Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Hos Hayley

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Hos Hayley - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos Hayley   Hos Hayley - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 4:44 pm

"Men det var ikke dyr jeg jagede" Næsten hviskede hun og fokusere så på filmen. Den var ret spændende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos Hayley - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos Hayley   Hos Hayley - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 6:11 pm

Hayley sænk en stor klumb og begyndte og ryste "Jamilah hvad snakker hvad er det du siger det gør du da hvad jeg forstår ikke hvad du siger hvad hvor hvornår" Det eneste ord hun ledte efter var hvorfor men hun kunne ikke finde det efter lidt stilhed sagde hun lidt højt "HVORFOR DET GJORDER DU IKKE DET PLEJER DU IKKE" Hun havde fåret et chock så hun var hoppet over i den anden ende af sengen så hun sad foran Jamilah
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Hos Hayley - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos Hayley   Hos Hayley - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 7:23 pm

"Lige siden vi blev det her, har jeg kun kunne jage mennesker!" Sagde hun irriteret. "Det er en for stor fristelse og jeg er kun et par uger gammel! Jeg har overhovedet ikke den kontrol du har!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos Hayley - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos Hayley   Hos Hayley - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 7:26 pm

Hun rystede på hovedet og sætte sig op ved siden af hende "Jeg vil bare ikke ha du ender som mig jeg kan ikke stoppe med og jage mennesker...Men jeg ved du vil kunne" hayley lagde armen om hende og slappede af og så op på tvet
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Hos Hayley - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos Hayley   Hos Hayley - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 7:32 pm

"Måske om et par år, men ikke lige nu. Jeg er for svag" Mumlede hun og trak sig væk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos Hayley - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos Hayley   Hos Hayley - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 7:35 pm

Hayley tog sin arm til sig og kiggede overrasket på Jamilah "Ja lige nu men jeg ved du kan hvis det er det du vil..og øøøh det jeg siger nu er ikke noget jeg siger til alle " hun holdte en lille pause "Jamilah jeg er meget stolt af dig" hayley lagde tryk på Meget og hun sagde aldrig til folk hun var stolte af dem det var på en heller måde svært for hende
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Hos Hayley - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos Hayley   Hos Hayley - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 7:47 pm

Hun nikkede og smilede svagt.
"Jeg gider ikke snakke mere om det"Mumlede hun bare.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos Hayley - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos Hayley   Hos Hayley - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 7:50 pm

Hayley kiggede op på tvet "Gider jeg heller ikke..Hmm hvad jeg har høret skulle denne her film være lidt uhyggelig" hun smilede imen hun så på tvet
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Hos Hayley - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos Hayley   Hos Hayley - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 7:50 pm

Hun nikker. "Men det virker ikke rigtig sådan" Hun smilede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos Hayley - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos Hayley   Hos Hayley - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 7:52 pm

"Næ ikke endnu " hun kiggede hurtigt på jamilah og smilede..hun lagde sig ned og så på tvet
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Hos Hayley - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos Hayley   Hos Hayley - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 7:53 pm

Hun satte sig op og begyndte at følge med i filmen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos Hayley - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos Hayley   Hos Hayley - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 7:54 pm

Hayley følgte også med i filmen og nød at hun var sammen med sin søster
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Hos Hayley - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos Hayley   Hos Hayley - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 7:55 pm

Hun begyndte at kunne lide filmen. Den var faktisk ret god.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos Hayley - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos Hayley   Hos Hayley - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 7:56 pm

Hayley lukkede øjene de var kommet til en voldtagt secene hun holdte sig for ørerne og kiggede ikke
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Hos Hayley - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos Hayley   Hos Hayley - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 7:58 pm

Hun lukkede øjnene og lukkede lyden ude. Hun kunne ikke lide at se den slaggs.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos Hayley - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos Hayley   Hos Hayley - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 7:59 pm

Hayley fik et flash back og skreg hun åbnede øjene meget hurtigt og sætte sig op og kiggede rundt i mens hun rystede
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Hos Hayley - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos Hayley   Hos Hayley - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 8:01 pm

Jamilah fløj som lynet hen mod væggen af bar forskrækkelse. "Hvad er det dog Hayles?" Spurgte hun bange og forvirret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos Hayley - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos Hayley   Hos Hayley - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 8:07 pm

Hayley rystede og hun vidste ikke om hun skulle sige det "Ikke noget bare rolig" hayley så forvirrert rundt og pustede hårdt ud og rystede meget
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Hos Hayley - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos Hayley   Hos Hayley - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 8:12 pm

"Okay" Mumlede hun og så lidt forvirret på hende. Hun vidste at hun ikke kunne få det ud af hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos Hayley - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos Hayley   Hos Hayley - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 8:13 pm

Voldtagten var færdig i filmen og hayley lægnede sig tilbage og så på filmen hun rystede ikke så meget mere men hendes tænker gjorder så hun fik ondt i hovedet
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Hos Hayley - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos Hayley   Hos Hayley - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 8:15 pm

Hun så på klokken.
"Jeg tror hellere jeg må køre hjem nu Hayles" Mumlede hun. "Mor og far er nok lidt bekymrede"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos Hayley - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos Hayley   Hos Hayley - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 8:18 pm

Hayley tog fat i hende "Må jeg ikke komme med jeg jeg vil helst ikke være her alene ligenu " hun rystede lidt igen
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Hos Hayley - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos Hayley   Hos Hayley - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 8:20 pm

Hun nikkede.
"Jo, det kan du godt, men jeg kan ikke love jeg køre særlig godt"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos Hayley - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos Hayley   Hos Hayley - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 8:23 pm

Hun smilede "Så lad mig køre" hun kiggede på hende og smilede sjovt
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Hos Hayley - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos Hayley   Hos Hayley - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 8:24 pm

Hun rystede på hovedet.
"Ah, ah!" Grinde hun. "Min bil, mig der kører"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos Hayley - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos Hayley   Hos Hayley - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 8:28 pm

Hayley sukkede "Vi kan også køre om kamp..Ejj det ville være syndt for dig nu når min bil er tuned" hun smilede til hende
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Hos Hayley - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos Hayley   Hos Hayley - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 9:08 pm

"Min Farrai mod din Mini Cooper?" Spurgte hun grinende.
"Det ville jeg gerne se"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos Hayley - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos Hayley   Hos Hayley - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 9:12 pm

Hayley grinede og rækkede tunge til hende "Ja okay men det får du ikke lov til" hun grinede lidt rejste sig o slukkede filmen hun pakkede hendes ting "Okay din bil du køre"
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Hos Hayley - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos Hayley   Hos Hayley - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 9:14 pm

"Jubi!" Jublede hun og gik ned og tog sine sko på.
"Er du klar til at køre race?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos Hayley - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos Hayley   Hos Hayley - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 9:17 pm

Hayley grinede "Jepper..Jeg er altid klar" hun smilede og tog sine nøgler frem og hoppede ned i nogle all stars der vr helt slidte så man bare kunne hoppe ned i dem
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Hos Hayley - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos Hayley   Hos Hayley - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 9:20 pm

Hun lo og løb ud til sin bil. Hun låste den op og skyndte sig ind på forsædet.
"Haha. Jeg kom først!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos Hayley - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos Hayley   Hos Hayley - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 9:23 pm

Hayley smilede og låste hovedøren og læb hen til bilen "Jep det gjorder du"
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Hos Hayley - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos Hayley   Hos Hayley - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 9:24 pm

"Husk at spænd sellen, hvis vi skulle køre galt" sagde hun og grinede.
Hun startede motoren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos Hayley - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos Hayley   Hos Hayley - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 9:27 pm

Hayley nikkede og spændte sig fast *Skal jeg sige det hmm ja når vi er noget der uder der er noget vej til port angels her fra*
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Hos Hayley - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos Hayley   Hos Hayley - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 9:30 pm

Hun vendte bilen og trådte speederen i bunden.
Hun kørte ud på vejen og holdt øjnene på vejen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos Hayley - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos Hayley   Hos Hayley - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 9:33 pm

Hayley sukkede "Jamilah der er noget jeg skal fortælle dig" hun sukkede og ventede på hendes svar
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Hos Hayley - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos Hayley   Hos Hayley - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 9:36 pm

"Hvad er det du vil fortælle mig?" Spurgte hun.
Hun var stadig opmærksom på vejen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos Hayley - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos Hayley   Hos Hayley - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 9:42 pm

"Om da jeg skreg i filmen..Det er fordi jeg ..da jeg var 15 år var jeg til den her skole fest og det var rigtig sjovt jeg mødte en fyr vi snakkede godt sammen og kyssede..Han bar mig ud i han s bil og da jeg sagde at jeg måske skulle gå tilbage til mine venner sagde han bare sssshhh" hun holdte en lille pause og så ned på hendes hænder " Han kyssede mig jeg prøvede og komme op ..og ud af bilen han holdte mig nede jeg skreg og han lyftede sin hånd op foran min mund han tog mine bukser af og voldtog mig jeg spakkede ham og slog ham ig ryggen men stoppede det var det eneste han ikke gjorder..Det var der for jeg skreg i filmen jeg er selv blevet voldtagt og jeg får mange flash backs" hun sukkede og kiggede hurtigt på Jamilah og ned på sine hænder igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos Hayley - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos Hayley   Hos Hayley - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 9:50 pm

Igen kom et dunk ind i roden var Hayley og Jamilah var.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos Hayley - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos Hayley   Hos Hayley - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 9:55 pm

Hayley skreg og sad helt stille og stirrede ud af vinduet "Hvad "
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos Hayley - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos Hayley   Hos Hayley - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 9:57 pm

Donnie kom til syne, og bankede på roden igen, "kan jeg komme ind" sagde han så højt han kunne da det var igemmen en rode.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos Hayley - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos Hayley   Hos Hayley - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 9:58 pm

Hayley åbnede døren og gik ud til ham "Er du okay" hayley kiggede ind på jamilah igen og lavde stor øjene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos Hayley - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos Hayley   Hos Hayley - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 10:09 pm

//kan vi skrive når Jamilah også er på??//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos Hayley - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos Hayley   Hos Hayley - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 10:10 pm

//Hun er på //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos Hayley - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos Hayley   Hos Hayley - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 10:12 pm

//kan hun ikke være med i emnet//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos Hayley - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos Hayley   Hos Hayley - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 10:14 pm

http://Jo.Hun skriver også i tre ander emner det er der før//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos Hayley - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos Hayley   Hos Hayley - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 10:19 pm

//øhm men vil hun være med//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos Hayley - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos Hayley   Hos Hayley - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 10:20 pm

//Ja hun svare nu // Smile
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Hos Hayley - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos Hayley   Hos Hayley - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 10:21 pm

/Easy fokes xD Får bare stress//

Hun så forskrækket på dem begge.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos Hayley - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos Hayley   Hos Hayley - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 10:23 pm

//okay Razz//

Donnie gik ind af døren og kiggede på dem, "Hej" sagde han og lavede et hurtigt håndtegn til dem.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hos Hayley - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos Hayley   Hos Hayley - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hos Hayley
Tilbage til toppen 
Side 2 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Hayley s hus
» Hayley og Donnie i Ruslnd
» Hayley er tilbage (Theodor)
» Hjemme hos Hayley sammen med Shin

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: