Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Næsten midnat

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Næsten midnat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 9:06 pm

"Существа в ваш дом подключен к мысли можно было бы себе и никто другой." sagde han med en dystre tone, og kiggede Victoria i øjnene, "De skyggere og væsner du ser, er minder som du har glemt, de vil ikke være hos dig mere du er nu frie" han kiggede diskret på Victoria, og rakte hånden frem til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten midnat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 9:14 pm

Victoria tog hans hånd og smilte svagt, " jeg tror ikke det hjælper, jeg har ikke glemt de minder, de vil bare ikke lade mig være" sagde hun stille og tænkte lidt igen og bed sig i læben, hun var lidt nervøs
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten midnat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 9:19 pm

Han satte sig tæt hen til hende, "Tro mig, du vil få lidt fred fra dem" han rykkede sig tilbage med et smil på læben, han slap der efter hendes hånd igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten midnat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 2:05 pm

Victoria blev lidt overrasket over at Donnie satte sig lidt tættere på hende, men hun viste jo at han ikke gjorde hende noget, hun så tænkende lidt på ham og smilte svagt, hun ønskede virkelig at tro at synerne ville gå væk, men det virkede bare så usandsynligt at de bare sådan ville gå væk, så hun kiggede ned i vandet og bed sig i læben igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten midnat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 4:12 pm

"Victoria hvorfra ved jeg at det var minder der forfyldte dig" sagde han for at hun skulle undre sig endnu mere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten midnat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 4:19 pm

Victoria trak tænkende på skulderne og så kort på Donnie, " det ved jeg ikke, men de vil nok forfølge mig stadig, selvom du prøvede at hjælpe" sagde hun og bed sig lidt i fingeren, det gjorde hun kun når hun var nervøs eller var urolig, hun sad lidt og kiggede ned vandet, da hun kort vendte blikket mod Donnie og tænkte lidt igen derefter så hun lidt rundt igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten midnat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 4:24 pm

Han nikkede imens han kiggede lumsk på hende, han tog sin hånd ned i vandet, og begyndte at sprøjte hende til med vand igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten midnat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 4:33 pm

Victoria smilte og sprøjtede lidt igen, hendes tanker var dog helt andet sted, men hun valgte at koncentere sig om at være sammen med Donnie, hun tænkte dog lidt, men sprøjtede stadig, " kan du andre sprog end Russisk?" spurgte hun lidt efter nysgerrigt og smilede svagt til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten midnat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 4:42 pm

Han nikkede, imens han holdte hænderne op foran hoved for ikke at få vnad i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten midnat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 4:46 pm

Victoria smilede. " Что, (hvilke) " spurgte hun på russisk og smilede igen, hun kunne også selv nogen forskellige sprog og ville gerne høre hvad for nogen flere sprog han selv kunne, før hun snakkede igen, hun stoppede lidt med at sprøjte, så han havde en chanse for at svare hende, men hun smilede stadig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten midnat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 4:58 pm

"Amerikansk, tysk, fransk Dansk og finsk" sagde han og blev lidt forundred over hendes kendskab til hans sprog.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten midnat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 5:04 pm

Victoria nikkede og tænkte lidt, " jeg taler self Engelsk fordi jeg er fra england, så taler jeg også Dansk, øhm.. så taler jeg Græsk, Italiensk og godt Fransk og jeg kan nogle få ord på Russisk" smilede hun og betragtede Donnie lidt, hun var selv møj dårlig til Tysk, og havde ikke snakket det siden 7.klasse, hun havde dog aldrig prøvet at snakke Finsk, men det lød spændene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten midnat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 5:10 pm

Han smilede, "Ja der er så mange sprøg så det bliver vel det samme" han kiggede rundt og rejste sig der efter og trakte igen sin hånd ud til hende, for at hjælpe hende op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten midnat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 5:19 pm

Victoria smilede bare og tog Donnies hånd og rejste sig op, " når man tænker over det så er vandet ret koldt, og jeg er helt gennemblødt" små grinte hun og så sig lidt omkring, hun så kort ned på deres hænder og tog så roligt sin hånd til sig og tænkte lidt igen, men hun smilte stadig svagt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten midnat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 5:23 pm

"Tja jeg frygser også ret meget" sagde han med en glød i stemmen, og grinte derefter, "skal vi gå lidt rundt eller noget" han lagde hoved på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten midnat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 5:26 pm

Victoria grinte lidt selv og så rundt og nikkede så, " jo kan vi godt, så kan det være at vi er heldige at der kommer en vind og tørrer os" smilede hun og begyndte at gå ind på breden, hun bøjede sig ned og tog sine klipklappere på igen og så smilende på Donnie igen, men denne gang var smilet varmt og beroligende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten midnat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 5:35 pm

Han gjore tegn med hoved til hvad vej de skulle gå, men dog mærkede han hendes varme smil, og kunne ikke selv lade være med at smile.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten midnat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 5:40 pm

Victoria fulgte efter Donnie og dansende lidt i sine skridt, hun snuste lidt i luften og kunne dufte træerne, hun elskede duften af natur, hun så lidt rundt, og smilte stadig svagt og kiggede kort på Donnie, hun sagde ikke noget, da hun ikke helt viste hvad hun skulle sige, hun kiggede igen kort på ham og kiggede ligeud igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten midnat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 5:47 pm

Han smilede og sagde så roligt, "lige som et elver barn i tågen" han sukkede og kiggede derefter lige ud i luften, dog sagde han lidt efter, "du elsker Andrew ikke"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten midnat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 5:52 pm

Victoria så hurtigt på Donnie og tænkte lidt over hvorfor mon han spurgte om det, hun bed sig lidt i læben, " jo det gør jeg, han reddede mig på en måde fra at føle mig alene og uelsket, han reddede mig også fra et af mine syner, hvis man kan sige sådan" sagde hun stille tilsidst og tænkte lidt tilbage, men rystede lidt på hovedet og smilte svagt til Donnie igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten midnat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 5:58 pm

Han tog sig til hagen imens han tænkte over noget ting, "så du er lykkelig"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten midnat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 6:01 pm

Victoria kiggede undrende på Donnie og tænkte lidt igen, " ja self er jeg det, men self kan jeg godt blive lidt trist hvis vi ikke er sammen et par dage, eller hvis han ikke har tid når han arbejder" sagde hun stille igen og så ned i jorden, hendes røde hår faldt ned fra hendes skuldre da hun bukkede hovedet lidt, og skjulte lidt af hendes ansigt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten midnat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 6:06 pm

Han satte noget af hendes røde hår om bag hendes øre, "så længe man er lykke, lever man stadig" han lavede et blik Victoria aldrig havde set før.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten midnat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 6:10 pm

Victoria smilede svagt og blev fanget lidt af hans blik, hun havde aldrig set det blik før og så hurtigt væk fra hans øjne, ellers ville hun nok gå i staver eller gå ind i noget og det ville være lidt pinligt når hun var sammen med Donnie, det ville nok heller ikke se så tjekket ud at falde i staver foran ham, " du har nok ret" sagde hun bare og gik videre, hun tog sig heller ikke af at han tog noget af hendes hår bag øret
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten midnat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 6:15 pm

Han kiggede stadig på hende selv om hun kiggede væk, "Jeg har altid ret" hviskede han roligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten midnat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 6:20 pm

Victoria grinte stille og så smilende på Donnie, hun stragte sig lidt med armene, og gik videre, hun begyndte stille at nynne og kiggede rundt på træerne som var ved stien, hun så kort men smilende på Donnie og nynnede videre imens de gik, hun tænkte dog lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten midnat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 6:22 pm

"Sig mig en ting Victoria, hvad fulder dine tanker sp meget" han begyndte at gå igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten midnat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 6:28 pm

Victoria stoppede med st nynne og så tænkende på Donnie og bed sig lidt i læben, og trak så på den ene skulder, " alt.. muligt" sagde hun, hun kunne godt høre at hendes stemme knækkede over og håbede ikke at Donnie lagde mærke til det, hun gik stille igen ved siden af Donnie og tænkte igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten midnat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 6:34 pm

Han lå hoved på skrå og kiggede efter hende imens hun gik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten midnat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 6:39 pm

Victoria stoppede med at gå, og så på Donnie, hun smilte svagt og så rundt igen, hun sukkede og kløede sig lidt i nakken, før hun så kort på Donnie igen, " hvad er der?" spurgte hun stille og tænkte igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten midnat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 6:50 pm

Han smilte, "hvad ved du om mig Victoria" sagde han imens hans smil blev større.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten midnat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 6:53 pm

Victoria blev lidt overrasket over Donnies spørgsmål og satte hånden på hagen og begyndte at tænkte, hun smilte så lidt efter og så på Donnie igen, " Du er Russisk, så du kommer fra Rumænien, hmm.. du er ny i Forks og.. du falder let for kvinders charme" drillede hun tilsidst og smilte igen og tænkte lidt igen, andet viste hun faktisk ikke
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten midnat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 7:07 pm

Han grinte, "Jeg er ikke fra det der land du sagde og nej det er kvinder der falder for mig" han smilte stort og begyndte at gå igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten midnat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 7:10 pm

Victoria så stadig tænkende på ham, " så må du komme fra... Rusland?" spurgte hun lidt forvirret og tænkte sig om igen, " og jeg er da ikke faldet for dig endnu" drillede hun og begyndte også at gå videre imens hun dansede lidt i sine skridt, hun så smilende tilbage på Donnie og begyndte at tænke igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten midnat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 7:13 pm

Han grinte, "kan du huske første gang vi så hínanden" han kiggede direkte ud i luften imens han sagde det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten midnat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 7:18 pm

Victoria tænkte lidt tilbage og smilede så, " ja det kan jeg godt, du stod bare og stirrede på mig, jeg tænkte om jeg så mærkelig ud" grinte hun og så smilende på Donnie og tænkte lidt over hvorfor han mon bragte det på banen, men smilede bare stadig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten midnat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 7:21 pm

"På et tidspunk var du ret bange for mig ikke" han sukkede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten midnat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 7:23 pm

Victorias smil forsvandt og hun stod bare og kiggede tomt på Donnie, hun åbnede munden for at sige noget, men lukkede den igen, hun rystede bare på hovedet og kiggede så på ham igen, " det har jeg helst ikke lyst til at svare på" sagde hun og vendte sig væk fra Donnie og kiggede rundt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten midnat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 7:30 pm

Han ´nikkede, og kiggede så også rundt, men satte sig så ned da han var gået hen til et træ for at side op af det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten midnat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 8:14 pm

Victoria så tilbage på Donnie og sukkede stille, " for at være ærlig, så blev jeg lidt urolig over det vilde blik du så på mig med, men jeg blev ikke bange som sådan, måske snarer overrasket" sagde hun og gik hen til Donnie, men hun satte sig ikke endnu, hun kiggede bare ned på ham og tænkte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten midnat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 8:18 pm

"Ja det er en ulempe ved at drikke menneske blod" sagde han og kiggede ned i jorden imens han begyndte at tegne på sin arm.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten midnat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 8:20 pm

Victoria bed sig tænkende i læben, og satte sig på hud ved siden af Donnie, " hmm.. men jeg hved ikke hvordan det er at drikke menneske blod, har aldrig prøvet og har heller ikke så meget lyst til at gøre det.. Andrew drikker også menneske blod" sagde hun stille tilsidst og så på Donnie igen og smilte svagt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten midnat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 8:26 pm

Han nikkede, "og han kan slet ikke styre sin vrede" sagde han med et specealt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten midnat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 8:37 pm

Victoria smilte svagt, " det er kun ved særlige hændelser at han er vred, jeg har bare ikke fundet ud af hvornår han udløser sin vrede helt" sagde hun og satte sig helt ned ved siden af Donnie og kiggede kort på ham, " men han bliver altid roligere når jeg kommer, men jeg ved ikke helt hvorfor" det var næsten et spørgsmål hun stillede til sig selv, men hun håbede lidt på at Donnie kunne svare på det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten midnat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 8:39 pm

"Det da klart at han bliver rolig når du kommer" sadge han forbavset over at hun ikke hviste hvorfor.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten midnat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 8:41 pm

Victoria trak lidt på den ene skulder, " kan du fortælle mig hvorfor? hvorfor bliver han ikke rolig hvis en anden hun vampyr kommer hen til ham, når han bliver vred?" spurgte hun nysgerrigt og kiggede på Donnie igen, hun tænkte lidt over det, hun viste godt at det lød underligt at hun ikke selv viste det, men hun ville gerne have det at vide
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten midnat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 8:46 pm

"Fordi du betyder noget for han du er han glæde den der gør at uhyret i ham bliver et blidt lam" han sukkede og begyndte at tænke over det han selv sagde, han fik et ´sagligt blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten midnat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 8:50 pm

Victoria bed sig lidt i læben og så tænkende på Donnie igen, " hmm.. det har jeg lagt lidt mærke til, han prøver virkelig at styre sig, måske er det også derfor at jeg ikke må rører ham så meget når han er tørstig" sagde hun stille og så ned i jorden, hun tog sit røde hår om på den anden skulder og tænkte lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten midnat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 8:58 pm

´"Der ser du, du må ikke rør ham fordi han er bange for at gøre dig fortræd"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten midnat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 9:01 pm

Victoria sagde ikke noget, hun lagde bare sine fingerspidser op på sin hals og mærkede efter noget som for længst var healet væk, hun sukkede lidt , hun så kort på Donnie og kiggede derefter ned i jorden igen og fjernede derefter hånden og placerede den i hendes skød og bed sig tænkende i læben
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Næsten midnat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Næsten midnat
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» midnat
» Midnat!
» En rolig aften .. næsten
» Næsten Færdig
» Kan næsten ikke tro det!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Queets River-
Gå til: