Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Fast lærer.. Wow

Go down 
ForfatterBesked
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

Fast lærer.. Wow Empty
IndlægEmne: Fast lærer.. Wow   Fast lærer.. Wow Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 6:43 pm

Dato: 14 december.
Sted: Klassen
Tid: 8:32
Omgivelser: Elever og snevejr udenfor
Vejr: snevejr
Årstid: vinter.




Dominic kom gående ind i Kevans klasse, han havde ikk solbriller på så man kunne se hans røde øjenfarve. HAn havde en sort og tynd jakke på, en hvid T-shirt på inden under, et par sorte jeans og et par mørkeblå sko. Han så rundt på elverne "Jeg vil hermed meddele jer at jeg skal blive jeres faste lærer, jeg håber vi får en god tid sammen og at i vil lytte på hvad jeg siger!" sagde han og så rundt i klassen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fast lærer.. Wow Empty
IndlægEmne: Sv: Fast lærer.. Wow   Fast lærer.. Wow Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 6:55 pm

kevan kom brasende ind i klassen og sagde " undskyld jeg kommer forsent vi slåssede med sne uden for!"

han stod stadigvæk i døren og smilte
Tilbage til toppen Go down
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

Fast lærer.. Wow Empty
IndlægEmne: Sv: Fast lærer.. Wow   Fast lærer.. Wow Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 6:56 pm

"Kevan, din plads NU!" sagde han og pegede på hans plads "som de andre ved så er jeg blevet jeres faste lærer nu hvor jeres tidligere lærer har fået en anden klasse" sagde han og så på dem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fast lærer.. Wow Empty
IndlægEmne: Sv: Fast lærer.. Wow   Fast lærer.. Wow Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 6:58 pm

kevan satte sig og sagde 2 jeg har glemt at lave lektier!"

" det er sku da fedt vi har fået dig. !" sagde han hurtigt bag efter
Tilbage til toppen Go down
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

Fast lærer.. Wow Empty
IndlægEmne: Sv: Fast lærer.. Wow   Fast lærer.. Wow Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 6:59 pm

Han sukkede og så på Kevan "i har ikk haft lektier for til i dag, men vil lære jer lidt af kende" sagde han og pegede på Kevan "du starter" sagde han og så på Kevan med sine røde øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fast lærer.. Wow Empty
IndlægEmne: Sv: Fast lærer.. Wow   Fast lærer.. Wow Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 7:01 pm

" hehe aargh detvidste jeg da godt!" sagde han og kløede sig i natten

" skal ejg sige hvem jeg er eller hvad?!" spurgte han spørgende
Tilbage til toppen Go down
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

Fast lærer.. Wow Empty
IndlægEmne: Sv: Fast lærer.. Wow   Fast lærer.. Wow Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 7:05 pm

"Fortæl lidt om dig selv og sådan" sagde han, de andre kiggede på Kevan og ville lytte til hvad han sagde for at måske finde ud af hvorfor han nogle gange mobbede dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fast lærer.. Wow Empty
IndlægEmne: Sv: Fast lærer.. Wow   Fast lærer.. Wow Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 7:10 pm

"øhhm jaarh lad mig se jeg kommer fra spanien hvor jeg bar mobbe ofer på min gamle skole mine forældre var rigeo g så min far blev alvorligt syg for 4 år siden. så fik mine forældre nyt arejde og måtte flytte her til. for nogen få da siden død min far .. og min mor resjte bare væk fra mig og efterlod mig her alene . jeg er så flyttede hjem til victoria!" hans stemme knækkede da han nævnte hans far
han lagde hoved ned på bordet
Tilbage til toppen Go down
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

Fast lærer.. Wow Empty
IndlægEmne: Sv: Fast lærer.. Wow   Fast lærer.. Wow Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 7:14 pm

Han gik ned til kevan og gik på hug foran hans bord "er du okay Kevan? og jeg er ked af det med din far.." sagde han. De andre fik ogs ondt af ham og forstod nu hvorfor han mobbede dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fast lærer.. Wow Empty
IndlægEmne: Sv: Fast lærer.. Wow   Fast lærer.. Wow Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 7:16 pm

kevan kiggede bare rundt og så på de andre og sagde " ja jeg er ok kan vi ikke snak om noget andet!"
Tilbage til toppen Go down
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

Fast lærer.. Wow Empty
IndlægEmne: Sv: Fast lærer.. Wow   Fast lærer.. Wow Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 7:20 pm

"Jo" sagde han og rejste sig for at skrive noget på tavlen "jeg vil sige at jeg rykker lidt urndt på jeres skema! håber i kommer til at kunne lide det!" smilte han, han havde tegnet deres nye skema hvor de havde fritime i 4 og 5 time, men hvor de ellers skulle blive lidt sent.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fast lærer.. Wow Empty
IndlægEmne: Sv: Fast lærer.. Wow   Fast lærer.. Wow Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 7:31 pm

kevan råbte op og rejste sig og sagde " så skal vi os ha fucking fritime nu !" grinte han og de andre stirrede på ham
og han blev hurtigt tavs og satte sig stille ned igen
Tilbage til toppen Go down
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

Fast lærer.. Wow Empty
IndlægEmne: Sv: Fast lærer.. Wow   Fast lærer.. Wow Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 7:34 pm

Han så på Kevan "det her er jeres første time, i får det i 4 og 5 time så du må vente lidt endnu!" sagde han og blev færdig med skemaet, som man kunne se lå nogle af fritmerne i 1 eller 3 og endda i 6 time
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fast lærer.. Wow Empty
IndlægEmne: Sv: Fast lærer.. Wow   Fast lærer.. Wow Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 7:38 pm

en af pigerne i klassen sagde " hvorfor skal vi ikke ha undervisning i de timer?!"
kevan vendte sig rundt og så ned på hende og sagde " holdt kæft nørd!"
Tilbage til toppen Go down
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

Fast lærer.. Wow Empty
IndlægEmne: Sv: Fast lærer.. Wow   Fast lærer.. Wow Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 7:47 pm

"Kevan!!" sagde han og så på ham, men så på pigen "fordi at jeg synes at i skal til at ha' det ligesom de ældre elever hvor de ogs har fritimer nogle gange" smilte han og så på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fast lærer.. Wow Empty
IndlægEmne: Sv: Fast lærer.. Wow   Fast lærer.. Wow Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 7:50 pm

kevan sagde intet og sad og sms'ede under bordet pigen smilte bare og marc sagde " skal vi ikke lave noget!"
Tilbage til toppen Go down
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

Fast lærer.. Wow Empty
IndlægEmne: Sv: Fast lærer.. Wow   Fast lærer.. Wow Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 7:54 pm

"Jo og kevan, Mobilen, nu!" smilte han og rakte hånden frem, han kunne sagtens se under hans bord da han ikk helt sad oppe ved katederet mere. Han så på Marc og smilte "tja jeg havde håbet at på min første dag som jeres lærer at vi kunne gå lidt ud?" smilte han drillende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fast lærer.. Wow Empty
IndlægEmne: Sv: Fast lærer.. Wow   Fast lærer.. Wow Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 8:01 pm

kevan nåede at sende sms'en til de fleste fra klassen inden han afleverede mobil og dem han sendte til 8 stk. fra klassen tog deres mobil frem da de bippede

kevan grinte " ska vi ikke lave sneblodskamp drengene mod pigern!" sagde han hurtigt
og piger begyndte at snakke i kor om at de ikke ville lave snebold's kamp
Tilbage til toppen Go down
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

Fast lærer.. Wow Empty
IndlægEmne: Sv: Fast lærer.. Wow   Fast lærer.. Wow Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 8:06 pm

"Jer der kigger på jeres mobiler i aflevere dem ogs fordi jeg hørte godt de bip!" sagde han og så på dem, men så på pigerne "tja hvis de vil så kan i, men hvis ikk så nej, så kan i drenge lave sneboldskamp" sagde han og så på pigerne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fast lærer.. Wow Empty
IndlægEmne: Sv: Fast lærer.. Wow   Fast lærer.. Wow Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 8:17 pm

de aflevere deres mobiler.
og de går alle sammen ud men pigerne gider ikke være med.!
kevan hvisker til 2 af drengene " vi tager nørden hun skal ha sne!"
Tilbage til toppen Go down
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

Fast lærer.. Wow Empty
IndlægEmne: Sv: Fast lærer.. Wow   Fast lærer.. Wow Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 8:19 pm

Han stod heldigvis bag Kevan og de to andre drenge "Kevan, jeg troede du havde ændret dig, hvorfor bliver du ved?" spurgte han og ville ikk snakke om 'nørden' som de kaldte hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fast lærer.. Wow Empty
IndlægEmne: Sv: Fast lærer.. Wow   Fast lærer.. Wow Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 8:34 pm

"det harj eg os undskyld.. !" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

Fast lærer.. Wow Empty
IndlægEmne: Sv: Fast lærer.. Wow   Fast lærer.. Wow Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 8:36 pm

Han sukkede og vinkede dem ud og så på dem "kom så, så smutter vi ud og håber virkelig ikk du vil gøre det, altså det er jo sjovt hvis de griner, men ikk hvis de siger du skal stoppe" sagde han og så på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fast lærer.. Wow Empty
IndlægEmne: Sv: Fast lærer.. Wow   Fast lærer.. Wow Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 8:40 pm

de gik alle sammen ud og drengende kastede med sne
marc og en af de andre i klassen gik hen og hen en af pigerne midt ud på sne pladsen
kevan gik hen og skubbede marc og den den anden væk og sgde " hallo de har sagt de ikke gider hvorfor fater i det så ike main.!"
marc grinte og skubbede til kevan og sagde " bar vent til vi har fri..."!
kevan stod bare og hjalp så pigen.

kevan smilte hen til dominic
Tilbage til toppen Go down
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

Fast lærer.. Wow Empty
IndlægEmne: Sv: Fast lærer.. Wow   Fast lærer.. Wow Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 8:49 pm

Han smilte tilfreds til Kevan og så på Marc "hm marc, tror du, du kan nå det når du skal gøre rent i klassen?" smilte han og så på marc
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fast lærer.. Wow Empty
IndlægEmne: Sv: Fast lærer.. Wow   Fast lærer.. Wow Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 8:54 pm

kevan grinte af ham og kastede en snebold efter marc.

marc sagde intet og de andre drenge stillede sigved siden af marc og marc sagde !" bare fordi din nedern far er død og dine forældre var ligeglad med dig. skal du ikke komme ind i vores klasse og tror du er noget. !"
de andre drenge grinte bare

kevan vidste godt han var stærkere end de andre og han knyttede sine hænder og han sagde intet han prøvede virklige og styrer sig
Tilbage til toppen Go down
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

Fast lærer.. Wow Empty
IndlægEmne: Sv: Fast lærer.. Wow   Fast lærer.. Wow Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 9:00 pm

Han var hurtigt bag drengene og nedstirrede dem "i skal ikk gøre grin.. mine forældre gjorde det samme bortset fra at min far ikk døde, så måske skulle i tie stille eller vil i bruge resten af dagen og nok ogs aftnen på kontoret hvorefter jeg ringer til jeres forældre?" sagde han og nikkede til Kevan som tegn på at han bare skulle slappe af.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fast lærer.. Wow Empty
IndlægEmne: Sv: Fast lærer.. Wow   Fast lærer.. Wow Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 9:05 pm

kevan's øjne blev sorte han kunne ikke styre sig mere han var sur . han vidste tænder og kevan gik koldt hen mod marc. marc stirrede bare på ham
Tilbage til toppen Go down
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

Fast lærer.. Wow Empty
IndlægEmne: Sv: Fast lærer.. Wow   Fast lærer.. Wow Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 9:11 pm

Han løb over og stoppede Kevan "Kevan! ikk hér!" hviskede han og stoppede ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fast lærer.. Wow Empty
IndlægEmne: Sv: Fast lærer.. Wow   Fast lærer.. Wow Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 9:49 pm

//sorery tiden var lige på tanken

Kevan løber uden op dominic og løber hen og tager fat i marc og ssagde koldt " jeg smadre dig nu!"
Tilbage til toppen Go down
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

Fast lærer.. Wow Empty
IndlægEmne: Sv: Fast lærer.. Wow   Fast lærer.. Wow Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 10:33 pm

Han kastede Kevan væk og løb bag Kevan og holdte ham fast og hvæste "ikk hér!" hviskede han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fast lærer.. Wow Empty
IndlægEmne: Sv: Fast lærer.. Wow   Fast lærer.. Wow Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 11:09 pm

han var ikke sig selv mere lige nu.
marc og de andre drenge stirrede på ham og sagde " skal vi smutte`"
kevan vred sig han var ikke stærkere end dominic.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fast lærer.. Wow Empty
IndlægEmne: Sv: Fast lærer.. Wow   Fast lærer.. Wow Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 9:31 am

//Dette emne blive hermed lukkede du viser du er vampyr & er Overdreven at du bliver fast lærer så derfor lukker jeg emnet & vil ikke se dig bryde reglerne igen angående at vise mennesker du er vampyr for så bliver du bannet//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Fast lærer.. Wow Empty
IndlægEmne: Sv: Fast lærer.. Wow   Fast lærer.. Wow Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Fast lærer.. Wow
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» ingen lærer hvem skal vi ha

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Forks High School-
Gå til: