiggede kort ned men så op på ham igen
hun følte sig ikke godt tilpas og holdte lidt beder fat i ham
"Jeg ved jeg var en idot men det skulle ikke ha gåret ud over dig"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal hente Donnie og skal så i skole - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skal hente Donnie og skal så i skole   Skal hente Donnie og skal så i skole - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 07, 2009 4:51 pm

"Men det gjorder det Haylet, det gjorder det" gentog han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal hente Donnie og skal så i skole - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skal hente Donnie og skal så i skole   Skal hente Donnie og skal så i skole - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 07, 2009 4:53 pm

Hun nikkede og sagde så
"Men hvade du tilgivet mig hvis jeg valgte og lade være med og slå op" hun
kiggede trist på ham og kunne ikke lide det hun lige hvade gjoret
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal hente Donnie og skal så i skole - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skal hente Donnie og skal så i skole   Skal hente Donnie og skal så i skole - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 07, 2009 5:02 pm

Han trak på skulderne, "det vil altid være i mit døde hjerte" sagde han og kiggede over hendes skulder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal hente Donnie og skal så i skole - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skal hente Donnie og skal så i skole   Skal hente Donnie og skal så i skole - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 07, 2009 5:04 pm

Hayley sukkede svagt og sagde så
"Du ved ikke hvor meget jeg fortryder det her..Jeg har virkelig ikke lyst til det"
hun kiggede på hans mund "Men vis du ikke kan tilgive mig er jeg vel nød til det"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal hente Donnie og skal så i skole - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skal hente Donnie og skal så i skole   Skal hente Donnie og skal så i skole - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 07, 2009 5:12 pm

"Nød til hvad" sprugte han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal hente Donnie og skal så i skole - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skal hente Donnie og skal så i skole   Skal hente Donnie og skal så i skole - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 07, 2009 5:15 pm

Hun sukkede og havde stadig fat i ham
"At gøre det her..har har ikke lyst Demetri til og gå fra dig..du er den eneste der
har fåret mit døde hjerte til og virke som om det bankede" hun kiggede rundt i hans
ansigt og bed sig blidt i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal hente Donnie og skal så i skole - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skal hente Donnie og skal så i skole   Skal hente Donnie og skal så i skole - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 07, 2009 5:23 pm

Han kiggede overrasked på hende, "og shin var bare en du var sammen med?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal hente Donnie og skal så i skole - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skal hente Donnie og skal så i skole   Skal hente Donnie og skal så i skole - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 07, 2009 5:31 pm

Hun kiggede på ham og trak så på skuldrne
"Jeg havde det ikke så godt og ige pludslig faldt jeg i" hun kiggede kort ned
"Men jeg kan godt forstå hvis du ikke vil mere" hun bed sig i læben og lukkede øjene hårdt og lidt efter åbnede hun dem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal hente Donnie og skal så i skole - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skal hente Donnie og skal så i skole   Skal hente Donnie og skal så i skole - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 07, 2009 5:41 pm

Han nikkede bare.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal hente Donnie og skal så i skole - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skal hente Donnie og skal så i skole   Skal hente Donnie og skal så i skole - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 07, 2009 5:43 pm

Hun trak på den ene skulder og spugte så
"Du sagde du havde gjoret noget dumt jeg har sagt hvad jeg har gjoret hvad har du gjoret"
hun nussede ham i sidden med den ene hånd
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Skal hente Donnie og skal så i skole - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skal hente Donnie og skal så i skole   Skal hente Donnie og skal så i skole - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Skal hente Donnie og skal så i skole
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» ingen lærer hvem skal vi ha
» Musiken skal ud
» Hvad skal jeg sige?.
» Intet at give sig til, skal man mon tage hjem??
» Endnu en dag, hvad skal jeg gøre?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Forks High School-
Gå til: