Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Flytter ind

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Flytter ind Empty
IndlægEmne: Flytter ind   Flytter ind Icon_minitimeOns Nov 25, 2009 9:37 pm



Dato : 25 November
Årstid : Efterår
Dag : Onsdag
Vejr : Køligt med en smule blæst
Sted : Adelita's Hus
Tid : 20:33
Omgivelser : Ingen Udover Adelita

Flytter ind KL061.flv



Adelita var fuld igang med at flytte ind i sit nye hus
Han var netop flyttet til fra New Zealand
Hvor han havde boede før i et rigtig godt stykke tid
Han var lige nu bare igang med løfte kasse efter kasse ind i sit hus & bare blive færdig med
at flytte ind enden det blev for sent
mennesker ville måske finde det ret mystisk
Hvis en mand stod & Flyttede ting frem & Tilbage så sent


Sidst rettet af Adelita Ons Nov 25, 2009 9:49 pm, rettet i alt 2 gange
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Flytter ind   Flytter ind Icon_minitimeOns Nov 25, 2009 9:42 pm

Sydney gik stille ned af gade hun ænsede ikke andet end sig selv og det var som hendes fødder selv havde fået liv og bare førte hende sted hun stoppede lige pludsligt op stirrede lidt på et hus hun lagde hovde smule skrå hun vendte blikket imod nogle biler og flytte kasser hun forsatte hen til indkørelsen for at se om hun kunne få øje på nogen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Flytter ind   Flytter ind Icon_minitimeOns Nov 25, 2009 9:44 pm

Adelita kom ud igen & Så pigen & Smilede til hende
"Hi" Sagde Han & Stopept op & Så bare på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Flytter ind   Flytter ind Icon_minitimeOns Nov 25, 2009 10:01 pm

Sydney gispede en smule der færten af vampyr ramte hende lige i hovdt hun stirrede en smule på dregen smilede svagt " det må du undskylde" sagde hun da hun var blevet opdaget hun rystede kort på hovdet af sig selv " sydney navnet" sagde hun smilede venligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Flytter ind   Flytter ind Icon_minitimeOns Nov 25, 2009 10:02 pm

Han Rakte hende en hånd
"Adelita" Sagde Han & Smilede til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Flytter ind   Flytter ind Icon_minitimeOns Nov 25, 2009 10:20 pm

" hyggeligt at møde dig" sagde hun gav hans hånd et forsigt klem hun smilede vendte blikket op imod huset igen smilede svagt "jeg kan se du er ny" sagde hun og gik en smule længere op i indkørelsen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Flytter ind   Flytter ind Icon_minitimeOns Nov 25, 2009 10:23 pm

"Ja er helt ny" Sagde Han & Smilede til hende
"Vil du prøve at se huset inde fra der står dog kasser over det meste af huset" Sagde Han stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Flytter ind   Flytter ind Icon_minitimeOns Nov 25, 2009 10:30 pm

" jo meget gerne" sagde hun høfligt vendte sit blik imd ham ha virkede rar nok hun lagde hovde pår skrå hun havde selv været her i et halvt år nu " de altid rart at møde nye" sagde hun fo sige nogt mere hun ventede på han skulle gå foran så han kunne vise hende huset " bor du her alene eller har du dine forældre med?" spurgte hun nysrrigt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Flytter ind   Flytter ind Icon_minitimeOns Nov 25, 2009 10:38 pm

"Alene" Sagde Han med et smil til hende & Gik for & vidste hende det store hus
Stuen køkkenet spistestuen Pejsestuen soveværelset de 2 gæsteværelser & trænings rummet
Kælderen & Hans Garage
Hvor der stod en flot Nissan GTR & var også det slutningen på den lille rundvisningen
"Sådan"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Flytter ind   Flytter ind Icon_minitimeOns Nov 25, 2009 11:58 pm

Hun havde været så koncenteret om rundturen at næsten blev skuffet da den var færdig synts huset var flot hun lagdehovdt en anelse på skrå som altid gjorde når hun skulle til stille et sprøgmål sm var lidt svært for hende hun bed svagt læben hun ret sikker på at det vr ham der var vampyren hvis fært ramt for lidt siden den var der stadig så derfor var sikker på det vr ham " hvor længe har du været vampyr?" spurgtehun knugede svgt sine hænder sammen hun blev altid en smule flov
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Flytter ind   Flytter ind Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 12:36 am

"Siden 1112" Sagde Han & tænkte tilbage & Nikkede så
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Flytter ind   Flytter ind Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 12:39 am

"så er du gamle" sagde hun ikke for fornærme ham det røg bare ud munden på hende hun blev igen en smule flov det var næsten pinligt syntes hun sukkede svagt " ej det må du undskylde" sagde hun undskyldende hun kunne ikke altid gøre somtider snakkede hun før hun tænkte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Flytter ind   Flytter ind Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 12:41 am

"Er oki" Sagde Han & Smilede til hende
"Ja er måske en smule gammel" Sagde Han & Grinede let
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Flytter ind   Flytter ind Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 12:58 am

" jaer jeg vidst det kader newborn jeg været vampyr i godt vel 2 ½ måened" sagde hun følte en mærkelig gernerthed over det hele hun ville ude tivil va barn varm hovdet hvis hun altså havde været mennske hun en smule gernert ove for fremmede men plejde altid at forsvinde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Flytter ind   Flytter ind Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 1:03 am

"Interessant Kan du så lide livet som vampyr" Spurgte Han stille med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Flytter ind   Flytter ind Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 1:10 am

" jeg er ved at have vænnet mig til det" sagde hun små grinede hun elskede det hun savnede ihvertfald ikke livet som mennske hun kiggeede på han ligende ikke rigtigt nogen de kom fra staten hun klneb øjene en smule sammen som hun ville dræbe ham med øjene hun smilede svagt igen " hvor er du fra?"spurgte hun og stoppede med knibe øjene sammen "u er ihvertfald ikke fra staten"gde hun kort for hovdet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Flytter ind   Flytter ind Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 2:15 am

"Nej er også fra New Zealand" Sagde Han med et smil til hende
"Men er da godt du er glad for at være vampyr"
"det er jo ikke alle der nyder det"
"For tid til anden er der jo nogen der fortryder det & begår selvmord"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Flytter ind   Flytter ind Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 12:39 pm

" ja det er sørgeligt" sagde hun og himmlede med øjene da var stadig en ting hun nok aldrig ville vænne sig til og det var at kunne leve for evigt hun kiggede lidt på ham smilede så " jeg blev nød til blive vampyr jeg havde så nogetjeg ikke skulle" sagdfe hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Flytter ind   Flytter ind Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 1:29 pm

"Jeg tror ikke jeg forstår" Sagde Han & Så undrende på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Flytter ind   Flytter ind Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 6:14 pm

" det sørgeligt at de vil tage deres eget liv" sagde hun lagde hovdet på skrå hun vne blikke væk fra ham ned i jorden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Flytter ind   Flytter ind Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 6:48 pm

"Ja er det men er jo hårdt for nogen" Sagde Han stille til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Flytter ind   Flytter ind Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 7:02 pm

" du har været vampyr længe" sagde hun stille før hun rettede de topaze øjene op imod ham " er det ikke hårdt se dem elsker forsvinde?" spurgte hun og bed sig selv i læben han havde været vampyr længe nu han var den første vampy hun had spurgt ikke fordi hendes foældre var allerede borte før hun var blevet vampyr
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Flytter ind   Flytter ind Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 7:19 pm

"Jo er Hårdt men altså der er vel ikke rigtig noget du kan gøre men har dog mest om gået min egen slags I New Zealand er der en hel masse Vampyrer Samfund som man er velkommen til at opholde sig ved så længe man er vampyr" Sagde Han & Smilede til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Flytter ind   Flytter ind Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 8:55 pm

"virkelig" spurgte hun irrvigt hun ville grne have ham til fortælle noget om der hvor han kom fra hun havde kun været staten hele sit liv
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Flytter ind   Flytter ind Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 9:02 pm

"Vi har små huse & lokaler som et slags party steder rundt omkring hvor vi laver lidt af været" Sagde Han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Flytter ind   Flytter ind Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 9:36 pm

" ej hvor sejt" sagd hun og stirrede på ham med et par store øjen som virklig afslørede hende i at hun aldrig havd været ude at rejse
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Flytter ind   Flytter ind Icon_minitimeFre Nov 27, 2009 2:51 pm

"Har i ikke sådan nogen steder her i US" Sagde Han Spørgende & Så stille på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Flytter ind   Flytter ind Icon_minitimeFre Nov 27, 2009 5:47 pm

" ikke rigtig alt er stort her" sagde hun tænksom hun mente da selvfølgelig at der var små " åhr jo der er vel Port Angels" sagde hun og smilede svagt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Flytter ind   Flytter ind Icon_minitimeFre Nov 27, 2009 6:00 pm

"Oki" Sagde Han & Smilede til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Flytter ind   Flytter ind Icon_minitimeLør Nov 28, 2009 5:27 pm

" skal vise dig rundt?" spurgte hun smilede muntert hun lagde hovd på skrå før hun bd svagt læben hun var ikke så nervøs mere hun var begyndt stole på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Flytter ind   Flytter ind Icon_minitimeLør Nov 28, 2009 5:33 pm

"Må du da gerne" Sagde Han & smilede let
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Flytter ind   Flytter ind Icon_minitimeLør Nov 28, 2009 5:56 pm

sydney smilede og nikkede til ham hun begyndte atgå hun ville vise ham cafeen først hun havde næstn spist og var sikker på at hun ville kunne klare det hun håbende han kunne følge med hun slog svat sving ned gaden hun lagde kort sine hænder ned jeansene hun vendte blikk ned i fortovet " jeg vil vise dig Cafeén færst sagde hun smilede muntert hun var glad for hendes ben og fødder havde gået og ført hende til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Flytter ind   Flytter ind Icon_minitimeLør Nov 28, 2009 6:35 pm

Han gik stille side om side med ham & så bare smilende på Naturen
"Jeres Natur er ikke ligefrem noget særligt i forhold til New Zealand" Sagde Han & Så på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Flytter ind   Flytter ind Icon_minitimeLør Nov 28, 2009 7:05 pm

Hun havde ikke været ude for landtes grænser men hun sikker på han havde ret hun vendte blikket op imod ham " det tror jeg på" sagd hun og grinede hun kunne jo ikke snakke med om narturen i New Zealand " men jeg ved det jo ikke rigtigt" sagde hun imens hun drejede ned af endnu gade " så nu er vi her snart" sagde hun cafeén lagde på den næste gade
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Flytter ind   Flytter ind Icon_minitimeLør Nov 28, 2009 7:25 pm

"Hvor skal vi hen" Spurgte Han & Smilede til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Flytter ind   Flytter ind Icon_minitimeLør Nov 28, 2009 7:37 pm

" cafeen der ligger nede af den gade der" sagde hun smilede svagt før hun pegede på gaden hun havde stoppet op uden tænke over det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Flytter ind   Flytter ind Icon_minitimeLør Nov 28, 2009 8:38 pm

"Oki" Sagde Han med et smil til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Flytter ind   Flytter ind Icon_minitimeLør Nov 28, 2009 8:55 pm

Sydney smilede svagt hun begyndte gå drejede gaden hvor cafeen lå de gik lille stykke mere for så åbene døren ind til cafeen ik hun holdte døren så Adelita kunne komme ind smilede svagt " det her er cafeén" sagdehun guid agtig hun kom til fnise af sig hun kigede sig kort omkring nikkede til nogen kendte før satte sig ved tomt bord
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Flytter ind   Flytter ind Icon_minitimeLør Nov 28, 2009 9:36 pm

Adelita gik stille hen til det bord hun have sat sig & Satte sig også & så lidt rundt enden han tog
menu kortet & Så på hende efter noget tid
& Hvisket "Det her er da ikke en vampyr Café"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Flytter ind   Flytter ind Icon_minitimeLør Nov 28, 2009 9:41 pm

" vampyr café?" spurgte hun undrende hun havde aldrig hørt om sådan en café hun vidste ikke om de havde sådan en cafe her omkring men hun var selvfølgelig også newborn rystede kort på hovdet heldvis var der ingen inde i selve caféen de der arbejdede var køkknet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Flytter ind   Flytter ind Icon_minitimeLør Nov 28, 2009 9:42 pm

"Hmm havde vi i New Zealand" Sagde Han stille til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Flytter ind   Flytter ind Icon_minitimeLør Nov 28, 2009 9:59 pm

" cool men jeg tror ikke vi hr sådanne nogen Vampyr cafeer" sagd hun stille sukkede kort
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Flytter ind   Flytter ind Icon_minitimeLør Nov 28, 2009 11:47 pm

"Du virker ret trist over noget" Sagde Han stille til hende & Så stille i hendes øjne & Prøvet at se om han kunne se det på hende
Om hvad det måske kunne være
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Flytter ind   Flytter ind Icon_minitimeLør Nov 28, 2009 11:52 pm

hun sukkede igen " åhr det ville ikk høre noget med familien" sagde hun trist sukkede kort det var halvårs dagen fo hendes foældres død hun lagde kort ovdet på skrå " men tak for du sprøger" sagde hun tak nemligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Flytter ind   Flytter ind Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 12:23 am

"Forældre" Sagde Han & Så på hende
"Det ved jeg intet om" Sagde Han stille til hende
"Har aldrig kendt mine forældre i værdigfald ikke af hvad jeg kan huske" Sagde Han & Tænkte lidt
"Jeg husker kun fra efter det skete" Sagde Han & Mente self Vampyrer noget
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Flytter ind   Flytter ind Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 4:14 pm

" jaer det kan man godt sige" sagde hun bed svagt læben hun følte sig helt tist indeni hun smilede svagt hun kiggede omkring for se om der var andre før hun vendte blikket imod ham igen " de blev dræbt af en vampyr som også ville havde dræbt mig hvis det" hun av vendte blikkelt væk fra ham og ud af vinduet og hun sukkede svagt " men jeg har fået ny familie her i Forks" sagde hun og blev ved med stirrede ud af vinduet hun elskede sin venner men de to aller bedste venider var hendes familie
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Flytter ind   Flytter ind Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 4:19 pm

Han nikkede stille
"tror faktisk det var mig selv der dræbte mine forældre" Sagde Han stille til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Flytter ind   Flytter ind Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 5:53 pm

" ja det kan jeg ikk sige" sagde hun og vendte blikket imod ham og smilede han virkede rar hun betragtede ham kort imod hm men det måttet alligevel været hårdt hun blev revet ud af sin tankegang der en tjener kom hun vendte blikk irterret op imod ham sukkede kort " nej tk jeg skal ikke ha noget" sagde hun forsigtigt for bedre at kunne styrre sig hvis hun blev vred havde hun svært ve styrre sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Flytter ind   Flytter ind Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 7:48 pm

Han rystede stille på hovedet som at han e
heller intet skulle
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Flytter ind   Flytter ind Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 8:07 pm

Tjenere sukkede gik så sin vej sydney begyndte ign betragte ham igen hun på tidspunkt kom hun til hold vejret uden selv bemærke det men hun behøves jo ikke men folk de gik forbi ville nok syntes det underligt
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Flytter ind   Flytter ind Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Flytter ind
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Kevan flytter ind

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: