Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Musik og sang i skoven

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Musik og sang i skoven Empty
IndlægEmne: Musik og sang i skoven   Musik og sang i skoven Icon_minitimeOns Feb 17, 2010 8:13 pm

Årstid: sommer
Tid: 14.05
Dato: 19 August
Omkring: træer, træer og atter træer!! xD
vejr: varmt, og fugtigt
Sted: Skoven

Scarlett kom dansende gennem skoven. Musikken i hendes ører (hørebøffer) var skruet på højeste niveau, og hun sang. Udenover hendes selv, var alt andet helt stille - lidt for stille.
Hun scannede skoven - der var ikke noget bytte i nærheden hun gad.
Scarlett satte sig ned på et stykke af et væltet træ, og nynnede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik og sang i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: Musik og sang i skoven   Musik og sang i skoven Icon_minitimeFre Feb 26, 2010 6:21 pm

Franciska løb hurtigt igennem skoven. Hun mærkede knap nok vinden, som piskede koldt mod hendes endnu koldere ansigt, og fik hendes brune hår til at flyve smuk bag hende. Hendes øjne lyst rødt og så truende sig om, for at tjekke at området var sikker og ingen varulve var i nærheden, men da luften lugtede helt rent, vidste hun at hun var helt alene. Men efter lidt kunne hun lugte en anden vampyr. Hun havde ikke stød på lugten før og regnede derfor emd at det var en der lige var flyttet til, eller bare aldrig havde være de steder Franciska havde.

Hun havde en vinrød kjole, der sad svøbt om hendes krop og viste hende flotte former frem uden at afsløre for meget af hende blege hud. Franciska havde lige været ude at jage og havde derfor en anelse blod på tøjet. Det var næsten umuligt at undgå at få det på tøjet når menneskerne stadig var ved bevidsthed når man langsomt sugede blodet og livet ud af det. Franciska var nysgerrig efter at finde ud af hvem vampyren var og fulgte derfor lugtet og standsede lidt væk fra hende. Hun stod stille og så undersøgende på hende. Det var ikke en hun havde set før.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik og sang i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: Musik og sang i skoven   Musik og sang i skoven Icon_minitimeFre Feb 26, 2010 11:57 pm

Scarlett kunne dufte resterne af menneskeblod, og vendte sig mod den ukendte vampyr. Hun kiggede på hende, og lagde hovedet på skrå. Menneskeblod? spændende ... det var noget nyt.
Scarlett gik hen mod den nye vampyr. Scarlett havde ikke set hende før, og det var spændende. Noget helt nyt - det skete ikke ret tit her omkring.
Scarlett slukkede sin musik og mærkede hvordan hendes røde øjne stirrede.
*menneskeblod ... kunne godt være at man skulle dyrke det.*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik og sang i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: Musik og sang i skoven   Musik og sang i skoven Icon_minitimeLør Feb 27, 2010 12:02 am

Franciska lod sig hurtigt falde en anelse forover så hun stod i forsvarsposition, det var ikke fordi hun angribe den ukendte vampyr, men hun ville derimod heller ikke angribes uden at være klar. Hun stod nogle sekunder sådan og så undersøgende på hende og da hun mente at der var ikke noget hun skulle være nervøs for rettede hun ryggen så hun igen stod i oprejstposition.
Hendes øjne hvilede stadig undersøgende på vampyren da hun tog et par hurtige skridt i hendes retning. Hun stod nu nogle få meter fra hende, men hun var stadig på vagt. En vind blæste kort igennem skoven, og pludrede op i hendes lange hår, for den blev sloget tilbage af varmen, der for en gangs skyld var tilstede.

"jeg er Franciska" præsenterede hun sig selv og rettede sig helt op og lagde hovedet en smule på skrå,
men hun stod lod blikket hvile på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik og sang i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: Musik og sang i skoven   Musik og sang i skoven Icon_minitimeLør Feb 27, 2010 12:46 am

Scarlett læber, dannede en lige streg. Og gjorde klar til eventuelle farer.
"glæder mig at møde dig." svarede hun. "Jeg heddder Scarlett." hun mærkede hvordan hendes muskler blev spændt, men ikke så det kunne ses. Hendes hår blafrede let i vinden, og hendes korte sorte kjole gjorde det muligt at nyde det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik og sang i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: Musik og sang i skoven   Musik og sang i skoven Icon_minitimeLør Feb 27, 2010 4:22 pm

"Men du kan bare kalde mig Fran" sagde hun som et tegn på at hun ikke ville gøre hende noget.
"hvordan kan det være at jeg ikke har set dig her omkrig før" spurgte hun da hun stadig tænkte over om der kunne blive ved med at komme vampyr til.
Det var jo næsten umuligt, byen var propfyldt med dem og selv hvis man tog til Seattle eller Port Angeles var der en stor mulighed for at man stødte på nogen, også hvis man var menneske. En opblevelse man ikke kunne gå fra med et bankende hjerte.
Franciska regnede ikke med at Scarlett stolede på at Franciska ville angribe hende. Men så længe hun ikke havde gjort Franciska noget ville hun også forholde sig i ro.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik og sang i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: Musik og sang i skoven   Musik og sang i skoven Icon_minitimeLør Feb 27, 2010 5:04 pm

Scarlett grinte. "Jeg er ude i skoven hver dag. Jeg har ikke så meget andet at lave. Jeg holder meget af naturen og at gå rundt og høre musik," hun prikkede til sine hørebøffer, "især herude." hun kiggede sig lidt omkring. "Jeg har boet her siden jeg var otte." hun smilte, og spurgte: "Hvad med dig, Fran? jeg har ikke set dig herude omkring før, eller fanget din duft," Scarlett kiggede på Fran med røde øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik og sang i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: Musik og sang i skoven   Musik og sang i skoven Icon_minitimeLør Feb 27, 2010 8:46 pm

"Mærkeligt jeg ikke har lagt mærke til dig før så" sagde hun tænkende og slog blikket ned. Det undrede hende meget, det var da næsten umuligt at have boet i Forks uden at se eller få færten af hinanden.
Hun rettede sit blik mod hende igen og smilte kort til hende.
"Jeg har boet i Forks nogle år nu, men jeg har holdt mig mest til byen og Seattle, hvor der er mange gode jagtmuligheder" sagde hun med et smil.
For det var helt klart det bedste sted man kunne jage, når de unge var ude at feste, og de aller "sejeste" mødte sent til festerne, så var deres venner godt pløret og drengene som endnu ikke nåede at få noget, blev snuppet.
Franciska smilte lidt over sine tanker, men så venligt på Scarlett.
"Mennesker eller dyr" spurgte hun og hentydede til hvad hun levede af.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik og sang i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: Musik og sang i skoven   Musik og sang i skoven Icon_minitimeSøn Feb 28, 2010 11:39 am

Fran var mindre menneskelig end de andre vampyrer hun havde set her omkring. Det var meget overraskende.
"Dyr ... jeg holder mig lidt til at være den gode. Men med den hastighed du havde på lige før, kunne jeg godtoverveje at vende mig mod min morale." hun kiggede lidt smilende på Fran. "Jeg levede engang af mennesker, men da jeg bor sammen med andre mennesker, er det meget risikabelt ... tilgengæld er smagen meget bedre ..." hun sukkede og sank en klump. Hun huskede hvordan hendes sidste jagt efter et menneske havde endt utrolig hurtigt. Og tørsten ... var helt utrolig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik og sang i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: Musik og sang i skoven   Musik og sang i skoven Icon_minitimeSøn Feb 28, 2010 11:45 am

Franciska vidste godt at de fleste af vampyrerne i byen levede af dyreblod, hun kunne dog ikke forstå dem. De var jo blevet skabt til at drikke blod, rigtigt blod. Men hvis Scarlett gerne ville beholde bare lidt af sin menneskelighed, var det jo også umuligt at tage menneskeliv.
Franciska havde også kort prøvet at leve af dyreblod, den gang Rose også var i Forks, men siden Rose forsvandt opgav hun den plan og levede som rigtig vampyr.
Og så elskede hun farten og den styrke man fik af menneskeblod. Man var meget stærkere end hvis man levede af menneske blod.

Franciska lo lidt. "Jeg elsker farten" sagde hun og sendte hende et lille smil. "Er det ikke svært at holde sig til dyr" spurgte hun og huskede tilbage på den korte tid hun havde levet uden rigtigt blod. Det var måske et 2 månede hun havde klaret, men så kom sulten tilbage gange to. Eller det føltes i hvert fald sådan.
"Det kan være du også går på skolen i Forks" spurgte hun lidt efter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik og sang i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: Musik og sang i skoven   Musik og sang i skoven Icon_minitimeSøn Feb 28, 2010 2:08 pm

Scarlett grinte. "Det er utrolig svært at kun holde sig til dyr, men ... jeg ser ikke rigtig nogen forskel - uden over tørsten, selfølgelig. Jeg er træt af at prøve at ligne alle andre mennesker, så du fik vist lige inspireret mig," sagde Scarlett. "Ja, jeg går på skolen i Forks - gør du?" det måtte da være næsten ulideligt at kunne holde sig væk fra de menneskelige elever, hvis det til daglig var hendes bytte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik og sang i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: Musik og sang i skoven   Musik og sang i skoven Icon_minitimeMan Mar 01, 2010 11:08 pm

Franciska lo lidt efter. "Jeg har levet prøvet at leve af dyr, men det holdt ikke så længe" sagde hun med et lille uskyldig smil. "Jeg ville forslå dig at drikke menneskeblod, du vil elske farten og styrken" sagde hun en anelse lokkelse.
"jeg kunne tage dig med ud og jage en gang" sagde hun og lo lidt.
"Om jeg går på skolen" sagde hun og rystede på hovedet.
"Dog ikke, jeg er bange for at være sammen med så mange mennesker på en gang, det er for... overvælende" hun ledte efter det rigtige ord at brug.
"Kan klare mig efter lige at have spise og så være i et rom med 9-10 mennesker" sagde hun og lo lidt efter, men det er ikke det sikreste.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik og sang i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: Musik og sang i skoven   Musik og sang i skoven Icon_minitimeTirs Mar 02, 2010 3:09 pm

Scarlett grinte. "Hehe, nej, jeg kunne forestille mig at det ikke var det letteste ... hvornår tager du så ud og jager igen?" Scarlett kiggede nysgerrigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik og sang i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: Musik og sang i skoven   Musik og sang i skoven Icon_minitimeOns Mar 03, 2010 4:53 pm

Franciska lo også kort, men hun tænte lidt over hvornår hun mon havde brug for at få noget blod igen. "Tja om et par dage" svarede hun og tænkte det lige igennem endnu en gang.
"Jo det bliver ca. om 2 dages tid, hvorfor da" spurgte hun med et stort smil. Hun regnede med at hun havde fået Scarlett overtalt til at tage rigtigt blod.
"Det kan være du har lyst til at tage med" tilbrød hun igen, med sin uskyldige silke fine stemme, men hun stod som en lille engel, med et fint smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik og sang i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: Musik og sang i skoven   Musik og sang i skoven Icon_minitimeTors Mar 04, 2010 11:15 am

"Ja, det hele lyder utrolig fristende," svarede Scarlett, "selvom det er uetisk ... så er jeg egentlig ret ligeglad. Jeg keder mig."
*og det er aldrig godt for en vampyr at kede sig.* Scarlett kiggede på Fran. Det var dog utroligt hvor meget hun kunne ligne det modsatte af en vampyr - sød men lidt for meget engel...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik og sang i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: Musik og sang i skoven   Musik og sang i skoven Icon_minitimeTors Mar 04, 2010 9:34 pm

Franciska smilte. Det var virkelig lykkes hende at overtale Scarlett til at leve som en rigtigt vampyr. Hun sendte hende et fin lille smil.
"Det lyder godt, og hvor er jeg glad for at du er kommet på bedre tanker. Tænk på de mange gode kræfter du er gået glip af fordi hun ikke har haft styrken til det, på grund af dyreblod" sagde hun med en meget modent stemme.
"Vi bør tage hvad vi kan få" sagde hun med en hæs stemme. Hun var faktisk sulten og overvejede lidt at tage afsted igen for at jage.
"Men hvis du har lyst kan vi tage afsted nu" spurgte hun og hævede det perfekte øjenbryn mens hun ventede på svar fra Scarlett.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik og sang i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: Musik og sang i skoven   Musik og sang i skoven Icon_minitimeFre Mar 05, 2010 1:06 pm

Scarlett løftede et øjenbryn. "Nu ? Har du ikke lige været ude og jage?" Scarlett lagde hovedet på skrå. Hun mærkede hvordan tørsten Vred sig i hendes hals - som en slange i en kasse. Scarlett duftede igen resterne fra Frans sidste bytte. Hun kiggede nysgerrigt hen mod Fran. "Hvad er egentlig grunden til at du vil have mig med? Du må tænke på at jeg ikke er nogen ny vampyr men samtidig er jeg altså heller ikke helt dum."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik og sang i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: Musik og sang i skoven   Musik og sang i skoven Icon_minitimeFre Mar 05, 2010 2:47 pm

Franciska lo kort inden hun lagde hovedet en anelse på skrå. "Man kan vel altid presse noget mere ned" sagde hun med en sarkasisk stemme.
Franicika rettede på kjolen og så på nogle af de blodpletter der var på den. En ældre mand havde ikke været så heldig den aften.
"Det ved jeg skam, men det er altid hyggeligt at have nogen med sig, regner da heller ikke med at du er så dum, men trods alt lever du af dyreblod" hendes røde øjne var fastlåst på Scarlett´s øjne, men hun sætte smilende hænderne i siden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik og sang i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: Musik og sang i skoven   Musik og sang i skoven Icon_minitimeLør Mar 06, 2010 11:13 am

Scarlett smilte. "Okay, jeg går med dig - men det bliver ikke noget kønt syn. Når jeg først har fået færten - " Scarlett kiggede på Fran, "så kan jeg ikke stoppe. Jeg er som en jæger - bare en der ikke kan stoppes." hun smilte og rankede ryggen. Hendes hår faldt ned om skuldrerne på hende. Hun kiggede rundt. "Du fører vej," sagde hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik og sang i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: Musik og sang i skoven   Musik og sang i skoven Icon_minitimeLør Mar 06, 2010 11:24 pm

Franciska lo og klappede i hænder, som en lille pige. "Ingen vil kunne styre sig når de først er på jagt" sagde hun og smilte.
Hun drjede om på hælen og satte af og fløj igennem skoven.
Træerne røg forbi hende i høj fart, men hun kunne nemt se hver en lille detalje, på hvert et lille blad.
Hun vendte kort blikket bagud, men hun stadig løb fremad, for at tjekke om Scarlett var med hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik og sang i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: Musik og sang i skoven   Musik og sang i skoven Icon_minitimeSøn Mar 07, 2010 12:03 am

Scarlett grinte som svar, og sprang gennem skoven efter Fran. Måske var det meget godt med noget selskab hvis man hele tiden jagede alene. Scarlett vidste nemlig godt hvordan det var at føle sig ensom. Hun nåede på på siden af Fran, og smilte. Hun mærkede hvordan tørsten jog hende fremad, mens vinden kærtegnede hendes ansigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik og sang i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: Musik og sang i skoven   Musik og sang i skoven Icon_minitimeSøn Mar 07, 2010 5:32 pm

Franciska gengældte smillet da Scarlett indhendtede hende. Franciska lo en sølvklingende latter, da hun nød farten som en lille barn nød at åbne gave juleaften.
Det tog dem ikke langt tid at komme ud af skoven, og de nærmede sig Seattle med høj fart. Franciska havde trods alt lige være på jagt, men hun kunne vil nemt hygge sig lidt med et menneske til.
Det havde hun ingen problemmer med.
Hun så på Scarlett og sendte hende et glædes smil.
HUn kunne allerede mærke blode løbe ud fra mennesket krop og ind i hende, hun glædede sig.

//Skal vi lavet et nyt emne i Seattle eller bare fortsætte her?? xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik og sang i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: Musik og sang i skoven   Musik og sang i skoven Icon_minitimeSøn Mar 07, 2010 5:47 pm

Scarlett kunne ikke undgå at se Fran's jublende glæde. Hun mærkede nu selv iveren der bredte sig i hendes krop. Hun genkendte straks Seattle.

//kan vi ikke are fortsætte her?? xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik og sang i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: Musik og sang i skoven   Musik og sang i skoven Icon_minitimeSøn Mar 07, 2010 5:53 pm

Da de nåede bygrænsen satte hun farten ned til menneskefart og tog en dyb ind ånding og fik alle de forskellige dufte med. Der var allerede åbent nede på en af de mindre bar, der lå ikke langt fra der de gik.
Franciska satte i retning af den og ventede bare på at en yngere dreng eller pige kom forbi, som ikke havde drikket, man fik bare så dårligt af at drikke blod der indholdt alkohold og hun holdt sig derfor langt fra dem.
Franciske vendte blikket mod Scarlett og smilte. "Sååh, Scar (Der fik du lige et kælenavn xD) ser du nogen" spurgte hun.
HUn følte sig helt menneskelig da hun gik der, i menneskefart og snakkede om drenge.
HUn kom i tanke om sine blodrøde øjn og tog en lille æske op af lommen og puttede hurtigt de små linser i øjet, så de blev dejlige chokoladefarvet.
Hun behøvede ikke noget spejl da hun havde gjort det så mange gang i løbet af de mange år hun havde levet som vampyr, det var jo en nødvendligthed hvis de skulle blandt mennesker.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik og sang i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: Musik og sang i skoven   Musik og sang i skoven Icon_minitimeSøn Mar 07, 2010 6:04 pm

Scarlett kiggede på Fran, og den lille boks. Det var sjovt, hendes egne øjne kunne skifte farve alt efter tørsten. Og hendes humør. De var nu gyldne.
Scarlett kiggede rundt. Fornemmede pulsen fra alle menneskerne.
"Hvem?" spurgte hun. Nu, med mere nervøsitet i stemmen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik og sang i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: Musik og sang i skoven   Musik og sang i skoven Icon_minitimeSøn Mar 07, 2010 10:44 pm

Franciska lukkede øjnene, for hver gang hun gjorde det føltes det som om hendes andre sanser blev stærkere. Hun kunne lugte at en folk pige nærmede dem. Hun kunne lugte alt deres makeup de havde tværet i ansigtet, det lugtede ikke særlig godt, og så kunne hun høre deres sladdren om en eller anden pige der havde været uheldig og havde taget en trøje på de bestemt ikke kunne lide.
Franciska åbnede øjnene og fik lige med det samme øje på dem, selvom de var langt væk.
Hun havde sådan en lyst til at flyve på dem, bare fordi de var så snobbet og ikke fordi hun var så sulten.
"Jeg tænkte på om du er sammen med en dreng" spurgte hun og rettede blikket på Scar istedet for de snobbede piger.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik og sang i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: Musik og sang i skoven   Musik og sang i skoven Icon_minitimeSøn Mar 07, 2010 10:57 pm

Scarlett fik øje på pigerne. Hun havde også hørt dem. Hendes hals trak sig sammen af ren tørst og fik hendes hænder til at knytte sig.
Hendes blik var stadig på flokken af pigerne da hun svarede. "Sammen med en dreng?..." hun vendte blikket mod Fran. "Sådan kæreste?" hun lagde hovedet på skrå, og var begyndt at blive en smule ængstelig. Hun kiggede rundt efter de mest velduftende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik og sang i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: Musik og sang i skoven   Musik og sang i skoven Icon_minitimeSøn Mar 07, 2010 11:01 pm

Da de nærmede sig baren var festen var holdt, kunne hun lugte mange flere mennesker, de fleste af dem var helt unge og nogle af dem havde sikkert ikke alder til at drikke, men man kunne så nemt anskaffe sig et falsk id.
Franciska fik færden af nogle unge drenge der endnu ikke havde drukket noget.
Og så var de enda på vej væk fra festen, Franciska regnede med at det var nogle drenge der blot var kommet forbi og havde ikke lyst til at feste.
Franciska gjorde et lille nik i deres retning så Scar ville fulge med hende.
"ja, eller holder du dig væk fra drenge" sagde hun i en drillende tone og sendte hende et smil.
Da de var kommet væk fra det sted at de unge opholdt sig satte hun farten en smule på og fulgte efter drengene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik og sang i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: Musik og sang i skoven   Musik og sang i skoven Icon_minitimeSøn Mar 07, 2010 11:05 pm

Scarlett fulgte efter Fran. Drengene duftede så godt ...
"Nej, jeg er forelsket." svarede Scarlett og gik elegant bag Fran. Hun rettede lidt på håret. "Men jeg skal bare lige have lagt ham ned." hun grinte lumsk for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik og sang i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: Musik og sang i skoven   Musik og sang i skoven Icon_minitimeSøn Mar 07, 2010 11:08 pm

Franciska vendte sig smilende mod Scar. "Uhh, det bliver jeg nødt til at høre mere om.. Hvad hedder han" spurgte hun og smilte til hende.
Det minede sig lidt om hendes menneskeliv bortset fra at den hun plejede at snakke om drenge med var hendes søster, men siden de begge var blevet forvandlet havde de ikke snakket sammen.
Så det var dejligt at have en ven.
Franciska nærmede sig langsomt drengene med et stort truende smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik og sang i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: Musik og sang i skoven   Musik og sang i skoven Icon_minitimeSøn Mar 07, 2010 11:11 pm

Scar smilte, ondt.
"Han hedder Lev," sagde hun stille. Hun mærkede hvordan hun blev mere og mere ivrig.
Scarlett kunne godt lide Fran. Hun var sød, smart og selvsikker. Meget som hende selv. Og så selvfølgelig at hun levede af menneskeblod.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik og sang i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: Musik og sang i skoven   Musik og sang i skoven Icon_minitimeSøn Mar 07, 2010 11:13 pm

"uhh, han lyder spændende" sagde hunog løftede drillende øjnenbrynet. Hun smilte grinende til hende.
"Skal vi ikke tage dem" spurgte hun og nikkede mod drengene. "Vi kan nemt tage med med vores charme" sagde hun og grinte med en dejligere sølvklingende latter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik og sang i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: Musik og sang i skoven   Musik og sang i skoven Icon_minitimeSøn Mar 07, 2010 11:15 pm

Scarlett lo smukt. "Det er han også - så sandelig." hun smilte og fokuserede på drengene. "Jo, lad os det. Men hvornår? Der er jo andre mennesker omkring," hun vigede med blikket.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik og sang i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: Musik og sang i skoven   Musik og sang i skoven Icon_minitimeSøn Mar 07, 2010 11:17 pm

"vi lokker dem ind i gyden der over" sagde hun og pegede på en mørk gyde der lå lidt fra dem.
"De vil helt sikkert gerne følge med" sagde hun med et lille smil. Hun gik lidt tættere på drengene. De var stadig teenager, de
lignede nogle der var omkring de 17-18 år.
Men det fryede bare Franciska jo yngre de var jo bedre, mente hun.

//Jeg logger nu men vi skrives ^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik og sang i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: Musik og sang i skoven   Musik og sang i skoven Icon_minitimeSøn Mar 07, 2010 11:25 pm

Scarlett grinte da hun så hvor ivrig Fran også var.
Scarlett kiggede hen mod gyden. Hun smilte. Det ville være så let som ingenting.
"Okay," grinte Scarlett og kiggede på drengene. De var alle rimelig høje - og deres hjerter var unge og friske.
De så ud til at være ældre end hende selv - og det frydede hende. Stærkere end dem, klogere end dem ... hun smilte for sig selv.
"Hey drenge?" råbte Scarlett. Drengene stoppede og vendte sig undrende om mod dem. På et splitsekund blev deres øjne store og forbavsede. Undren vandrede fra hvert ansigt og Scarlett frydede sig. Ingen af dem vidste, at de var kommet til deres endelige.

//okay (: vi skrives ^^ //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik og sang i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: Musik og sang i skoven   Musik og sang i skoven Icon_minitimeTirs Mar 09, 2010 1:54 pm

Franciska lo lavt og blidt da hun sagde hej til drengene og fulgte stille efter hende. Hun ville fremstå som den lille søde pige, som ikke var alt for frembrussende og følte sig alt for selvsikker.
Det ville komme som et chok for dem når hun ville smide dem mod jorden og sætte tænderne i deres bløde hud og suge blod og liv ud af dem og hun ville nyde det.
Franciska slog blikket ned med et lille charmerende smil på læben og samlede hænderne bag ryggen og spillede helt uskyldig.
"hej med jer" sagde hun og så smilende på dem, stadig med et engleblik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik og sang i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: Musik og sang i skoven   Musik og sang i skoven Icon_minitimeTirs Mar 09, 2010 2:43 pm

Scarlett grinte. Hun kunne ikke lade være med at fryde sig over deres forbavsede blikke.
"Med på noget sjov?" spurgte hun og stilte sig lidt for indbydende.

//skal jeg bare 'styre' stemmerne på drengene? de skal vel sige noget?? xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik og sang i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: Musik og sang i skoven   Musik og sang i skoven Icon_minitimeFre Mar 12, 2010 11:59 am

Franciska så endelig op som en normal pige, eller så normal som hun kunne blive, og sendte dem et lille charmerende smil. Hun så nærmere på drengen og havde allerede udvælgt hvem hun ville tage først.
Drengen der var så uheldig at blive hendes valg, var høj lys håret, stærk med mange muskler og faktisk ret lækker af et mnenneske at være.
Hun tog en dubindånding og kunne med det samme lugte deres ubeskrivelige lækre duft, der slog imod hende og fristede hende. Det var så tæt på at hun havde fløjet på dem, på den åbne gade, men hun tog sig sammen og ventede til de ville komme ind i gyden.
Drengene ville blive overrasket og bange, de ville helt sikkert råbe efter hjælp, men hvis nogen fandt dem var det i hvert fald ikke i live, og de ville heller ikke blive det kønneste syn.
Francisk gik helt hen til dem og drengen stod og så skiftevis fra Scar til Franciska og smillede lidt, de var helt klar friske på noget "sjov"
Franciska vendte blikket mod Scar og sendte hende et lille smil som tegn på at det var snart tid.
Franciska kunne mærke hvordan hun glædede sig til at sætte tænderne i deres hvide skrøbelige hud, smage deres blod og suge livet ud af dem til de ville falde kolde mod jorden.

//Jo det gør du bare, men kan vi ikke sige at når de kommer ind i gyden "stryrer" man den dreng man bider? xD //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik og sang i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: Musik og sang i skoven   Musik og sang i skoven Icon_minitimeFre Mar 12, 2010 3:03 pm

Scarlett lo kort, da de alle stod helt inde i gyden. Larmen fra bilerne var næsten ikke til at høre, og drengene rømmede sig.
Scarlett kiggede rundt på dem. Der var fire - to til hver. Hun smilte og kiggede på Fran, som smilte tilbage til hende.
Scar havde udvalgt en høj dreng, med mørkt hår og brune øjne. Han var utrolig charmerende at se på, og var godt bygget. Den anden dreng var ikke lige så høj, men højere end hende selv. Han havde også mørkt hår - mere sort og han havde også brune øjne.
Scarlett mærkede hvordan pulsen trak hendes tørst længere og længere frem i hende. Hun hostede og gav tegn til Fran om at det var nu. Og så sprang hun. Fór hen til den mørkhårede drengs hals, og hev den anden sorthårede med ned. Straks, lå de begge gispede på jorden, og Scarlett mærkede hvordan hun frydede sig.
Menneskeblodet strømmede i hendes årer, og hun sukkede da hun var færdig med den første. Imellem tiden, havde den andne dreng kommet op på benene og begyndt at løbe. Hans puls var blevet hurtigere - synd for ham selv. Hun kastede sig efter ham og mærkede hvordan tørst blev mere og mere ivrig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik og sang i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: Musik og sang i skoven   Musik og sang i skoven Icon_minitimeLør Mar 27, 2010 2:56 pm

Franciske lagde mærke til Scar's tegn, men efter at Scar var fløjet på drengen, gik Franciska bare stille hen i mod dem, de var lige så bange som den anden dreng, og følte sig meget truet på den måde hun nærmede sig dem. Drengene var meget høje og så ud til at være meget stærke.
Drengen flygtede længere ind i den mørke gyde, men Franciska fulgte hurtigt efter dem. Pludselig stod hun foran dem og smilte uskyldig til hende. Det var lige for at de slappede af igen, men frygten drev dem den anden vej og igen stod hun foran dem.
Hun greb fat i den ene dreng, hev sig selv op på ham. Hun lagde benene om ham og satte de dødbringene tænder i hendes hals og sugede blod og liv ud af ham. Hvis det ikke havde været for skrigene havde det lignet at de bare var et foresket par, der nussede lidt. Drengen skreg og Franciska nød hver en lille anstrengelse han gjorde sig for at komme fri, men intet hjalp.
Efter lidt faldt han ned på knæ og Franciska sprang hurtigt ned fra ham og gik videre til den næste dreng. Han var løbet meget længere ind i gyden, men der var ingen vej ud, ikke andre veje end den vej Francisksa kom fra.
Hun sprang hen til ham og hev ham med ned på jorden, hvor han lå og vred sig for at komme fri, men hun gav ikke slip. HUn bøjede sig langsomt ned og bed sig fast i hans hals.
Drengen kæmpede mere end den anden og han skreg mere, hvilket fik Franciska til at nyde det hele meget mere.
Da hun var færdig med dem, flåede hun lidt i deres tøj, så det lignede at de var blevet overfaldet.
Franciska's tøj var fyldt med blod, men den blodrøde farve skjulte det en anelse.
Hun løb tilbage forat se hvordan Scar klarede sig og om hun var færdig.

Hendes hår flavrede bag efter hende. Hendes øjne lyst nærmest op og virkede en anelse vilde, da hun først nu var ved at få kontrol over sin krop og sine intenter.
Hun næmede sig langsomt Scar og lo en kold latter. "Er de færdige eller er der mere i dem" spurgte hun og lænede sig ventende op af muren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik og sang i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: Musik og sang i skoven   Musik og sang i skoven Icon_minitimeLør Mar 27, 2010 3:17 pm

Scarlett lo, da hun stilte sig op, efter at have suget det sidste blod ud af hendes andet offer.
Hun slikkede sig om munden og kiggede over mod Fran.
"Nej, der er ikke mere," grinte hun og kiggede længere ind i gyden hvor Fran's ofre lå. "Er du færdig?" hun kiggede med nysgerrige øjne.
Scarlett rev lidt i hendes ofres tøj, som Fran. Hun tog fat i håndledet på den anden dreng hun havde taget ivet fra og fik øje på et sølvarmbånd. Det var runde ringe, støbt sammen.
"Hapz," sagde hun med en kold stemme og lo. Hun tog fat i armbåndet og tog det på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik og sang i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: Musik og sang i skoven   Musik og sang i skoven Icon_minitimeSøn Mar 28, 2010 10:05 am

Franciska fulgte Scar med blikket og lagde hovedet på skrå da hun tog armbåndet. Hun stod og så lidt tænkende på hende. "det passer bedre til dig end det ham" sagde hun køligt og nikkede mod den død dreng da hun nævnte ham.
"Jeps jeg er færdig, hvad står der så på planen" spurgte hun da hun ikke ikke rigtig vidste hvad de så skulle lave. Franciska's øjne var blevet endnu mere røde, hvilket fik hendes hvide hud til at se endnu mere bleg ud.
Der var begyndt at blive lidt mere gang i den inde i byen, man kunne høre folk der råbte og lo, musik der spillede. Alt det kunne de høre fordi de var vampyr med meget god hørelse, så de kunne endda høre hvordan folk dansede rundt på dansegulvet, og folk der sad i baren og hamrede det ene tomme glas efter det andet, ned i bordet mens de ventede på en ny opfyldning.
Franciska lo lidt og løb ud af gyden og stoppede da lyset fra gadelamperne ramte hende. Hun stod stille og ventede kort på Scar, Franciska havde lyst til at mænge sig med masser af unge mennesker, drille dem lidt med deres skønhed.
"Lyst til at tage til en lille fest" spurgte hun med et skævt smil. Hun vente sig om så hun kunne se Scar og så spørgende på hende, mens hun ventede på et svar. Ligemeget om Scar ville tage med til festen eller ej havde Franciska tænkt sig at tage af sted, det ville bare være sjovere hvis hun tog med. Franciska syntes at hun var ret cool og hun kunne godt lide hende.
Franciska havde ikke særlig mange venner, da hun holdt sig mest for sig selv og undgik for det meste andre mennesker, og nogle gange vampyr. Hun var overhovedet ikke særlig godtroende, men var man flink mod hende var hun det mod en igen.

Franciska rettede lidt på sin kjole, selvom det overhovedet ikke behøvede, da den sad perfekt på hendes tynde modelkrop, og lod en hånd glide igennem det lange brune hår og lod det falde ned af ryggen igen.

Franciska så op da hun hørte nogen kalde efter nogle drenge, der åbenbart var væk. 2 drengen gik rundt over på den anden side af gaden og kiggede hurtigt rundt og kalde efter drengene igen. De ledte efter 4 drenge g Franciska havde på fornemmelsen hvem det var de manglede. Franciska lo en meget lav latter og så væk fra drengene og tilbage til Scar. "lad os hellere komme væk, jeg er allerede mæt og behøver ikke mere i øjeblikket" sagde hun med en undertone af ironi.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik og sang i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: Musik og sang i skoven   Musik og sang i skoven Icon_minitimeSøn Mar 28, 2010 11:22 am

Scarlett lo og kiggede over på de to andre drenge der ledte efter deres døde kammerater.
"Ja, jeg tror du har ret." hun lo. "Vi har jo hele aftenen, så hvorfor slår vi ikke et smut forbi mig? Jeg vil gerne have noget andet på, hvis vi skal ud og feste." hun kiggede op og ned af hende selv. De slidte sorte cowboy bukser som var hendes ynglings og hendes sorte skjorte var ikke ligefrem noget at tage i fest i - selvom hun så godt ud i det.
"Skal vi komme af sted?" hun legede lidt med det armbånd hun lige havde fået fat i og lo. Scaræett rettede lidt på håret og kiggede igen over mod de to drenge. Hun var mæt - ikke grund til at tage flere liv. Ikke lige nu, hvert fald.
Scarlett syntes at Fran var virkelig sej. Hun var ikke som andre vampyrer her i byen - der ikke gad at tage menneskeliv til deres egen fortjeneste og bare lod sig nøje med dyrene, nej Fran var helt anderledes. Og desuden, var Scarlett sikker på at hun godt kunne komme til at blive gode veninder med Fran (?).
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik og sang i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: Musik og sang i skoven   Musik og sang i skoven Icon_minitimeTors Apr 01, 2010 11:15 am

Franciska svarede Scar unden at se på hende, hun stod og holdt øje med drengene der ledte, i håbe om at finde deres venner i live, men det vidste Franciska at det ville være umuligt for dem. "Det kan vi godt" sagde hun stille og så endelig på Scar. "Hvis jeg så lige må vaske min kjole lidt ren for blod" spurgte hun og så ned på kjolen.
Kjolen havde samme farve som blod, og man kunne derfor ikke se det - i hvert fald ikke med menneskeøjene. Men Franciska ville gerne være havde det væk.
Franciska smilte til hende og gik ud på gaden og stillede sig i lyset fra en gadelampe og vendte sig om mod drengene der gik fortsate råbende ned af gaden. Franciska vidste at de snart ville give op og feste videre, de var trods alt kun dumme mennesker. De ville sikkert tænke at drengene var taget hjem og havde slukket deres mobil.
Franciska rystede på hovedet af de godtroende menneske, men så over mod Scar. "Hvor bor du henne af" spurgte hun med sin fine stemme og lo en anelse.
Franciska havde også et hus i Forks, men hun var næsten aldrig hjemme i det, det var meget nemmere og sjovere at løbe rundt i de mørke gader og skove, hvor hun en gang i mellem stødte på andre vampyr og hvis hun var heldig - mennesker.
Vejret var efterhånden blevet mere mild i det og den kolde blæst der plejede at være der, var faldet til ro, og mørket hade lagt sig om dem og blev kun afsløst af de få gadelamper der var sat op i hver sin side af vejen. Men Franciska og Scar havde ikke brug for lys for at finde rundt i byen. De var jo vampyr og kunne meget mere end mennesker kunne. Hvilket også frydede Franciska, at mennesker tit var så hjælpeløse. Franciska var faktisk lettet over at hun blev forvandlet til vampyr. I starten havde hun hadet livet, for hun havde mistet alle sine venner, familie og det lille barn hun havde.
Jep Franciska var mor til et menneskebarn, men Franciska havde kun set sit barn få gange siden at blev forvandlet, det var ikke sikkert for barnet og Franciska vidste at hun aldrig ville kunne få et ordenligt forhold til sin datter, da hun allerede var en voksen kvinde med sin egen familie.
Franciska skubbede de menneskelige tanker væk, der udfoldede sig i hovedet på hende og hvæssede lavmældt af drengen, som selvfølgelig havde opgivet deres søgen og var på vej tilbage til festen der var længere inde i byen.
"Lad os komme af sted" sagde hun og smilte kort til Scar.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik og sang i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: Musik og sang i skoven   Musik og sang i skoven Icon_minitimeTors Apr 01, 2010 11:15 pm

"Jeg bor i udkanten af byen - men din kjole kan komme til vask hos mig, hvis du vil. Jeg har en anden du kan låne indtil da?" Scarlett kiggede forundret på Fran. Hun smilte lidt mere varmt.
"Mennesker er så godtroende," lo hun, og førte Fran gennem gyderne, bag caféer og butikker. De efterlod ligene bag sig. Scarlett frydede sig over at vinden ikke længere var så hård som den plejede at være - det hele virkede sådan lidt mere afslappet efter en jagt. Det var jo trodsalt lang tid siden hun havde drukket menneskeblod, og den her oplevelse hun havde delt med Fran, var helt sikkert blevet over alle hendes forventninger. Hun klukkede af tanken og smilte for sig selv. Hun dansede nærmest elegant hen ad gaden, og de to smukke vampyrer nåede til udkanten af byen. De løb nu inde i skoven - for at holde menneskers blikke langt væk fra dem.
Scarlett standsede op. Huset tårnede sig op over dem, og det var helt mørkt. Det hvide hus var fra 1700-tallet og var meget charmerende. Det havde tre etager, og blomsterranker og de store gipsfigurer på huset gjorde det endnu smukkere.
"Så er vi her."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik og sang i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: Musik og sang i skoven   Musik og sang i skoven Icon_minitimeSøn Apr 04, 2010 8:26 pm

Franciska så lidt ned af sig selv. "Nej det er okay bare lidt vand, så er den klar igen" sagde hun og sendte hende et lille smil. Hun fulgte efter Scar da de var på vej tilbage til Scar's hus. Hun kunne ikke mærke når den kolde vind slog imod hende da hun var endnu koldere end den. Der var mange ting der var fedt ved at være vampyr. Som feks. farten, styrken og det at man aldrig ville komme til at fryse. Det var en helt anden verden end da man var menneske.
Franciska elskede sit liv som vampyr, selvom der var få ting hun savnede ved sit gamle liv, men det var allerede noget hun var ved at glemme, da hun ikke tænkte så meget mere på det.
"Du bor pænt" sagde hun da de kom til Scar's hjem. "Og du boede ikke her alene" spurgte hun mest som en konstatering. Franciska var glad for at hun selv boede alene, selv om hun næsten aldrig var hjemme. Mest for at skifte, eller tage et bad.
Hun kunne nemt bare stjæle noget, men der var nogle gang hvor hun fortrak sit eget tøj.

Franciska smilte lidt og så på Scar. "Nårh, hvor skal vi så hen og feste" spurgte hun da hun ikke var sikker på om de bare skulle tage ned til byen, eller om hun havde lidt finere planer i hovedet. Det skulle bare være et sted hvor folk var fulde så hun selv slap for at drikke noget og så menneskerne stank af alkohol så hun ikke havde så meget lyst til at slå dem ihjel. Det var ikke så lækkert at drikke blod fra en der havde drukket for man fik det dårligt af det, selvom det var dem der var nemmest at fange, men så var alt det sjove allerede forsvundet. Nogle gange var jagten den bedste del. Hun elskede når man kunne høre hvordan deres hjerte bankede hurtigere, skriger eller prøver at stikke af.

Franciska havde ikke altid været så vild, eller hvad man kan sige, hun havde en gang en ven som betød alt for hende, men hun forsvandt og siden havde Franciska ikke været den samme. Hendes ven, Rose havde fået Franciska overtalt til at dræbe dyr istedet for og det havde også holdt i en månede, men så forsvandt Rose og det samme gjorde lysten til at leve af dyr. menneskeblod var alt hvad Franciska tænke på en overgang, men hun var mere rolig nu og bare gjorde det for sjov skyld og selvfølelige blodet. "Har du altid levet af mennesker" spurgte Franciska og vendte sit røde blik mod hende. Hendes kontaktlinser var væk efter giften i hendes øjne havde ædset dem væk, og hun ville få brug for nogle nye når de skulle af sted, men lige nu hvor hun bare var sammen med Scar orkede hun ikke at sætte nogle nye i.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik og sang i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: Musik og sang i skoven   Musik og sang i skoven Icon_minitimeMan Apr 05, 2010 2:21 pm

Scarlett kiggede på Fran og åbnede hovededøren. Hun bad Fran komme ind og lukkede døren bag dem.
"Jeg er ked af det, hvis der dufter af mennesker, men jeg bor her sammen med min tante, onkel, niece og nevø." Scarlett smite tvivlende. "Så nej, jeg bor her ikke alene. Men lige for tiden er de ude og rejse."
Scarlett tænkte over Fran's spørgsmål, det, angående blodet. "Nej, det har jeg ikke. Jeg har levet i mange år, men aldrig rigtig ville give mig hen til mit virkelige liv. Men i de sidste år, har jeg ikke drukket andet." hun lo en smuk latter, "så du må kunne forstå, at det har været hårdt for mig, at bo her!" hun kluklo.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik og sang i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: Musik og sang i skoven   Musik og sang i skoven Icon_minitimeSøn Apr 11, 2010 2:53 pm

Franciska kunne tydeligt dufte menneskeduften der hang i huset. Den var sød og meget tiltalende og hvis ikke Franciska havde lige været ude at jage så havde det ikke været sjovt for hverken Scar's familie eller Scar. Franciska slappede lidt mere af da Scar fortalte at hendes familie var ude at rejse. Men der var noget som undrede Franciska. Kunne hendes familie ikke se at Scar ikke var et normalt menneske, der ikke spise, sov eller kunne slå sig.
"Hvordan kan det være at din familie ikke lægger mærke til at du ikke er som alle andre mennesker" spurgte Franciska og kiggede kort om i rummet.
"Holder de ikke øje på dig eller noget" spurgte hun og kiggede på Scar og rynkede kort på den ligblege pande.

Franciska kom i tanke om blodet på hendes kjole og hun sendte Scar et lille smil. "Har du et toilet hvor jeg kan fikse min kjole" spurgte hun med en venlig stemme. Det var længe siden at hun havde snakket til en på den måde, normalt var hun truende og snakkede kun venligt med sine venner, men de var efterhånden forsvundet så hvorfor være flink?
Hun havde heller ingen familie som hun kunne besøge, i hvert fald ikke så de vidste hvem hun var. Hun budre være en gamel dame, hvis ikke død. Det var lige sørligt at tænke over, men hun havde ikke noget forhold til dem så hun var efterhånden ligeglad, de var jo også fortjent bedre med at ikke kende hende. Det ville helt sikkert ende galt. Men det var ret godt gået af Scar at hun kunne holde sin familie hen i uvidenhed.

"Skal vi til nogle vilde fester" spurgte Franciska og hun kunne ikke lade være med at le lidt. Det var længe siden hun havde haft brug for at spille menneske og feste som en hver anden person på hendes alder ville gøre, men hun festede jo på sin egen måde, det var bare ikke altid så festeligt at være den hun "festede sammen med" Hendes tanker fik et lille smil frem på hendes læber og hun kunne ikke lade være med at bide sig lidt i læben for ikke at komme til at le. Men efter lidt tid tog hun sig sammen og tog en alvorlig mine på og så sig igen lidt om i rummet. "Du må have mange penge, eller din familie må have mange penge" sagde hun og smilte svagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik og sang i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: Musik og sang i skoven   Musik og sang i skoven Icon_minitimeTors Apr 15, 2010 10:27 pm

"Det er også urtolig svært at holde dem hen." lo Scarlett og smilte lidt fraværende. Hun var glad for at hendes familie faktisk ikke var hjemme - hun ville være nødt til at kunne holde Fran tilbage, da hun virkede lidt mere iagtagende end hende selv.
"Jeg plejer at lade som om jeg spiser - du ved, tager maden med ud i skoven, eller når det er koldt, sætte mig op på mit værelse og spise. Jeg spiser selvfølgelig jo bare ikke maden. Jeg plejer at kaste det ud i skoven, den er jo ikke så langt væk." hun smilte svagt til Fran.
"Toilettet er ovenpå," sagde hun og viste Fran vej op til et lyst badeværelse, med marmor gulv, og som der var indrettet stilrent. "Min tante er advokat, så hun klarer sig ret godt, og min onkel er overlæge på Forks' Hospital." Scarlett havde også penge selv, som hun havde arvet fra sine forældre.

Scarlett kiggede på Fran og smilte nu lidt mere kærligt til hende.
"Nej, ikke nogen vild fest. Men måske bare for at have det lidt sjovt, og gøre nogle mennesker en smule jaloux. Vi har jo trodsalt levet lidt længere end så mange andre, og vi kan vel virkelig godt give den gas på et dansegulv?" Scarlett svang med sit sorte hår og grinte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik og sang i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: Musik og sang i skoven   Musik og sang i skoven Icon_minitimeTors Apr 22, 2010 9:23 pm

Franciska så lidt rundt i rummet, men efter lidt så hun på Scar igen. "Men det må da være forfærdelig at skulle lyve hele tiden.." sagde hun med et skuldertræk. "Men man bliver bedre til det med tiden."sagde hun og smilte lidt for sige selv, for det meste af tiden blev man nødt til at lyve om man så kunne lide det eller ej.
Franciska så ned af sin kjole og trak igen på skulderne. Man kunne efterhånden ikke se det da blodet, da det var storknet, men hun havde dog alligevel ikke lyst til at tage i byen med en beskidt kjole.
Hun fulgte efter Scar da hun vidste hende ovenpå og hen til toilettet. "Spild af tid at spille menneske" sagde hun og lo blidt.
"Du burde næsten flytte væk og bo alene, man har jo efterhånden ikke brug for sit hus, i hvert fald ikke hvis du lever lige som jeg gør" sagde hun og lo blidt igen.
Franciska havde boet for sig selv i mange år, men hun havde næsten aldrig brugt nogle af sine huse, det var bare et sted hvor hun havde tøj, penge og andre ting som hun kunne brug en gang i mellem. Det var ikke fordi at hun havde brug for penge og tøj, for hun kunne nemt stjæle det. Hun havde dog alligevel huse fyldt med det for en sikkerhed skyld.
Efterhånden havde hun ret mange huse fordel rundt omkring i verden.
Hvert et nyt sted hun var havde hun brug for et nyt navn, men det var kun hvis hun ville leve blandt menneskerne, men det skete næsten aldrig. HUn holdt sig meget for sig selv, og hvis hun skulle være sammen med nogen skulle det være vampyr.

Franciska grinte lidt da hun snakkede om den fest de skulle til. Hun gik hen til vaske og tændte for vandet og vaskede langsomt blodet af kjolen. Man kunne se hvordan vandet blev farvet rødt og forsvandt ned i kloarken.
"Det skal nok blive sjovt, det er længe siden jeg har været til fest, jeg bruger ikke så meget tid blandt andre mennesker" sagde hun og smilte til Scar. Da vandet igen var normalt farve, tørrede hun det værreste vand af i håndklædet og lod den falde ned af sine ben igen.
"Så er jeg klar" sagde hun og fugtede sine læber mens et lille smil spillede om hendes røde læber. "Hvad med dig" spurgte hun og lo en silkefin latter.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Musik og sang i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: Musik og sang i skoven   Musik og sang i skoven Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Musik og sang i skoven
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Musik Sang & Skating
» Blodtørst! Alene i skoven... Sne'en falder, skoven kalder
» Musik
» Musik i mørket.
» En verden af musik.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: