Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Sneen falder, Jorden kalder xD?

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Sneen falder, Jorden kalder xD? Empty
IndlægEmne: Sneen falder, Jorden kalder xD?   Sneen falder, Jorden kalder xD? Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 5:50 pm

Dato: 12 december
Årstid: Vinter.
Sted: Udenfor.
Tid: 10:15
Omkreds: ikke så mange drog nogle fugle
Vejr: Sneen falder 8D.
Påklædning: Stramme lyse Levi's jeans, Sort trøje med print :b, Sort vinterjakke med hvid pels. Sorte pelsstøvler.

Cecilie stod lænet op af muren, mens hun kiggede på den snebold krig der var igang, og seen der faldte.
Folk lo, og skreg når der blev kastet en hvid masse lige i hovedet. Hun smilede, men bevægede sig ikke, kun når der blev slynget en snebold mod hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sneen falder, Jorden kalder xD? Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen falder, Jorden kalder xD?   Sneen falder, Jorden kalder xD? Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 5:56 pm

Victoria kom stille gående ud af døren, hun trængte til noget luft, hun pustede tungt ud og nød duften af frisk luft, hun smilte lidt for sig selv og gik lidt rundt, hun havde dog fået færten af en artfælle, men gik stadig lidt rundt for sig selv, heldigvis var der ikke nogen der fandt det intersant at kaste en sneboldt efter hende, så hun var tilfreds
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sneen falder, Jorden kalder xD? Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen falder, Jorden kalder xD?   Sneen falder, Jorden kalder xD? Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 5:57 pm

Cisse duftede en artfælle, og kiggede rundt.
Og så Victoria..
Hun bukkede sig ned, og samlede sne sammen i sine bare hænder, så sendte hun den afsted mod hende med lynets hast.
Hun smilede drillende, men blev så nød til at bukke sig da en bold kom flyvende mod hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sneen falder, Jorden kalder xD? Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen falder, Jorden kalder xD?   Sneen falder, Jorden kalder xD? Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 6:05 pm

Victoria blev ramt i nakken, hun stod lidt og ømmede sig, hun vendte sig om og så Cecilie, Victoria smilte lidt selv og gik så over imod hende, "hej Cecilie" sagde hun og smilte stadig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sneen falder, Jorden kalder xD? Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen falder, Jorden kalder xD?   Sneen falder, Jorden kalder xD? Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 6:08 pm

"Hej Vic." Lo hun muntert, og børstede sin jakke af.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sneen falder, Jorden kalder xD? Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen falder, Jorden kalder xD?   Sneen falder, Jorden kalder xD? Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 6:11 pm

"Hvad laver du?" spurgte hun nysgerrigt men stadig smilende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sneen falder, Jorden kalder xD? Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen falder, Jorden kalder xD?   Sneen falder, Jorden kalder xD? Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 6:13 pm

"Undgår sne." Smilede hun. "Må jeg spørger dig om noget??" Mumlede hun muntert, men samtidig forsigtigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sneen falder, Jorden kalder xD? Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen falder, Jorden kalder xD?   Sneen falder, Jorden kalder xD? Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 6:14 pm

Victoria nikkede smilende, " ja self, hvad er det?" spurgte hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sneen falder, Jorden kalder xD? Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen falder, Jorden kalder xD?   Sneen falder, Jorden kalder xD? Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 6:16 pm

"Hvem var den overlækre fyr du gik med forleden, i kyssede?" Smilede hun. "De der drenge fik røven på geled." Hun lo.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sneen falder, Jorden kalder xD? Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen falder, Jorden kalder xD?   Sneen falder, Jorden kalder xD? Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 6:18 pm

Victoria grinte, "nåå du mener Andrew, heh han er min kæreste" forklarede hun smilende og grinte stadig lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sneen falder, Jorden kalder xD? Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen falder, Jorden kalder xD?   Sneen falder, Jorden kalder xD? Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 6:23 pm

"Der har du fået fangst!" Lo hun, og rykkede et lille skridt for ikke at blive ramt af en snebold.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sneen falder, Jorden kalder xD? Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen falder, Jorden kalder xD?   Sneen falder, Jorden kalder xD? Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 6:25 pm

Victoria nikkede og grinte lidt, "hvordan går det med dig og Nonec?" spurgte hun forsigtigt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sneen falder, Jorden kalder xD? Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen falder, Jorden kalder xD?   Sneen falder, Jorden kalder xD? Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 6:29 pm

Hun smiledede ved tanken om Cedric. "Det går vidunerligt." Smilede hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sneen falder, Jorden kalder xD? Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen falder, Jorden kalder xD?   Sneen falder, Jorden kalder xD? Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 6:36 pm

Victoria smilede, "det var da godt, må jeg så også spørge dig om noget?" spurgte hun igen forsigtigt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sneen falder, Jorden kalder xD? Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen falder, Jorden kalder xD?   Sneen falder, Jorden kalder xD? Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 6:35 pm

"Spørg løs." Sagde hun roligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sneen falder, Jorden kalder xD? Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen falder, Jorden kalder xD?   Sneen falder, Jorden kalder xD? Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 6:37 pm

Først tøvede Victoria lidt, men smilte så svagt og kløede sig lidt i nakken, "har dig og Nonec... øhm du ved gjort "det" endnu?" spurgte hun og så på Cecilie
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sneen falder, Jorden kalder xD? Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen falder, Jorden kalder xD?   Sneen falder, Jorden kalder xD? Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 6:47 pm

Cecilie fik et drillende smil. "Ja." Hun trak på skuldrende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sneen falder, Jorden kalder xD? Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen falder, Jorden kalder xD?   Sneen falder, Jorden kalder xD? Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 6:48 pm

Victoria så både overrasket og smilende på Cecilie, "hvordan er det?" spurgte hun nysgerrigt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sneen falder, Jorden kalder xD? Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen falder, Jorden kalder xD?   Sneen falder, Jorden kalder xD? Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 6:53 pm

"Spændende.." Smilede hun. "Den første gang er.. lidt forsigtig.. Men uhyr overvældende.." Hun smilede. "De næste er.. Vidunderlige, men grænse overskridende." Hun lo. "Men problemet er bare jeg skal stjæle p-piller i Port Angeles."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sneen falder, Jorden kalder xD? Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen falder, Jorden kalder xD?   Sneen falder, Jorden kalder xD? Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 6:58 pm

Victoria grinte og smilede så, " det behøver du da ikke, jeg kan sagtens give dig nogen, min mor satte mig allerede på p-piller da jeg fyldte 15" grinte hun stille igen og tænkte lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sneen falder, Jorden kalder xD? Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen falder, Jorden kalder xD?   Sneen falder, Jorden kalder xD? Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 7:02 pm

Hun trak på smilebåndet.
"Jeg holder op til Cedric's 19 års fødselsdag." Hun smilede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sneen falder, Jorden kalder xD? Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen falder, Jorden kalder xD?   Sneen falder, Jorden kalder xD? Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 7:05 pm

Victoria smilede, "hvornår bliver han endelig det?" spurgte hun nysgerrigt og smilte stadig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sneen falder, Jorden kalder xD? Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen falder, Jorden kalder xD?   Sneen falder, Jorden kalder xD? Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 7:12 pm

"Ja, det vil jo sige at han for 19 år siden blev født." Lo hun. "Selv om hans krop er 17½."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sneen falder, Jorden kalder xD? Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen falder, Jorden kalder xD?   Sneen falder, Jorden kalder xD? Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 7:15 pm

"Ahh okay" grinte Victoria og tænkte igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sneen falder, Jorden kalder xD? Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen falder, Jorden kalder xD?   Sneen falder, Jorden kalder xD? Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 7:31 pm

// Haha XD! Jeg kan ikke læse! Haha XD! Troede du skrev hvordan han blev det! //

"Om fem måneder, for at sige det lige ud!" Hun lo.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sneen falder, Jorden kalder xD? Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen falder, Jorden kalder xD?   Sneen falder, Jorden kalder xD? Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 8:19 pm

//Haha XD okay//

Victoria nikkede og smilede, "hmm jeg ved faktisk slet ikke hvornår Andrew fylder 21" sagde hun lidt til sig selv og kiggede så på Cecilie igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sneen falder, Jorden kalder xD? Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen falder, Jorden kalder xD?   Sneen falder, Jorden kalder xD? Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 8:23 pm

"Så spørg ham." Smilede hun. "En vampyr planlægger mord på Emily." Hun knurrede kort dybt nede fra halsen, og hendes øjne blev sorte, hun så ned i jorden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sneen falder, Jorden kalder xD? Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen falder, Jorden kalder xD?   Sneen falder, Jorden kalder xD? Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 8:26 pm

Victorias smil forsvandt fra hendes læber og hun kiggede forskrækket på Cecilie, "hvorfor det? hvad har hun gjort vampyren?" spurgte Victoria og blev lidt vred
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sneen falder, Jorden kalder xD? Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen falder, Jorden kalder xD?   Sneen falder, Jorden kalder xD? Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 8:28 pm

Cecilie så op, med sine sorte vrede øjne, hun så skræmmende ud, og slog hætten op, så andre ikke lagde mærke til det. "Det ved jeg ikke. Men vi må fortælle hende det." Knurrede hun.
Tilbage til toppen Go down
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

Sneen falder, Jorden kalder xD? Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen falder, Jorden kalder xD?   Sneen falder, Jorden kalder xD? Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 8:30 pm

Christine var ny på skolen og stod lidt for sig selv i en krog og betragtede de andre elever. Hun gav et lille suk fra sig. hun havde ikke lært nogen at kende siden hun var kommet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sneen falder, Jorden kalder xD? Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen falder, Jorden kalder xD?   Sneen falder, Jorden kalder xD? Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 8:32 pm

Victoria så væk et øjeblik for at tænke, "jeg har ikke set eller snakket med Emily et stykke tid nu, jeg hved ikke engang hvor hun befinder sig lige nu" svarede Victoria og så vredt ned i jorden, *hvordan kan man overhovedet tænke den åndsvage tanke at ville slå en varulv ihjel og så lige Emily* tænkte Victoria vredt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sneen falder, Jorden kalder xD? Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen falder, Jorden kalder xD?   Sneen falder, Jorden kalder xD? Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 8:33 pm

// Du er 25 og går i high school xD? Wierd :b //

Hun duftede en artfælle, og kiggede rundt, hun opdagede pigen, og satte kurden mod hende igen.
"Hej." Smilede hun venligt, da hun stod foran pigen.
Tilbage til toppen Go down
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

Sneen falder, Jorden kalder xD? Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen falder, Jorden kalder xD?   Sneen falder, Jorden kalder xD? Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 8:36 pm

Christine kunne dufte at hun var en af hendes slags'hej'sagde hun med et smil
//I know skal også have lavet det om xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sneen falder, Jorden kalder xD? Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen falder, Jorden kalder xD?   Sneen falder, Jorden kalder xD? Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 8:36 pm

Victoria så op igen og duftede en ny artsfælle, hun gik hen ved siden af Cecilie og så på den nye pige og smilte svagt, "hej med dig" sagde Victoria
Tilbage til toppen Go down
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

Sneen falder, Jorden kalder xD? Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen falder, Jorden kalder xD?   Sneen falder, Jorden kalder xD? Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 8:40 pm

"mit navn er Christine Fiona Campbell"sagde hun med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sneen falder, Jorden kalder xD? Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen falder, Jorden kalder xD?   Sneen falder, Jorden kalder xD? Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 8:43 pm

Victoria smilede, " jeg hedder Victoria Cholé Nathalia" præsenterede hun sig og så lidt på Christine, "hyggeligt at møde dig"
Tilbage til toppen Go down
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

Sneen falder, Jorden kalder xD? Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen falder, Jorden kalder xD?   Sneen falder, Jorden kalder xD? Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 8:46 pm

"i lige måde" sagde hun smilende"hvor lang tid har i boet her?"spurgte hun nysgerrigt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sneen falder, Jorden kalder xD? Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen falder, Jorden kalder xD?   Sneen falder, Jorden kalder xD? Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 8:48 pm

Victoria tænkte lidt og smilede så, "jeg har boet her i over en måned nu, hvad med dig?" spurgte Victoria nysgerrigt tilbage
Tilbage til toppen Go down
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

Sneen falder, Jorden kalder xD? Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen falder, Jorden kalder xD?   Sneen falder, Jorden kalder xD? Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 8:51 pm

"jeg kom igår,jeg blev nødttil at flytte langt væk fra Verona hvor jeg altid har boet, da en gammel dame syntes at jeg virkede bekendt fra den gang hun var ung, så det gik ikke at jeg blev i byen"sagde hun med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sneen falder, Jorden kalder xD? Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen falder, Jorden kalder xD?   Sneen falder, Jorden kalder xD? Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 8:53 pm

Victoria skar ansigt og smilede, " det var nok også det bedste, tænk hvis hun havde opdaget det" sagde hun og betragtede Christine
Tilbage til toppen Go down
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

Sneen falder, Jorden kalder xD? Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen falder, Jorden kalder xD?   Sneen falder, Jorden kalder xD? Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 8:55 pm

"så ville jeg blive nødttil at dræbe hende inden hun begyndte at snakke over sig"sagde hun dystert"jeg spiser kun dyr"forklarede hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sneen falder, Jorden kalder xD? Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen falder, Jorden kalder xD?   Sneen falder, Jorden kalder xD? Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 9:00 pm

Victoria nikkede, "det gør jeg også, jeg ville ikke tåle at kunne dræbe et menneske" forklarede hun tilbage og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

Sneen falder, Jorden kalder xD? Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen falder, Jorden kalder xD?   Sneen falder, Jorden kalder xD? Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 9:02 pm

"hvor gammel er du?"spurgte hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sneen falder, Jorden kalder xD? Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen falder, Jorden kalder xD?   Sneen falder, Jorden kalder xD? Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 9:06 pm

"I hvilken sammenhæng mener du?" spurgte Victoria, "mener du menneske år?"
Tilbage til toppen Go down
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

Sneen falder, Jorden kalder xD? Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen falder, Jorden kalder xD?   Sneen falder, Jorden kalder xD? Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 9:09 pm

Hun tænkte sig lidt om"begge dele"svarede hun så
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sneen falder, Jorden kalder xD? Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen falder, Jorden kalder xD?   Sneen falder, Jorden kalder xD? Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 9:11 pm

"17 i menneske år, og næsten 3 uger i du ved nok" svarede Victoria stille så kun Christine kunne høre det, for de var jo ikke alene der hvor de stod, "hvad med dig?" spurgte Victoria
Tilbage til toppen Go down
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

Sneen falder, Jorden kalder xD? Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen falder, Jorden kalder xD?   Sneen falder, Jorden kalder xD? Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 9:14 pm

"jeg er også sytten år i menneske år. og jeg bliver 159 i år"sagde hun så lavt at det kun var victoria der kunne høre det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sneen falder, Jorden kalder xD? Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen falder, Jorden kalder xD?   Sneen falder, Jorden kalder xD? Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 9:17 pm

Victoria nikkede, " min kæreste er næsten ligeså gammel som dig, han er 157 år" sagde hun og smilede
Tilbage til toppen Go down
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

Sneen falder, Jorden kalder xD? Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen falder, Jorden kalder xD?   Sneen falder, Jorden kalder xD? Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 9:19 pm

"Coolt!'sagde hun og smilede svagt hendes tørst var vokset en smule og hendes øjne var blevet lidt mørkere
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sneen falder, Jorden kalder xD? Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen falder, Jorden kalder xD?   Sneen falder, Jorden kalder xD? Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 9:22 pm

Victoria så hendes tørst og trak Christine i armen hen bag muren, " du burde nok jage inden du gik i skole, det kunne ende galt" sagde hun og kiggede bekymret på hende
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Sneen falder, Jorden kalder xD? Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen falder, Jorden kalder xD?   Sneen falder, Jorden kalder xD? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Sneen falder, Jorden kalder xD?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Sneen falder ligesom humøret :( (Alle må svare!!^^)
» Blodtørst! Alene i skoven... Sne'en falder, skoven kalder
» Nu kalder vi bare overskriften DUN! xD
» ballade i sneen :P
» Natten falder på... Josh...

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Forks High School-
Gå til: