Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 faret vild...

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




faret vild... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: faret vild...   faret vild... - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 9:37 pm

Isobel blev mere og mere forvirret... hun stod bare og så tavst til...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




faret vild... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: faret vild...   faret vild... - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 9:37 pm

Isha satte sig på hug foran Roselinn og holdte hende på skulderne, hvis hun prøvede på noget kunne hun holde hende nede med kræft, " tag det roligt, og træk vejert stille som du overhovedet kan, du kan godt" hviskede Isha til hende imens hun så hende ind i øjnene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




faret vild... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: faret vild...   faret vild... - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 9:40 pm

Roselinn trak vejret roligere og roligere, og fik skubbet det værste af tørsten fra sig, og så på vampyren. "Og du hedder?" Spurgte Roselinn med en rolig stemme, og så sendte hende blik, som tydeligt sagde, at tørsten var dæmpet en del, og hun havde kontrollen over sig selv. Hendes røde smukke hår flagrede i vinden, da det hang løst, og hun så kort ned af sin sort kjole, som gik til knæerne, og sad som stødt på Roselinn's tynde skikkelse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




faret vild... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: faret vild...   faret vild... - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 9:44 pm

Isha lukkede øjnene et øjeblik og tog en dyb indånding før hun svarede " jeg hedder Isha" svarede hun i en lidt roligere tone end før, og slap den ene hånd på hendes skulder, men havde stadig den anden på hendes skulder, hvis det blev værer
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




faret vild... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: faret vild...   faret vild... - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 9:45 pm

Isobel satte sig ned i skov-bunden. hun trak vejret dybt og så dem med et lille smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




faret vild... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: faret vild...   faret vild... - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 9:47 pm

Isha så tilbage og smilede til Isobel " bare rolig" fik hun sagt i en blød tone
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




faret vild... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: faret vild...   faret vild... - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 9:48 pm

"Hyggeligt at møde dig, Isha... Og hyggeligt at møde dig, Isobel" Sagde Roselinn helt roligt, og smilte lidt anstrengt, da hun ikke ønskede at tørsten skulle komme op i hende igen. Hun hev en lille messing flaske op af lommen, som hun hurtigt, grådigt, åbnede og drak det hurtigt. Hun tørrede den røde substans, der havde lagt sig omkring hendes mund, væk med bagsiden af håndfladen, og var nu helt rolig. Hendes tørst var blevet dæmpet mere end før, og prøvede nu helt roligt at rejse sig. "Jeg har det fint nu..." Sagde Roselinn til Isha, og smilte roligt til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




faret vild... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: faret vild...   faret vild... - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 9:51 pm

Isha så på Roselinn og smilede, hun rejste sig op og gik hen til Isobel for at se om hun havde det fint, hun holdte hende på armen og smilede til Isobel
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




faret vild... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: faret vild...   faret vild... - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 9:53 pm

"i lige måde" sagde hun til rosse. hun så op på isha med et afslappet smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




faret vild... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: faret vild...   faret vild... - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 9:55 pm

Isha tog fat om livet på Isobel og løftede hende op på hendes ben, hun tænkte at det kunne være lige meget nu hvor hun nu havde set Roselinn drikke noget rødt fra en flaske som helt sikkert var blod
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




faret vild... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: faret vild...   faret vild... - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 9:57 pm

isobel så overrakset på isha, men sagde ikke noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




faret vild... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: faret vild...   faret vild... - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 9:58 pm

"Så... Hyggede i jer, inden jeg kom?" Spurgte Roselinn med sin let dirrende stemme, og mærkede fortsat den søde duft af menneske ramme mod sin lugtesans. Hun trak vejret dybt, og holdt tørsten nede, eller prøvede ihvertfald! Og det gik faktisk også godt...! Hun så fra Isobel til Isha, og smilte sit anstrengte smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




faret vild... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: faret vild...   faret vild... - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 9:58 pm

Isha smilede til Isobel for at dække over det og så ned på Roselinn " jeg skulle til at følge hende ud af skoven" svarede Isha og ragte hende hånden fordi hun ville hjælpe hende op at stå
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




faret vild... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: faret vild...   faret vild... - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 10:00 pm

"ved jeg ikke rigtigt om man kan sige" sagde isobel tøvende.
"isha var i gang med at vise mig vej ud af den her skov"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




faret vild... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: faret vild...   faret vild... - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 10:04 pm

Roselinn tog imod hånden, og kom på bene, og så fra Isha til Isobel. "Ved hun noget om...?" Spurgte Roselinn Isha, og det var tydeligt, at det sidste ord ville være vampyr. Hun så afventende på Isha, og så så derefter kort på Isobel. "Jeg kender vist denne skov ud og ind nu..." Sagde hun med et anstrengt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




faret vild... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: faret vild...   faret vild... - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 10:06 pm

Isha så på Roselinn til Isobel " nej men jeg har min mistanke" svarede Isha og så på Roselinn igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




faret vild... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: faret vild...   faret vild... - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 10:08 pm

inde i sit hoved prøvede isobel af bearbejde det der var sket. det var det hun ahdve set mod simpel logik... hun så tavst på dem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




faret vild... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: faret vild...   faret vild... - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 10:10 pm

Isha slap Roselinns hånd og smilede til Isobel " men det skal du ikke gå og blive ør i hovedet af at tænke på" og stildte sig ved siden af Isobel
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




faret vild... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: faret vild...   faret vild... - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 10:12 pm

man kunne tydeligt se hvor forvirret isobel var.
"okay" sagde hun still
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




faret vild... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: faret vild...   faret vild... - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 10:15 pm

"Burde hun ikke vide det?" spurgte Roselinn med tryk på det, så der ikke var tvivl om, hvad for et ord, som skulle være istedetfor det. Hun smilte fortsat anstrengt, og kæmpede mod tørsten, men man kunne ikke se det på hende, da kampen var dybt i hende selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




faret vild... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: faret vild...   faret vild... - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 10:15 pm

Isha puffede Isobel let på ryggen for føre hende vidre gennem skoven imens hun smilede, og så en sidste gang på Roselinn
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




faret vild... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: faret vild...   faret vild... - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 10:18 pm

isobel lod sig puffe afsted, mens hun så på roselinn.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




faret vild... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: faret vild...   faret vild... - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 10:20 pm

Isha gik stille ved siden af Isobel og undrede sig over at hun ikke var nysgerrig, det var de fleste mennesker, men det måtte hun jo selv bestemme, istedet begyndte Isha at nynne en sang hun havde hørt som lille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




faret vild... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: faret vild...   faret vild... - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 10:21 pm

Roselinn fulgte med dem, men holdt 1 meter som afstand til dem, da hun mærkede tørsten være stor, men man kunne fortsat ikke se det på hende. *Roselinn... Hold tørsten nede!* Tænkte hun snerrende af sig selv i tankerne, men smilte svagt og anstrengt i retningen af Isha og Isobel.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




faret vild... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: faret vild...   faret vild... - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 10:22 pm

mens de gik tænkte hun meget over det, men kunne ikke finde nogen som helst logisk mening på det hun havde set. hun stoppede op og så på isha med et bestemt blik i sine øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




faret vild... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: faret vild...   faret vild... - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 10:23 pm

Isha stoppede op lidt længere henne, vendte sig om og så op på Isobel, med et undrende blik og så derefter på Roselinn
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




faret vild... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: faret vild...   faret vild... - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 10:24 pm

"Se Isha... Hun vil vide det" Sagde Roselinn roligt, med en lidt opgivende stemme over Isha, som vel bare prøvede at holde Isobel uvidende så længe som overhovedet muligt. "Hun finder ud af det hele før eller siden" Sagde Roselinn lidt efter med en rolig stemme, og det anstrengte smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




faret vild... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: faret vild...   faret vild... - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 10:25 pm

"jeg giver op, jeg kan ikke finde ud af hvad der sker omkring mig lige nu... må jeg få en forklaring fra en af jer?" spurgte hun med en stemme der var tæt på at dirrer. hun hadede når hun blev nød til at give op
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




faret vild... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: faret vild...   faret vild... - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 10:27 pm

Isha så forpint på Isobel og gik op til hende " lov mig at du ikke går i panik, men hvis du ikke bryder dig om det jeg siger må du gerne løbe" sagde Isha og så op på Roselinn
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




faret vild... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: faret vild...   faret vild... - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 10:28 pm

"jeg bliver" hendes stemme dirrede nu svagt af nysgerrighed
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




faret vild... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: faret vild...   faret vild... - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 10:29 pm

Isha så overrasket på Isobel, men fortsatte " jeg er en vampyr og det er Roselinn også" sagde hun ligeud og så derefter på Roselinn
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




faret vild... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: faret vild...   faret vild... - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 10:31 pm

"Isobel! Du skal love at holde det 100% hemmeligt!" Sagde Roselinn med en fast og kølig stemme, så hun sikrede sig, at Isobel forstod det. Hun smilte anstrengt til hende, og vendte sig nu mod Isha. Hun mærkede nu duften af menneske sødere end nogensinde, men hun holdt sig helt stille og rolig, dog anstrengt, men det var ikke til at se, at hun var anstrengt.


//Skal lige noget xD Kommer igen! Smile//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




faret vild... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: faret vild...   faret vild... - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 10:32 pm

Isobel fik lyst til at slå sig selv i panden *selvfølgelig* tænkte hun og følte sig ret blind og dum. man kunne ikke se på hende hvad hun tænkte, hendes ansigt var helt afslappet og roligt.
"okay" sagd hun med en rolig stemme som hun ikke helt kunne forstå hvor kom fra
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




faret vild... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: faret vild...   faret vild... - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 10:33 pm

"det lover jeg" lovede hun roselinn



//okay^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




faret vild... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: faret vild...   faret vild... - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 10:34 pm

" wow du er det første menneske jeg har set der var så rolig over at have fået at vide at vi var vampyer" sagde Isha og smilede " nogen spørgsmål" spurgte Isha og så på Isobel med tænkende øjne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




faret vild... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: faret vild...   faret vild... - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 10:36 pm

Isobel tænkte lidt og rystede derefter langsomt på hoved.
"nej" sagde hun eftertænksomt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




faret vild... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: faret vild...   faret vild... - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 10:38 pm

Isha så igen overrasket på Isobel og smilede derefter "så kom, hvis du altså tør" sagde Isha og pegede til at hun kunne gå vidre sammen med hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




faret vild... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: faret vild...   faret vild... - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 10:39 pm

Isobel gik hen i mod hende med et lille smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




faret vild... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: faret vild...   faret vild... - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 10:42 pm

Isha vendte sig om og gik vidre, hun flyttede sten for hende så hun kunne komme til der hvor Isha kun skulle komme til, hun knækkede store grene af så Isobel ikke fik dem i hovedet, og når hun endelig skulle løfte hend, fjernede hun sig hurtigt igen efter at hun havde sat hende, hun nynnede stadig sin sang selv efter en halv time, men så ikke på Isobel
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




faret vild... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: faret vild...   faret vild... - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 10:45 pm

isobel fulgte tavst efter uden at sige noget til hende, ud over tak når hun hjalp hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




faret vild... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: faret vild...   faret vild... - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 10:47 pm

Uden at se på Isobel sagde hun " er du bange for at sige noget til mig der gør mig sur?" spurtge hun stadig uden at se på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




faret vild... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: faret vild...   faret vild... - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 10:47 pm

Roselinn fulgte med dem. Nu hvor Isobel kendte sandheden, så burde hun vel også vide, at hun skulle holde lidt afstand til Roselinn for tiden, da hendes tørst var meget stor. Hun virkede dog ikke som om, at der var noget med Roselinn, altså at tørsten var der stadig, og at den var stor!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




faret vild... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: faret vild...   faret vild... - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 10:49 pm

"nææ... ved bare ikke hvad jeg skal sige" sagde hun roligt *det her må simpelt hen være en drøm* tænkte hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




faret vild... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: faret vild...   faret vild... - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 10:53 pm

Isha stoppede roligt op, og gik hen til Isobel og nev hende lidt i kinden imens hun smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




faret vild... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: faret vild...   faret vild... - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 10:56 pm

"av" hun tog hånden op til kinden
"hvad gjorde du det for?" næsten hvæsede hun. hun kunne ikke fordrage når folk gjorde den slags
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




faret vild... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: faret vild...   faret vild... - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 10:57 pm

Isha grinte lidt " for at tjække det ikke er en drøm" svarede hun og gik vidre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




faret vild... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: faret vild...   faret vild... - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 10:58 pm

Isobel så tvært på hende...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




faret vild... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: faret vild...   faret vild... - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 10:59 pm

Roselinn trådte helt hen til Isobel, og tog en dyyyb indånding "Du dufter stadig godt" Mumlede Roselinn, men rystede så hurtigt tørsten væk, og gav hende et hurtigt smølfespark på højre arm, og genvandt så hurtigt igen afstanden på 1 meter, da hun ikke ville kaste sig over Isobel.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




faret vild... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: faret vild...   faret vild... - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 11:00 pm

Isha vendte sig om igen " skal du stå der helle dagen, eller skal jeg bære dig" sagde Isha i en drillende tone og smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




faret vild... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: faret vild...   faret vild... - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 11:00 pm

det hjalp ikke på at få hende lidt mindre tvæer... tværtimod.
"hvorfor gjorde du det?" spurgte hun irreteret
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





faret vild... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: faret vild...   faret vild... - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
faret vild...
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Faret vild i skoven
» I vild forvirring!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: