Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 faret vild...

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




faret vild... Empty
IndlægEmne: faret vild...   faret vild... Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 8:34 pm

Dato : 2-aug-09
Årstid : sommer
Dag : søndag
Vejr : det normale grå skyger hænger over forks og det støv regner en smugle
Sted : et sted i skoven...
Tid : 20:31
Omgivelser :en masse træer,buske mv... men ingen personer

Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven


Isobel gik rundt ude i skoven. hun prøvede at se om hun kunne komme hen til et sted hun kendte, men forgæves.
"hvorfor skal alt være så grønt og ens?" mumlede hun for sig selv... lige nu håbede hun at der ville komme en og hjælpe hende... men alligevel ikke... det ville være lidt pinligt at skulle sige at man var faret vild i en by som man har boet i, i 10 år. Isobel sukkede. hun gik lidt og fik øje på en træstamme. hun gik over til den og satte sig ned...
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

faret vild... Empty
IndlægEmne: Sv: faret vild...   faret vild... Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 8:38 pm

Daniella gik ude i skoven .. Hun var allerede kommet godt ind i duftende.
Hun havde lært hvordan menneske lugtede, vampyrer, og varulve. Hun gik i en sort sommerkjole og havde sat sit hår i en hestehale. Hun kunne lugte duften fra et menneske og hun gik mod lugten.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




faret vild... Empty
IndlægEmne: Sv: faret vild...   faret vild... Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 8:38 pm

Isha gik dansende inde i skoven da hun fik øje på en pige, der sad ved et træ, hun kunne dufte at det var et menneske heldigvis havde hun lige spist så hun gik frem med sine dansende skridt hen til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




faret vild... Empty
IndlægEmne: Sv: faret vild...   faret vild... Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 8:40 pm

Isobel skrabede i jorden med sin ene fod
"typisk mig..." mumlede hun irreteret. hun sukkede igen... hun havde ikke lagt mærke til at der var sket en lille ændring i omgivelserne ved at hun ikke længere var alene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




faret vild... Empty
IndlægEmne: Sv: faret vild...   faret vild... Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 8:41 pm

Isha stod nu over for hende og smilede "hej" sagde hun og smilede igen
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

faret vild... Empty
IndlægEmne: Sv: faret vild...   faret vild... Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 8:42 pm

En anden lugt strejfede hendes næse og hun kunne lugte det var en vampyr. Hun fortsatte mod menneskepigen med et smil.
Så snart hun kunne se pigen råbte hun "Hey!"
Hun opdagede at Isha stod ved hende og råbte derfor "HEJ ISHA!" med et grin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




faret vild... Empty
IndlægEmne: Sv: faret vild...   faret vild... Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 8:43 pm

det gav et sæt i Isobel da hun hørte stemmer. hun kiggede op og fik øje på to piger
"heei" sagde hun til dem begge. hun smilte venligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




faret vild... Empty
IndlægEmne: Sv: faret vild...   faret vild... Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 8:44 pm

Isha satte sig ned på jorden, hun var ligeglad med sit tøj, " hvad laver du herude?" spurgte Isha og fik nu først øje på Daniella
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

faret vild... Empty
IndlægEmne: Sv: faret vild...   faret vild... Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 8:46 pm

"Isha duftende forvirrer mig" mumlede hun. Hun gik hen til Isha og pigen med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




faret vild... Empty
IndlægEmne: Sv: faret vild...   faret vild... Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 8:46 pm

hun smilte lidt akavet
"ville bare have noget frisk luft, men gik i mine egne tanker og blev væk fra stigen". hun strøg en hånd gennem håret...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




faret vild... Empty
IndlægEmne: Sv: faret vild...   faret vild... Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 8:47 pm

Isha begyndte at grine " det kan ske for alle, selvom Forks ikke er særlig stor" og smilede til pigen " hvad hedder du?"
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

faret vild... Empty
IndlægEmne: Sv: faret vild...   faret vild... Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 8:48 pm

Hun lo.. "Det er også sket for mig." smilede hun til pigen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




faret vild... Empty
IndlægEmne: Sv: faret vild...   faret vild... Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 8:49 pm

Isobel rødmede en smugle da den anden grinte
"Isobel. og du?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




faret vild... Empty
IndlægEmne: Sv: faret vild...   faret vild... Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 8:49 pm

hun smilte lettet til den anden pige da hun hørte det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




faret vild... Empty
IndlægEmne: Sv: faret vild...   faret vild... Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 8:50 pm

Isha rejste sig lidt op " Isha" og ragte hende hånden imens hun smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




faret vild... Empty
IndlægEmne: Sv: faret vild...   faret vild... Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 8:51 pm

Isobel tog i mod hånden med et smil
"hyggeligt at møde dig" hun så på den anden pige
"og dig"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




faret vild... Empty
IndlægEmne: Sv: faret vild...   faret vild... Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 8:52 pm

Isha smilede tilbage" i lige måde" og så op på Daniella
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

faret vild... Empty
IndlægEmne: Sv: faret vild...   faret vild... Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 8:54 pm

//jeg er måske lidt tid om at svare fordi jeg er på en mini mini bærbar. og så ser jeg også twilight. xD//



"Mit navn er Daniella Phoebe Penelope Elizabeth." smilede hun.. "Men kald mig Daniella" lo hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




faret vild... Empty
IndlægEmne: Sv: faret vild...   faret vild... Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 8:55 pm

// okay XD//

Isha så stadig på Daniella, men vendte så hovedet til Isobel og smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




faret vild... Empty
IndlægEmne: Sv: faret vild...   faret vild... Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 8:56 pm

"okay daniella" sagde hun smilende




//hvor langt er du nået i den? kom til at gi min udgave væk til en veninde fordi hun ikke havde den Shocked //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




faret vild... Empty
IndlægEmne: Sv: faret vild...   faret vild... Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 8:57 pm

"Skal du have hjælp til at finde tilbage" spurgte Isha og rejste sig smilende halvt op
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




faret vild... Empty
IndlægEmne: Sv: faret vild...   faret vild... Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 8:58 pm

"ja tak" sagde hun med et skævt smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




faret vild... Empty
IndlægEmne: Sv: faret vild...   faret vild... Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 8:59 pm

" Så kom" sagde Isha og rejste sig op og ventede på Isobel
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

faret vild... Empty
IndlægEmne: Sv: faret vild...   faret vild... Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 8:59 pm

//14 minutter xD//


"Du dufter godt" mumlede Daniella til Isobel.
Hun så stille på dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




faret vild... Empty
IndlægEmne: Sv: faret vild...   faret vild... Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 9:01 pm

Isha så strengt på Daniella, og sendte hende et advarende blik om at hun skulle lade det ligge
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




faret vild... Empty
IndlægEmne: Sv: faret vild...   faret vild... Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 9:01 pm

isobel rejste sig. hun kiggede en smugle undrende på daniella
"tak, tror jeg" sagde hun med et lille lidt tøvende grin. hun gik over i mod isha
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




faret vild... Empty
IndlægEmne: Sv: faret vild...   faret vild... Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 9:02 pm

Isha tog Isobel ved armen og førte hende i den mosatte retning af hvor de kom fra, for hun viste godt hvor de skulle hen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




faret vild... Empty
IndlægEmne: Sv: faret vild...   faret vild... Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 9:04 pm

Roselinn løb ind i skoven, og løb imellem træerne. Hun stoppede kort op, og tog en indånding, og kunne tydeligt lugte, at der var andre artsfæller, og et menneske. Roselinn lukkede kort øjnene *Roselinn! Lad ikke tørsten løbe af med dig... Vær stærk!* tænkte Roselinn stædigt til sig selv, og løb nu i retningen af der, hvor duften kom fra. Hun smilte skævt, og mærkede at hun kom tættere og tættere på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




faret vild... Empty
IndlægEmne: Sv: faret vild...   faret vild... Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 9:04 pm

Isobel lod sig fører med uden at stille spørgsmål.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

faret vild... Empty
IndlægEmne: Sv: faret vild...   faret vild... Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 9:05 pm

hun løb op til Isha. "Isha. Jeg kan ikke gøre for det. men hun dufter virkelig godt. Jeg kan virkelig ikke lide det her." hviskede hun til Isha, så kun Isha kunne høre det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




faret vild... Empty
IndlægEmne: Sv: faret vild...   faret vild... Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 9:05 pm

Isha så på Isobel " bare rolig, hun mente det ikke så slemt" jeg kan se det bekymrede dig lidt at hun sagde det" og smilede
"du må prøve at styre det" hviskede Isha tilbage og så ud af øjenkroen så hun kunne se på Daniella
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




faret vild... Empty
IndlægEmne: Sv: faret vild...   faret vild... Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 9:07 pm

Isobel vidste ikke helt hvad hun skulle svare så det blev et lidt kluntet svar.
"okjay, det er i orden"*tror jeg* det sidste tænkte hun kun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




faret vild... Empty
IndlægEmne: Sv: faret vild...   faret vild... Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 9:09 pm

Isha så på Isobel, men så, så fremad, " her skal du passe på, der er lidt glat" sagde Isha og gik ned først for at støtte Isobel
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




faret vild... Empty
IndlægEmne: Sv: faret vild...   faret vild... Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 9:11 pm

isobel var glad for at isha sagde det. hun overså let den slags ting. hun så sig omhyggeligt for hvor hun trådte. hun nikkede taknemeligt til isha
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




faret vild... Empty
IndlægEmne: Sv: faret vild...   faret vild... Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 9:11 pm

Roselinn satte farten ydeligere op, og var nu blot højest 20 meter fra dem. Duften af menneske blev større og større, og langsomt fik Roselinn svært ved at styre sig. *Roselinn!* skreg hun vredt i sit indre, da hun mærkede, at hun var ved at lade tørsten styre hende. Hun kunne svagt skimte nogle skikkelser, og mærkede ligeså tydeligt som menneske duften, at der også var artsfæller til stede.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

faret vild... Empty
IndlægEmne: Sv: faret vild...   faret vild... Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 9:12 pm

"Isha hvad sker der med mig. jeg vil virkelig gerne .. hun dufter så godt. Jeg kan ikke klarer det. Jeg smutter." hviskede hun og løb hurtigt ud af skoven..



//bærbaren dur ad lort så jeg smutter.//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




faret vild... Empty
IndlægEmne: Sv: faret vild...   faret vild... Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 9:15 pm

"hei hei" mumlede hun efter daniella



//okay...//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




faret vild... Empty
IndlægEmne: Sv: faret vild...   faret vild... Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 9:16 pm

//Okay ses senere^^//

Isha hjalp til med at løfte Isobel ned, men ikke for meget, for så ville hun opdage at hun var mega stærk, da hun var kommet ned, stivnede hun og fik færten af en anden vampyr og den var tørstig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




faret vild... Empty
IndlægEmne: Sv: faret vild...   faret vild... Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 9:17 pm

Isobel mærkede at Isha stivenede og blev nervøs for om hun mon var til besvær for hende. hun slog blikket ned og mumlede et lavt "tak"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




faret vild... Empty
IndlægEmne: Sv: faret vild...   faret vild... Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 9:19 pm

Roselinn løb endnu hurtigere, og stoppede op foran dem. Hendes blik var tomt, og svært at tyde, udover at hun var tørstig! Hun så fra vampyren til mennesket, og trådte helt hen til mennesket, og tog en dyb indånding, så hun fik duften af hende. "Du dufter godt" Sagde Roselinn med et skævt smil, og hendes stemme dirrede. Hun prøvede tydeligvis at forhindre sig selv i, at gøre noget dumt. *ROSELINN!* skreg hun endnu højere i sit indre (Tankerne), og knyttede let hænderne, mens ordene Vær stærk! strøg igennem hovedet på hende.


Sidst rettet af Roselinn Søn Aug 02, 2009 9:19 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




faret vild... Empty
IndlægEmne: Sv: faret vild...   faret vild... Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 9:19 pm

Isha så hun var nervøs, "det var så lidt" smilede Isha og førte hende vidre gennem skoven, da vampyren kom hen til dem, Isha stillede sig imellem dem og stirrede vredt på hende efter, efter hun sagde de forkerte ord "du dufter godt"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




faret vild... Empty
IndlægEmne: Sv: faret vild...   faret vild... Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 9:21 pm

"øhhh... tak... tror jeg..." sagde hun med en dirrende stemme til den nyankomnde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




faret vild... Empty
IndlægEmne: Sv: faret vild...   faret vild... Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 9:22 pm

Isha stod stadig imellem vampyren og Isobel og stirrede vredt på hende og viste hende tænder
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




faret vild... Empty
IndlægEmne: Sv: faret vild...   faret vild... Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 9:24 pm

Roselinn åbnede munden, og viste sine sylespidse tænder mod menneske-pigen, og så kort mod den anden vampyr, som havde stilt sig imellem dem. "Jeg er Roselinn... Du dufter godt menneske!" Sagde Roselinn med sin dirrende stemme, dog var der en ond undertone. Hun prøvede alt hvad hun kunne for at stoppe sig selv, og indtil videre var det da gået godt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




faret vild... Empty
IndlægEmne: Sv: faret vild...   faret vild... Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 9:25 pm

isobel tog et skridt baglens og var tæt på at midste balancen, men holdt den... hun stirrede på de to der stod foran hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




faret vild... Empty
IndlægEmne: Sv: faret vild...   faret vild... Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 9:27 pm

Isha tog fat på Isobels skulder så hun ikke faldt og snerrede "hun har ikke brug for at få sådan en kommentar af dig" snerrede Isha og stirrede vredt på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




faret vild... Empty
IndlægEmne: Sv: faret vild...   faret vild... Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 9:29 pm

Roselinn trak vejret hurtigere og hurtigere. Hun så mod menneske-pigen, og hendes øjne viste nu mere og mere gårdighed og hendes store tørst! "Hvad hedder du tøs?" Spurgte hun både vampyren og menneske-pigen. Hendes læber krusedes i et skævt ondt smil, da tørsten var ved at overtage kontrollen. *ROSELINN! SLAP AF!* skreg hun højt og vredt i sit indre, tankerne. Hun ønskede ikke at gøre lige nøjagtig denne menneske-pige noget, men hun havde sådan en tørst... Hun manglede blod!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




faret vild... Empty
IndlægEmne: Sv: faret vild...   faret vild... Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 9:31 pm

"Isobel" sagde hun med en overraskende rolig stemme *det her må være en drøm... eller rettere et marridt* tænkte hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




faret vild... Empty
IndlægEmne: Sv: faret vild...   faret vild... Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 9:32 pm

Isha så blodtørsten stige i hende og havde ikke noget andet valg medmindre hun ville have Isobel dræbt, så derfor stak hun sit håndled op til Roselinn og håbede hun forstod hvad hun lavede, imens hun svarede " jeg hedder Isha" i en kold tone
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




faret vild... Empty
IndlægEmne: Sv: faret vild...   faret vild... Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 9:35 pm

Roselinn så fra vampyren til Isobel. Hun satte sig hurtigt i skovbunden, og ignorerede vampyren, som stak sit håndled frem. "Slap af Roselinn... Lad tørst falde! Skub den væk!" hviskede hun vredt til sig selv, dæmpet. Hun trak vejret hurtigere og hurtigere, men havde nogenlunde kontrol over sin tørst på dette øjeblik. "Undskyld" Sagde Roselinn langsomt, og så fra vampyren til Isobel, som duftede fantastisk! *Nej... IKKE nu!* tænkte Roselinn strengt, og tog en dyb indånding.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





faret vild... Empty
IndlægEmne: Sv: faret vild...   faret vild... Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
faret vild...
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Faret vild i skoven
» I vild forvirring!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: