Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 helt alene på mit lille fristed

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




helt alene på mit lille fristed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: helt alene på mit lille fristed   helt alene på mit lille fristed - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 8:52 pm

" det må du undskylde" sagde og trak sig en smule væk hun stirrede stadig på ham bed sig svagt i læben det var en mærkelig fornemelse hun havde det inderst inde hun kunne være farlig for ham men hun ville aldrig kunne gøre ham noget hun smilede svagt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




helt alene på mit lille fristed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: helt alene på mit lille fristed   helt alene på mit lille fristed - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 8:55 pm

Han holdt stadig hånden på hendes kind. "Nej du behøver ikke at undskylde. det var dejligt" sagde han og smilte overbevisende til hende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




helt alene på mit lille fristed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: helt alene på mit lille fristed   helt alene på mit lille fristed - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 9:02 pm

Hun smilte svagt lænede den sin kind ind imod hans hånd der var så varmt og levende hun savnede en smule dengang hun var mennskelig men nød nuet rykkede sig tættere ind til ham lagede hendes hånd på hans der var på hendes kind det havde været hendes første kys og det havde været perfekt " jeg tror jeg blevet forelsket" mumlede hun næsten uhørligt " har du så set byen?" spurgte hun med sine nøddebrune øjene rettet imod ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




helt alene på mit lille fristed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: helt alene på mit lille fristed   helt alene på mit lille fristed - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 9:05 pm

Shin smilte til hende og lændede sig frem og kyssede hende igen blidt på munden og trak sig langsomt væk. "Ikke særlig meget af den" sagde han stille og så hende ind i øjene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




helt alene på mit lille fristed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: helt alene på mit lille fristed   helt alene på mit lille fristed - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 9:09 pm

Hun nød kysset kom sagde hun trak op at stå og hun tog hans hånd førte ham med ud af skoven hun ville vise ham sit hus eller det huset hun havde arvet af sin mormor/ bedste hun stod afventende kiggede på ham " du skal se mit hus"sagde hun med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




helt alene på mit lille fristed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: helt alene på mit lille fristed   helt alene på mit lille fristed - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 9:11 pm

Shin fulgte efter hende. "Hvor langt ligger det her fra" spurgte han og så på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




helt alene på mit lille fristed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: helt alene på mit lille fristed   helt alene på mit lille fristed - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 9:14 pm

" ikke så langt" sagde hun og trak ham med sig hun gik ned af den sti hun selv var kommet af hun smilede svagt imens hun trak ham med sig igemmen skoven
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




helt alene på mit lille fristed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: helt alene på mit lille fristed   helt alene på mit lille fristed - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 9:16 pm

Shin fulgte stille efter, men lidt efter standsede han. "prøv lige at vente lidt" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




helt alene på mit lille fristed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: helt alene på mit lille fristed   helt alene på mit lille fristed - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 9:17 pm

Sydney stoppede op så på ham hun lagde hovdet på skrå hun bed svagt i læben hun gav slip på hans hånd
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




helt alene på mit lille fristed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: helt alene på mit lille fristed   helt alene på mit lille fristed - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 9:19 pm

Shin grab fat i hendes hånd igen og hev hende ind til sig. Han kunne mærke kulden fra hendes krop men tog sig ikke af det. han lænede sig langsom mod hendes ansigt. "Jeg kunne ikke vente" sagde han sødt og kyssede hende igen..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




helt alene på mit lille fristed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: helt alene på mit lille fristed   helt alene på mit lille fristed - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 9:37 pm

Sydney gengældte kysset hun smilede svagt før hun så på ham hun nød varmen fra hans krop kunne mærke hvordan den varmede hende smilede svagt " kom nu vi er næsten" sagde hun og havde stadigt sine arme omkring ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




helt alene på mit lille fristed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: helt alene på mit lille fristed   helt alene på mit lille fristed - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 9:39 pm

Han nikkede og kyssede hende hurtigt og kort på munden hvorefter han fortsatte den vej de var på vej hen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




helt alene på mit lille fristed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: helt alene på mit lille fristed   helt alene på mit lille fristed - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 9:44 pm

Sydney fulgte efter og det vare ikke længe før de var ude af skoven hun førte han ned af nogle gader ned af blind vej ved navn cambell St hun åbende lågen til gult hus med røde tagplader hun løb det sidste stykke op til døren " velkommen til mit plaza" sagde hun små fnisede og ventede på han gik inde af døren
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




helt alene på mit lille fristed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: helt alene på mit lille fristed   helt alene på mit lille fristed - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 9:45 pm

Shin smilte glad "Hvor er det dejligt" sagde han mumtert og smilte til hende.. Han gik hurtigt indenfor..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




helt alene på mit lille fristed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: helt alene på mit lille fristed   helt alene på mit lille fristed - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 10:00 pm

Sydney smilede svagt hun gik stille ud køkknet fandt nogle småkager frem og noget mælk hun satte det stue bordet gik igen på køkknet hun fandt sin bøger frem og gik ind stuen til " bare lad som du er hjemmme" hun tog en småkagerne for virke normal trykkede lidt på den men den smagte ikke synderlig godt gav sig til læse nogle lektier musikkonservatorium hun var ved læse koncert pianist og var faktisk den bedste i hendes klasse hun fandt et keyboard frem som hun havde lånt af den skole hun gik på hun gav til spille Springtime In Moscow hendes finger lavede ikke en fejl selvom hun kiggede op Shin med svagt smil hendes noder lå ved siden af hende men hun kiggede næsten aldrig på dem bed kort i læben da hun sluttede hun lænede sig frem imod ham kyssede ham blidt på munden før hun lagde keyboard fra sig løb kort op af trappen på hendes værelse for finde nogle flere ting til sine lektier hun overrvejede at få job så hun kunne få et rigtigt klaver men hun kom altid så sent hjem så der ikke tid til at arbejde kom tilbage få minutter efter


https://www.youtube.com/watch?v=qQqiQfsYVA8
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




helt alene på mit lille fristed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: helt alene på mit lille fristed   helt alene på mit lille fristed - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 10:03 pm

Shin smilte glad til hende. "wow, Hvor er du god" sagde han og fulgte hende med øjene.. han tog en småkagde og tog en lille bid, men han sad og så på hende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




helt alene på mit lille fristed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: helt alene på mit lille fristed   helt alene på mit lille fristed - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 10:07 pm

" jeg spillet siden jeg var fem min mor var klaverlære" sagde hun smilede svagt hun vendte trist blikket ned imod gulvet huset mindede stadig meget om hendes mormor klaver var den eneste glæde hun havde tilbage nu " jeg elsker spille" sagde hun og grinede kort hun betrakede ham nej måttet være blevet skør men hun var forelsket men hvordan kunne det gå så strækt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




helt alene på mit lille fristed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: helt alene på mit lille fristed   helt alene på mit lille fristed - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 10:13 pm

Shin rejse sig op og gik hen og lagde armene om hende og kyssede hende på panden. Han kysede hende endnu en gang på munden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




helt alene på mit lille fristed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: helt alene på mit lille fristed   helt alene på mit lille fristed - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 10:19 pm

Sydney smilede svagt hun ville rejste men blev siddede hun havde aldrig følt sådan for nogen før
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




helt alene på mit lille fristed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: helt alene på mit lille fristed   helt alene på mit lille fristed - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 10:41 pm

"hvad tænker du på" Spurgte han og lagde sit hovedet på hendes..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




helt alene på mit lille fristed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: helt alene på mit lille fristed   helt alene på mit lille fristed - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 3:05 pm

" ikke sporg" sagde hun smilede kort før så op i hans øjene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




helt alene på mit lille fristed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: helt alene på mit lille fristed   helt alene på mit lille fristed - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 3:11 pm

"okay" sagde han stille og smilte til hende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




helt alene på mit lille fristed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: helt alene på mit lille fristed   helt alene på mit lille fristed - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 3:17 pm

kevan kom gående inde fra skoven han havde lidt spist og han havde ikke selv lagt mærke til han havde lidt blod i mundvigen...


han kom hen til sydney og shin
han fik øjenkontakt med sydney
hans øjne var igen lyseblå
i stedet for sorte.
han gik hen til dem og sagde " heey sydney!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




helt alene på mit lille fristed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: helt alene på mit lille fristed   helt alene på mit lille fristed - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 3:21 pm

Sydney rejste sig hun kunne føle en sult trænge på hun gik stille ud til køleskabet fandet flaske med frem gav den to minutter og drak den smagte ikke så som friskt blod men hun fik stillet sin sult skylde flasken lod den stå på køkkent bordet hun syntes det var fantatisk ide hun tørte hagen af fandt bog hun ville læse i gik ind til ham igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




helt alene på mit lille fristed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: helt alene på mit lille fristed   helt alene på mit lille fristed - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 3:23 pm

Shin sad og så efter hende og smilte da hun kom tilbage.. "Hvad er det for en bog der her der" spurgte han og nikkede mod bogen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




helt alene på mit lille fristed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: helt alene på mit lille fristed   helt alene på mit lille fristed - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 3:26 pm

" en øhm lektie bog" sagde drillende fik øje på Kevan ude af vinduet hun smilede svagt da færten af vampyr fandt vej ind af hendes næsebor " det ser ud som om vi får gæster" sagde hun pegede over imod vinduet der afslørede Kevan
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




helt alene på mit lille fristed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: helt alene på mit lille fristed   helt alene på mit lille fristed - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 3:29 pm

Shin vendte sig om mod vinduet og grinte.. "Men det er jo kevan" sagde han og grinte stadig..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




helt alene på mit lille fristed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: helt alene på mit lille fristed   helt alene på mit lille fristed - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 3:30 pm

kevan tørrede sig om munden
han gik hen og ringede på døren og ventede på der blev åbnet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




helt alene på mit lille fristed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: helt alene på mit lille fristed   helt alene på mit lille fristed - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 3:43 pm

"Skal jeg åbne" spurgte han og så på Sydney..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




helt alene på mit lille fristed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: helt alene på mit lille fristed   helt alene på mit lille fristed - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 3:51 pm

" det må du gerne" sagde hun med hovdet begravet i bogen hun bed svagt i læben jo mere hun læste fnøs kort der kom noget der var en del sværere
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




helt alene på mit lille fristed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: helt alene på mit lille fristed   helt alene på mit lille fristed - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 3:53 pm

Shin gik ud og åbnede døren "Heej Kevan." sagde han og åbnede døren så han kunne komme ind.. Shin gik tilbage til hende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




helt alene på mit lille fristed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: helt alene på mit lille fristed   helt alene på mit lille fristed - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 3:55 pm

kevan sagde " sydney det er længe siden jeg har set dig?!"
han gik hen og gav hende et kram
hans bukser sad stadigvæk nede på numsen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




helt alene på mit lille fristed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: helt alene på mit lille fristed   helt alene på mit lille fristed - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 3:57 pm

//Skal logge.. Men vi kan skrive videre snart igen.. XD sees//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




helt alene på mit lille fristed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: helt alene på mit lille fristed   helt alene på mit lille fristed - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 3:59 pm

" set mig?" spurgte hun lettere forvirret hun kunne ikke huske at hun havde set ham før blev endnu mere forvirret over han kendte hendes navn han måttet havde læst det stede
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





helt alene på mit lille fristed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: helt alene på mit lille fristed   helt alene på mit lille fristed - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
helt alene på mit lille fristed
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Helt alene
» Helt ny og alene
» Tænker og går i skoven helt alene
» En helt alminelig dag, med en helt almindelig løbetur
» Fristed

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: