Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Skal hente Donnie og skal så i skole

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Skal hente Donnie og skal så i skole Empty
IndlægEmne: Skal hente Donnie og skal så i skole   Skal hente Donnie og skal så i skole Icon_minitimeMan Okt 12, 2009 10:35 pm

Sted: Skolen/Hos Donnie
Tid: 7:30
Omgivelse: Donnie/ Snart skolen
Vejr: regn
Påklædning: http://images2.fanpop.com/images/photos/5600000/Kristen-kristen-stewart-5657923-310-500.jpg

Hayley var kørt hjem til Donnie før at de kunne køre sammen til skole
Hun slukkede bilen og hoppede ud og løbede op til hans hovede dør og bankede på
tre gange og smilte så
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal hente Donnie og skal så i skole Empty
IndlægEmne: Sv: Skal hente Donnie og skal så i skole   Skal hente Donnie og skal så i skole Icon_minitimeMan Okt 12, 2009 10:49 pm

Han åbnede døren og lignte en der lige var hopped op af sengen, han kiggede forvirret på Hayley" Hayley" sagde han imens han kiggede på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal hente Donnie og skal så i skole Empty
IndlægEmne: Sv: Skal hente Donnie og skal så i skole   Skal hente Donnie og skal så i skole Icon_minitimeMan Okt 12, 2009 10:51 pm

Hun bed sig i læben og så på ham
"Donnie..Er du klar" hun kiggede lidt op og ned af ham og bed sig bidt i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal hente Donnie og skal så i skole Empty
IndlægEmne: Sv: Skal hente Donnie og skal så i skole   Skal hente Donnie og skal så i skole Icon_minitimeMan Okt 12, 2009 10:53 pm

Han nikkede og tog så den t-shirt han stod ned på.
"sådan" sagde han og gik ud af døren.

//han havde detg andet tøj på//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal hente Donnie og skal så i skole Empty
IndlægEmne: Sv: Skal hente Donnie og skal så i skole   Skal hente Donnie og skal så i skole Icon_minitimeMan Okt 12, 2009 10:57 pm

//Okai?//

Hayley smilede og gik ned af trappen
hun bed sig blidt i læben og kiggede så på Donnie
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal hente Donnie og skal så i skole Empty
IndlægEmne: Sv: Skal hente Donnie og skal så i skole   Skal hente Donnie og skal så i skole Icon_minitimeMan Okt 12, 2009 10:59 pm

Inden de gik ud af døren vendte Donnie sig om og gav hende et kram, "undskyld at jeg glemte at give dig et kram Hayley" han holdte hende længe ind til sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal hente Donnie og skal så i skole Empty
IndlægEmne: Sv: Skal hente Donnie og skal så i skole   Skal hente Donnie og skal så i skole Icon_minitimeMan Okt 12, 2009 11:06 pm

Hayley krammede ham igen
"Det okay..Jeg glemte også at give dig et" hun smilede og krammede ham stadig


//Logger arf//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal hente Donnie og skal så i skole Empty
IndlægEmne: Sv: Skal hente Donnie og skal så i skole   Skal hente Donnie og skal så i skole Icon_minitimeTirs Okt 13, 2009 1:48 pm

Han slap krammet og smilede, hvorefter han åbnede døren så de kunne komme ud til bilen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal hente Donnie og skal så i skole Empty
IndlægEmne: Sv: Skal hente Donnie og skal så i skole   Skal hente Donnie og skal så i skole Icon_minitimeTirs Okt 13, 2009 2:43 pm

Hayley nussede hans arm lidt og gik så ud af døren
Hun tog nøglen op af lommen for at låse bilen op
Hun vendte sig om mød Donnie og ventede på ham
i mens hun smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal hente Donnie og skal så i skole Empty
IndlægEmne: Sv: Skal hente Donnie og skal så i skole   Skal hente Donnie og skal så i skole Icon_minitimeOns Okt 14, 2009 4:48 pm

Han satte sig ind i bilen imens han smilte roligt til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal hente Donnie og skal så i skole Empty
IndlægEmne: Sv: Skal hente Donnie og skal så i skole   Skal hente Donnie og skal så i skole Icon_minitimeOns Okt 14, 2009 5:18 pm

Hayley smilede roligt tilbage og startede bilen
og straks begyndte musiken hun fik et lille chok og skrude lidt ned
og kiggede så på vejen og kørte "Hvad har du så lavet i nat" hun bed sig blidt i læben og kiggede kort på ham men så hurtigt ud på vejen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal hente Donnie og skal så i skole Empty
IndlægEmne: Sv: Skal hente Donnie og skal så i skole   Skal hente Donnie og skal så i skole Icon_minitimeOns Okt 14, 2009 6:49 pm

"ude og feste" sagde han og kiggede på hende imens han nussede hendes ene lår.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal hente Donnie og skal så i skole Empty
IndlægEmne: Sv: Skal hente Donnie og skal så i skole   Skal hente Donnie og skal så i skole Icon_minitimeOns Okt 14, 2009 6:59 pm

Hayley nød hans nussend og smilede kort
"Hyggeligt" hun bed sig blidt i læben og skiftede gear
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal hente Donnie og skal så i skole Empty
IndlægEmne: Sv: Skal hente Donnie og skal så i skole   Skal hente Donnie og skal så i skole Icon_minitimeOns Okt 14, 2009 7:25 pm

"Det var okay" sagde han og smilte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal hente Donnie og skal så i skole Empty
IndlægEmne: Sv: Skal hente Donnie og skal så i skole   Skal hente Donnie og skal så i skole Icon_minitimeOns Okt 14, 2009 7:31 pm

Hayley smilede og kiggede kort på ham og så så ud på vejen igen
"Ribanalon så" hun smilede og kunne godt mærke at Hayley savnede hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal hente Donnie og skal så i skole Empty
IndlægEmne: Sv: Skal hente Donnie og skal så i skole   Skal hente Donnie og skal så i skole Icon_minitimeOns Okt 14, 2009 7:59 pm

"Jeg har ikke set hende i nogen dage nu" sagde han og kiggede så ud af side ryden hvorefter han stoppede nusseriet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal hente Donnie og skal så i skole Empty
IndlægEmne: Sv: Skal hente Donnie og skal så i skole   Skal hente Donnie og skal så i skole Icon_minitimeOns Okt 14, 2009 8:01 pm

Hayley sank en klumb
"Okay" sagde hun lavt og mærkede han stoppede med og nusse hende
hun blev lidt stiv og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal hente Donnie og skal så i skole Empty
IndlægEmne: Sv: Skal hente Donnie og skal så i skole   Skal hente Donnie og skal så i skole Icon_minitimeOns Okt 14, 2009 8:06 pm

"Eller jeg så hende en gang i skoven sammen med Isa-Bella og Kate men ellers ikke" han sukkede med et smil imens han blik rettede sig mod Hayley.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal hente Donnie og skal så i skole Empty
IndlægEmne: Sv: Skal hente Donnie og skal så i skole   Skal hente Donnie og skal så i skole Icon_minitimeOns Okt 14, 2009 8:07 pm

Hayley stirrede ud af vinduet og mærkede godt han kiggede på hende hun var stadig lidt stiv men rystede sig let
og nikkede kort "Okay" sagde hun lavt og smilede kort
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal hente Donnie og skal så i skole Empty
IndlægEmne: Sv: Skal hente Donnie og skal så i skole   Skal hente Donnie og skal så i skole Icon_minitimeOns Okt 14, 2009 8:17 pm

"Hvad med dig, hvad har du lavet" sagde han sprøgernde og så at hun var blevet så underlig stiv i kroppen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal hente Donnie og skal så i skole Empty
IndlægEmne: Sv: Skal hente Donnie og skal så i skole   Skal hente Donnie og skal så i skole Icon_minitimeOns Okt 14, 2009 8:55 pm

Hayley slappede lidt mere af
"Hmm jeg har været hjemme hos Shin og se film..og så har jeg baret været der hjemme" Sagde hun roligt
Og sukkede hun kiggede kort på Donnie og smilede svagt inden hun kiggede ud på vejen igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal hente Donnie og skal så i skole Empty
IndlægEmne: Sv: Skal hente Donnie og skal så i skole   Skal hente Donnie og skal så i skole Icon_minitimeOns Okt 14, 2009 9:02 pm

Han nikkede og så så ud af forryden, "han er hvist forelsket" sagde han og smilte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal hente Donnie og skal så i skole Empty
IndlægEmne: Sv: Skal hente Donnie og skal så i skole   Skal hente Donnie og skal så i skole Icon_minitimeOns Okt 14, 2009 9:06 pm

Hayley smilede
"Forelsked i hvem" hun smilede stadig og kom i tænke på Kate
og smilede større det ville være godt hvis de fandt sammen

//Kommer måske på om lidt// xD Mit net fucker og min søster skal sove og det er hende jeg er inde hos // Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal hente Donnie og skal så i skole Empty
IndlægEmne: Sv: Skal hente Donnie og skal så i skole   Skal hente Donnie og skal så i skole Icon_minitimeOns Okt 14, 2009 9:10 pm

OKay//

"Amira" sagde han og kiggede over på Hayley hvorefter han bøjede sig over mod hende og kyssede hendes kind.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal hente Donnie og skal så i skole Empty
IndlægEmne: Sv: Skal hente Donnie og skal så i skole   Skal hente Donnie og skal så i skole Icon_minitimeOns Okt 14, 2009 9:20 pm

Hayley smilede og nød hans kys
hun bed sig i læben for at tænke om han kendte Amira
"Jeg kender hende ikke" sagde hun med et smil "Men det ville være godt for ham" hun smilede og da der var rødt lys kyssede hun hans kind
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal hente Donnie og skal så i skole Empty
IndlægEmne: Sv: Skal hente Donnie og skal så i skole   Skal hente Donnie og skal så i skole Icon_minitimeOns Okt 14, 2009 9:22 pm

Han smilte af hendes kys.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal hente Donnie og skal så i skole Empty
IndlægEmne: Sv: Skal hente Donnie og skal så i skole   Skal hente Donnie og skal så i skole Icon_minitimeOns Okt 14, 2009 9:25 pm

Hayley kiggede og det blev grønt og kørte så med et smil
"Jeg er hvidst også forelsked" drillede hun og kiggede kort på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal hente Donnie og skal så i skole Empty
IndlægEmne: Sv: Skal hente Donnie og skal så i skole   Skal hente Donnie og skal så i skole Icon_minitimeOns Okt 14, 2009 9:31 pm

"I hvem" sagde han og kiggede ud på gaden dog ville Hayley kunne så at der var et drillende smil på hans læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal hente Donnie og skal så i skole Empty
IndlægEmne: Sv: Skal hente Donnie og skal så i skole   Skal hente Donnie og skal så i skole Icon_minitimeOns Okt 14, 2009 9:35 pm

Hayley rakte tunge af ham og drillede igen
"Julemanden jeg tror han sagde til mig han hedder Donnie" Hun smilede og kiggede hurtigt på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal hente Donnie og skal så i skole Empty
IndlægEmne: Sv: Skal hente Donnie og skal så i skole   Skal hente Donnie og skal så i skole Icon_minitimeOns Okt 14, 2009 9:39 pm

"Ja jeg vil iværtigfald altid sige du er en artig pige" han grinte lidt da det lød som en rim.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal hente Donnie og skal så i skole Empty
IndlægEmne: Sv: Skal hente Donnie og skal så i skole   Skal hente Donnie og skal så i skole Icon_minitimeOns Okt 14, 2009 9:42 pm

Hayley grinte lidt og kiggede så på ham
"Jamen tak" Sagde hun glad og
kiggede ud på vejen igen "Jeg er også sikker på du har været en artig dreng" sagde hun med et drilled smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal hente Donnie og skal så i skole Empty
IndlægEmne: Sv: Skal hente Donnie og skal så i skole   Skal hente Donnie og skal så i skole Icon_minitimeFre Okt 16, 2009 7:16 am

Et skævt smil kom på hans ansigt men han sagde intet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal hente Donnie og skal så i skole Empty
IndlægEmne: Sv: Skal hente Donnie og skal så i skole   Skal hente Donnie og skal så i skole Icon_minitimeFre Okt 16, 2009 9:52 am

Hayley smilede kortog bed sig der efter i læben
hun kiggede kort på ham og så så ud af ruden igen
"Hvem var du så til fest med " hun smilede kort men bed sig så i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal hente Donnie og skal så i skole Empty
IndlægEmne: Sv: Skal hente Donnie og skal så i skole   Skal hente Donnie og skal så i skole Icon_minitimeLør Okt 17, 2009 2:18 pm

"Alene jeg skulle bare ud og så alle de nye væsner der er kommet for tiden" han sukkede,"skal vi tage i skole" sagde han og kiggede så på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal hente Donnie og skal så i skole Empty
IndlægEmne: Sv: Skal hente Donnie og skal så i skole   Skal hente Donnie og skal så i skole Icon_minitimeLør Okt 17, 2009 2:54 pm

Hayley kiggede på ham og nikkede kort
hun kørte ind på skolen og slukkede bilen og hoppede
elegant ud
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal hente Donnie og skal så i skole Empty
IndlægEmne: Sv: Skal hente Donnie og skal så i skole   Skal hente Donnie og skal så i skole Icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 2:15 am

Han gik stille ud af bilen imens han smilte roligt til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal hente Donnie og skal så i skole Empty
IndlægEmne: Sv: Skal hente Donnie og skal så i skole   Skal hente Donnie og skal så i skole Icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 1:12 pm

Hayley smilede og gik over til ham
hun kiggede på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal hente Donnie og skal så i skole Empty
IndlægEmne: Sv: Skal hente Donnie og skal så i skole   Skal hente Donnie og skal så i skole Icon_minitimeLør Okt 31, 2009 8:12 pm

"vi ses" sagde han og krammede hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal hente Donnie og skal så i skole Empty
IndlægEmne: Sv: Skal hente Donnie og skal så i skole   Skal hente Donnie og skal så i skole Icon_minitimeLør Okt 31, 2009 8:43 pm

Hun krammede ham igen
og kyssede ham blidt på halsen
"Jeg har gjordt noget dumt og jeg tror ikke vi kan ses igen" hun lød grædene
og sukkede hun lukkede øjene og holdte kort lidt beder fat i ham
inden hun slap ham "Vi kan ikke være sammen mere"sagde hun grædene hun bed sig
i læben og kiggede op på ham med et trist blik
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal hente Donnie og skal så i skole Empty
IndlægEmne: Sv: Skal hente Donnie og skal så i skole   Skal hente Donnie og skal så i skole Icon_minitimeLør Nov 07, 2009 3:32 am

Han nikkede og kyssede hende på panden "inden du forlader mig må jeg så høre hvem og hvad?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal hente Donnie og skal så i skole Empty
IndlægEmne: Sv: Skal hente Donnie og skal så i skole   Skal hente Donnie og skal så i skole Icon_minitimeLør Nov 07, 2009 3:36 am

Han nikkede og kyssede hende på panden "Hils shin og sig at det er nok sidste gang i nogen sinde ser mig igen Hayley" Han smilte og slap roligt hende, "Jeg har selv gjort nogen ting som ikke er helt okay" sagde han så roligt og kiggede så på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal hente Donnie og skal så i skole Empty
IndlægEmne: Sv: Skal hente Donnie og skal så i skole   Skal hente Donnie og skal så i skole Icon_minitimeLør Nov 07, 2009 10:21 am

Hun lukkede øjene da han kyssede hendes pande og sagde så
"Jeg er virkelig ked af det" hun åbende øjene
"Men Må jeg ikke vide hvad du har gjoret" hun bed sig i læben
og så trist på ham "Jeg er rigtig ked af det Demetri..Jeg synes stadig du er det smukkeste jeg har set..og jeg elsker dig stadig"
hun holdte kort vejert og sukkede og sagde så "Men" hun sagde ikke mere
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal hente Donnie og skal så i skole Empty
IndlægEmne: Sv: Skal hente Donnie og skal så i skole   Skal hente Donnie og skal så i skole Icon_minitimeLør Nov 07, 2009 2:04 pm

Han løftede roligt det ene øjenbryn, "men" gentog han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal hente Donnie og skal så i skole Empty
IndlægEmne: Sv: Skal hente Donnie og skal så i skole   Skal hente Donnie og skal så i skole Icon_minitimeLør Nov 07, 2009 2:06 pm

Hun bed sig i læben
"Men jeg kan ikke lide jeg ikke får dig og se igen" hun løftede sin hånd
op på hans kind og nussede ham blidt på kinden "Må jeg ikke vide hvad du har gjoret" hun kiggede kort
på sin hånd og så så op på ham igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal hente Donnie og skal så i skole Empty
IndlægEmne: Sv: Skal hente Donnie og skal så i skole   Skal hente Donnie og skal så i skole Icon_minitimeLør Nov 07, 2009 2:17 pm

"Hvis vi jo ikke kan ses igen er det vel lige meget" sagde han og lod hende gøre hvad hun ville.


//Demetri har været i hæren, det er derfor han har været så lang tid væk fra forks//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal hente Donnie og skal så i skole Empty
IndlægEmne: Sv: Skal hente Donnie og skal så i skole   Skal hente Donnie og skal så i skole Icon_minitimeLør Nov 07, 2009 2:19 pm

Hun bed sig i læben og havde stadig sin hånd på hans kind
"Men hvorfor ses vi ikke igen" hun lød ret trist


//Okai//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal hente Donnie og skal så i skole Empty
IndlægEmne: Sv: Skal hente Donnie og skal så i skole   Skal hente Donnie og skal så i skole Icon_minitimeLør Nov 07, 2009 2:21 pm

Han smilte ud i intetheden, "fordi jeg snart skal dø Hayley"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal hente Donnie og skal så i skole Empty
IndlægEmne: Sv: Skal hente Donnie og skal så i skole   Skal hente Donnie og skal så i skole Icon_minitimeLør Nov 07, 2009 2:24 pm

Hayley kiggede med store øjene på ham og rystede kor på hovedet
"Nej hvorfor" hun kiggede rundt i hans ansigt og kunne ikke finde hovede og hale i det hele
hun stillte sig på tør og kyssede ham roligt på munden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal hente Donnie og skal så i skole Empty
IndlægEmne: Sv: Skal hente Donnie og skal så i skole   Skal hente Donnie og skal så i skole Icon_minitimeLør Nov 07, 2009 2:28 pm

Han kiggede bare på hende, "HVorfor kysser du" sprugte han bestemt, "når en anden er i dit hjerte"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal hente Donnie og skal så i skole Empty
IndlægEmne: Sv: Skal hente Donnie og skal så i skole   Skal hente Donnie og skal så i skole Icon_minitimeLør Nov 07, 2009 2:30 pm

Hun trak på skuldern "Fordi du var der først og hvis det er sidste gang jeg ser dig"
hun kiggede på ham og bed sig kort i læben "Og fordi du var den første jeg elskede!
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Skal hente Donnie og skal så i skole Empty
IndlægEmne: Sv: Skal hente Donnie og skal så i skole   Skal hente Donnie og skal så i skole Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Skal hente Donnie og skal så i skole
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» ingen lærer hvem skal vi ha
» Musiken skal ud
» Hvad skal jeg sige?.
» Intet at give sig til, skal man mon tage hjem??
» Endnu en dag, hvad skal jeg gøre?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Forks High School-
Gå til: