Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Kevan flytter ind

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 8:04 pm

Victoria så på Kevan og smilte svagt, " jeg har ikke forstand på maskiner, der skal du have Rita ud igen, hun er i det mindste bedre end mig" sagde hun og smilede ned til Kevan, hun tørte tårende væk med hånden og så kort op i luften, før hun vendte blikket ned på Kevan igen og smilte svagt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 8:09 pm

kevan så på hende og sagde " jeg troede ikke hun kunne lide mig altså rita. men kan hun det? overhoved jeg tror det? jeg ved ikke helt.!"

han kørte hånden igennem håret
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 8:12 pm

Victoria trak på den ene skulder og tænkte lidt, " Rita er ikke ond som sådan, hun har bare mest svært ved at stole på drenge og især dem jeg er sammen med, hun giver meget af skylden på Martin for det han gjorde, derfor han hun virke meget afvisende, ellers er hun glad og smilende og kan sagtens være sjov, men ligesom Hayley er hun meget overbeskyttende og passer meget på mig, selvom vi er lige gamle" små grinte Victoria og slap stille taget om Kevan, " men hun kan godt lide dig, ellers havde hun jo ikke fortalt dig så meget"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 8:18 pm

" jeg tror bare jeg laver den færdig selv det er oki jeg vil gerne have lidt tid alene"#
sagde han og gik over til sin crosser og satte sig ned ved motoren
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 8:45 pm

Victoria nikkede forstående og stod nu halvt inde i døren, " du kalder bare hvis der er noget, men ellers så kommer du bare ind når du er færdig med din crosser" sagde hun og smilte svagt til Kevan, hun gik så ind af døren og lukkede den efter sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 8:53 pm

kevan blev færdig og prøvede at starte den og den ville ikke starte i starten men efter noget tid fik han den startede og han indstellede den. og kørte lidt rundt. og satte den væk og ryttede op og smed tingene ud der skulle ud og kom ind i huset igen med sorte finger og sort i hoved nogen steder. og kom ind i stuen og smilte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 8:56 pm

Hayley rejste sig hurtigt op fra sofanen da hun så Kevan og ragte hænderne frem ligesom når man stoppede nogen på deres cykler, " wow wow, pas på ikke at røre noget, Victoria kan du ikke gå med ud på badeværelset og hjælpe Kevan af med det værste?" spurgte Hayley smilende og så over på Victoria der sad og læste lektier på bordet, Victoria nikkede kort og rejste sig, hun kunne ikke lade være med at grine lidt af Kevan
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 9:07 pm

kevan kiggede ned af sig selv og sagde " det er da ikke så slemt jeg kan godt vente med at gå i bad til imorgen jeg gider ikke idag!"

kevan kunne godt være temmelig doven
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 9:10 pm

Victoria smilte og gik over ved siden af Kevan, " gør det nu bare, Hayley lader dig heller ikke være inde i huset, hvis du går sådan rundt" små grinte hun og roede ham lidt i håret for at drille ham, Hayley sukkede og lagde armene over kors, men kunne heller ikke lade værer med at smile af det Victoria sagde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 9:18 pm

kevan så på dem og grinte og sagde " kvinder! oki oki skal nok gå i bad hvor er det henne ?!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 9:22 pm

Victoria grinte og fulgte Kevan ud til badeværelset, hun fortalte ham hvad han skulle bruge og hvad han helst ikke skulle røre ved derude, for de havde også nogen ting derude selv, Victoria lukkede døren efter Kevan og gik så ind i stuen igen, hayley havde sat sig igen og virkede mere rolig hvor nu Kevan var gået i bad
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 9:40 pm

kevan kom gående ud med håndklade rundt om sig som et lille barn og sagde " jeg glemte rent tøj på værelset." han stod og dryppede på gulvet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 9:46 pm

Victoria stod hurtigt ved siden af Kevan og ragte ham noget tøj, " værgo, jeg tænkte nok at du havde glemt det" små grinte hun og gik ind i stuen igen, Hayley og Rita sad og fniste stille af Kevan, men rettede så deres blik mod hinanden igen og begyndte at snakke
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 9:48 pm

kevan gik igen og kom tilbage efter noget tid og havde putter voks i hans hår så det strittede han gik hen til hayley og sagde " jeg ren nok.!" grinte han, han kunne ikke lade værer
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 9:52 pm

Hayley studerede Kevan for at drille ham og smilte så og kunne heller ikke lade værer med at grine lidt, " ja du ser fin ud" sagde hun og snakked videre med Rita igen, Victoria sad henne ved klaveret og trykkede på nogen af tangenterne, hun havde halv lukkede øjne og koncenterede sig om ikke at trykke forkert
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 10:03 pm

kevan gik hen til hende og stod ved siden af klaveret og lukkede øjene for at lytte
han elskede musik. og spurgte " kender du sangen daddy's little girl? jeg kan spille den på klaver!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 10:06 pm

Man kunne se på Rita at man ikke skulle forstyrre Victoria når hun spillede klaver, hun holdte sig lidt for munden, Victoria stoppede med at spille og åbnede øjnene helt og så på Kevan, men lyste op i et smil, " nej jeg kender ikke engang sangen" sagde Victoria og smilte igen, Rita åndede lettet ud og snakkede så videre med Hayley
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 10:13 pm

kevan så på hende og sagde stille " skal jeg spille den før dig. det handler om en pige far som bliver udsendt som soldat. og bliver gammel og dør!"
han kiggede rundt i rummet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 10:16 pm

Victoria smilte og flyttede sig lidt så der var plads til Kevan, hun nikkede så, " ja det må du gerne, jeg vil gerne høre den" sagde hun og smilte igen, Rita og Hayley havde vendt sig da Kevan sagde han gerne ville spille, de så nysgerrigt til og sad tavse og ventede på at han startede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 10:20 pm

kevan satte sig og begyndte at spille og synge sangen
han sang rigtig godt og spillede os rigtigt godt man næsten lige så godt som frankie J som harl avet sangen
kevan kunne hele teksten uden ad

https://www.youtube.com/watch?v=rqYwjF7V_F8
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 10:27 pm

Victoria lyttede godt efter hvad han sang og så på hans hænder, hvordan de flyttede sig på tangenterne, hun lukkede øjnene kort for at forestille sig billederne fra sangen, Rita og Hayley lyttede også godt efter og smilede svagt samtidig, Victoria åbnede øjnene igen og smilede til Kevan
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 10:36 pm

kevan stoppede da sangen var færdig og sagde " når jeg er ikke kun en drenge røv jeg elsker at spille musik og synge. og nogen gagne lave lidt pige ting men jeg er altså ikke bøsse 1"
han rejste sig og så rundt på de andre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 10:39 pm

Victoria og hendes søstre grinte lidt af det han sagde tilsidst, så sagde Rita lige pludselig, " Victoria du skal da også spille noget for Kevan, så han ikke tror at han er den eneste i huset der kan synge og spille klaver" små grinte Rita og så på Kevan, Victoria sagde ikke noget, men tænkte bare lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 10:42 pm

kevan skubbede blidt victoria hen til klaveret og sagde " spil for mig. noget godt musik jeg vil gerne høre det !"
han stillede sig ved siden af klaveret
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 10:46 pm

Victoria grinte lidt og satte sig så ned, " jeg ved ikke om du er til sådan noget musik jeg spiller, men jeg skal da prøve" sagde Victoria og smilte til Kevan, hendes søstre så nysgerrig til og var helt tavse, så placerede Victoria hænderne på klaveret og begyndte at spille, ligesom med Kevan sang hun også og hun lukkede samtidig øjnene

https://www.youtube.com/watch?v=ARFK9LFHVjo
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 10:52 pm

kevan stod bare og var helt måløs og kunne slet ikke få nogen ord frem da hun var færdig med at spille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 12:34 am

Victoria smilte imens hendes øjne stadig var lukkede, hun fjernede hænderne fra klaveret og placerede dem på sit skød og grinte så lidt, " man kna godt høre jeg er ude af træning, jeg synes selv det lød forfærdeligt, eller er det bare mig?" spurgte hun smilende og så så på Kevan, Rita og Hayley sagde ikke noget, de sad bare helt tavse stadigvæk
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 12:44 am

kevan så på dem og sagde " nå jeg vil smut igen. jeg lovede jo ikke og forstyrre jer. og det gør jeg sådan set lige nu!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 12:48 am

Hayley og Rita smilede bare, men sagde ikke noget, de satte sig så de så på hinanden og snakkede så videre, Victoria så på Kevan og smilte, hun klappede lågen ned på klaveret og rejste sig op, hun sagde heller ikke noget og gik ud af stuen og begyndte at gå op af trappen, hun havde nogen lektier der skulle gøres færdige
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 12:54 am

kevan gik oven på og ind på sit værelse og han sado g var trist , han skar i sig selv. han ville tænke på noget andet og derfor skar han i sig selv.... han havde det ikke så godt... han gik ud på badeværelset og han blødte og skkyllede sin arm og der var blod i vasken han små græd og tørrede sine øjne og gik ind på sit værelse igen og lagde sig i sin seng
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 1:02 am

Victoria lugtede blodet og så lidt tænkende rundt på sit eget værelse, hun åbnede døren stille og fulgte lugten af blodet, det var Kevans, hun havde sin mistanke og sukkede så lydløst og gik ind på Kevans værelse, hun stod lidt i døren inden hun kom helt ind, " Kevan værd sød at sige at du ikke har gjort det jeg tror du har gjort" sagde hun trist og så ned på ham i sengen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 1:06 am

kevan lå med ryggen til og svarede ikke han snøftede lidt og havde et håndklæde rundt om hans arm
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 1:20 am

Victoria rystede på hovedet og satte sig på kanten af sengen og tæbkte lidt på hvad hun skulle sige, hun bed sig kort i læben og så på Kevan igen, " du skal være glad for at du healer bagefter, for så forsvinder arene også, men jeg vil ikke have alligevel at du begynder at skære i dig selv" sagde hun og så rundt i værelset
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 1:27 am

" undskyld det er ikke første gang. det er tit sket. men kan ikke stoppe deter som om jeg er afhæning af det!" sagde han trist
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 1:37 am

Victoria tænkte lidt, hun havde aldrig været ude for at møde en der skar i sig selv, " det er ikke godt at skade sig selv, tro mig det ved jeg selv" sagde hun og tænkte lidt på sit eget selvmords stunt hun lavdede i London for kun næsten 3 måneder siden, hun sad lidt og fumlede med sine hænder, men var så væk et øjeblik fra hans værelse, men kom hurtigt tilbage igen og satte sig ved Kevan igen, " prøv at se hvad der sker hvis man skader sig selv" sagde hun og ragte ham et billede, det forestillede Victoria kun to dage efter episoden, hun havde hudafskrabninger i det meste af hovedet og på armene, hendes ben så helt akavet ud og det lå bukket på sengen, hendes arm så ligeså akavet ud som hendes ben og hun havde en slange op i næsen så hun kunne få ekstra luft, og hun havde også en slange i munden, hendes hår så filtret ud og havde stadig lidt blod på det, hun havd en forbinding rundt om hovedet og man kunne se at det blødte lidt, " Hayley tog det for at minde mig om at det er frygteligt at skade sig selv"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 1:43 am

kevan så på billede og sagde "undkyld" han rejste sig og gik over til en stoffe og tog en pose frem hvor der lå barberblade i og hangik over til victoria og sagde " her tag dem det er de eneste jeg har!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 1:46 am

Victoria tog posen og smilte svagt til Kevan, " det er rigtig flot af dig, men jeg bliver sur hvis du gør det igen, jeg vil ikke have sådan noget i mit hus" sagde hun og mente det, hun rejste sig fra sengen og havde billedet i den anden hånd, hun smilte igen svagt til Kevan og åbnede så hans dør for at gå ud igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 1:53 am

kevan sagde " vent lidt søde. du må gerne give mig en straf for det jeg har gjort !"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 1:59 am

Victoria stoppede halvt ude af døren og så tænkende på Kevan og smilte så svagt, " der er ikke straffe når man gør noget på grund af problemer eller følelser, jeg sagde jo at straffende kun galt vedrørende skolen" sagde hun og smilte varmt og gik så helt ud af Kevan værelse og gik ned af trappen for at smide bladene væk så Kevan ikke kunne finde dem igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 2:08 am

kevan kom neden under og sagde " jeg går lige en tur i skoven er det ok ?!" han kiggede på dem han havde taget en stor hætte trøje på
han øjne var lidt sorte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 2:11 am

Victoria så på Kevan og rystede så på hovedet selvom hans øjne var sorte, " efter det du lige har lavet er jeg ikke så glad for at sende dig afsted nogen steder lige nu undskyld, men hvis du er tørstig så står der blod inde i køleskabet" sagde Victoria og smed barberbladene ud i skraldespanden efter hun lige have krøllet dem helt sammen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 2:14 am

kevan gik hen til køleskabet og tog en lille flaske og sagde " det er oki tager bare sådan en her!" han drak hele flasken og så rundt. " det er nedern vi ikke sover så kan man ikke sove længe og man kan ikke bruge undskyldning jeg sov for længe. for at komme forsent i skole!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 2:19 am

Victoria smilte svagt til Kevan, " jeg ved hvad du mener, jeg savner også at sove, jeg savner at drømme med lukkede øjne, nu kan man jo kun tænke med åbne øjne" sagde hun og blev faktisk lidt irreteret over det, men lod det falde og blev rolig igen, hun satte sig på en stol ude i køkkenet og lænede sig tænkende tilbage i den
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 2:23 am

kevan grinte og sagde "og jeg kan ikke blive smidti seng Razz"!"
han kiggede rundt på dem alle 3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 2:26 am

Hayley smilede af det Kevan sagde og gik selv hen og tog en flaske fra køleskabet, hun drak lidt af den og gik hen og satte sig ved siden af Victoria og smilede opmuntrende til hende, Rita kom også hen til dem men hun tog ikke nogen flaske og satte sig bare på køkkenbordet og så tavst på dem alle 3, Victoria smilede til Kevan, " nej det kan du jo ikke"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 2:34 am

kevan satte sig på køkkenbordet og drak resten af flasken og sagde " skal vi ikke lave noget? måske være hyper aktive det er jeg nemlig lige nu"#
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 2:41 am

Victoria trak smilende på skulderen og tænkte lidt, " du kan jo løbe et par gange rundt om huset og afgive energi på den måde" drillede hun og tænkte lidt den, Hayley og Rita trak også på skulderne, de havde jo sovet på det her tidspunkt da de var mennesker, så de havde jo ikke så meget at finde på nu
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 2:43 am

kevan grinte lidt og sagde " skal vi ikke spille playstation har giuthero og singstar!"
han rettede på han voks fyldte hår
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 2:48 am

Victoria grinte lidt selv, og nikkede så, " jo squ da, jeg er frisk på singstar hvad med jer?" spurgte hun og så kort på hayley og Rita og det gjorde hun et par gange, Hayley smilte og nikkede ivrigt, " jeg er frisk" Rita sad lidt og grublede over det men nikkede så også, " jo hvorfor ikke" sagde Rita så og smilte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 2:50 am

kevan løb oven på og hentede sin playstation og nogen singstar spil og han kom ned igen og sagde " jeg har stort set alle udgaverne!"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Kevan flytter ind - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Kevan flytter ind
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Flytter ind
» Gråvejr - Kevan

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: