Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 ballade i sneen :P

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

ballade i sneen :P - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ballade i sneen :P   ballade i sneen :P - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 7:04 pm

Han så på hende og kørte en finger op af Elizabeths hals og smilte til hende, han håbede at det ogs virkede afslappende, men han troede ikk lige det gjorde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ballade i sneen :P - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ballade i sneen :P   ballade i sneen :P - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 7:04 pm

//Ribanalon og jeg smutter ses//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ballade i sneen :P - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ballade i sneen :P   ballade i sneen :P - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 7:05 pm

"Jeg ville bare spøger hvordan det gik..og øøøhm hvad lavede du der ude ..hvorfor hev hun fat i dag" hayley kiggede på ham med et lyftede øjenbryn
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ballade i sneen :P - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ballade i sneen :P   ballade i sneen :P - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 7:06 pm

kevan så på hende og grinte og sagde " fordi ejg bor hos victoria og jeg skal lære at opføre mig ordenligt Razz og fordi ejg kastede med sne Razz!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ballade i sneen :P - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ballade i sneen :P   ballade i sneen :P - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 7:08 pm

Hayley nikkede "Må jeg ikke godt se din arm" hun kiggede hurtigt ned på sin egen og kiggede så op på Kevan
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ballade i sneen :P - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ballade i sneen :P   ballade i sneen :P - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 7:11 pm

kevan rystede på hoved og sagde " nej ikke her. victoria har opdaget jeg gjorde det engang og jeg sagde jeg ville stoppe men kan ikke... jeg er næremst afhæning af at gøre det!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ballade i sneen :P - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ballade i sneen :P   ballade i sneen :P - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 7:14 pm

Hayley kiggede på ham "Kevan for fanden det skal du stoppe med..er der nogle der betyder rigtig meget for dig" hun kiggede bestemt på ham uden at blikke
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ballade i sneen :P - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ballade i sneen :P   ballade i sneen :P - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 7:15 pm

Elizabeth smilte svagt op til Dominic og så så ned i jorden.
Tilbage til toppen Go down
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

ballade i sneen :P - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ballade i sneen :P   ballade i sneen :P - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 7:18 pm

Han så smilende på hende og kyssede hendes hals og holdte om hende med et smil efter han hvade kysset hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ballade i sneen :P - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ballade i sneen :P   ballade i sneen :P - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 7:19 pm

Hun smilte lidt større og så op på Dominic.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ballade i sneen :P - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ballade i sneen :P   ballade i sneen :P - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 7:20 pm

" ja det gør victoria !" sagde han med et sigende blik
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ballade i sneen :P - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ballade i sneen :P   ballade i sneen :P - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 7:21 pm

"Se for fin min er blevet begrund af jeg lovede donnie og stoppe med det.. og det hjælp prøv" hun kiggede på ham og så ned på sin arm
Tilbage til toppen Go down
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

ballade i sneen :P - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ballade i sneen :P   ballade i sneen :P - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 7:24 pm

Han så glad på Elizabeth og nussede hendes mave og så på hende. Han så lidt på Kevan og pigen derovre ved ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ballade i sneen :P - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ballade i sneen :P   ballade i sneen :P - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 7:25 pm

Elizabeth smilte og fulgte så Dominics blik og hendes eget blev koldt da hun så over på Kevan.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ballade i sneen :P - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ballade i sneen :P   ballade i sneen :P - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 7:27 pm

Hayley rystede "Nu der nogle der kigger på mig igen" hun kiggede rundt og kunne ikke finde ud af hvem det var
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ballade i sneen :P - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ballade i sneen :P   ballade i sneen :P - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 7:30 pm

kevan så på hayley og sagde " jeg kan ikke STOP!" han råbte hele sætningen og hev op begge hans ærmer så hun kunne se begge hans arme og han tog dem hurtigt ned igen
Tilbage til toppen Go down
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

ballade i sneen :P - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ballade i sneen :P   ballade i sneen :P - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 7:36 pm

Han så på Kevans arme, men kiggede væk igen for at kysse Elizabeths kindben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ballade i sneen :P - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ballade i sneen :P   ballade i sneen :P - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 7:36 pm

Hayley smaskede sin bog sammen "Når og jeg prøver bare og hjælpe" råbte hun tilbage og kig over mod døren ind til skolen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ballade i sneen :P - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ballade i sneen :P   ballade i sneen :P - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 7:42 pm

ELizabeth så lidt på Kevan, men så så tilbage på Dominic og nød hans kolde læber mod hendes hud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ballade i sneen :P - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ballade i sneen :P   ballade i sneen :P - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 7:44 pm

Victoria stod og så på Elizabeth og den dreng der kyssede hende, Victoria så lidt rundt og stod så hurtigt ved siden af Elizabeth, " måske skulle i vente med det der, til i var alene, folk kan jo kigge på jer" smilede Victoria og så kort på drengen og så så på Elizaberth igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ballade i sneen :P - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ballade i sneen :P   ballade i sneen :P - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 7:46 pm

Elizabeth så på Victoria og nikkede "jah du har nok ret" sagde hun og så så tilbage på Dominic og havde egentlig næsten glemt hvem Dominic var på skolen.
Tilbage til toppen Go down
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

ballade i sneen :P - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ballade i sneen :P   ballade i sneen :P - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 7:48 pm

"Nåé ja, du har nok ret" sagde han og stoppede og rakte hånden frem imod pigen "Dominic" sagde han og smilte lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ballade i sneen :P - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ballade i sneen :P   ballade i sneen :P - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 7:50 pm

Victoria tog hans hånd og smilte igen, " Victoria" præsenterede hun sig og så på Elizabeth, " der er nok en der har fået kæreste på, eller er jeg held gal på den" smilede hun og så kort på Dominic igen
Tilbage til toppen Go down
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

ballade i sneen :P - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ballade i sneen :P   ballade i sneen :P - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 7:51 pm

"Hyggeligt at møde dig Victoria" smilte han og så lidt på et victoria og grinte lidt over det hun sagde. Han holdte stadig om elizabeth og ville ikk helt slippe hende, men løsnede grebet lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ballade i sneen :P - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ballade i sneen :P   ballade i sneen :P - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 7:59 pm

Victoria tænkte lidt men smilte så og nikkede, " også hyggeligt at møde dig Dominic" sagde hun smilende og så kort rundt, hun fnyste lidt af sneen og sparkede roligt til den, hun kunne ikke lide sne, det var også en af grundene til at hun havde reageret sådan med Kevan
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ballade i sneen :P - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ballade i sneen :P   ballade i sneen :P - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 8:01 pm

kevan tog sin taske som stod op af muren og gik hen til de andre og sagde " mit tøj er gennemblødt!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ballade i sneen :P - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ballade i sneen :P   ballade i sneen :P - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 8:06 pm

Elizabeth smilte til Victoria og så så koldt over på Kevan.
Tilbage til toppen Go down
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

ballade i sneen :P - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ballade i sneen :P   ballade i sneen :P - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 8:11 pm

han så på Kevan, han havde ikk tilgivet ham det han havde gjort imod Elizabeth og smilte til Victoria.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ballade i sneen :P - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ballade i sneen :P   ballade i sneen :P - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 8:13 pm

Victoria så kort men smilende på Elizabeth og Dominic, men da hun så på Kevan forsvandt smilet, " så tag hjem og skift, du kunne også bare havde ladet være med at blive ramt så mange gange, hvis du tager hjem, så har du bare at komme herop igen, ellers slæber jeg dig herop" sagde hun og så p Elizabeth og Dominic igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ballade i sneen :P - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ballade i sneen :P   ballade i sneen :P - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 8:14 pm

Elizabeth sukkede lavmælt og rystede svagt på hovedet af Kevan og så så tilbage op på Dominic.
Tilbage til toppen Go down
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

ballade i sneen :P - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ballade i sneen :P   ballade i sneen :P - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 8:18 pm

Han så opgivende på Kevan og kiggede på Elizabeth igen med et smil, han kunne ikk fjerne øjnene fra hende og smilte stort og kærligt til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ballade i sneen :P - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ballade i sneen :P   ballade i sneen :P - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 8:19 pm

kevan så på vic. og sagde " jeg skynder mig . jeg er ung vi har kun det sjov vi selv laver.!!!!"
han begyndte at gå langsomt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ballade i sneen :P - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ballade i sneen :P   ballade i sneen :P - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 8:20 pm

Elizabeth smilte til Dominic og så så over på Victoria.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ballade i sneen :P - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ballade i sneen :P   ballade i sneen :P - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 8:22 pm

Victoria lagde den ene hånd på sit hår og sukkede så, hun rystede en enkelt gang på hovedet, og lukkede kort øjnene, hun så kort på Elizabeth og Dominic og smilte svagt, hun var ikke kommet særlig meget i bedre humør, men hun var ikke sur
Tilbage til toppen Go down
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

ballade i sneen :P - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ballade i sneen :P   ballade i sneen :P - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 8:23 pm

Han smilte og så på Victoria "hmm du virker som en storebror for Kevan, hvorfor Victoria? er du hans bror eller?" spurgte han nysgerrigt og så på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ballade i sneen :P - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ballade i sneen :P   ballade i sneen :P - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 8:25 pm

der gik noget t id og kevan kom så tilbage og havde rent og tørt tøj på .

han kom hen til victoria og sagde " jeg kom igen:P du kan sagtens stole på mig!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ballade i sneen :P - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ballade i sneen :P   ballade i sneen :P - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 8:26 pm

Victoria tænkte lidt, men rystede så på hovedet og smilte svagt, " nej vi er ikke engang i familie med hinanden, jeg har bare taget ansvaret for ham og ladet ham bo i mit og mine søstres hus, men det ser ud til at det er hårdere end jeg troede det ville blive" sagde hun og sukkede, hun så på dem begge igen
Tilbage til toppen Go down
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

ballade i sneen :P - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ballade i sneen :P   ballade i sneen :P - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 8:29 pm

"Aha, så forstår jeg bedre du tager dig så meget af ham" sgade han og så på hende "jeg ved lidt hvordan han er, jeg har været hans vikar et par gange, han har været lidt ustyrlig, men ogs nogle gange god nok" smilte han og så på dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ballade i sneen :P - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ballade i sneen :P   ballade i sneen :P - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 8:30 pm

Victoria smilede og nikkede, " ja han kan godt være god, og jeg er også blevet hans støtte i nogen af timerne, så han ikke laver ballade og så jeg også kan hjælpe ham med lektierne" sagde hun og smilte til Dominic og Elizabeth
Tilbage til toppen Go down
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

ballade i sneen :P - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ballade i sneen :P   ballade i sneen :P - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 8:41 pm

Han så smilende på hende "tjaé, jeg kommer måske til at se mere til Kevan fordi de fleste i hans klasse vil gerne ha' mig som deres faste lærer" grinte han lidt og så på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ballade i sneen :P - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ballade i sneen :P   ballade i sneen :P - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 8:47 pm

Victoria smilede, og grinte også lidt, " så kan det jo være at vi kommer til at ses i en af timerne du skal have med Kevan, man ved jo aldrig" smilede hun og så på Dominic
Tilbage til toppen Go down
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

ballade i sneen :P - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ballade i sneen :P   ballade i sneen :P - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 9:02 pm

"Tja, man ved aldrig?" smilte han og så på hende. Han kunne lugte at Victoria ogs var en vampyr heldigvis.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ballade i sneen :P - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ballade i sneen :P   ballade i sneen :P - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 9:08 pm

kevan kom tilbage og hanvde tørt tøj på og havde sin taske med og sagde " hej i to hvad snakker i om?!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ballade i sneen :P - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ballade i sneen :P   ballade i sneen :P - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 9:09 pm

Victoria smilte og tænkte så lidt, hun bed sig lidt i læben og kiggede kort rundt om der kom nogen, hun lod blikket glide hen på Dominic igen og smilte så svagt, " hvor lang tid har du så været vampyr?" spurgte hun nysgerrigt, men alligevel dæmpede hun sig lidt og kiggede kort rundt igen
Tilbage til toppen Go down
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

ballade i sneen :P - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ballade i sneen :P   ballade i sneen :P - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 9:15 pm

Siden jeg flyttede til, altså næsten i en uge, hvad med dig?" hviskede han lavt så kun Victoria kunne høre det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ballade i sneen :P - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ballade i sneen :P   ballade i sneen :P - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 9:18 pm

Victoria tænkte lidt og smilte så, " 5 uger, sådan cirka, du klarer det rigtig godt, når man tænker på at du er en ny vampyr" sagde hun dæmpet igen og smilte igen til Dominic, hun havde fået det selv samme at vide af Avril for et par dage siden, at Avril synes det var flot at Victoria kunne styre sig med så mange mennesker omkring sig helle tiden
Tilbage til toppen Go down
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

ballade i sneen :P - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ballade i sneen :P   ballade i sneen :P - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 9:20 pm

"Tjaé, jeg kan styrer mig for en mystisk vinkælder i mit hus er fyldt med flasker af menneskeblod, fra både rigmænd og sådan" smilte han og undrede sig over om der måske havde levet en vampyr i huset før ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ballade i sneen :P - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ballade i sneen :P   ballade i sneen :P - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 9:22 pm

Victoria nikkede og smilte, " ahh, så du drikker menneske blod, det tror jeg de fleste vampyrer i Forks gør, jeg kender ikke så mange der drikker dyre blod" sagde hun og bed sig tænkende i læben
Tilbage til toppen Go down
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

ballade i sneen :P - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ballade i sneen :P   ballade i sneen :P - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 9:28 pm

"Jeg kender ingen der drikker dyreblod, men jeg nænner ikk at bide i mennesker endnu så jeg drikker det fra de flasker i kælderen" smilte han og så på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ballade i sneen :P - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ballade i sneen :P   ballade i sneen :P - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 9:30 pm

Victoria smågrinte lidt og så på ham, " der var du heldig, så er jeg den første du har mødt der drikker dyre blod, jeg ville ikke kunne tage at skulle bide et menneske, det ville være for meget" sagde hun og smilte svagt
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





ballade i sneen :P - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ballade i sneen :P   ballade i sneen :P - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
ballade i sneen :P
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Ballade mager :P
» Løben i sneen.
» Sneen falder, Jorden kalder xD?
» Sneen daler x'D
» Nyder sneen og solen

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Forks High School-
Gå til: