Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Gensyn med La Push - vent jeg er ikke glad?

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Gensyn med La Push - vent jeg er ikke glad? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gensyn med La Push - vent jeg er ikke glad?   Gensyn med La Push - vent jeg er ikke glad? - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 9:48 pm

Saria tørede sine øjne, og lo. "Hvis han ikke har drukket i 5 år, hvad har han så lavet?" hun fnøs og drejde en omgang rundt. Hun lo igen, og pludrede sig i håret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gensyn med La Push - vent jeg er ikke glad? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gensyn med La Push - vent jeg er ikke glad?   Gensyn med La Push - vent jeg er ikke glad? - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 9:50 pm

Emily grinede svagt..
"Været kriger" sagde hun dæmpet "sammen med de nyfødte..men han stak af Wink" Grinede hun og rystede på hovedet.
"såsååå" Lo hun glad og pludrede op i hendes når.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gensyn med La Push - vent jeg er ikke glad? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gensyn med La Push - vent jeg er ikke glad?   Gensyn med La Push - vent jeg er ikke glad? - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 9:58 pm

"Jeg er bare glad." lo hun med tåre i øjnene. "for at du har en du elsker Emily." Hun smilede, og forsvandt ud af syne på sekunder. Hun kunne ikke klare det mere, tårene løb af hendes kinder. // Ses //
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Gensyn med La Push - vent jeg er ikke glad? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gensyn med La Push - vent jeg er ikke glad?   Gensyn med La Push - vent jeg er ikke glad? - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Gensyn med La Push - vent jeg er ikke glad?
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» La Push, åh La Push.. HJÆLP EN KRABBE!! - M ;D
» Gensyn med minder (alle må svare ^.^)
» Er så glad.
» Brændt af, men glad.
» La Push, her er jeg- Ewan

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Reservatet :: La Push-
Gå til: