Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Lige som sidst

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Lige som sidst Empty
IndlægEmne: Lige som sidst   Lige som sidst Icon_minitimeMan Aug 24, 2009 4:06 pm

Dato: 20 september
Årstid: efterår
Dag: torsdag
Vejr: Overskyet og køligt
Sted: Caféen
Tid: Kl. 15
Omgivelser: Caféen er halvt fuld

Ribanalon sad ved et bord i højret men sådan så hun kunne kigge ud af vinduet, hun kiggede på det kaffe krus, hun var tomt, hun væmmede sig ved smagen, det havde smagt lige så dårligt som den gang hun kun var halv menneske.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lige som sidst Empty
IndlægEmne: Sv: Lige som sidst   Lige som sidst Icon_minitimeMan Aug 24, 2009 4:48 pm

Amira kom ind på caféen, og med det samme opfangede hendes næse en der var ligesom hende. Hun stoppede sigselv *Nej ikke lige som mig.. Bare... Overnaturlig... Jeg er ikke overnaturlig, jeg er normal og lige som alle andre* Dette gentog hun 20 gange for sig selv, så rynkede hun på næsen og gik over mod pigens bord
"Hej" sagde hun prøvende og bed sig i læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lige som sidst Empty
IndlægEmne: Sv: Lige som sidst   Lige som sidst Icon_minitimeMan Aug 24, 2009 5:43 pm

Ribanalon kiggede op, og smilte lidt sindssygt agtigt, "hej" .
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lige som sidst Empty
IndlægEmne: Lige som sidst   Lige som sidst Icon_minitimeMan Aug 24, 2009 7:01 pm

Hayley kom ind og så dem henne i hjørnet Hayley smilede da hun så Rib,og så sagde " Hejsa " til dem og sætte sig ved siden af Rib og lage en arm om hende og kiggede på hende og hayley va bange før der var noget galt Hayley tænkte *Bare hun er okay*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lige som sidst Empty
IndlægEmne: Sv: Lige som sidst   Lige som sidst Icon_minitimeMan Aug 24, 2009 7:14 pm

Hun kiggede på Hayley, og blev ret forbavset ovet at hun lagde sin arm om hende.
"øhm...hej" sagde hun forbavset.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lige som sidst Empty
IndlægEmne: Sv: Lige som sidst   Lige som sidst Icon_minitimeMan Aug 24, 2009 7:23 pm

Hayley var super glad hun tog sin arm til sig og kiggede på de ringe hun havde på hun spurgte " hvad så " og kiggede på den tomme kaffekop og tænkte på muder med det samme, hun rystede på hovdet og smilede til rib igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lige som sidst Empty
IndlægEmne: Sv: Lige som sidst   Lige som sidst Icon_minitimeMan Aug 24, 2009 7:47 pm

Ribanalon kiggede lidt på Hayley "Jamen hej da" sagde hun mere roligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lige som sidst Empty
IndlægEmne: Sv: Lige som sidst   Lige som sidst Icon_minitimeMan Aug 24, 2009 8:24 pm

Hayley smilede skævt og spurgte rib " hvad har du så lavet idag" med en glad stemme
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lige som sidst Empty
IndlægEmne: Sv: Lige som sidst   Lige som sidst Icon_minitimeMan Aug 24, 2009 8:26 pm

"Tja reddet dig, snakket og været ude og have det sjovt" hun hviste sin arm som havde rive mærker.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lige som sidst Empty
IndlægEmne: Sv: Lige som sidst   Lige som sidst Icon_minitimeMan Aug 24, 2009 8:29 pm

Okay Hayley kiggede ned i bordt "Ja angånden det med idag nåde jeg ikke og sige tak... Så rigtig mange gang tak"

Hayley kiggede på hendes arm og smilede " leget med maden" hviskede hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lige som sidst Empty
IndlægEmne: Sv: Lige som sidst   Lige som sidst Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 4:40 pm

Hun nikkede, som svar til bække ting.
"hvad med dig"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lige som sidst Empty
IndlægEmne: Sv: Lige som sidst   Lige som sidst Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 8:03 pm

Hayley kiggede ned og sagde med en trist "Har hjulpet min xkæreste med at pakke hans ting..Og ja blevet redet af dig"

Hun kiggede ned i bordet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lige som sidst Empty
IndlægEmne: Sv: Lige som sidst   Lige som sidst Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 3:57 pm

Ribanalon lagde hoved på skrå med et lidt lige gyldigt smil, "Hvad er der da sket siden i ikke er sammen mere" hun kiggede lidt rundt omkring imens hun sagde det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lige som sidst Empty
IndlægEmne: Sv: Lige som sidst   Lige som sidst Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 8:28 pm

Hayley kiggede og og rystede let på hovdet og sagde " En gammel veninde jeg havde tog ja for at sige det ret ud tog hun røven på mig.. en aften hvor mig og min kæreste skulle komme der over og det gjorder vi og han´havde glemt sin pung så jeg kørte ned og hentede den og imen havde hun ja været i sammen med ham" Hayley så rundt og kiggede der efter så på Rib
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lige som sidst Empty
IndlægEmne: Sv: Lige som sidst   Lige som sidst Icon_minitimeTors Aug 27, 2009 9:23 am

Ribanalon tog om sit krus "En trist Historie" sagde hun med fast blik på Hayley.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lige som sidst Empty
IndlægEmne: Sv: Lige som sidst   Lige som sidst Icon_minitimeTors Aug 27, 2009 10:42 am

Hayley nikkede og kiggede så ned i bordet med en trist mund og sagde så "Ja, men sådan er verden desværre"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lige som sidst Empty
IndlægEmne: Sv: Lige som sidst   Lige som sidst Icon_minitimeTors Aug 27, 2009 12:57 pm

Ribanalon lænede sig tilbage i sædet, "vi skaber vores egen verden" sagde hun imens hun lagde armene over kors.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lige som sidst Empty
IndlægEmne: Sv: Lige som sidst   Lige som sidst Icon_minitimeTors Aug 27, 2009 1:17 pm

Hayley kiggede hurtigt op og sagde"Ja" og lagde hænderne knyttede ned i bordt hun tænkte sig om men rystede bare på hovdt og slappede lidt af og kiggede på Rib og sagde"Hmm.. hvad skal du så lave i morgen"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lige som sidst Empty
IndlægEmne: Sv: Lige som sidst   Lige som sidst Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 12:25 am

Ribanalon trak på skulderne., "du"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lige som sidst Empty
IndlægEmne: Sv: Lige som sidst   Lige som sidst Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 1:16 pm

Hayley kiggede rundt i lokalet "Pas ved ikke.. hmm jage tror jeg"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lige som sidst Empty
IndlægEmne: Sv: Lige som sidst   Lige som sidst Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 8:10 pm

Ribanalon tog sig til skulderen, "hvor gammel er du Hayley"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lige som sidst Empty
IndlægEmne: Sv: Lige som sidst   Lige som sidst Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 4:16 pm

Hayley smilede "er fra 1984 " Hayley lagde armen over kors "Hvad med dig"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lige som sidst Empty
IndlægEmne: Sv: Lige som sidst   Lige som sidst Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 6:28 pm

"1733" imens hun slikkede sig om sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lige som sidst Empty
IndlægEmne: Sv: Lige som sidst   Lige som sidst Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 6:51 pm

Hayley nikkede "Okay " sagde hun stillet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lige som sidst Empty
IndlægEmne: Sv: Lige som sidst   Lige som sidst Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 6:54 pm

Ribanalon kiggede op på et af de tre ure der var i Caffen, "jeg bliver bød til at gå" sagde hun og begyndte at rejse sig.

//Hvis du vil snakke mere så skriv lige en privat besked og lav et andet emne.// Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lige som sidst Empty
IndlægEmne: Sv: Lige som sidst   Lige som sidst Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 6:57 pm

Hayley nikkede og kiggede op på klokken og sagde "Shit" Hayley gav hende hånden og løb ud af cafeen

// Det kunne vi godt finde ud af men har ikke tid lige nu Very Happy //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lige som sidst Empty
IndlægEmne: Sv: Lige som sidst   Lige som sidst Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 6:58 pm

//ok//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Lige som sidst Empty
IndlægEmne: Sv: Lige som sidst   Lige som sidst Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Lige som sidst
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Hævn For Sidst...
» Så kigger vi da lige her!
» Lige flyttet til
» Vi prøver lige noget nyt.
» Lige spist - Trako

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Caféen-
Gå til: