Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Hayley s hus

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hayley s hus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley s hus   Hayley s hus - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 11:17 pm

Han nikkede, og kiggede på hende "hvorfor har du fået lavet den."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hayley s hus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley s hus   Hayley s hus - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 11:22 pm

"Fordi når jeg tænker på dig for jeg sommerfugle i maven" hun kiggede op på ham "Er den grim" hun prøvede og se den men det var svært når den sad på rygen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hayley s hus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley s hus   Hayley s hus - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 11:34 pm

Han rystede bestemt på hoved, "nej den er smuk" sadge han og lod sin hånd glide ned af hendes ryg der var tattoveringen var.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hayley s hus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley s hus   Hayley s hus - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 11:37 pm

Hun smilede vendte sig om "Hmm" hun kiggede op og ned af ham og bed sig i læben og gik helt op af ham og stilte sig på tær og kyssede ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hayley s hus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley s hus   Hayley s hus - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 12:25 am

Han lukkede øjnene da hun kyssede han og han nød det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hayley s hus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley s hus   Hayley s hus - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 7:55 am

Hayley hev ham stillet med hen til sengen og lagde sig ned så lå oven på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hayley s hus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley s hus   Hayley s hus - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 8:08 am

//hey syns du om mit hår Razz //

Han kiggede overrasked på hende, "hvad hvis Jamilah komme ind'" sagde han sagligt, ved hendes berøring.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hayley s hus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley s hus   Hayley s hus - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 8:09 am

//Ja det fedt nok Very Happy//

Hayley smilede til ham "Det gør hun heller ikke" hayley kyssede ham på halsen og lukkede øjnene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hayley s hus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley s hus   Hayley s hus - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 8:12 am

Han nikkede og satte sig ordenligt på hende så han bedre kunne se hende.

//øhm...det der gitter tatto der vi siger bare jeg ikke har det okay for kan ikke finde et der ligner så hvis du gider kigge på min profil kan du se mine rigtige tattos//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hayley s hus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley s hus   Hayley s hus - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 8:14 am

Hayley smilede til ham og lagde sine hænder om hans nakke og hev ham ned til sig


//Helt i orden har kigget de fede nok:)//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hayley s hus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley s hus   Hayley s hus - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 8:19 am

Han kyssede hende på næsen, og derefter kinden "der er hvist en der virkelig har savnet mig var" han kiggede med et smil på hende, da hentydningen var til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hayley s hus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley s hus   Hayley s hus - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 8:23 am

Hayley smilede "Mon ikke" hun kyssede ham på munden og kiggede på på ham "Du ved ikke hvor savnet du har været" hun lukkede øjnene og kyssede ham igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hayley s hus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley s hus   Hayley s hus - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 8:26 am

Han smilte og bøjede sig ned til hende, "så lad mig høre hvor meget jeg er savnet" nåede han at sige inden han kyssede hende på højre kind., og der efter den anden kind.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hayley s hus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley s hus   Hayley s hus - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 8:28 am

Hayley smilede "Det er der slet ingen bogstaver heller tal der kan beskrive" hun kiggede op på ham og lagde sine hænder på hans ryg
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hayley s hus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley s hus   Hayley s hus - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 8:30 am

Han smilede og krammede hende så, det var et langt og varmt kram, der fik Donnie til at grine.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hayley s hus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley s hus   Hayley s hus - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 8:32 am

Hayley smilede "Hvorfor griner du" hun kyssede ham hurtigt på halsen og smilete igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hayley s hus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley s hus   Hayley s hus - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 8:35 am

Han fik behærsked sig lidt, "Det skal du ikke tage dig af jeg laver mange mærkelig ting når jeg er glad" han rettede sig op igen så han kunne se hendes ansigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hayley s hus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley s hus   Hayley s hus - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 8:37 am

Hayley nikkede og bed sig i læben "Sjovt"
Hayley rullede rundt så hun sad oven på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hayley s hus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley s hus   Hayley s hus - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 8:39 am

Han kiggede overrasked på hende,da hun sad på ham, det var en mere behaglig følse end at han sad på hende.
Han kiggede lidt på hende med et studerende lidt og nikkede så glad til hende som svar på det hun sagde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hayley s hus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley s hus   Hayley s hus - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 8:42 am

Hayley smiled og led síg i læben igen *Sjovt *Tænkte hun hun lænede sig før over og kyssede ham hun buttede stille og roligt sin tunge ned i hans mund
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hayley s hus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley s hus   Hayley s hus - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 8:45 am

Han lå helt slap da han var overvæled af alt det hun gjore imod ham lige nu.
Han mærkede hvor langsomt hendes tunge kom ind i hans mund, og blev bare mere ekset af det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hayley s hus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley s hus   Hayley s hus - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 8:47 am

Hayley lyftede sinhænder ned på hans hænder og lyftede den ene op på hendes ryg og den anden hånd flettede hun ind i hans
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hayley s hus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley s hus   Hayley s hus - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 8:49 am

Han slap kysset og sank derefter en klump imens han så anspændt på Hayley ikke et negativt men et positivt blik var det han så med hende på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hayley s hus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley s hus   Hayley s hus - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 8:52 am

Hayley åbnede øjnene "Er der noget galt" hun kiggede ikke på ham men ned på ders flettede hænder
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hayley s hus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley s hus   Hayley s hus - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 8:53 am

Han smilte et skævt smil og rystede derefter på hoved, "nej det kan du tro der ikke er" sagde han med sin agsang.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hayley s hus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley s hus   Hayley s hus - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 8:55 am

Hayley nikkede og smilede "Godt" hun smilede "Gik det for hurtigt"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hayley s hus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley s hus   Hayley s hus - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 8:58 am

Han satte sig op og kiggede op på hende, "Nej hvorfor tror du det?" han bed sig i læben imens han kiggede på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hayley s hus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley s hus   Hayley s hus - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 8:59 am

Hayley træk på skulderne "Det kunne godt være" hayley sukkede og kiggede på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hayley s hus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley s hus   Hayley s hus - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 9:12 am

Han lagde sig ned igen, "syns du det går for stærkt enlig" han kiggede op på hende, imens han lagde armene under hoved som en slags pude.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hayley s hus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley s hus   Hayley s hus - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 11:45 am

Hayley belv siddene på ham og rystede på hovedet "Næ det synes jeg ikke" hun kiggede ham i øjnene og smilede skævt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hayley s hus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley s hus   Hayley s hus - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 11:47 am

Han sank en klump imens han kiggede på hende, "Det lyder da lækkert" sagde han med et legende blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hayley s hus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley s hus   Hayley s hus - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 11:50 am

hayley smilede og nikkede "jep" hun bukkede sig forover og kyssede ham på munde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hayley s hus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley s hus   Hayley s hus - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 11:52 am

Han smilede skævt så den ene af hans hjørne tænder blottede sig, han agede hende roligt på lårende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hayley s hus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley s hus   Hayley s hus - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 12:09 pm

Hayley havde kun shorts så da han nussede hende kildede det så hun gav et lille ryk "Ups" hun smilede og fandt ud af hun sad helt ude vad hans knæ hun faldt ned på gulvt med et lille bump
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hayley s hus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley s hus   Hayley s hus - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 12:12 pm

Donnie satte sig op og kiggede på den unge pige der sad lige så fint på gulvet, han kravlede ned til hende og satte sig lige foran hende, i mens han begyndte at læne sig frem af.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hayley s hus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley s hus   Hayley s hus - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 12:16 pm

Hayley kiggede ned "Av min røv" da hun så donnie kom tætter på hende smilede hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hayley s hus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley s hus   Hayley s hus - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 12:20 pm

Donnie grinte lidt og sagde så, "hvorfor gjore du også det" han rejste sig op og rakte hånden ud til Hayley.

//er så glad for mit hår er lidt hyper så sorry Smile//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hayley s hus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley s hus   Hayley s hus - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 12:24 pm

"Hmm fordi du kilder mig" hun tog i mod hånden


//Det er helt fint der er også fedt//Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hayley s hus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley s hus   Hayley s hus - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 12:27 pm

Hán kiggde lidt på hende og trak hende så op til sig, med et stort smil der kunne ses helt oppe fra månen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hayley s hus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley s hus   Hayley s hus - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 12:31 pm

Hun smilede til ham med et lige så stort smil
Hun lyftede sin arme op og lagde dem rundt om ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hayley s hus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley s hus   Hayley s hus - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 12:38 pm

Han gav hende 3 hurtige kys på munden, "hvad så smukke" han holdte hende op over gulvet og begyndte og danse/gå rundt med hende i sin favn.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hayley s hus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley s hus   Hayley s hus - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 12:42 pm

Hayley smilede efter de tre hurtige kys "Hmme ikke så meget..Øhmm jeg..jeg.jeg kom til og pjække for skole idag" hun stoppede med og smile og så ned i jorden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hayley s hus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley s hus   Hayley s hus - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 12:45 pm

Han stoppede med at gå rundt men holdte hende stadig oppe, han kiggede på hende med et lidt alvorligt blik, "Hvorfor har du Pjækket Hayley" sagde han med en undrende, bestemt og lidt alvorlig tone.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hayley s hus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley s hus   Hayley s hus - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 12:48 pm

Hayley rystede på hovedet "Jeg..jeg .jeg var bange " hun stoppede med og tale men lidt efter sagde hun "Jeg havded det so om der var nogle der ventede på mig..og jeg ved jeg lyder syg men..Men ja jeg ved det ikke" hun kiggede ned og havde mest lyst til og slå sig selv så hårdt lige i hovedet men hun kiggede på ned
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hayley s hus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley s hus   Hayley s hus - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 12:53 pm

Han satte hende ned, "Hayley er du okay" sagde han forbavset og forvirret og at hun havde det sådan.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hayley s hus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley s hus   Hayley s hus - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 1:07 pm

Hun nikkede "Når jeg er sammen med dig har jeg det godt mere end bare godt" hun smilede hurtigt til ham hun kyssede ham blidt på munden og kiggede ham i øjnene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hayley s hus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley s hus   Hayley s hus - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 1:09 pm

Han kiggede også hende i øjnene, "vil det sige at når du ikke er sammen med mig så er du bannge"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hayley s hus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley s hus   Hayley s hus - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 1:13 pm

Hayley kiggede ned igen hun rystede på hovedt "Ja og nej" hun bed sig i læben "Når jeg er sammen med dig ved jeg der ikke sker noget når jeg er her alen kan der ske så meget men kan godt lide og være alene men i dag gik det bare over stergen" hun sukkede og følte sig så dum og svag
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hayley s hus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley s hus   Hayley s hus - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 1:17 pm

Han smilte svagt, "Er en af elver pigerne blevet blød om hjertet" sagde han i en rolig tone imens han tog hendes hage med sin højre hånd.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hayley s hus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley s hus   Hayley s hus - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 1:21 pm

Hayley smilede "Hvis jeg havdet et hjerte så ja" hun lagde sine hænder om nakken på ham og kiggede ham i øjnene
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hayley s hus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hayley s hus   Hayley s hus - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hayley s hus
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Hos Hayley
» Hayley og Donnie i Ruslnd
» Hayley er tilbage (Theodor)
» Hjemme hos Hayley sammen med Shin

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: