Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Skoledagen.. xD

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 5:30 pm

"har jeg fundet ud af" sagde hun og lag sit hovede på skrå og begynde at nynne (happy ending)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 6:23 pm

Shin genkendte sangen og begyndte at nynnede med, men sluttede i et stort grin..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 6:27 pm

Kayli stoppede med at nynne og begynde at grine
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 6:29 pm

Shin så på hende og bed sig i læben.. "Har Amira sagt nogen om mig" spurgte han lidt efter alvorligt..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 6:35 pm

hun lag stille sit hovede på skrå "hvad skulle hun da sige ? udover at du er vild med hende" fniste hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 6:36 pm

Shin bed sig i læben. Han var ikke sp overbevist.. "Det tror jeg nu ikke" sagde han stille og så ned i bordet..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 6:41 pm

"jeg er ikke dum" sagde hun hurtigt og så sig omkring "og hun er vild med dig,, du skulle vælge hende og ikke være så pige glad" hviskede hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 6:43 pm

Han rystede på hovedet.. "Hørte hende snakke med Kate nede ved floden.. Hun sagde at hun var færdig med mig" sagde han og bed sig endnu en gang i læben.. "Men skal vi ikke snakke om noget andet, undskyld jeg bragte det op" smilte han..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 6:46 pm

"til mig sagde hun at hun var vildt med dig men måske har hun ikke lyst til at vente mere" sagde hun og nikkede bagefter "jo det kan vi vel godt" fniste hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 6:47 pm

"Hvad skal du havde i næste time" spurgte han og kiggede smilende på hende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 6:50 pm

hun så ned på sine ting "biologi" udbrød hun og fniste
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 6:52 pm

"Stakels dig" mumlede han.. "Men det kan godt være du kan lide biologi" lo han og betragtede hende lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 6:54 pm

hun så ondt på ham "du er ikke sjov" sagde hun surt "hvad skal du havde ?" sagde hun hurtigt efter
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 6:55 pm

"Hmm, jeg skal have historie" sagde han og sukkede dybt..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 6:57 pm

hun begynde at grine højt "så kan du lære det"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 6:58 pm

"Hvor er du ond" lo han og lavede sin falske ´jeg er sur blik´og j´lagde armene over kors..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 7:09 pm

Kayli fniste bare af ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 7:10 pm

"Hvordan fandt du ud af du ville bo i Forks" spurgte han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 7:13 pm

"noget sted skulle jeg flytte hen" grinte hun og rystede på hovedet "nej min familie har bodet her i mange 100 år" fortalte hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 7:16 pm

"Nprh okay" svarede han og tog en bid af det mad han havde liggende foran sig.. "Skal du ikke havde noget at spise" spurgte han da han lade mærke til at hun næsten ikke havde rørt sin mad.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 7:17 pm

hun rystede på hovedet "jeg spiser ikke så meget" sagde hun bare og så den anden vej
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 7:19 pm

"Hmm" mumlede han stille det minede ham om Kate..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 7:31 pm

hun smilte og så på ham "der kan jo ikke være særlig meget i min mave" fniste hun og klappede sig på maven
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 8:31 pm

"Løber du i din fritid" spurgte han og smilte til hende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 8:36 pm

hun rystede på sit hovede "nej mener bare at jeg er jo så lille at min mave også er lille så der ikke kan være så meget" grinte hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 9:21 pm

Shin lo og klappede på hende lille mave.. "JA det kan jeg se" lo han..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 9:27 pm

hun fniste og så ned på sin mave "det er ikke min skyld" sagde hun og så op på ham "det er din"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD - Page 3 Icon_minitimeFre Okt 02, 2009 9:39 pm

Shin grirnte og sparkede til sin taske der stod ved hans fod..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD - Page 3 Icon_minitimeFre Okt 02, 2009 9:41 pm

hun så sig omkring og så alt de fleste var gået "brormand" grinte hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD - Page 3 Icon_minitimeFre Okt 02, 2009 9:44 pm

Shin så sig smilende om. "jeg tror vi bliver nødt til at smutte" sagde han og rejste sig og tog sin taske og greb fat i hendes hånd..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen.. xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD - Page 3 Icon_minitimeFre Okt 02, 2009 9:57 pm

hun rejste sig op "vi behøver vel ikke gå til time gør vi ?" spurgte hun stille om og smilte ondt op til ham
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Skoledagen.. xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen.. xD   Skoledagen.. xD - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Skoledagen.. xD
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» Skoledagen alene.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Forks High School-
Gå til: