Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Skoledagen.. xD

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 7:52 pm

Shin lo lidt af hende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 7:53 pm

hun vende sig hurtigt om "hvad ?" spurgte hun og tog hans hånd og gik vider
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 7:57 pm

"Den her vej" sagde han med et smil og hev hende med ned af en lille trappe..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 7:58 pm

hun gav en lyd fra sig og fulgte med da hun ikke havde noget andet valgt hun trippede ned af trappen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 8:00 pm

Shin skubbede stille en dør op til et lille lokale hvor der sad en masse mennesker.. Læren himlede øjn af dem og shin satet sig nede bag ved..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 8:01 pm

Kayli stod et stykke tid inden hun hurtigt løb ned og satte sig ved en tom plas ved siden af ham mens hendes kinde var lyserøde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 8:06 pm

Han smilte til hende og slog på i bogen.. Han tog et stykke papir og smed det efter nogel.. der efter lo han stille..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 8:08 pm

Kayli fniste lidt og tog selv et stykke papir og kastede efter en anden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 8:10 pm

Nogle af eleverne vendte sig om og Shin lod som om han fulgte med og tyssede derfor på dem.. de vendte sig sure om.. Shin smilte til Kayli..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 8:12 pm

hun fniste og kastede et til som fløj fordi de andre og sad i nakken på læren hun så hurtigt ned i sin bog som om hun skrev
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 8:14 pm

Shin grinte så højt at læren troede det var ham.. Og han kunne jo ikke sige at det var hende og han smed ham ud.. Han stod udenfor døren og grinede videre..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 8:16 pm

Kayli så efter Shin og kedet sig resten af timen hun tog hurtigt sine ting og hans og løb ud til ham når timen var slut "du skulle jo ikke havde grinet" fniste hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 8:18 pm

"Nej det skulle jeg ikk" sagde han tog sine ting.. "tak"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 8:20 pm

"så lidt" smilte hun og så sig omkring "hvad skal vi nu ?" spurgte hun stille om
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 8:22 pm

"Jeg skal havde idræt" sagde han og gik op af trappen igen..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 8:26 pm

hun fulde hurtigt efter "jeg ved ikke hvor jeg skal hen og skal havde matt" sagde hun hurtigt og tog fat i hans hånd
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 8:28 pm

"Så skal du være over i den anden bygning.. i værelese 3" sagde han og forklarede hende vej.. "Vi mødes jo efter i spisefrikvartet" smilte han og begav sig mod idræt..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 8:31 pm

hun nikkede og løb hurtigt over i sin klasse og fald næsten i søvn i timen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 8:32 pm

Shin skulle spille fodbold.. Han stod for det meste i et hjørne og skrev på mobil når læren ikk så det.. Da timen endelig var slut, løb han over i kantinen og købte noget mad og satte sig ved et af borderne..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 8:36 pm

Kayli fulde efter de andre eleverne for at finde kantinen hun købte sig en sodavand og et æble og så sig omkring og fik øje på Shin og dansede næsten over til ham og satte sig ned "hvordan var din time ?" spurgte hun stille om og drak noget af sin sodavand
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 8:37 pm

"kedeligt" svarede han kort og smilte til hende.. "Hvad med din time" spurgte han og begyndte at spise..

//skal lige spise er snart tilbage//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 8:39 pm

"pinlig blev næsten spurgt hele tiden den dumme lære kunne ikke forstå at jeg er ny" fniste hun og tog en bid af sin æble
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 9:00 pm

"hvor må det have været træls" sagde han og lo lidt af hende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 9:06 pm

hun nikkede "du skulle prøve det" fniste hun og drak noget mere "du ville sikker sige hvad" hele tiden drille hun ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 9:08 pm

"sikkert" lo han "Hvis ikke jeg faldt i søvn" sagde han og tog en slurk af sin vandflaske..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 9:10 pm

hun nikkede "det er nok rigtigt nok" sagde hun og tænkte sig lidt om "sidder i også sådan nørder og seje og sådan eller ?" spurgte hun stille om og så sig omkring
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 9:12 pm

"Hmm" sagde Shin og så sig om.. "de fleste sidder sammen med deres venner" svarede han og så ¨på hende med et smil..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 9:13 pm

"så ikke i sådan grupper" sagde hun og så sig omkring "ellers ville jeg nok side et dårligt sted" drillede hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 9:22 pm

"Det tror jeg ikke" sagde han og smilte til hende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 9:28 pm

hun nikkede stille "du ved ikke engang hvordan i sidder fniste hun og puffede til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 9:30 pm

"Man sætter sig bare der hvor man har lyst" sagde han og smilte.. "Hvordan sad I i La."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 9:37 pm

hun nikkede stille "der sad man i sporsnørder og nørder og heppekor også vider til et lille bord for mig og min veninde som vi kalde for de eneste der ikke er dumme bord" grinte hun og så på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 9:39 pm

Han lo kort. "Det må da være trættende at være delt op i grupper hele tiden" sagde han og tog endnu en slurk af vandet..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 9:53 pm

hun nikkede "ja meget mens da man kom sammen med en sportsnørd og han ikke gad være sammen med en i skolen" hviskede hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 30, 2009 3:36 pm

Shin rynkede kort på næsen.. "Så var han da ikke det værd" sagde han med et undersøgende blik..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 30, 2009 3:40 pm

hun rystede hurtigt på hovedet "det er nok derfor jeg ikke kommer sammen med ham mere" fniste hun og rodet lidt i sit hår
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 30, 2009 3:46 pm

"Forstående nok" sagde han stille og smilte til hende.. "Har du ellers mødt nogle søde drenge" spurgte han og smilte lidt..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 30, 2009 3:48 pm

hun fik lyserøde kinder og nikkede "ja de er meget søde" hviskede hun og drak noget af sin sodavand mens hun tænkte på hvad hun skulle sige for at skifte emne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 30, 2009 3:51 pm

"Har du mødt en" spurgte han og smilte stort.. "Hvad hedder han.. Går han her på skolen" spurgte han og kiggede sig omkring for at gætte hvem det var..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 30, 2009 3:53 pm

hun så på ham med store øjne "mødt og mødt" sagde hun stille og så ned i bordet "jeg har mødt en han er meget sød men ved ikke" sagde hun blidt og så op på ham igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 30, 2009 3:57 pm

"Hvad er der galt med ham" spurgte han og vendte sig mod hende igen.. "Hvor mødt du ham.." blev han ved.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 30, 2009 3:59 pm

hun rystede på hovedet "der er ikke noget galt med ham" sagde hun hurtigt og højt hun så sig omkring for at se om der var nogen der hørte hende "det går bare lidt hurtigt alt sammen" hviskede hun og så sig omkring "hvad syntes du om vejret ?" spurgte hun hurtigt efter for at skifte emne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 30, 2009 4:03 pm

Shin så ud af vinduet. "Det regner" sagde han som om det gav sig selv hvad han mente om vejret. "Hvornår får jeg love til at møde ham" spurgte han og så på hende med et smil.. "For sig vil meget gerne mødt ham" sagde han og gled let hen over hende emneskift..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 30, 2009 4:05 pm

//Skal logge.. skrives//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 30, 2009 4:06 pm

"regn er da godt" fniste hun og så sig omkring "hvorfor vil du gerne møde ham ?" spurgte hun blidt om og blinkede med øjnene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD - Page 2 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 5:09 pm

"Det er da ikke sikkert at jeg syntes han er god nok" grinte han da han prøvede at lege lidt storebror..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD - Page 2 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 5:14 pm

hun så underligt på ham og satte sig helt tæt på ham "han er god nok" sagde hun og vende hovedet "tror jeg" hviskede hun til sig selv og så på ham igen "du er ikke min storebror jeg kan godt passe på mig selv" sagde hun og prøvede at se sur ud
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD - Page 2 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 5:16 pm

"Så stoler jeg på dig og din dømmekraft" sagde han muntert og tog sig ikke af hendes humør.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD - Page 2 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 5:18 pm

hun smilte stort "tak storebror" drillede hun og puffede blidt til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD - Page 2 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 5:23 pm

Shin smilte stolt. "Jeg er meget storebroragtigt" sagde han og lo kort..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Skoledagen.. xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Skoledagen.. xD
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Skoledagen alene.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Forks High School-
Gå til: