Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Hjemme hos Hayley sammen med Shin

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hjemme hos Hayley sammen med Shin Empty
IndlægEmne: Hjemme hos Hayley sammen med Shin   Hjemme hos Hayley sammen med Shin Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 3:42 pm

Dato::18 septemper
Årstid::efterår
Dag::fredag
Vejr::over skyet og støv regen
Sted::skoven
Tid::12:15
Omgivelser::Hayleys hus


Hayley havde pjækkede fra time sammen med Shin. hayley havde invittered ham med hjem til hende og han havde sagt ja og nu stå de så uden foran hendes hjem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Hayley sammen med Shin Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Hayley sammen med Shin   Hjemme hos Hayley sammen med Shin Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 3:46 pm

Han smilte til hende. "Så det er her du bor" sagde han kort og kiggede på hende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Hayley sammen med Shin Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Hayley sammen med Shin   Hjemme hos Hayley sammen med Shin Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 3:49 pm

Hayley smilede "jep" hun tog ham i hånden og gik op ved døren hun klaede å hendes bil med den anden hånd og smilede hun låste døren op og gik der ind i mens hun holdte ham hånden hun sla hans hånd da de kom ind i gangen "Ja det er her jeg bor" hun tog sin store trøje af og hængte den å en knage "Skal jeg tag din " hun rakte sin hånd frem mød ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Hayley sammen med Shin Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Hayley sammen med Shin   Hjemme hos Hayley sammen med Shin Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 3:51 pm

han trak sin sorte læderjakke af og rakte den til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Hayley sammen med Shin Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Hayley sammen med Shin   Hjemme hos Hayley sammen med Shin Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 3:55 pm

Hayley tog den og sætte den å knagen "Når hmm hvor skal vi start .jo hayley tog fat dørhontaget til den første dør ind til hendes værelese hun åbnede døren og tog et skridt ind og kiggede så på Shin "kom ind og kig" hun smilede til ham


//Der er billeder inde på min profil// Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Hayley sammen med Shin Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Hayley sammen med Shin   Hjemme hos Hayley sammen med Shin Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 3:56 pm

"Wow" var det eneste han kunne sige.. "hvor er det flot" sagde han og ggik ind og så sig lidt om..

//Skal desværre loogge, men vi fortsætter bare igen næste gang vi er på..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Hayley sammen med Shin Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Hayley sammen med Shin   Hjemme hos Hayley sammen med Shin Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 3:57 pm

Hayley smilede til ham "Tak"


//Helt fint vi ses//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Hayley sammen med Shin Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Hayley sammen med Shin   Hjemme hos Hayley sammen med Shin Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 8:45 pm

Shin listede sig hen og satte sig på sengen. "Hvordan har du råd til det her" sagdr han og pegede lidt rundt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Hayley sammen med Shin Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Hayley sammen med Shin   Hjemme hos Hayley sammen med Shin Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 8:47 pm

"Rige forælder" hun sukkede men smilede så til Shin og sætte sig over ved siden af ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Hayley sammen med Shin Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Hayley sammen med Shin   Hjemme hos Hayley sammen med Shin Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 8:48 pm

"Hvor er de så henne" spurgte han og så på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Hayley sammen med Shin Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Hayley sammen med Shin   Hjemme hos Hayley sammen med Shin Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 8:51 pm

"I la push" hun kiggede ned på sin seng "Vil du se mere" hun kiggede op på ham og smilede til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Hayley sammen med Shin Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Hayley sammen med Shin   Hjemme hos Hayley sammen med Shin Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 8:51 pm

"Ja meget gerne" sagde han ivrigt og smilte til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Hayley sammen med Shin Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Hayley sammen med Shin   Hjemme hos Hayley sammen med Shin Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 8:57 pm

hun rejste sig og kig forbi sin søsters værelese døren stod åben "Ja det der er min søsters værelese " hayley gik vider og gik ind i stuen og stoppede op da musiken spillede "Hmm jeg skal vist lære og slukke ting enden jeg køre i skole" musik spille en sang der hedder bruce springsteen Tougher than the rest Hayley smilede og kiggede så på Shin uden og slukkede musikken
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Hayley sammen med Shin Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Hayley sammen med Shin   Hjemme hos Hayley sammen med Shin Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 9:00 pm

Han smilte til hende og så sig kort om for derefter at se på Hayley igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Hayley sammen med Shin Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Hayley sammen med Shin   Hjemme hos Hayley sammen med Shin Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 9:02 pm

Hayley smilede til ham "Hvad" hun slikkede sig om læberne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Hayley sammen med Shin Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Hayley sammen med Shin   Hjemme hos Hayley sammen med Shin Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 9:07 pm

"Ikke noget" sagde han med et smil om læberne.. han gik hen til hende og gik kort rundt om hende hvorefter han standsede lige foran hende og smilte igen til hende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Hayley sammen med Shin Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Hayley sammen med Shin   Hjemme hos Hayley sammen med Shin Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 9:10 pm

hun fulgte ham med øjnene og kiggede så på ham da han stod foran hende "Hvad laver du" Hun små grinte lidt men så så på ham og smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Hayley sammen med Shin Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Hayley sammen med Shin   Hjemme hos Hayley sammen med Shin Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 9:12 pm

Han grinte bare lidt. "De forældre må være meget rig for at du kan havde sådan et hus" sagde han..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Hayley sammen med Shin Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Hayley sammen med Shin   Hjemme hos Hayley sammen med Shin Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 9:14 pm

Hayley nikkede "Jeg har også fåret penge fra en xkæreste...han var også rig " hun kiggede rundt og tog ham i hånden "Kom du skal se køkknet og badeværelest og musik rummet "
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Hayley sammen med Shin Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Hayley sammen med Shin   Hjemme hos Hayley sammen med Shin Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 9:21 pm

"Musikrum"sagde han forvirret og fulgte efter hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Hayley sammen med Shin Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Hayley sammen med Shin   Hjemme hos Hayley sammen med Shin Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 9:26 pm

"Ja jeg synger spiller på alt de der står der nede" hayley stoppede op inde i køkket hun kiggede rundt og vendte sig om mod ham og smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Hayley sammen med Shin Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Hayley sammen med Shin   Hjemme hos Hayley sammen med Shin Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 9:28 pm

Han sendte hende et charmerende smil, i hvert fald for ham. "Jeg må sige du forstå at indrette dig" sagde han og lo kort..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Hayley sammen med Shin Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Hayley sammen med Shin   Hjemme hos Hayley sammen med Shin Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 9:32 pm

Hun smilede charmerende tilbage og hoppede lidt rundt over til køkkent border "Tak " hun sætte sig op på det og smilede til ham igen "det her er også det dyrste jeg har fåret lavet her hjemme" hun kiggede rundt og smilede i mens




//Jeg har sagdt der er billeder inde på min profil ikke cheers men ellers så ved du det nu hehe//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Hayley sammen med Shin Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Hayley sammen med Shin   Hjemme hos Hayley sammen med Shin Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 9:34 pm

"Det er pænt" sgade han uden at tage øjene fra hende..

//I know XD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Hayley sammen med Shin Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Hayley sammen med Shin   Hjemme hos Hayley sammen med Shin Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 9:38 pm

Hayley smilede "Tak" hun kiggede over på Shin igen og smilede skævt til ham "Hmm hvad skal vi så se nu" sagde hun imens hun kiggede på ham "Badeværeleste" sagde hun til sig selv hun hoppede ned fra bordt og gik over til ham "Kom " hun smilede charmerende til ham igen men holdte hurtigt op igen hun smilede bare nomalt igen og åbnede døren ind til badeværeleset
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Hayley sammen med Shin Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Hayley sammen med Shin   Hjemme hos Hayley sammen med Shin Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 9:39 pm

Han lo lidt.. "Badeværelset, jeg får lov at se det hele" grinte han og fulgte endnu en gang efter hende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Hayley sammen med Shin Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Hayley sammen med Shin   Hjemme hos Hayley sammen med Shin Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 9:41 pm

Hun grinede lidt "Jep du kan lige så godt se det hele nu når vi er igang" hun smilede og åbnede døren og smilede stort
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Hayley sammen med Shin Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Hayley sammen med Shin   Hjemme hos Hayley sammen med Shin Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 9:47 pm

Han nikkede med et smil.. "Damn det ligner slet ikke et sted man kan gå på toilet.. det er det for flot til" sagde han overrasket..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Hayley sammen med Shin Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Hayley sammen med Shin   Hjemme hos Hayley sammen med Shin Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 9:50 pm

Hayley grinede lidt og kiggede så op på ham "Ejj hvor du sød" Hayley smilede til ham og gik så ud af rummet og hen mod en trappe der gik ned til musik rummet "Kom..kan du spille musik" hun kiggede på ham og smilede lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Hayley sammen med Shin Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Hayley sammen med Shin   Hjemme hos Hayley sammen med Shin Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 9:52 pm

"nej ikke noget specielt" sagde han og smuttede efter hende.. "Men du kan spille for mig" tilføjede..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Hayley sammen med Shin Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Hayley sammen med Shin   Hjemme hos Hayley sammen med Shin Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 9:55 pm

Hayley kiggede på ham da han sagde det "er du sikker altså så god er jeg heller ikke men jeg kan godt prøve" hun gik ned af trappen og åbnede døren og gik der ind hun drejede rundt en gang og smilede til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Hayley sammen med Shin Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Hayley sammen med Shin   Hjemme hos Hayley sammen med Shin Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 9:57 pm

Shin blinkede til hende "det er helt fint.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Hayley sammen med Shin Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Hayley sammen med Shin   Hjemme hos Hayley sammen med Shin Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 10:03 pm

Hun gik over og sætte sig ved klavert og tog sin mikrofonen ned til munden og begyndte og spille en sang der hedder we are broken fra paramore "Er du sikker på du vil høre det" sagde hun enden hun begyndte.Hayley kiggede på ham og smilede skævt

// https://www.youtube.com/watch?v=77DqMMyGxu8 //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Hayley sammen med Shin Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Hayley sammen med Shin   Hjemme hos Hayley sammen med Shin Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 3:25 pm

Shin lænede sig mod væggen og smilte til hende. "Self vil jeg det." sagde han og nikkede til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Hayley sammen med Shin Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Hayley sammen med Shin   Hjemme hos Hayley sammen med Shin Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 3:27 pm

Hayley smilede og begyndte stillet og roligt med at synge og spille imen hun kiggede på Shin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Hayley sammen med Shin Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Hayley sammen med Shin   Hjemme hos Hayley sammen med Shin Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 3:30 pm

Shin åbnede lidt munde og stirrede mudlam på hende. derefter lukkede han hurtigt munden og smilte til hende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Hayley sammen med Shin Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Hayley sammen med Shin   Hjemme hos Hayley sammen med Shin Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 3:40 pm

Hayley smilede og sang færdig hun nåde til omkvedet da hun sang lidt højer hun synest det var lidt pinligt "Cause we are broken What must we do to restore Our innocence And all the promise we adored Give us life again cause we just wanna be whole" hun kiggede op på ham bagefter "Kan ikke huste mere af den" hun havde synget 3 vers og 3 omkved men kunne ikke huske den hele hun bed sig i læben og kiggede ned fordi hun var bange for det lød dårligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Hayley sammen med Shin Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Hayley sammen med Shin   Hjemme hos Hayley sammen med Shin Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 3:43 pm

Han klappede og smilte til hende. "Du er squ god" sagde han "Meget god" tillføjede han hurtigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Hayley sammen med Shin Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Hayley sammen med Shin   Hjemme hos Hayley sammen med Shin Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 3:44 pm

Hun smilede til ham "Tak" hun kiggede op på trappen og tilbage på Shin "Hmm kunne du spille"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Hayley sammen med Shin Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Hayley sammen med Shin   Hjemme hos Hayley sammen med Shin Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 3:48 pm

"Arrg, jeg har aldrig spillet sådan rigtigt." sagde han og så sig om i rummet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Hayley sammen med Shin Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Hayley sammen med Shin   Hjemme hos Hayley sammen med Shin Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 3:51 pm

Hun nikkede og kiggede også rundt "Jeg har lavet en cd sammen med min sæster og hun kunne heller ikke spille men jeg lærte hende det" hun kiggede op på ham og smilede til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Hayley sammen med Shin Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Hayley sammen med Shin   Hjemme hos Hayley sammen med Shin Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 3:53 pm

"Kan du lærer mig det" spurgte han med et grin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Hayley sammen med Shin Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Hayley sammen med Shin   Hjemme hos Hayley sammen med Shin Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 3:55 pm

Hun smilede "Jo hvad vil du spille på" hun kiggede rundt med et stort smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Hayley sammen med Shin Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Hayley sammen med Shin   Hjemme hos Hayley sammen med Shin Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 3:58 pm

Shin så overvejende på de forskellige ting. "Hvad er nemmest" spurgte han og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Hayley sammen med Shin Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Hayley sammen med Shin   Hjemme hos Hayley sammen med Shin Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 4:00 pm

Hun kiggede ned der hvor hun sad og klappede ved på stolen "Kom det er det her" hun kiggede på ham og blev siddene så hun kunne vise ham hvorda man gjorder
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Hayley sammen med Shin Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Hayley sammen med Shin   Hjemme hos Hayley sammen med Shin Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 4:02 pm

Shin nærmede hende med et smil og satte sig ned ved siden af hende. "Hvaddan gør man" spurgte han og smilte til hende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Hayley sammen med Shin Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Hayley sammen med Shin   Hjemme hos Hayley sammen med Shin Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 4:05 pm

Hayley tog hans finger på nogle af tasterne på klavert og trykkede dem ned så de sagede en lyd af den sang hun lige havedt spillet hun smilede til ham "Prøv selv og gøre det "
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Hayley sammen med Shin Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Hayley sammen med Shin   Hjemme hos Hayley sammen med Shin Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 4:08 pm

//KOmmer på igen om en halv time.. skal lige hjælpe min lille søs med noget XD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Hayley sammen med Shin Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Hayley sammen med Shin   Hjemme hos Hayley sammen med Shin Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 4:10 pm

//Helt fint //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Hayley sammen med Shin Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Hayley sammen med Shin   Hjemme hos Hayley sammen med Shin Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 4:48 pm

Han prøvede at spille så godt han kunne, men det lykkes ikke rigtig for ham..

//Tilbage//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hjemme hos Hayley sammen med Shin Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Hayley sammen med Shin   Hjemme hos Hayley sammen med Shin Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hjemme hos Hayley sammen med Shin
Tilbage til toppen 
Side 1 af 5Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Hjemme ved Shin!
» Venter på Shin (Shin) (;
» Gennem regnen. (Shin)
» Hayley s hus
» Hayley er tilbage (Theodor)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: