Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Musik Sang & Skating

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Musik Sang & Skating Empty
IndlægEmne: Musik Sang & Skating   Musik Sang & Skating Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 12:07 am


Dato : 11-9
Årstid : Sensommer
Dag : Fredag
Vejr : Regner
Sted : Skater Parken
Tid : 00:03
Omgivelser : Ingen udover Kevin

Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven
Kevin sad stille på den store rampe på sit board & spillet på sin Guitar & Sang
Men han stille sang Den lød ikke for glad men hellere ikke trist
Han sad virkelig i sine egne tanker & var virkelig ikke rigtig til stede i hvad der skete
Han sad bare & spillet & Sang sangen
Busted - Meet You There
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik Sang & Skating Empty
IndlægEmne: Sv: Musik Sang & Skating   Musik Sang & Skating Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 12:09 am

Victoria kom stille løbende gennem parken, hun ville bare lige mærke luften og havde heller ikke så eget at lave lige nu, hun tænkte dog lidt på Kevan og om Kevin mon viste at han var blevet til en vamyr, hun løb stille videre og fik så færten af Kevin, hun så sig lidt om, hun stod ikke stille hun stod og hoppede lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik Sang & Skating Empty
IndlægEmne: Sv: Musik Sang & Skating   Musik Sang & Skating Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 12:13 am

Han fortsatte stille & en tåre gled stille ned af hans kind
Mens han sad der & spillet for sig selv i sine egne tanker
Han tænkte på så mange ting de fleste var faktisk triste men han ville gerne tænke dem af en eller anden underlig grund det var faktisk lidt underligt da det ikke var normalt at man gerne ville være trist men Kevin ville på nogen tidspunkter gerne da det var vigtigt for ham at tænke på de ting selvom de gjorde ham trist
Han have også et sprog
Hvordan kan der være glæde uden tåre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik Sang & Skating Empty
IndlægEmne: Sv: Musik Sang & Skating   Musik Sang & Skating Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 12:17 am

Endelig fandt Victoria Kevin og smilte lidt først, men da hun så at han på en måde så trist ud og at han havde en tårer på sin kind, hun blev lidt overrasket, men tænkte lidt først, men hun gik stille over til ham, hun ville ikke lige bryde ind i hans sang, så hun stod bare og så til og ventede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik Sang & Skating Empty
IndlægEmne: Sv: Musik Sang & Skating   Musik Sang & Skating Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 12:21 am

Sangen kom til en ende & Han tog tåren & lagde den på sin pegefinger & så på den som om han ikke vidste hvad det var
Han have ikke lagt mærke til Vic da han fortsat sad i sine egne tanker
"No Happienes without Pain" Sagde Han stille til sig selv næsten hviskende
Han så bare fortsat på tåren på sin finger enden han knuste den mellem to finger med et stille blik
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik Sang & Skating Empty
IndlægEmne: Sv: Musik Sang & Skating   Musik Sang & Skating Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 12:27 am

Victoria så stille på Kevin, og gik lidt tættere på " Kevin?" spurgte hun tøvende, hun var ikke sikker på om det var det rigtige tidspunkt at sige noget i, men hun gjorde et forsøg alligevel, hun prøvede at smile lidt til ham, men det gik ikke så godt til at starte med
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik Sang & Skating Empty
IndlægEmne: Sv: Musik Sang & Skating   Musik Sang & Skating Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 12:36 am

Han så stille på Vic & smilet let "Hi Vic" Sagde Han stille
"Hvad laver du her" Spurgte Han stille mens han stille så på hende med et stille blik som på en underlig måde så ret udmattet ud
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik Sang & Skating Empty
IndlægEmne: Sv: Musik Sang & Skating   Musik Sang & Skating Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 12:38 am

Victoria så lidt rundt og tænkte på noget at sige, " øhm.. øh jeg ville bare lige løbe en tur" sagde hun og synes ikke det lød helt overbevisnede, og så at hun så ret udmattet ud, men kommenterede det ikke, da hun ikke ville være for nysgerrigt efter et stykke tid de ikke havde set hinanden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik Sang & Skating Empty
IndlægEmne: Sv: Musik Sang & Skating   Musik Sang & Skating Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 12:43 am

"Det lyder da meget rart" Sagde Han stille til hende med et let smil "Jeg ville gerne løbe med men vil bare lige sidde her lidt i nu måske en anden gang kan vi løbe sammen" Sagde Han stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik Sang & Skating Empty
IndlægEmne: Sv: Musik Sang & Skating   Musik Sang & Skating Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 12:51 am

Victoria satte sig ved siden af Kevin og så tænkende på ham, " er der noget galt? du ligner en der godt kunne sove selvom vi ikke kan sove" sagde hun og tog håndfladen op til hans kind og rørte let ved den, hun var lidt usikker om han var imod at hun rørte ved hans ansigt, men lod ham sige det hvis det var
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik Sang & Skating Empty
IndlægEmne: Sv: Musik Sang & Skating   Musik Sang & Skating Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 12:55 am

"Skulle bare tænke lidt" Sagde Han stille & så på hende
"Man må jo gøre det engang i mellem ingen glæde uden tåre" Sagde Han stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik Sang & Skating Empty
IndlægEmne: Sv: Musik Sang & Skating   Musik Sang & Skating Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 12:58 am

Victoria tog tænkende hånden til sig igen og så på ham, " hmm jeg tænker også meget lige for tiden, er også begyndt at se syner" sagde hun stille og så på i himlen, hun lod blikket glide tilbage på Kevin igen, og bed sig i læben, hun tænkte lidt på Kevan og om Kevin viste det der var sket
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik Sang & Skating Empty
IndlægEmne: Sv: Musik Sang & Skating   Musik Sang & Skating Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 1:06 am

"Hvordan ser synes" Spurgte Han stille & så på hende med et lidt interesseret blik

//Smutter altså lidt vil spille lidt cs//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik Sang & Skating Empty
IndlægEmne: Sv: Musik Sang & Skating   Musik Sang & Skating Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 1:13 am

Victoria tænkte lidt på hvordan hun skulle forklare det, " den første gang jeg så syner, var da jeg var hjemme hos Andrew, jeg gik ud på hans badeværeselse, jeg kiggede mig ikke i spejlet først, men da jeg så endelig kiggede var det ikke mig jeg så det var min mor, hun var ikke i levende tilstand i spejlet, hun blødte og hun stirrede bare dødt på mig, jeg skreg self på grund af chokket og lige så kom Andrew løbende ud til mig, det har været det samme syn lige siden, eller også har jeg set min egen død" sagde hun stille og så på Kevin igen, og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik Sang & Skating Empty
IndlægEmne: Sv: Musik Sang & Skating   Musik Sang & Skating Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 3:24 am

"Altså jeg er gammel & vis & ved det kan ske hvis du enden er i fare eller personen vil i kontakt med dig eller du måske føler dig skyldig på grund af hendes død" Sagde Han stille "Det er en af de mange grunde til at ting som dette kan ske" Sagde Han stille til hende med et let smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik Sang & Skating Empty
IndlægEmne: Sv: Musik Sang & Skating   Musik Sang & Skating Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 3:31 pm

Victoria smilte svagt og tænkte lidt, " jeg føler mig også skyldig i deres død, det var også en af de grunde til at jeg prøvede at begå selvmord" sagde hun stille og så væk fra Kevin igen, hun bed sig lidt i læben, og tænkte på en held masse ting, hun så lidt rundt med øjnene, men bevægede slet ikke hovedet
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Musik Sang & Skating Empty
IndlægEmne: Sv: Musik Sang & Skating   Musik Sang & Skating Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Musik Sang & Skating
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Musik og sang i skoven
» Skating
» Musik i mørket.
» Musik på profilen
» En verden af musik.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: