Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Kevan flytter ind

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind Empty
IndlægEmne: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 1:53 pm

Dato: 22. September
Dag: Lørdag
Tid: 13.00
Vejr: Skyet og ret koldt
Sted: Foran Victorias hus
Årstid: Vinter
Omgivelser: Hendes søstre og Kevan

Victoria stod med nogen papirer som hende og hendes søstre skulle underskrive, de skulle sige ja til at det var okay at Kevan flyttede ind hos dem, de stod og så tænkende på papirende, Victoria var den sidste der skrev under fordi hun ville læse det grundigt igennem for ikke at havde overset noget, eller komme til at glemme det igen. Hayley den ældste søster i familien havde bøjet sig let for Victorias beden om lov til at have Kevan boende, Rita som var Victorias tvillinge søster havde været lidt sværer at knække da hun ikke ville have en lille ny møgunge i huset, men hun havde overgivet sig til sidst. Kevans ting stod ved siden af dem, Victoria regnede fuldt og fast på at Kevan ville opføre sig ordenligt i deres hus og ikke overtræde de krav hun havde stillet til ham, og den største var at være sød mod Andrew når han var der og ikke forstyrre dem, for ellers var det ud lige med det samme, og det var hendes søstre enige med Victoria i
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 1:57 pm

Kevan stod stille i gangen han var genert og turde ikke sige noget..
han rettede lige på sit tøj og hår
bukserne sad igen nede på numsen Razz
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 2:03 pm

De blev færdige med at underskrive papirende og gav dem til Kevans advokat, Hayley kunne også bare godt have fået dem, da hun også var advokat, men da hun ikke var Kevans kunne ikke få dem, manden gik, og nu stod de tre søskende og kiggede på Kevan, Rita var den eneste der ikke smilede, Victoria gik et skridt frem så hun stod foran de andre og smilede til Kevan, " jeg tror hellere du må blive præsenteret, det her er Hayley den ældste og storesøster til mig" sagde Victoria og vendte sig mod Hayley, som havde ligeså rødt hår som Victoria, men var det højere og så også ældre ud
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 2:06 pm

kevan smilede og sagde "heey yo der jeg er kevan Razz!"
han gik et skridt frem og ragte hende hånden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 2:11 pm

Hayley smilede og tog Kevans hånd, " hyggeligt at møde dig Kevan" sagde hun og slap derefter hans hånd igen, Victoria smilede og fortsatte, " og det her er Rita min tvillinge søster" sagde Victoria og vendte sig mod en mere dyster person, Rita havde sort hår med små tynde striber i(kan ses i min profil) og hun var ligeså høj som Victoria, men så mere gådefuld ud end Victoria og smilede heller ikke
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 2:17 pm

kevan så på hende og sagde " jamen davs jeg hedder kevan!" han vidste ikke om han skulle give hånd.
han var lidt nervøs. han prøvede virklig og være normal..
han ville gøre et godt indtryk
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 2:21 pm

Rita rystede bare på hovedet og fnyste så, " hej" sagde hun så og lagde ikke følelser i sine ord, Victoria slog Rita på siden af skulderen og hvæste lidt af hende, " værd ordenlig Rita, det bliver ikke bedre af at du ikke selv kan finde dig i det" snerrede Victoria og så på Kevan igen, og smilede, " det må du undskylde" sagde hun så og så på Hayley, der bare rystede på hovedet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 2:24 pm

kevan så på dem og sagde " hvor er mit værelse jeg vil helst ikke forstyrre så meget ås ville gerne pakke mine ting ud så jeg kan hygge mig lidt .. så jeg ikke forstyrre jer. har os nogen lektierj eg skal have lavet Razz!"
han så på victoria og prøvede at smile lidt. men det var svært for ham. for han var i en meget svær tid lige nu .
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 2:28 pm

Victoria smilede og tog sin hånd på Kevans skulder, " kom så skal jeg vise dig gæsteværelset, det ligger heldigvis oppe på første sal som mit og de andres" sagde Victoria og førte Kevan op til huset, " Rita og Hayley kommer om lidt op med dine ting, så du kan pakke ud" sagde hun og åbnede døren
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 2:30 pm

kevan så på hendeo g sagde " mange tak forj egm å være hos jer. det er jeg virkelig glad for. men skal spørge dig om noget nu når vi er alene. vil du ikek hjælpe mig med at holde op med at pjække?!"
han kiggede lidt nervøst på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 2:33 pm

Victoria smilede og nikkede kort, " jeg er glad for at jeg kunne hjælpe, problemet er bare at jeg ikke har fået sagt det til Andrew endnu, så jeh håber ikke han bliver sur på mig" sagde hun og sukkede lidt, hun lukkede døren efter Kevan og tog sine sko af, hun så på ham igen, " jeg skal da prøve, jeg kan da indføre en regl om at værd gang du pjækker så følger der en straf" sagde hun og smilede igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 2:37 pm

kaven tøvede lidt og sagde " det er en aftale søs Razz og jeg er heller ikek god til atl ave lektier Razz jeg glemmer altid hvad jeg får for:P!" han grinte lidt og krammede victoria
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 2:39 pm

Victoria smilede og nussede Kevans ryg med den ene hånd, imens den anden stadig hang på siden af hende, " bare rolig, jeg skal nok hjælpe dig med at huske dine ting og du har jo mig og Hayley til at hjælpe dig med lektierne" sagde hun og begyndte at gå op af trappen til første sal
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 2:45 pm

han fik pakkede ud efter noget tid og han var alene i 2 timers tid. så kom han stille neden under og stod med sin matematik bog i hånden og stod i døren til stuen han vidste ikke om han turde afbryde dem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 3:05 pm

Victoria sad i stuen og spillede lidt klaver, Hayley og Rita sad og så fjernsyn, men så alligevel ikke, de lod ikke til at interssere sig for det der skete i tvet, de sad og snakkede sammen uden at se på hinanden, da Hayley vendte hovedet mod døren og så på Kevan, " hej Kevan hvad er der?" spurgte hun smilende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 3:08 pm

kevan var mega nervøs og gik stille ind i stuen og sagde "jeg ville bare lige høre om jeg har lavet det her rigtigt!" og han pejede i sin bog og sagde igen " i er jo bedre til det end mmig!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 3:12 pm

Victoria smilede da hun hørte hvad Kevan sagde, men ville ikke forstyrre ham i at blive gode venner med sine søstre
Hayley tog Kevan bog og kiggede efter hvad han havde svaret, hun tog hans blyant og rettede en af opgaverne og ragte bogen til ham igen, " du er dygtig, der var kun en fejl, det skulle være et 3 tal og ikke et 5 tal lige der" sagde hun smilende og pegede på den opgave hun lige havde rettet for ham og smilede igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 3:16 pm

kevan smilte og sagde " mange tak. hvis jeg skal ud i aften hvornår skal jeg så være hjemme?, eller må jeg selv bestemme? -jeg har faktisk købt en gave til jer alle samme. !" han tog 3 små æsker op af lommen han gav en til hver dette var 3 halskæder af guld med et lille vedhæng i.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 3:22 pm

Hayley smilede og tænkte så lidt, " det ved jeg ikke, men da vi jo ikke kan sove så må du faktisk selv bestemme, bare du kommer hjem imorgen, da du jo skal i skole på mandag" sagde Hayley og smilede, hun blev overraket over at Kevan havde købt gaver, Rita blev ligeså overrasket, det var ligefør det var mere end Hayley, Victoria stoppede med at spille og vendte sig mod Kevan og smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 3:26 pm

" det er ikke noget særligt bare en lille take gave for at jeg må være hos jer.... men jeg tænkte da jeg ikke har noget fjernsyn det vi havde harm in mor taget med tilbage til spanien og så kan jeg jo ikke spille playstation og så tænkte jeg om jeg måtte sætte den til her nede?!" sagde han og smilede lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 3:32 pm

Hayley tog glædeligt imod gaven og kunne ikke lade være med at smile, Rita tog også imod gaven, et lille smil bredte sig på hendes læber, Victoria gik over og lænede sig på sofanen og tog også imod gaven, Hayley så på Kevan igen, " hmm, vi kan sagtens købe et fjernsyn til dig, hvis det er" sagde hun og smilte til Victoria som smilte tilbage
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 3:34 pm

"i behøver ikke give mig noget det er oki. vil ikke bare ha i skal bruge penge på mig det kan jeg ikke lide!" sagde han og så nedi jorden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 3:38 pm

Hayley smilte og rejste sig op fra sofaen og lagde sin hånd på Kevans hoved, " du er en del af vores famile nu og hvis vi har lyst til at give dig ting, så gør vi det med glæde" sagde hun og smilte igen, Victoria smilede også og nikkede til Kevan, Rita smilte svagt, men rystede stadig lidt på hovedet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 3:40 pm

kevan smilte og sagde intet og gik over til Rita og sagde "kan du godt lide at lave lidt drenge ting? som pille ved maskiner eller spille playstation eller sådanne ting?!"

kevan prøvede at blive vennerm ed hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 3:45 pm

Rita så på Kevan og bed sig tænkende i læben, " hmm.. ja det kan jeg faktisk godt" sagde Rita lidt efter og for første gang lagde hun følelser i sin stemme og smilte svagt til Kevan, Victoria og Hayley blev helt forbavset men de kunne heller ikke lade være med at smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 3:50 pm

" vil du så ikke hjælpe mig med mind crooser? jeg har nogen dele jeg lige skal have skiftet ud da den er i stykker? og du kan os prøve og skifte dem jeg skal nok hjælpe dig du må gerne få en tur bag efter. !" sagde han og kløede sig lidti nakken
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 3:55 pm

Rita rejste sig op og så smilende ned på Kevan, " jo hvorfor ikke, men jeg behøver ikke nogen tur" sagde hun og gik ud af stuen, hun gik ud for at tage sko på og stod og ventede på Kevan skulle komme, Victoria og Hayley stod bare stadig og så på hinanden, men fulgte så blikket hen på Kevan og smilte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 4:02 pm

kevan gik ud og tog sko på og gik ud i haven og over og fandt sin crosser og trak den over til er hvor rita stod og han hende en ok stor papkasse med ting i og sagde " jeg skal næsten skifte hele motoren da jeg har haft problemer med gearerne i den så motorern har sat sig. og stemplet har sat sig men kan vidst godt sige det er det hele jeg skal skifte !" han kiggede sødt rita i øjene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 4:06 pm

Rita trak på den ene skulder, " så må vi vel hellere se at komme igang hvis vi skal få noget at lave det helle idag" sagde hun og smilte svagt, hun satte sig på hug og begyndte at studere hans motor og så så ned i papkassen for at se hvad for nogen dele han havde til den, hun begyndte at bide sig tænkende i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 4:13 pm

kevan så på hende og kunne ikke lade være at smile han to en skrue trækker og sagde " hvis du piller de her ting af den så pakker jeg de nye ting ud.!" han tog 3 opvaskebalger og satte den ene under motoren og 2 to andre til skrueren så de ikke bliver væk
han pejede på de ting der skulle pilles af den og smilte til hende og vidste det to gange for at han var sikker på hun vidste hvad det var og han begyndte stille at pakke tingene ud
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 4:19 pm

Rita hørte intersseret efter hvad Kevan sagde selvom hun ikke selv sagde noget, hun nikkede bare kort og begyndte at pille de ting væk som Kevan havde peget på, efter noget tid sukkede hun lidt og så på Kevan, " du må undskylde min opførsel, men jeg gør det kun for Victorias skyld" sagde hun stille og så på motoren igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 4:25 pm

kevan så på hende og sagde " det er ok. jeg syntes du er virkelig sød. det gør jeg virkelig !" han pillede nogen nye dele op af kassen og lagde dem på noget plastik da de ikke måtte blive bestitte Razz
han sagde " hvis jeg nu holder fast her. skruer du så ikke lige den der skure af så er motoren nemlig løs og vi kan pille den af men pas på der kommer olie ud .!" han var klart til at gribe den når rita havde skruet den løs
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 4:28 pm

Rita smilede og gjorde som Kevan sagde, hun skruede motoren løs og skyndte sig hurtigt væk så hun ikke fik olie på sig, og så til mens Kevan greb den, hun så lidt tænkende på Kevan, " hved du endelig hvorfor Victoria er så glad for Andrew og hvorfor hun sætter de betingelser?" spurgte Rita nysgerrigt og gik lidt tættere på igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 4:32 pm

kevan svarede ikke lige med det samme da motoren var pænt tung. og han havde fået olie på begge hænder en del faktisk.
han satte motoren over på et stykke plastik og han tog en klud frem og tørrede sine hænder og kiggede så på rita og sagde " nej det ved jeg ikke, jeg ved bare at victoria har sagt hun gerne vil hjælpe mig fordi min far dødede1"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 4:41 pm

Rita stod nu ved siden af Kevan og så tænkende ned på Kevan, " hmm.. Victoria har set meget ned på sig selv som lille, hun havde ikke nogen venner og blev altid mobbet med at hun ikke var elsket, det tog meget hårdt på hende og hun blev meget indelukket, så mødte hun Martin som hun blev forelsket i, men det viste sig bare at han kun udnyttede hende på grund af at hun havde penge. Derefter lukkede hun sig selv inde på sit værelse, så efter vores forældres død, prøvede Victoria at begå selvmord, hun blev kørt over af en bil og kom meget slemt tilskade, vi troede hun skulle dø" sagde Rita stille tilsidst og hun lignede en der skulle til at græde
" Så efter hun mødte Andrew, kunne vi begynde at se forandringen, han hjalp hende rigtig meget, han beskyttede hende for hendes egen dumheder og han har vist at han virkelig elsker Victoria, så det er derfor hun holder så meget af ham, han reddede hende fra at føle sig alene og uelsket" sagde Rita og så på Kevan igen og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 4:56 pm

kevan tog rita's hånd og sagde " kom søde vi går lidt en tur i jeres store have.... du trænger til at snakke. jeg ved hvordan din søster har det nu. og jeg er glad for du fortæller mig det. jeg har haft det på næsten samme måde. da jeg boede i spanien havde jeg ikke rigtigt nogen venner kun nogen få. jeg fik altid tæsk af de store drenge i skolen. min far har altid været syg af en dødlig sygedom . mine forældre har altid været rige. de vidste mig aldrig kærlighed jeg ved ikke hvordan ægte kærlighed følges . jeg har aldrig prøvet det. så flyttede vi her til min far blev dårligere og dårligere og mine forældre var aldrig hjemme de efterladte mig sådan set her. de var ligeglade med mig de gav mig hele tiden penge til ting jeg kunne købe og de troede det gjorde mig glad hvilket det ikke gjorde. jeg ville jo bare gerne have deres kærlighed og ikke deres penge. så mødte jeg victoria og hun var som en søster for mig, jeg har ingen søskende. hun forstod mig . men jeg har ikke fortalt alt dette til hende jeg vidste ikke om jeg turde søde. men så måtte mine forældre tage tilbage til spaninen uden mig. for min far måtte på sygehuset der nede. og nogen dage efter ringede min mor til mig og sagde at nu kunne lægerne ikke gøre mere for ham. og at de måtte slukke for iltmaskinen som holdt ham i live, de fandt aldrig ud af hvad for en sygedom det var han havde så han kunne ikke få medicin. men så kom jeg her. og jeg er virkelig glad for jeg må være hos jer!" man kunne høre hans stemme knækkede et par gange og han klemte hendes hånd lidt han havde fået en smule tåre i øjene men prøvede at skjule han ville græde han ville ikke gøre det over for en sød pige
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 5:23 pm

Rita sad roligt i haven og lyttede til hvad Kevan han sagde, hun tog ham ind til sig og nussede ham roligt på ryggen, " det gør mig ondt at høre, men du skal ikke være bange for at snakke med Victoria om det, hun er et utroligt godt menneske og hun vil af os 3 søstre kunne forstå dig bedst fordi det var værst for hende, det gør mig ondt at høre at din far døde, men her vil du få nok kærlighed, og hvis du ikke føler du for nok, så bare sig det til Victoria hun vil med glæde hjælpe" sagde Rita, have døren blev lidt efter åbnet og Victoria kom ud af den og så på Kevan og Rita, Victoria så en lille smule forvirret på dem, men sagde ikke noget til at begynde med
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 5:31 pm

kevan smilede til Rita og gav hende et kram og sagde " tak for det søde. det er virklig pænt. af dig men jeg skal nok bare holde det for mig selv det er nok bedst. skal vi ikke forsætte med min crooser?!"
man kunne se på kevan han ikke havde lyst til at tale om dette emne mere da det fik ham til at blive rigtigt meget ked af det
han fik faktisk tårrere i øjene

han så et øjeblik på victoria og gik så over til sin crosser og forsatte og begyndte at sætte de nye dele på nu sad han for sig selv og så kørte hans tanker rundt i hoved på ham, han begyndte at græde og prøvede at skjule det ved at kigge ned hele tiden eller kigge ind i motoren mens han lavede den
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 5:47 pm

Rita så kort på Victoria inden hun gik forbi hende og ind i huset igen, Victoria så hen på Kevan og gik derefter hen til ham og kiggede på hvad han lavede, " Kevan hvorfor græder du?" spurgte hun bekymret og satte sig på hug ved siden af ham og rørte ham blidt på ryggen, Victoria fik selv et trist udtryk og så stadig på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 5:50 pm

han rystede på hænderne og fumlede med værktøjet og snøftede lidt

kevan såikke på hende og tørrede sine hænder af i kluden og sagde " jeg græder ike. jeg fik bare noget i øjet!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 5:55 pm

Victoria så på Kevan, " lad være med at lyv over for mig Kevan, jeg kan se på dig at du græder, man har ikke så mange tårer i øjnene når man kun har fået noget i øjnene, selv det ved jeg" sagde hun og rejste sig for at gå, hun så kort på Kevan og begyndte så at gå
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 5:58 pm

kevan så op og sagde " vent victoria Rita har fortalt mig hvad der skete med dig en gang. det gør mig ondt og så fortaltej eg rita hvad der var sket med mig i mit liv. og nu tænkerj eg bare på min far, !"
han rejste sig og tørrede sine hænder af og gik over til victoria og tog hendes hånd.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 7:20 pm

Victoria stivnede lidt da Kevan sagde at Rita havde fortalt ham om hendes liv, hun vendte halvt hovedet mod ham, hendes blik var tomt, " hvad fortalte hun dig?" spurgte Victoria stille, der var slet ikke nogen følelser i hendes øjne lige nu og hun var helt spændt i kroppen, hun fik nærmest et flash back inde i sit hoved lige nu
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 7:24 pm

kevan så på hende og sagde " noget med dine forældre døde i en ulykke og det gik mest udover dig søde og en eks. kæreste som bare unyttede dig søde- og s¨det med andrew som passer på dig og hjælper dig og elsker dig!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 7:27 pm

Victoria blev lidt roligere bagefter og pustede lidt ud for at blive roligere, hun så på Kevan og smilte svagt, " hmm.. jeg synes ikke du skulle have haft det at vide, du gik jo og tænkte over så meget" sagde hun og slappede nu helt af, men hun smilte denne gang trist og tog hånden stille til sig og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 7:35 pm

" det er oki søde, nu ved jeg hvordan du har det.! søde - !" han krammer hende hende og holder hende ind til sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 7:38 pm

Victoria lagde forsigtigt armene om Kevan og klemte ham blidt ind til sig, helt uforventet begyndte der at løbe tårer ned af hendes kinder, hun blev helt overrasket over det selv, men kunne ikke stoppe dem i at komme ned af hendes kinder, hun lagde ansigtet på Kevans hår og sukkede stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 7:57 pm

Kevan kan høre hun grædero g han begynder selv og græde. og sagde " victoria jeg elsker dig som min søster. og vil aldrig midste dig!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 8:00 pm

Victoria kunne ikke lade værer med at smile da Kevan sagde det, " bare rolig Kevan du mister mig ikke, og jeg elsker også dig" sagde hun imod hans hår, hun kyssede ham blidt på håret og snøftede engang, tårene løb stadig men hun græd ikke så meget nu og slappede lidt mere af
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kevan flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 8:02 pm

kevan så på op på hende og sagde " vil du ikke hjælpe mig med at blive færdig jeg kan ikke klare det.!"
han holdte stadigvæk om hende
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Kevan flytter ind Empty
IndlægEmne: Sv: Kevan flytter ind   Kevan flytter ind Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Kevan flytter ind
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Flytter ind
» Gråvejr - Kevan

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: