Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Hjemme hos Hayley sammen med Shin

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hjemme hos Hayley sammen med Shin - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Hayley sammen med Shin   Hjemme hos Hayley sammen med Shin - Page 3 Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 4:34 pm

Hayley smilede lidt "Jepper..Han bor sammen med en pige der hedder Ribanalon hun går også på skolen i 3.g kender du hende..Hun er også fantastisk" hun smilede stort og kiggede stadig på tvet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Hayley sammen med Shin - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Hayley sammen med Shin   Hjemme hos Hayley sammen med Shin - Page 3 Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 4:36 pm

"Ja jeg mødte hende i skoven" og pegede sig over skulderen. men tog hurtigt fingeren ned da han ikke vidste hvorfor han pegede og lo meget kort.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Hayley sammen med Shin - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Hayley sammen med Shin   Hjemme hos Hayley sammen med Shin - Page 3 Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 4:41 pm

Hayley kiggede ikke på ham for han lo lidt "Hun er sød synes du ikke " Hayley kunne ikke lade være med og smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Hayley sammen med Shin - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Hayley sammen med Shin   Hjemme hos Hayley sammen med Shin - Page 3 Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 4:46 pm

han nikkede og smilte.. "Jo.. Det er hun bestemt" sagde han og så på tv´et..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Hayley sammen med Shin - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Hayley sammen med Shin   Hjemme hos Hayley sammen med Shin - Page 3 Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 4:47 pm

Hayley smilede "Jep"


//Jeg bliver nød til og logge af kommer på sener//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Hayley sammen med Shin - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Hayley sammen med Shin   Hjemme hos Hayley sammen med Shin - Page 3 Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 4:49 pm

¨//Okaay//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Hayley sammen med Shin - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Hayley sammen med Shin   Hjemme hos Hayley sammen med Shin - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 4:56 pm

Hayley smilede "Jep..Hvor har du mødt hende henne" hayley kiggede på ham og blev ved med og smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Hayley sammen med Shin - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Hayley sammen med Shin   Hjemme hos Hayley sammen med Shin - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 4:57 pm

//Kan jeg godt komme ind i det her emne, eller vil det være for underligt XD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Hayley sammen med Shin - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Hayley sammen med Shin   Hjemme hos Hayley sammen med Shin - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 4:58 pm

"i Skoven"grinte han da han tænkte tilbage.. "VI kravlede i træ" sagde han mumtert..

//For min skyld gerne..//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Hayley sammen med Shin - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Hayley sammen med Shin   Hjemme hos Hayley sammen med Shin - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 4:59 pm

Hun smilede stort "Fedt" hun kiggede hurtigt på filmen og tilbage på Shin igen


//Jo du kan godt men vi er jo hjemme hos Hayley//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Hayley sammen med Shin - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Hayley sammen med Shin   Hjemme hos Hayley sammen med Shin - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 5:01 pm

//Ja, nemlig... Hvordan kan jeg komme ind i emnet uden det virker underligt???//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Hayley sammen med Shin - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Hayley sammen med Shin   Hjemme hos Hayley sammen med Shin - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 5:02 pm

//Ja det ved jeg ikke //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Hayley sammen med Shin - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Hayley sammen med Shin   Hjemme hos Hayley sammen med Shin - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 5:02 pm

//Vi kan bare gå udenfor og så møde dig//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Hayley sammen med Shin - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Hayley sammen med Shin   Hjemme hos Hayley sammen med Shin - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 5:03 pm

//Jep//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Hayley sammen med Shin - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Hayley sammen med Shin   Hjemme hos Hayley sammen med Shin - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 5:07 pm

Filmen var ved at være slut.. "Hey skal vi gå lidt udenfor" spurgte Shin da han havde brug for lidt frisk luft.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Hayley sammen med Shin - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Hayley sammen med Shin   Hjemme hos Hayley sammen med Shin - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 5:09 pm

Hayley smilede og fik lige slutningen med af filmen "Jo det kan vi godt" Hayley kiggede over på ham da filmen var slut
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Hayley sammen med Shin - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Hayley sammen med Shin   Hjemme hos Hayley sammen med Shin - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 5:10 pm

Shin sprang op af sofaen og smilte til hende.. Han vente lidt på hende, for at være sikker på hvilken vej døren var.. XD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Hayley sammen med Shin - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Hayley sammen med Shin   Hjemme hos Hayley sammen med Shin - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 5:12 pm

Daniel gik rundt ude i skoven.
Han havde fået færten af en Vampyr og gik nu rundt for at finde Vampyren.
Men han mistede hele tiden færten og endte med at gå helt forkerte steder hen.
"Forbandede l..." Han snuste lidt i luften da han nu var sikker og løb den retning.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Hayley sammen med Shin - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Hayley sammen med Shin   Hjemme hos Hayley sammen med Shin - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 5:14 pm

Hayley smilede og gik op ved siden af ham og gik så ud til hovede døren hun gik ud og hentede sin all stars og sin jakke hun gav Shin sin jakke "Hvor skal vi så gå hen" sagde hun smilene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Hayley sammen med Shin - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Hayley sammen med Shin   Hjemme hos Hayley sammen med Shin - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 5:16 pm

"Hmm" sagde han tænkende.. "Bare lidt rundt i skoven.. Eller er det nogle speciele steder duu vil hen" spurgte han og tog i mod sin jakke og tog den på..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Hayley sammen med Shin - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Hayley sammen med Shin   Hjemme hos Hayley sammen med Shin - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 5:17 pm

Hun rystede på hovedet "Næ det er der ikke" hun gik ud af døren og gjorder plads til Shin kunne komme ud
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Hayley sammen med Shin - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Hayley sammen med Shin   Hjemme hos Hayley sammen med Shin - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 5:19 pm

Daniel stoppede op 10 meter derfra eller noget og kiggede på dem.
Han betragtede dem lidt og smilte lidt skævt, det så ikke ud til at Vampyren ville angribe mennesket.
Han nyste hurtigt og håbede bare kort på de ikke havde hørt det.
Menneskede ville måske ikke, men Vampyren ville, helt sikkert.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Hayley sammen med Shin - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Hayley sammen med Shin   Hjemme hos Hayley sammen med Shin - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 5:20 pm

Shin smilte og smuttede ud af døren. Da han var et par meter væk fra huset vendte han sig om for at vente på Hayley..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Hayley sammen med Shin - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Hayley sammen med Shin   Hjemme hos Hayley sammen med Shin - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 5:21 pm

Hayley låste døren og løb elegant ned ved siden af Shin "Hvad vej du bestemmer" hun smilede og kiggede på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Hayley sammen med Shin - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Hayley sammen med Shin   Hjemme hos Hayley sammen med Shin - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 5:23 pm

Daniel gik lidt nærmere og kiggede bare interesserede på dem.
Det var første gang han havde set en Vampyr så tæt på et menneske uden at angribe ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Hayley sammen med Shin - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Hayley sammen med Shin   Hjemme hos Hayley sammen med Shin - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 5:23 pm

"Hmm, den vej" sagde han og pegede i retning af Daniel, men vidste ikke at han var der..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Hayley sammen med Shin - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Hayley sammen med Shin   Hjemme hos Hayley sammen med Shin - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 5:26 pm

Hayley nikkede "Så går vi den vej" hun snussede ind og kløde sig på næsen og nyste 2 gange men gik bare vider *Okay så er vi ikke alene mere* tænkte hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Hayley sammen med Shin - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Hayley sammen med Shin   Hjemme hos Hayley sammen med Shin - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 5:27 pm

"Så er kommer sammen med ham Donnie" spurgte han med et lille smil..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Hayley sammen med Shin - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Hayley sammen med Shin   Hjemme hos Hayley sammen med Shin - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 5:29 pm

Daniel så de kom den her vej og skyndte sig at lede efter et gemmested.
Han kunne ikke finde andet end at hoppe op i træet over ham.
Han hoppede op og klatrede lidt langsomt op så man sikkert ikke kunne se ham nedenfra, men han var ikke sikker.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Hayley sammen med Shin - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Hayley sammen med Shin   Hjemme hos Hayley sammen med Shin - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 5:30 pm

Hayley nikkede og smilede "Jep det gør jeg" hun kiggede rundt og så hen på Shin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Hayley sammen med Shin - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Hayley sammen med Shin   Hjemme hos Hayley sammen med Shin - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 5:32 pm

han smilte endnu en gang.. "Hvornår kan jeg så møde ham"Spurgte han mumtert..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Hayley sammen med Shin - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Hayley sammen med Shin   Hjemme hos Hayley sammen med Shin - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 5:35 pm

Daniel hørte det meste af det, han lændte sig lidt frem.
Dum ide.
Han fik overbalance og faldt ned fra træet.
"Av for satan!" udbrød han da han ramte jorden med ryggen først.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Hayley sammen med Shin - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Hayley sammen med Shin   Hjemme hos Hayley sammen med Shin - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 5:36 pm

"hey er du okay" spurgte Shin og gik hen i mod Daniel..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Hayley sammen med Shin - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Hayley sammen med Shin   Hjemme hos Hayley sammen med Shin - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 5:37 pm

Hayley smilede og så rundt igen "Ja det ved jeg ikke..Det må vi finde ud af" hun kiggede på shin og smilede "Du vil gerne møde ham" hayley fik et chok da han så ham ryge ned fra træt hun kiggede på shin og over på ham der faldt ned "Er du okay" sagde hun med en stemme der lød lige glad
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Hayley sammen med Shin - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Hayley sammen med Shin   Hjemme hos Hayley sammen med Shin - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 5:40 pm

"Ja... Det er jeg vel" sagde han smilende.

//Skal løbe nu... Sorry//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Hayley sammen med Shin - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Hayley sammen med Shin   Hjemme hos Hayley sammen med Shin - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 5:41 pm

Hayley smilede "Godt" hun kiggede på shin og gik vider


//Okay//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Hayley sammen med Shin - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Hayley sammen med Shin   Hjemme hos Hayley sammen med Shin - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 5:49 pm

Shin smilte til ham og hilse venligt på ham.. go fulgte derefter emd Hayley.. "jeg vil meget gerne møde ham" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Hayley sammen med Shin - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Hayley sammen med Shin   Hjemme hos Hayley sammen med Shin - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 5:52 pm

Hayley smilede "Kan jeg godt forstå..Hmm nu når du ved at jeg har en kæreste hvad så med dig har du en" hun smilede let og brikkede ham blidt i siden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Hayley sammen med Shin - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Hayley sammen med Shin   Hjemme hos Hayley sammen med Shin - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 5:55 pm

Han rystede på hovdet.. "Nrj ikke rigtigt" mumlede han og så ned i jorden..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Hayley sammen med Shin - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Hayley sammen med Shin   Hjemme hos Hayley sammen med Shin - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 5:57 pm

Hayley stoppede med og smile og kiggede på ham "Hey er der noget galt..du virker trist" hun lyftede et øjenbryn og lagde en hånd på hans skulder
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Hayley sammen med Shin - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Hayley sammen med Shin   Hjemme hos Hayley sammen med Shin - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 5:59 pm

Shin så på hende og rystede langsomt på hovedet.. "Nej.. Jeg har det fint" sagde han og smilte til hende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Hayley sammen med Shin - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Hayley sammen med Shin   Hjemme hos Hayley sammen med Shin - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 6:02 pm

Hun nikkede og kiggede rundt "Er du sikker" hun stoppede med og kigge rundt men så hen på Shin og ´kort efter kiggede hun ned i jordern
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Hayley sammen med Shin - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Hayley sammen med Shin   Hjemme hos Hayley sammen med Shin - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 6:05 pm

Han tøvede lidt, men sagde så"Jeg er sikker" han smilte endnu en gang for at overbevise hende.. "Men jeg har aldrig helt forstået med ham Donnie.. Han bor sammen med en anden.. Er du ikke ked af det" spurgte han stille og så stadig ned..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Hayley sammen med Shin - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Hayley sammen med Shin   Hjemme hos Hayley sammen med Shin - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 6:06 pm

Hayley træk på skulderne "Nej for jeg ved de kun er barndoms venner" hun bed sig i underlæben og så ned i jordern
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Hayley sammen med Shin - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Hayley sammen med Shin   Hjemme hos Hayley sammen med Shin - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 6:08 pm

"Okay" nikkede han.. "Men hvis det havde været mig.. tror jeg at jeg var blevet rasende" smilte han og så endelig på hende...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Hayley sammen med Shin - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Hayley sammen med Shin   Hjemme hos Hayley sammen med Shin - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 6:12 pm

"I starten var det meget mærke ligt og jeg var meget urolig om han over hovedet elskede mig heller om det var hende han elskede" hayley holdte en pause og så op på ham og ned i jordern igen "Mensådan har jeg det ikke mere" hun smilede og kiggede på Shin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Hayley sammen med Shin - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Hayley sammen med Shin   Hjemme hos Hayley sammen med Shin - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 6:17 pm

"Okay" nikkede han.. "Man skal nok vænne sig til det" sagde han så..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Hayley sammen med Shin - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Hayley sammen med Shin   Hjemme hos Hayley sammen med Shin - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 6:19 pm

Hayley nikkede "Ja " hun kiggede op på et træ og smilede "Det er utrolig du ikke har mødt Donnie..Jeg synes alle kender ham " hun smilede og slikkede sig om læberne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Hayley sammen med Shin - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Hayley sammen med Shin   Hjemme hos Hayley sammen med Shin - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 6:23 pm

"Hmm" mumlede han.. "Ja men det gør jeg måske snart ikk" spurgte han stadig med et smil.. "Jeg har altid brug for flere venner" og det var sandt nok..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Hayley sammen med Shin - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Hayley sammen med Shin   Hjemme hos Hayley sammen med Shin - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 6:26 pm

"Jo.. Ja det har man vel altid" smilede hun til ham og kiggede ned i jordern igen

"Hvor lang tid har du været her i forks" hun smilede og kiggede op på himlen
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hjemme hos Hayley sammen med Shin - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Hayley sammen med Shin   Hjemme hos Hayley sammen med Shin - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hjemme hos Hayley sammen med Shin
Tilbage til toppen 
Side 3 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Hjemme ved Shin!
» Venter på Shin (Shin) (;
» Gennem regnen. (Shin)
» Hayley s hus
» Hayley er tilbage (Theodor)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: