Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 En natlig gåtur ved La Push

Go down 
ForfatterBesked
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

En natlig gåtur ved La Push Empty
IndlægEmne: En natlig gåtur ved La Push   En natlig gåtur ved La Push Icon_minitimeSøn Sep 27, 2009 10:53 am

Årstid: Vinter
Dato: 4. Januar 2010
Dag: Fredag
Tid: Om natten
Omgivelser: ingen
Vejr: Det sner med små, fine snefnug og så er det koldt.
Påklædning: Læderjakke i sort, sorte jeans og søde og sorte allstars

Bill traskede rundt nede ved stranden, med hænderne begravet i bukselommerne. Hans sorte og hvide hår blæste let i vinden, og hans kinder var let lyserøde pga. kulden.
Han nynnede Automatic, og gik med øjnene lukkede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En natlig gåtur ved La Push Empty
IndlægEmne: Sv: En natlig gåtur ved La Push   En natlig gåtur ved La Push Icon_minitimeSøn Sep 27, 2009 11:02 am

Tom kom gående ned mod stranden, og hev lidt op i sine bukser. Han syntes at han hørte en stemme, en bekendt stemme?
Det kunne ikke passe at det var ham, det var så lang tid siden at han havde set ham, derfor kunne det bare ikke være ham, idet at hans blik strejfede rundt, og fik øje på drengen som nynnede. Tom genkendte også sangen, hvor det var Automatic han hørte. "Bill?" spurgte han lidt forvirret, imens at han satte kursen imod drengen, han vidste også med det samme at han var menneskelig, hvilket var lidt underligt, da han selv var en vampyr.
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

En natlig gåtur ved La Push Empty
IndlægEmne: Sv: En natlig gåtur ved La Push   En natlig gåtur ved La Push Icon_minitimeSøn Sep 27, 2009 11:05 am

Bill registrerede først ikke lyden, af nogen der sagde hans navn. Alligevel vendte han sig tøvende om.
Han pande var rynket. Det kunne ikke passe.
"Tom?" Hans mørke øjne lyse op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En natlig gåtur ved La Push Empty
IndlægEmne: Sv: En natlig gåtur ved La Push   En natlig gåtur ved La Push Icon_minitimeSøn Sep 27, 2009 11:11 am

"Ah" smilede han skævt. "Ne.. det er julemanden" sagde han drilsk med et grin derefter.
"Hvad laver du her?" spurgte han nysgerrigt og fugtede sine læber, kiggede på ham, da han nåede hen til ham.
Så havde han ret i at det var Bill. Det var virkelig underligt at se ham her, blandt imellem denne verden, hvor der levede underlige væsner af vampyre og varulve.
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

En natlig gåtur ved La Push Empty
IndlægEmne: Sv: En natlig gåtur ved La Push   En natlig gåtur ved La Push Icon_minitimeSøn Sep 27, 2009 11:14 am

Bill smilede skævt til sin tvillingebror.
Det var mindst ligeså underligt at se ham her i Forks, selvom Bill ikke anede noget om vampyrer og varulve. Dog vidste han, fra Isa-bella, at der var nogle familier i Forks der ikke kunne sammen.
"Jeg bor her!" Lo han. "Jeg har købt hus her. Det er sådan en dejlig by!" Han kløede sig let i håret.
"Og hvad laver du så her?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En natlig gåtur ved La Push Empty
IndlægEmne: Sv: En natlig gåtur ved La Push   En natlig gåtur ved La Push Icon_minitimeSøn Sep 27, 2009 11:18 am

Tom lod sin tunge glide ud at røre ved sin piercing, imens at han lidt tænkte sig om.
"Det ved jeg ikke rigtig" smilede han, og hævede det ene bryn. "Det er vel også fordi jeg synes det er en fed by, og at jeg bare.. måtte væk i et stykke tid" sagde han, og bed sig i læben, han vidste ikke rigtig hvad han skulle sige, måtte han indrømme, for han kunne ikke huske af hvorfor han kom her til forks.
"Nice, så har du også muligheden for at score en pige" sagde han med et glimt i øjet,
imens at han kiggede på Bill.
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

En natlig gåtur ved La Push Empty
IndlægEmne: Sv: En natlig gåtur ved La Push   En natlig gåtur ved La Push Icon_minitimeSøn Sep 27, 2009 11:22 am

Bill nikkede til ham. Han kunne kun give ham ret i at det var en fed by!
"Det var vel af samme grund at jeg kom hertil. For at komme væk fra det hele. Så er det sku' sjovt at vi alligevel løber ind i hinanden her!" Han smilede skævt.
"Nårh, ja," svarede han med en lille latter. "Der er nu også mange søde piger her!"
Han tænkte på dem han havde mødt. De havde været utrolig søde allesammen. Men også svære at blive kloge på. !
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En natlig gåtur ved La Push Empty
IndlægEmne: Sv: En natlig gåtur ved La Push   En natlig gåtur ved La Push Icon_minitimeSøn Sep 27, 2009 11:27 am

//Jeg skal smutte, men kommer på senere (://

Tom grinede lidt. "Så du har allerede fået snakket med nogen piger?" spurgte han med et kækt smil.
"Du skal jo bare lige huske, at det er stadig mig som der er yndlingen" smilede han, og prikkede til Bill i siden.
Han havde lyst til at bide Bill, men han lod være, også fordi han var ikke sikker på om Bill ville kunne lide det.
"Har du hørt noget fra Gustav og Georg?" spurgte han kort tid efter.
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

En natlig gåtur ved La Push Empty
IndlægEmne: Sv: En natlig gåtur ved La Push   En natlig gåtur ved La Push Icon_minitimeSøn Sep 27, 2009 11:30 am

Bill nikkede med et grin, og daskede blidt til Tom's skulder. Hans hånd blev mødt af det der føltes som en kold betonmur. Han kiggede undrende på hans bror, og der gik lidt tid inden han svarede på hans spørgsmål.
"Ikke siden jeg flyttede til Forks. Men de var i Tyskland sidst jeg snakkede med dem," oplyste han ham om.

//Okay, det er helt fint ;]//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En natlig gåtur ved La Push Empty
IndlægEmne: Sv: En natlig gåtur ved La Push   En natlig gåtur ved La Push Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En natlig gåtur ved La Push
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Reservatet :: La Push-
Gå til: