Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 ingen lærer hvem skal vi ha

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

ingen lærer hvem skal vi ha - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen lærer hvem skal vi ha   ingen lærer hvem skal vi ha - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 3:45 pm

Dominic tog fat i Kevans hånd "Kevan!" snerrede han og lavede politigreb på ham ved at vride armen om på hans ryg og så på marc. Han nikkede til marc om at smutte "Kevan, jeg ved du er en vampyr og husk lige: jeg er det ogs så stop lige det der!" hviskede han koldt i hans øre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen lærer hvem skal vi ha - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen lærer hvem skal vi ha   ingen lærer hvem skal vi ha - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 3:52 pm

kevan gjorde intet og sagde stille "slip mig... han skal ikke have lov at slippe så billigt main han skal ikke være en stikke og så tro han slipper godt fra det. venter bare til næste time !!!"
han gjorde ingen modstand da han godt vidste dominic var stærkere end ham
Tilbage til toppen Go down
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

ingen lærer hvem skal vi ha - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen lærer hvem skal vi ha   ingen lærer hvem skal vi ha - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 3:54 pm

"Der sker ham ikk noget fordi jeg vil altid holde øje med dig, om du skal ha' en anden lærer eller ej så holder jeg øje med dig!" sagde han og stramte grebet om hans arm mere og mere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen lærer hvem skal vi ha - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen lærer hvem skal vi ha   ingen lærer hvem skal vi ha - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 4:00 pm

"nej nej ok!! aavvvvslip mig nu!" han faldt ned på knæ og sagde "skal vi hadig i næste time?"!"
Tilbage til toppen Go down
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

ingen lærer hvem skal vi ha - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen lærer hvem skal vi ha   ingen lærer hvem skal vi ha - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 4:03 pm

Han gav slip og så på ham "Ja i skal" sagde han og så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen lærer hvem skal vi ha - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen lærer hvem skal vi ha   ingen lærer hvem skal vi ha - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 4:07 pm

" jeg pjækker ..... jeg gider ikke have matematik !!!!!!" sagde han koldt og kiggede på dominic
og gik et par skridt væk fra ham
Tilbage til toppen Go down
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

ingen lærer hvem skal vi ha - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen lærer hvem skal vi ha   ingen lærer hvem skal vi ha - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 4:11 pm

"Det gør du nemlig ikk fordi jeg holder øje bmed dig" sagde han og var bag ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen lærer hvem skal vi ha - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen lærer hvem skal vi ha   ingen lærer hvem skal vi ha - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 4:18 pm

"hvorfor gør du så det var? kan du ikek bare være ligeglad var din...!"
sagde han og begyndte at gå hen til døren for at gå ind før det ringede
Tilbage til toppen Go down
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

ingen lærer hvem skal vi ha - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen lærer hvem skal vi ha   ingen lærer hvem skal vi ha - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 4:22 pm

Han gik med for at holde øje og havde stadig solbriller på så folk ikk kunne se hans øjenfarve, men han fulgte efter Kevan hele tiden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen lærer hvem skal vi ha - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen lærer hvem skal vi ha   ingen lærer hvem skal vi ha - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 4:24 pm

Elizabeth kom gående. Hun tænkte en del og så ned i jorden

//baaack!//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen lærer hvem skal vi ha - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen lærer hvem skal vi ha   ingen lærer hvem skal vi ha - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 4:27 pm

kevan sp elizabeth og smilte til hende og gik ind foran hende og sagde " hej smukke pige. vil du med i skoven i aften dig og mig.?!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen lærer hvem skal vi ha - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen lærer hvem skal vi ha   ingen lærer hvem skal vi ha - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 4:28 pm

Elizabeth så op på Kevan og trak på skuldrene "Det vil jeg vel gerne" mumlede hun og så så tilbage i jorden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen lærer hvem skal vi ha - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen lærer hvem skal vi ha   ingen lærer hvem skal vi ha - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 4:30 pm

kevan gav hende et kram og sagde " skla vi ikke side ved siden af hinanden i næste time smukke?!"

han vidste godt dominic fulgte efter ham men han lod bare som ingen ting
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen lærer hvem skal vi ha - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen lærer hvem skal vi ha   ingen lærer hvem skal vi ha - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 4:31 pm

Elizabeth så op på ham og tænkte lidt "Hmm.. Måske" mumlede hun og gik ind i klasseværelset.
Tilbage til toppen Go down
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

ingen lærer hvem skal vi ha - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen lærer hvem skal vi ha   ingen lærer hvem skal vi ha - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 4:33 pm

Han så på dem begge og sukkede lidt inden han gik ind i klasseværelset
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen lærer hvem skal vi ha - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen lærer hvem skal vi ha   ingen lærer hvem skal vi ha - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 4:34 pm

Elizabeth så over på Dominic og sukkede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen lærer hvem skal vi ha - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen lærer hvem skal vi ha   ingen lærer hvem skal vi ha - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 4:36 pm

kevan puttede sine bøger i tasken og sagde " jeg sætter mig ved siden af den lækkere pige du ved Razz !" han nikkede ned mod elizabeth og så koldt på dominic
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen lærer hvem skal vi ha - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen lærer hvem skal vi ha   ingen lærer hvem skal vi ha - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 4:37 pm

Elizabeth gik over til katederet og ventede på Dominic.
Tilbage til toppen Go down
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

ingen lærer hvem skal vi ha - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen lærer hvem skal vi ha   ingen lærer hvem skal vi ha - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 4:40 pm

Han så på Elizabeth og sukkede lidt "jer der har taget bøgerne frem, læg dem væk fordi i får en prøve nu!" sagde han og nikkede til Elizabeth som besked på at hun skulle dele prøverne ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen lærer hvem skal vi ha - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen lærer hvem skal vi ha   ingen lærer hvem skal vi ha - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 4:41 pm

Hun så lidt på Dominic og delte så derefter prøverne ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen lærer hvem skal vi ha - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen lærer hvem skal vi ha   ingen lærer hvem skal vi ha - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 4:48 pm

kevan så på prøven og satte sig ved siden af elizabeths bord og sad bare og sagde " jeg skal fucking ikke har en lorte nedern røvsyg prøve!"
og alle i hans klasse stirrede ondt på ham
Tilbage til toppen Go down
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

ingen lærer hvem skal vi ha - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen lærer hvem skal vi ha   ingen lærer hvem skal vi ha - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 4:48 pm

"I har en halv time til at lave den!" sagde han til klassen og holdte øje med Kevan "og for at ingen af jer snyder så skal i ikk sidde ved siden af nogle så alle rykker deres borde så de ikk kan kigge efter!" sagde han højt til dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen lærer hvem skal vi ha - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen lærer hvem skal vi ha   ingen lærer hvem skal vi ha - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 4:50 pm

Efter at Elizabeth havde delt alle papirene ud gik hun hen til sit bord og rykkede det så langt væk fra Kevan som muligt. Derefter satte hun sig ved bordet og begyndte på prøven.
Tilbage til toppen Go down
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

ingen lærer hvem skal vi ha - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen lærer hvem skal vi ha   ingen lærer hvem skal vi ha - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 4:56 pm

"I må begynde... nu!" sagde han og startede en stopur og holdte godt øje med Kevan
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen lærer hvem skal vi ha - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen lærer hvem skal vi ha   ingen lærer hvem skal vi ha - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 4:57 pm

kaven sad bare og gloede og grinte af de andre og sagde " jeg skrider lige på wc.!"
han rejste sig og gik hen mod døren.
nogen af dem fniste af hvad han sagde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen lærer hvem skal vi ha - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen lærer hvem skal vi ha   ingen lærer hvem skal vi ha - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 4:59 pm

Elizabeth så efter Kevan og himlede med øjnene af ham. Hun sukkede og blev hurtigt færdig med sin prøve.
Tilbage til toppen Go down
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

ingen lærer hvem skal vi ha - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen lærer hvem skal vi ha   ingen lærer hvem skal vi ha - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 4:59 pm

Han vidste godt at Kevan cille pjække. Han rejste sig og gik imod døren "jeg kommer om lidt" sagde han og lukkede døren efter sig og tog hurtigt fat i kevan "Jeg ved du bruger den undskyldning for at smutte, men nej det kommer du ikk til at gøre!!" snerrede han og så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen lærer hvem skal vi ha - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen lærer hvem skal vi ha   ingen lærer hvem skal vi ha - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 5:04 pm

kevan gik bare ind i klassen igen uden at sige noget og satte sig og begyndte på prøven og da tiden var færdig havde os næsten lavede det hele men der var næsten kun fejl han var klassens mest dovne elev.

han kiggede rundt og så , så ned i opgaven igen
Tilbage til toppen Go down
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

ingen lærer hvem skal vi ha - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen lærer hvem skal vi ha   ingen lærer hvem skal vi ha - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 5:06 pm

Han hørte uret ringe "Læg jeres prøver heroppe" sagde han og ventede på at elverne kom op med peøverne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen lærer hvem skal vi ha - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen lærer hvem skal vi ha   ingen lærer hvem skal vi ha - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 5:08 pm

kevan var den sidste der var tilbage i klassen de andre havde afleveret. han gad bare ikke gå op og aflevere den før alle de andre havde afleveret . han sagde intet og så bare på dominic og sagde " må jeg få min mobil`"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen lærer hvem skal vi ha - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen lærer hvem skal vi ha   ingen lærer hvem skal vi ha - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 5:10 pm

Elizabeth gik op til katederet og lagde sin prøve på bordet og sendte Dominic et smil.
Tilbage til toppen Go down
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

ingen lærer hvem skal vi ha - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen lærer hvem skal vi ha   ingen lærer hvem skal vi ha - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 5:12 pm

Han smilte til Elizabeth og blinkede hurtigt til hende. han så på kevan "Når timen her er færdig, der er stadig et kvarter endnu" ságde han og så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen lærer hvem skal vi ha - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen lærer hvem skal vi ha   ingen lærer hvem skal vi ha - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 5:16 pm

en af piger sprugte " kan vi ikke godt få nye pladser og så selv vælge hvem vi vil side ved siden af?!" alle nikkedeo g smilte

kevan så op og sagde " så vil jeg side ved siden af marc!"
Tilbage til toppen Go down
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

ingen lærer hvem skal vi ha - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen lærer hvem skal vi ha   ingen lærer hvem skal vi ha - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 5:18 pm

Han så på dem "Okay, men Kevan du får ikk lov til at sidde ved marc efter det der skete i frikvarteret!" sagde han og så koldt på Kevan "men jo det må i godt" smilte han til dem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen lærer hvem skal vi ha - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen lærer hvem skal vi ha   ingen lærer hvem skal vi ha - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 5:27 pm

de andre rykkede rundt og fandt alle sammen en og side ved siden af og en pige spurgte elizabeth " vil du side ved siden af mig!" kevan stod bare tilbage og de andre lod som om han ikke var der de kunne ikke lide ham. kevan var blevet lidt trist. og så dominic i øjene med et meget trist blik og han løb ud af klassen og gik hen til væggen over for lokalet og satte sig op af væggen og bukkede benene og gemte sit hoved i sine arme og lod dem hvile på sine ben
Tilbage til toppen Go down
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

ingen lærer hvem skal vi ha - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen lærer hvem skal vi ha   ingen lærer hvem skal vi ha - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 5:32 pm

Han gik ud af klassen og så på Kevan "Kevan, du må undskylde jeg var sådan, men vil bare ha' du skal klare dig godt i skolen, og hvis du lover mig ikk at røre marc så må du godt sidde ved ham, så taler jeg lidt med ham, deal?" spagde han, for en gang skyld var han sød imod ham. Han sad på hug foran ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen lærer hvem skal vi ha - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen lærer hvem skal vi ha   ingen lærer hvem skal vi ha - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 5:37 pm

kevan så op på ham og sagde " det gør ikke noget de nadre kan ikke lide mig fordi jeg mobber dem og jeg gør det kun fordi jeg ikke har det godt. jeg har lige mistede min far. og jeg er lige flyttet hjem til victoria min mor har bare efterladt mig her. jeg vil ikke side ved siden af ham. kommer bare til at slå ham.... jeg syntes du er en god lærer ville ønske jeg havde dig som fast lærer.. jeg skal lære at styre mit sprog og opføre mig ordenligt jeg vil os bare gerne klare mig godt i skolen men det er svært når jeg er dårlig til matematik og dansk og engelsk og alle fag bare!"
han tørrede sine øjne
Tilbage til toppen Go down
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

ingen lærer hvem skal vi ha - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen lærer hvem skal vi ha   ingen lærer hvem skal vi ha - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 5:41 pm

"Så fortæl dem hvorfor du mobber dem.. de vil forstå det, jeg kender det frdo du er ligesom mig for fem år siden, sådan var jeg ogs, men jeg fortalte dem mit problem og de forstod mig, alle ville hjælpe mig og jeg fik det godt. Og ja Marc gjorde det forkert at sladre til mig om det, han burde sig det til dig at du skulle stoppe, men jeg skal se om jeg kan blive jeres lærer, fordi i er jo en god klasse." smilte han og fik ham op og stå "og jeg skal nok få dig til at blive bedre i de fag, det lover jeg dig" smilte han og tørte en tåre væk fra hans kind "vil du med ind igen eller vil du sidde herude lidt endnu?" smilte han til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen lærer hvem skal vi ha - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen lærer hvem skal vi ha   ingen lærer hvem skal vi ha - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 5:44 pm

han smilte lidt og sagde " tak dominic jeg lover jeg vil os virklige gøre mit bedste det lover jeg dig!"
kevan gik med ind og satte sig ved et bord ved katederede uden at sige noget.

han fandt sine bøger frem og kiggede ikke engang på de andre elver og smilte lidt til dominic
Tilbage til toppen Go down
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

ingen lærer hvem skal vi ha - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen lærer hvem skal vi ha   ingen lærer hvem skal vi ha - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 5:51 pm

"Ved i hvad? jeg er i bedre humør nu så i må godt smutte nu" smilte han og så på Kevan, han smilte til ham, han var glad for det han lovede og håbede han ville holde det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen lærer hvem skal vi ha - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen lærer hvem skal vi ha   ingen lærer hvem skal vi ha - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 5:56 pm

alle var gået ud og marc var blevet tilbage i klassen og kevan sad stadigvæk på sin plads og marc kom hen til kevan og sagde " du må undsykld jeg sladrerede det var bare irreternede du altid skal kigge efter mig. jeg vil stadigvæk gerne være din ven men vil ikke side ved siden af dig i timerne jeg ved os du arbejds bedst når du sidder selv det har jeg selv set,. !" marc så på dominic. kevan rejste sig bare og så op og sagde " det er oki ejg har fortjent i er sure på mig !"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen lærer hvem skal vi ha - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen lærer hvem skal vi ha   ingen lærer hvem skal vi ha - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 6:50 pm

Elizabeth var gået ud fra klasseværelset og så sig omkring. Hendes gyldne øjne så utrolig smukke ud som sædvanligt og hun lod sine fødder føre hende hen til sit skab. Hun sukkede og rystede svagt på hovedet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen lærer hvem skal vi ha - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen lærer hvem skal vi ha   ingen lærer hvem skal vi ha - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 6:57 pm

Hun åbnede sit skab og puttede ind i sukkede endnu engang.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen lærer hvem skal vi ha - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen lærer hvem skal vi ha   ingen lærer hvem skal vi ha - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 7:25 pm

kevan resjte sig og gik ud af klassen og løb ud af skolen
//OUT
Tilbage til toppen Go down
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

ingen lærer hvem skal vi ha - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen lærer hvem skal vi ha   ingen lærer hvem skal vi ha - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 7:31 pm

Han så efter Kevan og sukkede. Han gik ud og over imod Elizabeth og så smilende på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen lærer hvem skal vi ha - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen lærer hvem skal vi ha   ingen lærer hvem skal vi ha - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 7:36 pm

Elizabeth lukkede sit skab og så at Dominic var kommet hen "Heey.. Hr. Shay" sagde hun og ville ikke bruge hans fornavn. Det ville nok samle lidt opmærksomhed eftersom at elever ikke brugte lærerenes fornavn i amerikanske skoler.
Tilbage til toppen Go down
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

ingen lærer hvem skal vi ha - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen lærer hvem skal vi ha   ingen lærer hvem skal vi ha - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 7:59 pm

Han smilte fjoget over hun bruge hans efternavn "Jamen halløjsa frk. Elizabeth" smilte han og så på hende, han kiggede betaget på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen lærer hvem skal vi ha - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen lærer hvem skal vi ha   ingen lærer hvem skal vi ha - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 9:17 pm

Hun smilte til ham og tænkte lidt over nogle elev-til-lærer samtaleemner "Er der noget du vil sige Hr. Shay?" spurgte hun og tog en bog ud fra sit skab og lukkede det igen.
Tilbage til toppen Go down
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

ingen lærer hvem skal vi ha - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen lærer hvem skal vi ha   ingen lærer hvem skal vi ha - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 9:37 pm

"Ja vil lige ha' dig med ind i klassen" smilte han og så på hende "åh og kald mig bare Dmonic, Elzabeth" smilte han og holdte døren for hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen lærer hvem skal vi ha - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen lærer hvem skal vi ha   ingen lærer hvem skal vi ha - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 9:57 pm

Elizabeth smilte og gik ind i klasseværelset og skævede op til ham da hun gik forbi ham.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





ingen lærer hvem skal vi ha - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen lærer hvem skal vi ha   ingen lærer hvem skal vi ha - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
ingen lærer hvem skal vi ha
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Skal hente Donnie og skal så i skole
» Fast lærer.. Wow
» Ingen regn xD
» Musiken skal ud
» Ingen kære mor(d). - Åbent

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Forks High School-
Gå til: