Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Hayley s hus

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hayley s hus Empty
IndlægEmne: Hayley s hus   Hayley s hus Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 9:21 pm

Dato ::12 september
Årstid :: Efterår
Dag :: lørdag
Vejr :: støvregn og mørkt
Sted :: i Hayleys hus der ligger lige ved skoven
Tid :: 18:30
Omgivelser :: Hendes hjem

Hayley var der hjemme og kedet sig hun havde ringet til sin søster og spugert om hun ikke kom over hayley sad ved vinduet og kiggede ud på regnede med telefonene ved siden af sig hun savnede Donnie,Hendes mor og Far og hendes søster hayley følte sig ensom men stadig meget heldig
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Hayley s hus Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley s hus   Hayley s hus Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 9:24 pm

Jamilah parkede bilen udenfor søstrens hus og steg ud i regnen. Hun ville overraske. Hun havde nemlig sagt i telefonen at hun havde for travlt til at komme. Hun gik op til døren og bankede på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hayley s hus Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley s hus   Hayley s hus Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 9:26 pm

Hayley kiggede ned mød døren "Hvem kan det være min søster kunne jo ikke" Sagde hun til sig selv hun åbnede døren og smilede "Du du du sagde du ikke kunne din gris" hayley grinede og krammede hende
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Hayley s hus Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley s hus   Hayley s hus Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 9:27 pm

Jamilah krammede grinende sin søster. "Hvornår har jeg nogensinde ment noget jeg har sagt i telefonen?" Spurgte hun. "Jeg har sådan savnet dig!" Mumlede hun og klemte hende en smule. Ikke særlig hårdt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hayley s hus Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley s hus   Hayley s hus Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 9:29 pm

Hayley krammede hende og så og sagde "Har også savnet dig helt vildt..Der er så meget vi skal snakke om" hun grinede lidt "Kom indenfor" hun nikkede ind mod gangen
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Hayley s hus Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley s hus   Hayley s hus Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 9:31 pm

Jamilah gav slip på hende og gik ind i huset og lukkede døren efter sig. "Hvordan går det så med dig?" Spurgte hun nysgerrigt og så sig omkring i huset. Det var et stykke tid siden hun havde været der og der var kommet en del ændringer.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hayley s hus Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley s hus   Hayley s hus Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 9:34 pm

"Det har aldrig gåret beder" hun smilede "Ja det er sket meget efter jams er skredet..Heldig hvis" hun drejede rundt og kiggede på sin søster og smilede du skal se dit nye værelese hun løb hen og tog fat i hendes hånd og løb ind af nummer to døren og åbnede den langsomt
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Hayley s hus Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley s hus   Hayley s hus Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 9:36 pm

Jamilah fulgte så godt med hun kunne. "Skal jeg lukke øjnene?" Spurgte hun, men gjorde det alligevel, for overraskelsens skyld. "Du siger til når jeg må åbne dem ikk?" Spurgte hun usikkert.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hayley s hus Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley s hus   Hayley s hus Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 9:38 pm

Hayley trippede lidt "Jeg tæller til tre og så må du kigge" hun smilede "123 Nu" hayley krysede finger og kiggede ind i det store rum og smilede
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Hayley s hus Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley s hus   Hayley s hus Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 9:40 pm

Jamilah åbnede forsigtigt øjnene og måbede. "Hvor er det fedt!" Hvinede hun glad og slyngede armene om sin søster. "Tusind, tusinde tak!" Mumlede hun. "Men hvornår skal jeg dog bruge det?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hayley s hus Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley s hus   Hayley s hus Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 9:42 pm

Hun krammede hende og holdte stadig om hende "Når du vil..Det er også lidt kedeligt og bo alene end gang i mellem" hun smilede "Alt er lavet om siden Jams er flytted så ja her er dejligt at bo igen"
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Hayley s hus Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley s hus   Hayley s hus Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 9:44 pm

Jamilah nikkede ivrigt og slap hende. "Nogen gange for jeg også bare nok af mor og far, du ved" Mumlede hun og så sig om i værelset. "Det er fantastisk. Det er godt han flyttede. Jeg kunne heller aldrig rigtig lide ham"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hayley s hus Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley s hus   Hayley s hus Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 9:46 pm

Hayley smilede og hev hende ned i sengen "Kender du Donnie " hun kiggede på hende og smilede stort og lage hænderne på hendes skulder og kiggede hende i øjnene hun havded det støste smil i hele hovedet
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Hayley s hus Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley s hus   Hayley s hus Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 9:47 pm

Jamilah nikkede. "Ja, det gør jeg" Svarede hun. "Han er helt vildt flink og mega sød at snakke med, synes jeg" Sagde hun med et smil. "Er du vild med ham?" Spurgte hun så nysgerrigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hayley s hus Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley s hus   Hayley s hus Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 9:50 pm

Hun kløded sig i panden "hmm vi holder meget af hinanden og jeg tror vi er lidt mere end bare venner " hayley kiggede på hende og håbede hun ville blive glad hayley hvidste godt hun ikke så godt kunne lide jams så hvis hun syns godt om Donnie var den hjemme
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Hayley s hus Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley s hus   Hayley s hus Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 9:52 pm

Jamilah lo. "Jeg tror i ville passe meget godt sammen" Sagde hun med det største smil. "Jeg kan bare fornemme sådan noget, eller det synes jeg ihvertfald selv" Fortsatte hun og smilede til Hayley. "Du er mega vild med ham!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hayley s hus Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley s hus   Hayley s hus Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 9:55 pm

Hayley rækte tunge af hende "Det fortæller jeg dig hvis du fanger mig" Hayley løb ud af Jamilah s værelese og ind på sit værelese hvor hun hoppede op i sengen og smilede stort
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Hayley s hus Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley s hus   Hayley s hus Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 9:57 pm

Jamilah var med det samme efter hende. Hun kastede sig over hende og prøvede att ramme hende, men landte ved siden af. Grinede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hayley s hus Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley s hus   Hayley s hus Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 10:00 pm

Hayley smiled eog grinede "Ja " sagde hun med det støste smil "Ja det er jeg " hun grinede og kiggede rundt på sit værelese og stoppede med og smile " Du har aldrig kunne lide Jams vel" hun kiggede over på Jamilah
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Hayley s hus Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley s hus   Hayley s hus Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 10:02 pm

Jamilah rystede på hovedet. Selvom hun var god til at lyve, var det ikke relevant nu. "Nej. Aldrig" Svarede hun og så hende i øjnene. "Der var altid et eller andet mærkeligt ved ham. At man aldrig rigtig vidste hvor man havde ham"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hayley s hus Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley s hus   Hayley s hus Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 10:05 pm

Hayley nikede "Du har ret..Han var her for ikke så lantid siden og ødlage en masse ting men de er hvor de skal være nu..Hmm jeg har noget jeg skal hvise dig" hun lage sig på maven og lyftede blusen og hendes tatto kom frem "Du siger ikke noget til mor og far"
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Hayley s hus Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley s hus   Hayley s hus Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 10:07 pm

Jamilah så beundrende på den. "Wow" Mumlede hun og rørte den forsigtigt. "Nej, self ikke" Lovede hun og smilede til Hayley. "det kunne jeg aldrig finde på og det ved du da godt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hayley s hus Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley s hus   Hayley s hus Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 10:10 pm

"Det ved jeg søs..Den er fed ikke" hayley smilede stolt over sin tatto og var så glad for og være sammen med sin søster "Skal vi ikke gå ned og se en film har noget blod i nede i køkknet vi kunne drikke til" hun smilede til Jamilah
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Hayley s hus Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley s hus   Hayley s hus Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 10:12 pm

"Jeg vil gerne med ned og se film, men har lige spist" Sagde hun og blinkede. Hun spiste ikke dyr endnu selvom hun gerne ville. Hun følte sig altid en smule dårlig tilpas når hun havde dræbt et menneske.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hayley s hus Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley s hus   Hayley s hus Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 10:15 pm

"Finno..Så ser vi film hvad vil du se Gyser,drama,kæreligheds film " hun smilede da hun sagde kærelighed det kilded i maven og det var derfor hun havded lavet en tatto med sommerfugle
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Hayley s hus Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley s hus   Hayley s hus Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 10:16 pm

Hun tænkte sig om. "Hvad siger du til en kærlighedsfilm?" Spurgte hun. "Jeg orker ikke gys eller drama i dag" Mumlede hun. "Mor og far skændtedes med mig og dem sel. Jeg var åbenbart blevet alt for bleg"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hayley s hus Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley s hus   Hayley s hus Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 10:18 pm

Hayley blinkede nogle gange "Det er helt fint" hayley lyftede sin hånd op på sin mave og kunne mærke sommerfuglene
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Hayley s hus Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley s hus   Hayley s hus Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 10:19 pm

"Fedt!" Sagde hun og smilede. "Forresten - må jeg ikke sove her i nat? Gider ikke hjem til de gamle i nat og sagde til dem at jeg blev og sov?" Sagde hun med et lille grin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hayley s hus Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley s hus   Hayley s hus Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 10:22 pm

Hayley grinede lidt "Jo selfølig må du det..Det kunne være jeg kunne komme hjem til jer en dag nej hvor er det langtid siden" hayley gik ind i stuen og sætte filmen på
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hayley s hus Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley s hus   Hayley s hus Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 10:23 pm

Der lød et donk ind i vinduet, tæt på hvor Jamilah og Hayley stod.
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Hayley s hus Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley s hus   Hayley s hus Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 10:23 pm

//Llogger. Skrives xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hayley s hus Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley s hus   Hayley s hus Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 10:24 pm

Hayley fik et chock og kiggede hen mød vinduet og smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hayley s hus Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley s hus   Hayley s hus Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 10:30 pm

Der var helt stille ude foran vinduet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hayley s hus Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley s hus   Hayley s hus Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 10:31 pm

Hayley kiggede på sin søster og gik langsomt over mød vinduet og åbnede det og gik noge skridt tilbage
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hayley s hus Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley s hus   Hayley s hus Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 10:34 pm

Donnie hoppede ind og sad somom han var en fugl der kiggede rundt, han havde nogen små og tre store flænger på sin overkrop, dog så han på de to søster med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hayley s hus Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley s hus   Hayley s hus Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 10:37 pm

"Fuck man" hayley vendte sig om og pustede kold luft ud af munden "Okay hvor mange chock skal jeg ha idag" hayley smilede og hev hurtigt sin trøje ned som hun havde hivet op for at hvise sin ryg til sin søster
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hayley s hus Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley s hus   Hayley s hus Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 10:39 pm

Han smilte og hoppede så helt ind i rummet, han kiggede lidt og smilte endnu mere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hayley s hus Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley s hus   Hayley s hus Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 10:40 pm

Hayley vendte sig om "Når men velkommen " hun grinede lidt og gik over og sætte sig på sovaen og hånden foran munden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hayley s hus Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley s hus   Hayley s hus Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 10:45 pm

Han vendte blikket direkte mod Hayley, "hvad er der" noget blod randte ned fra hans overarm og ned i håndfladen på ham.
Han kiggede straks på sin hånd, "når okay da" sagde han og holdte sin anden arm et sted på armen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hayley s hus Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley s hus   Hayley s hus Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 10:47 pm

Hayley rystede på hovedet "Ikke noget" hun kiggede på ham "Hvad har du lavet" hun kiggede på ham og rejste sig og gik der over
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hayley s hus Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley s hus   Hayley s hus Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 10:49 pm

Han havde et vildt smil på læben, "Haft det lidt sjovt" han begyndte at grine lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hayley s hus Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley s hus   Hayley s hus Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 10:51 pm

Hayley smilede og sætte filmen på til Jamilah og tog Donnie i hånden "Vi kommer start hyg dig" hun hev donnie ud i gangen og kyssede ham "Du ved ikke hvor savnet du er hun ånbmede døren ind til sit værelese og hev ham der ind og lukkede døren efter sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hayley s hus Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley s hus   Hayley s hus Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 10:56 pm

Han fyldte bare med hende da hun bare hev ham med sig, han var overrasked over hendes vildskab hun havde lige nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hayley s hus Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley s hus   Hayley s hus Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 10:58 pm

Hun kiggede på ham og smilede "Hvad har du så lavet idag" hun gik over og sætte sig på sengen og klappede ved siden af hende som et tegen på han skulle komme og side ved siden af hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hayley s hus Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley s hus   Hayley s hus Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 11:01 pm

"Været ude som du kan se" han kiggede lidt på hende, men mærkede hurtigt at blodet løbe igen, "Jeg tror ikke det så godt at jeg sætter mig i din seng" sagde han og kiggede ned af sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hayley s hus Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley s hus   Hayley s hus Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 11:02 pm

"Nej " hun lyftede det ene øjenbryn "Er det dig der bloder heller er det blod fra en anden"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hayley s hus Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley s hus   Hayley s hus Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 11:07 pm

Han trak blusen af sig, der var sår over alt på ham det dybeste var på hans arm, "det er mit" han kiggede på alle sine sår, og rørte så på det sår på armen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hayley s hus Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley s hus   Hayley s hus Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 11:11 pm

Hayley bed sig i læben "Ej" hun rejste sig og gik over og tog ham i hånden og tog ham ud på bade værelest hun tog noget forbindning og det dybeste og de ander ransede hun hurtigt hun tog ham hurtigt ind på værelest og hev sin bluse af og vendte sig om og vidste ham hendes tattovering hun havde fåret lavet idag
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hayley s hus Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley s hus   Hayley s hus Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 11:13 pm

Han kiggede med store øjne, "gør den ondt" sagde han imens han så på den.

//hvordan ser den ud??//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hayley s hus Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley s hus   Hayley s hus Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 11:15 pm

Hun rystede på "Nop" hun smilede og vendte sig om

//Der er billeder af den og huset på min profil//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hayley s hus Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley s hus   Hayley s hus Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hayley s hus
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Hos Hayley
» Hayley og Donnie i Ruslnd
» Hayley er tilbage (Theodor)
» Hjemme hos Hayley sammen med Shin

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: