Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Ballade mager :P

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Ballade mager :P Empty
IndlægEmne: Ballade mager :P   Ballade mager :P Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 9:45 pm

Dato: 13.September
Dag: Tirsdag
Vejr: Regner
Tid: 12.30
Sted: gangen
Omgivelser: ingen - pga det time

Kevan er blevet smidt ud for døren. fordi han snakkede hele tiden og er god til at svare igen, det er ikke altid han kan gøre for det nogen gange ryger det bare ud af munden på ham.
han stod og kedet sig og håbede snart der ville komme en forbi som ikke havde time som han kendte og ville snakke med ham, han vidste ikke om han skulle pjække eller hvad han skulle gøre!!
hans ting stod inde i klassen os hans skateboard
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Ballade mager :P Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade mager :P   Ballade mager :P Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 10:08 pm

Madelaine kom gående ned af gangen, hun havde sin taske over skulderen. hun havde et surt udtryk på sit ansigt "lorte skole!" bannede hun mens hun gik, hendes hår dansede let efter hende.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Ballade mager :P Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade mager :P   Ballade mager :P Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 10:10 pm

Kevan så op da han så hende kom gående " hej" sagde han, han stod op af væggen da han jo var blevet smidt ud for døren. han var sur over det og ville bare hjem men han kunne ikke gå uden sin taske for der var hans nøgler i
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Ballade mager :P Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade mager :P   Ballade mager :P Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 10:11 pm

Hun så koldt på drengen og gik bare videre.. hun gad ikke snakke med nogle,
hun kørte sin hånd gennem sit hår mens hun bare tænkte på Duncan og sin klub der snart var klar til at åbne.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Ballade mager :P Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade mager :P   Ballade mager :P Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 10:14 pm

"hov vendts lige lidt de tabte den her" han holdte et stykke papir der var faldet ud af Madelaine's lomme.
" skal vi pjække sammen jeg er blevet smidt ud for døren?"
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Ballade mager :P Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade mager :P   Ballade mager :P Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 10:17 pm

Hun tog det hurtig ud af hans hånd og sagde "jeg pjækker ikke, jeg er stoppet på denne skole, den kan rende og hoppe!" hun så koldt på ham, hun gad ikke have et menneske vedhæng lige nu.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Ballade mager :P Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade mager :P   Ballade mager :P Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 10:20 pm

"kan du ikke hjælpe mig?!" han så på hende med bedende øjne hun var meget højre end kevan så han måtte kigge op
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Ballade mager :P Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade mager :P   Ballade mager :P Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 10:21 pm

Hun stoppede og og sagde utålmodigt "hvad vil du!" hun så irriteret på ham mens hun kørte en hånd gennem sit hår

//vil lige tage et bad så kommer jeg igen..//
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Ballade mager :P Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade mager :P   Ballade mager :P Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 10:24 pm

//OOg ´oki

han så på hende og sagde " undskyld men det er fordi jeg, har mine ting inden i klassen og gider ikke være her mere idag så vil gerne have mine ting men tør ikke gå ind efter min taske og skateboard? og så om du ikke ville gøre det?"
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Ballade mager :P Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade mager :P   Ballade mager :P Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 11:06 pm

Hun rullede med øjnene og fnøs "kujon!" hun gik over mod døren og åbnede den hårdt, den slog op mod vægen, læren stod der inde og så måbende på hende "frk Silverfox!" sagde læren chokeret. hun ignorerede dem bare hun gik over til den tomme stol og tog hans ting og gik ud, hun smed det i favnen på ham og gik væk
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Ballade mager :P Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade mager :P   Ballade mager :P Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 11:10 pm

"tak, øhh hvad hedder du søde?" han halv løb efter hende
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Ballade mager :P Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade mager :P   Ballade mager :P Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 11:12 pm

Hun stoppede op og så koldt på ham "hvad kaldte du mig?" knurrede hun af ham, hun var tæt på at tage kvælertag på ham
Hun havde tydeligt en dårlig dag.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Ballade mager :P Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade mager :P   Ballade mager :P Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 11:14 pm

"søde. jeg syntes du ser sød ud! har du en dårlig dag:P hvorfor tager du så ikke i skoven og høre på fuglene syngen og snyder stilheden, det ville jeg gøre hvis jeg var dig, du kan os tage med mig ned på skateboard banerne?"
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Ballade mager :P Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade mager :P   Ballade mager :P Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 11:18 pm

Hun så koldt på ham og sagde "kald mig søde engang til, og du kommer ned og ligge med dine forfædre!" hun vendte ryggen til ham *åndsvage menneskebarn!* tænkte hun koldt.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Ballade mager :P Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade mager :P   Ballade mager :P Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 11:20 pm

" var det en trusel jeg melder dig og siger til kevin du truede mig !!! tøs!!"
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Ballade mager :P Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade mager :P   Ballade mager :P Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 11:21 pm

Det! fandt hun sig ikke i. hun vendte sig om og tog hårdt fat i hans hals og sagde koldt og roligt "ja det var en trussel, hvis du våger at kalde mig søde, tøs eller true mig igen, så har du ikke dit liv kært mere!" hendes øjne lynede af vrede
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Ballade mager :P Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade mager :P   Ballade mager :P Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 11:24 pm

kevan blev bange og begyndte at græde og sagde " undskyld undskyld skal vi ikek være venner!"
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Ballade mager :P Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade mager :P   Ballade mager :P Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 11:25 pm

"ja du har ret, vi skal IKKE være venner!" sagde hun koldt og slap ham, hun skubbede ham ind i vægen og gik videre hun stoppede lidt efter og sagde "og du truer mig med min søsters kæreste, ikke noget klogt træk!"
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Ballade mager :P Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade mager :P   Ballade mager :P Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 12:44 pm

han græd og sagde "undskyld jeg ville ikke gøre dig sur. UNDSKYLD UNDSKYLD!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ballade mager :P Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade mager :P   Ballade mager :P Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 12:54 pm

Ribanalon kom nu fra svinget fra gangen, og se de to andre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ballade mager :P Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade mager :P   Ballade mager :P Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 1:09 pm

Will kom langsomt gående ned ad gangen med hænderne i lommen. Han gabte dæmpet indtil han hørte en eller anden råbe undskyld..Gråd?
Han vændte sig hurtigt om og gik nu efter lyden, Will endte nær gangen hvor Madelaine og Kevan stod. Han opdagede dem hurtigt "HEY!" Råbte han højt og gik langsomt, en anelse dovent(Derfor kom det til at se meget roligt ud) mod dem.
"Hvorfor er du ved at kvæle den lille dreng?" spurgte han med afsky i stemmen og betragtede den yderst smukke pige.


Sidst rettet af William Fre Sep 04, 2009 1:20 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ballade mager :P Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade mager :P   Ballade mager :P Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 1:12 pm

Ribanalon så en anden, kommer mod dem alle tre, og gik langsomt, tilbage for at han ikke skulle bemærke hende.
Tilbage til toppen Go down
vincent
Bruger
vincent


Erfaring : 263
Respekt : 3
Antal indlæg : 248

Ballade mager :P Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade mager :P   Ballade mager :P Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 1:17 pm

vincent kom gående ned mod gangen, han havde fornemmet andre vampyrer tæt på men var lidt ligeglad lige nu.
han var færdig med sin sidste time i dag, og havde sin taske på ryggen, og en hætte der var lige over øjnene så man lige akkurat kunne skimte hans øjne..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ballade mager :P Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade mager :P   Ballade mager :P Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 1:19 pm

Ribanalon stod op af skabene på den anden side, af hvor de andre var, hun kiggede lidt ud i luften, og kiggde så ud på den gang hun var kommet fra.
Tilbage til toppen Go down
vincent
Bruger
vincent


Erfaring : 263
Respekt : 3
Antal indlæg : 248

Ballade mager :P Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade mager :P   Ballade mager :P Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 1:22 pm

han gik stille ned af gangen hvor de var.
han så ligeud uden at såen helt ænse de andre undtagen med lugtesansen .. ?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ballade mager :P Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade mager :P   Ballade mager :P Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 1:23 pm

HUn begyndte at gå ingen havde set eller hørt hende endtil videre.
Tilbage til toppen Go down
vincent
Bruger
vincent


Erfaring : 263
Respekt : 3
Antal indlæg : 248

Ballade mager :P Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade mager :P   Ballade mager :P Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 1:25 pm

//Eij.. out, det ijk så sjovt et emne lige nu ..//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ballade mager :P Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade mager :P   Ballade mager :P Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 1:26 pm

//Nej men det er og¨så fordi jeg skulle logge nu skal til møde hos en bank ting ting ses måske en anden gang Smile //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ballade mager :P Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade mager :P   Ballade mager :P Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 1:40 pm

kevan som er meget lille af sin alder at være. var ikke ret høj og stod og græd og tørrede sine øjne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ballade mager :P Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade mager :P   Ballade mager :P Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 1:44 pm

Will sukkede og prikkede til pigen "Vær sød at lade ham være" sagde han næsten irriteret.
Han blev utrolig overrasket, nærmest skræmt, og pigens kolde hud og veg nogle skridt bagud?
"F-Fryser du i-ikke?" Spurgte han lidt stammende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ballade mager :P Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade mager :P   Ballade mager :P Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 1:48 pm

kevan stillede sig over til dreng nye dreng og krammede ham, han var meget højre end kevan
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ballade mager :P Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade mager :P   Ballade mager :P Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 1:54 pm

William betragtede den lille dreng med et hævet øjenbryn inden han smågrinende rodede ham i håret xD
"Hva så Mester? Er du Okay?" Spurgte han og grinede igen, mere muntert.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ballade mager :P Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade mager :P   Ballade mager :P Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 1:57 pm

"jeg er ok., jeg er på vej øhh ned og stå på skateboard i parken vil du med:P. !jeg hedder kevan!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ballade mager :P Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade mager :P   Ballade mager :P Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 2:01 pm

William smilede over hans mange spørgsmål "Jeg hedder William." Presenterede han sig.
Han nikkede et par gange "Kan du skate? nice nok" Smilede han og rykkede sig langsomt fra sig så de kunne gå mod parken..
"Sååeh? Hvad havde du gjordt den, sure, men smukke, pige?" Spurgte han grinende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ballade mager :P Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade mager :P   Ballade mager :P Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 2:04 pm

"det ved jeg ikke for hun blev bare sur da jeg kaldte hende søde:P!" han grinte lidt og gik med
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ballade mager :P Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade mager :P   Ballade mager :P Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 2:06 pm

William grinede muntert med.
"Aldrig sig sådan noget til de ældre 'damer'" Sagde han smilende
"De slår bare..Piger er faktisk Meget voldelige og stærke.." Grinede han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ballade mager :P Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade mager :P   Ballade mager :P Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 2:12 pm

"siger aldrig noget til den pige igen hun er farlig!" grinte han og han kørte på sit skateboard på gangen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ballade mager :P Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade mager :P   Ballade mager :P Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 4:36 pm

Ribanalon stoppede op da hun hørte skateboardet køre mod hende, hun vendte sig og kiggede på Kevan som kom mod hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ballade mager :P Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade mager :P   Ballade mager :P Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 4:52 pm

Victoria kom gående langs gangen, hun rundede hjørnet og gik hen til sit skab, hun fik færten af en anden vampyr, men kunne ikke lige finde ud af hvem det var, hun så ned af gangen og fik øje på Kevan og en ældre dreng der var ved siden af ham, hun lagde tænkende hovedet på skrå, men åbnede så sit skab
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ballade mager :P Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade mager :P   Ballade mager :P Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 4:56 pm

kevan kunne ikke stoppe da gulvet vargalt så han kørte lige ind i en væg BANGGGGGGGGGGGGGGGG

og kevan lå på gulvet og ømmede sig hans næse begyndte at bløde og han prøvede at skjule han græd men tårene løb ned af kinden på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ballade mager :P Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade mager :P   Ballade mager :P Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 4:58 pm

¨Ribanalon så at Kevan begyndte at bløde, hun rystede lidt og så sig omkring, hun så victoria og begyndte at halv løbe ned til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ballade mager :P Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade mager :P   Ballade mager :P Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 4:59 pm

Victoria blev forskrækket over den høje lyd og så igen hen mod Kevan, hun så han blødte og fik straks blod lugten ind i næsen, men heldigvis havde hun spist tidligere på dagen, hun smed nærmest hvad hun havde i hænderne og løb i menneske tempo hen til Kevan, " er du okay?" spurgte hun og tog en serviet frem og holdte den ved hans næse
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ballade mager :P Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade mager :P   Ballade mager :P Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 5:01 pm

//Smutter fra emnet///
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ballade mager :P Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade mager :P   Ballade mager :P Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 5:02 pm

"ligner jeg en der er ok " sagde han mens han græd og sagde " det gjorde faktisk pænt ondt der der:P!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ballade mager :P Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade mager :P   Ballade mager :P Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 5:05 pm

Victoria rystede på hovedet og smilte svagt, hun holdte stadig servietten ved hans næse og tog ham lidt ind til sig for at trøste ham, " Sshh, du må ikke græde" trøstede hun og holdte stadig blidt om ham og nussede ham lidt, hun var ikke glad for at han græd, men det var nu noget mennesker gjorde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ballade mager :P Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade mager :P   Ballade mager :P Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 5:08 pm

kevan tørrede sine øjne og sagde " nemlig ikke græde det er for patte børn " han grinte lidt og det stoppede med at bløde og han rejste sig op igen og smilte " skal jeg prøve igen?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ballade mager :P Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade mager :P   Ballade mager :P Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 5:11 pm

Victoria rejste sig og så ned på Kevan og smilte svagt, " du er ikke et pattebarn, det er naturligt at græde i din alder" sagde hun og synes selv det lød lidt mærkeligt, hun så lidt på servietten hvor der var blod på og smed det så ud i skraldespanden, hun så igen på Kevan, " okay bare prøv, men er du sikker på at du ikke skal holde mig i hånden mens du skater på det" drillede hun smilende og så rundt på gangen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ballade mager :P Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade mager :P   Ballade mager :P Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 5:23 pm

"har skatet siden jeg var 5 er bare uheldig Razz ha grinte og skubbede lidt til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ballade mager :P Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade mager :P   Ballade mager :P Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 5:27 pm

Victoria så bare smilende på Kevan, hun skubbede ham ikke tilbage da hun var bange for at bruge for mange kræfter og skade ham, " ja det kan jeg se" drillede Victoria og begyndte at gå ned af gangen, hun samlede sine bøger op på gulvet og puttede dem ind i sit skab, hun lukkede det lidt efter og så smilende på Kevan igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ballade mager :P Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade mager :P   Ballade mager :P Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 5:30 pm

"vil du høre noget latterligt ?" han gik over til hende og grinte
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ballade mager :P Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade mager :P   Ballade mager :P Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ballade mager :P
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» ballade i sneen :P

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Forks High School-
Gå til: