Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Kevan flytter ind

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 2:55 am

Victoria og hendes søstre smilte og gik ind i stuen, de havde selv haft en playstation da de var mindre så de viste godt hvordan den skulle sættes til, så de begyndte at sætte det til, Rita kiggede alle sangene igennem og smilede engang imellem da hun fandt nogen gode sange
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 3:00 am

kevan smilte til rita og så hende lige i øjene og blev helt rød i hoved og kiggede hurtigt væk og fumlede med et spil hn kunne ikke åbne det fordi han fumlede så meget med det. og han sagde "" årrggh altså"# og smed det på gulvet og satte sig i sofaen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 3:08 am

Rita samlede det op fra gulvet og åbnede det for ham og ragte ham det, " værsgo, det er nok nemmere at åbne nu" sagde Rita og smilte, hun satte sig ned ved siden af Kevan og så på Victoria og Hayley, Victoria kom bagefter hen og satte sig ved siden af Rita og Hayley kom hen og satte sig ved siden af Victoria, de tændte derefter for playstationen og satte det første singstar i
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 3:12 am

de begyndte at spille og kevan og rita startede han havde valgt en kærlighedssang.
kevan var rigtig god til at synge og det lyd rigtigt godt. kevan lignede ikke et dreng der kunne lide at synge eller lave sådanne ting. men det var faktisk en af hans ynglings ting
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 3:15 am

Rita havde mange problemer med at synge, da hun ikke turde så meget at synge igennem, men tilsidst gjorde hun det og det lød faktisk meget godt, lidt efter var det Victorias og Hayleys tur, de valgte en Rock sang og de sang begge to flot og fuldt ud igennem helle sangen imens de smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 3:19 am

kevan grinte og smilede som var han et lille barn og han selvom klokken var langt ud på natten ringede hans mobil og han gik ud i køkkenet og tog den og sagde " hey marc burde du ikke sove, nu jeg lægger altså og sover Razz!" løj han og der var stille i lidt tid og han svarede så " ja ja jeg kmmer ned på skateboard banen imorgen ved 10 tiden vi kan bare pjække jeg tror ikke det bliver noget problem, men ikke sig det til nogen!" kevan snakkede så lavt han kunne
han stod med ryggen til døren til stuen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 3:24 am

På et splidt sekundt stod Victoria begved Kevan og så ned på ham, " du pjækker ikke imorgen, har du forstået, jeg følger dig døgnet rundt imorgen" sagde hun og så på Kevan, det var ret svært at tale lavt når vampyrer havde så god hørelse, hun stod og så lidt skuffet og også lidt surt på Kevan og hævede det ene øjnebryn
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 3:27 am

kevan lagde hurtigt røget på og vendte sig om og kløede sig i nakken og smilte stort og nervøst og sagde 2 nej nej da altså jeg sagde det kun for at drlle ham jeg kunne ikkde finde på at lyve. hvordan kunne du dog tror det søs.!" man kunne se på ham han var dårlig til at lyve

han gik stille rundt om hende og skulle til at løbe ud af køkkenet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 3:31 am

Victoria greb fat i Kevans arm og trak ham ind i køkkenet igen, og så surt på ham, " Kevan, hvad med at slå ind i dit eget hoved at du faktisk har givet mig et løfte og jeg agter at følge dig helle dagen imorgen og resten af dit liv, hvis du lyver for mig eller pjækker" truede hun og så stadig surt på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 3:34 am

" undskyld jeg har aldrig før givet løfter før nu jeg er vant til at kunne gøre hvad der passer mig . jeg skal lige vende mig til at jeg skal tage mig samme nu og høre efter og det.!" han så på hende med et trist blik han var virkelig ked af at det var svært for ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 3:41 am

Victoria smilede opmuntrende og kyssede ham på panden, " det ved jeg, men vi prøver os frem og du har jo mig og mine søstre til at hjælpe dig" sagde hun og smilte varmt og lagde betrykkende den ene arm om Kevan og nussede ham lidt på ryggen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 3:45 am

kevan krammede hende og sagde " ja jeg ved det godt. men skal nok selv tage i skole imorgen!" han havde et KÆMPE smil på læben og grinte lidt.

kevan stod med sin mobil i hånden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 3:47 am

Victoria smilte og rystede derefter på hovedet, " jeg følger dig derop ellers kan jeg jo ikke være sikker på at du er der og jeg skal alligevel jo også være din støtte i timerne" sagde Victoria og så ned på Kevan med et tænkende blik, Hayley og Rita sad tålmodigt og ventede på dem inde i stuen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 3:52 am

kevan gik ind i stuen han ville ikke snakke om skole mere der var alligevel ikke ret mange timer til at han skulle i skole igen

han sad i sofaen og sagde 2 jeg ville gerne være menneske lige nu.. !" han så på sin mobil for at se på klokken den var lidt i 7 om morgen og han så på de andre og sagde " hayley syntes du ikke det er en god ide at jeg altid bare laver lektierne om aften og morere mig bag om dagen?!" han syntes elv det var en temmelig god deal
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 3:41 pm

Hayley så tænkende på Kevan og kiggede så kort på Victoria som ikke sagde noget, Hayley så tilbage på Kevan og smilte svagt, " det ved jeg ikke, det kommer jo også and på hvad tid du kommer hjem om dagen" sagde hun og så på Rita igen, Victoria gik over og satte sig i den stol der var ved sofanen og kiggede bare på dem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 3:48 pm

kevan grinte lidt og sagde " se victoria hayley sigerj eg godt må lave lektier om aften og så morer mig og dagen Razz!"
han gik over og stillede sig stolt ved siden af hayley med et kæmpe smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 3:51 pm

Hayley rystede på hovedet, " det sagde jeg ikke, det er ikke mig der har det fulde ansvar for dig, det er Victoria, så det er hende du skal lave aftaler med om det der" sagde hun smågrinende og gik ud af stuen og op af trappen, Rita sad stadig i stuen men sagde ikke noget, Victoria sendte Kevan et smil der betød, *hvad sagde jeg* og løftede det ene øjenbryn
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 3:53 pm

kevan kiggede på victoria og sagde " hvorfor har du ikke været sammen med andrew her på det sidste? jeg har ikke set jer sammen!"

han rettede på sit hår
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 3:57 pm

Denne gang rettede Rita sit blik på Victoria, og så faktisk nysgerrig og ligeså undernde ud som Kevan, Victoria trak på skulderne og tænkte lidt, hendes smil var forsvundet fra hendes ansigt, " han har jo arbejde, og det tager også meget af hans fritid" sagde hun stille og lænede sig tilbage i stolen og tænkte igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 4:03 pm

" seriøst skal vi ikke lave noget jeg gider ikke i skole idag der er 30 min til så er klokken 8 Razz!" sagde han og kiggede rundt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 4:06 pm

Victoria og Rita smilte svagt over det Kevan sagde, " du kunne jo se tv, så går tiden hurtigere" foreslog Victoria og smilte igen til Kevan og så kort på Rita, " eller du kunne løbe rundt om huset og få styr på din dårlige kondi" drillede rita bagefter og grinte lidt over det, og det samme gjorde Victoria
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 4:08 pm

"heey ikek drille. så tæver jeg jer,!" sagde han med et KÆMPE smil på munden
og kløede sig lidt i nakken og tænkte * hvor fra ved hun ejg har dårlig kondi*
han rettede på sit tøj
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 4:13 pm

Rita smilede igen, " Victoria fortalte hvordan du gispede efter vejert til træning i Kevins nye Dojo, vi kunne altså ikke lade være med at grine af det, det er første gang vi hører om en vampyr der ikke kan få luft" små grinte Rita igen og så på Victoria igen, som hostede for at holde et grin tilbage
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 4:16 pm

kevan grinte og sagde " HAHAHA jeg skal jo lege menneske ikke så bliver nød til at være som dem ikke!" løj han
han syntes selv det var en god undskyldning
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 4:19 pm

Victoria og Rita så kort på hinanden og smilte igen, de så begge op på Kevan igen, " ja det kan der da være noget om" sagde Rita og Victoria i kor, lidt efter rejste Rita sig op fra sofaen og så ned på Victoria igen, " jeg går nu, jeg kommer tilbage om en times tid" sagde hun og gik derefter ud af stuen, Victoria nikkede bare og rejste sig derefter selv op fra stolen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 4:23 pm

kevan så rundt og sagde " jeg tror jeg har feber jeg tror jeg lider af øhh sprængt mildt!" han prøvede at lade være at grine og prøvede at spille syg for ikek at komme i skole idag Razz selvom han jo var vampyr og ikke kunne blive syg
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 4:26 pm

Victoria grinte bare af ham og rystede på hovedet, " vampyrer kan ikke blive syge, de kan ikke engang besvime" imens hun sagde det grinte hun igen og roede ham lidt i håret, før hun begyndte at gå ud af stuen, " du må underholde dig selv nu, jeg har noget jeg skal have ordnet, Hayley er også gået, hun gad bare ikke tage døren" sagde hun og stod halvt ude fra stuen og smilte svagt til Kevan
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 4:29 pm

kevan lagde sig på sofaen og så tegnefilm

han lå os og spillede på hans PSP.

han mulitarskede Razz
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 4:32 pm

Victoria smilte bare af Kevan og gik så ud af stuen og ud i gangen, hun tog sin sorte jakke på og lukkede den selvom det ikke var nødvendigt, hun tog sine klipklappere på og åbnede derefter døren, hun lukkede den efter sig da hun var gået ud, hun stod lidt og snuste til luften, og lidt efter var hun væk

//OUT//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 4:33 pm

//OUT//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Kevan flytter ind - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Kevan flytter ind
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» Flytter ind
» Gråvejr - Kevan

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: