Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Næsten midnat

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Næsten midnat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat - Page 3 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 9:09 pm

Han sagde heller intet, men kiggede bare op på månen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten midnat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat - Page 3 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 9:11 pm

Victoria fulgte Donnies blik op på månen og smilte svagt for sig selv, hun sagde stadig ikke noget, men begyndte at nynne en stille melodi og lukkede derefter øjnene og følte sig ind i musikken, hun sad stadig helt stille ved siden af ham, men hun nynnede stille alligevel og bøjede hovedet lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten midnat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat - Page 3 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 9:16 pm

'"Hvor du været forelsket for end i kun Andrew" sagde uden at kigge væk fra månen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten midnat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat - Page 3 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 9:20 pm

Victoria stoppede med at nynne og åbnede halvt øjnene, og kiggede ned i sit skød, hun nikkede svagt, og viste at han nok skulle få set at hun nikkede, men hun svarede ham ikke, på en eller anden måde gjorde hans spørgsmål hende trist og hun sukkede tungt og lukkede øjnene igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten midnat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat - Page 3 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 9:23 pm

Donnie kiggede rundt og så de flagermus de kom flyvende, han smilte og kunne ikke lade være med at grine lidt af dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten midnat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat - Page 3 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 9:27 pm

Victoria lænede sig ind mod træet og lukkede øjnene helt i, hun lyttede til hvad der skete omkring hende, blæsten der ramte træerne og sendte duften af natur hen mod dem, hun lyttede til de flagermus der kom flyvende rundt i himlen og smilte svagt, hun lyttede til alle de andre lyde omkring dem, der var så fredeligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten midnat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat - Page 3 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 9:33 pm

Donnie rejste sig op med et sæt, "Kan du lugte det", hans blidte person var blevet til en mere demon agtig skikkelse.
Han kiggede rundt, hans øjne lyste op, og han var mere et rovdyr end menneske.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten midnat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat - Page 3 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 9:35 pm

Victoria fiket helt chok af Donnie og rejste sig op og stildte sig bag ved ham, og snuste lidt i luften, " det ved jeg ikke, jeg kan lugte et eller andet, men jeg ved ikke hvad" sagde hun lidt urolig og så sig omkring, hun hadede mørke så det gjorde det endnu værer
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten midnat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat - Page 3 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 9:41 pm

Ribanalon sprang ned fra det træ de havde siddet op af, og sprang lige ned foran Victoria, Hendes øjne lyste ligesoms Donnies, "Bøh" sagde hun lige foran Victoria, og sprang så en meter væk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten midnat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat - Page 3 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 9:43 pm

På grund af chokket skreg Victoria og så derefter surt på Ribanalon, " det var ikke fair, du skræmte mig helt vildt" sagde hun stadig forskrækket og bukkede sig halvt ned og pustede ud og så derefter igen på Ribanalon
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten midnat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat - Page 3 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 9:46 pm

Ribanalon rejste sig op imellem tiden, "Jeg undskylder" sagde hun tavst og vendte sig mod Donnie, "Næste gang du bliver venner med et menneske, så sig det først okay" hun gik tæt op af ham og så ham direkte ind i hans lysne øjne som lyste lige så meget som hendes.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten midnat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat - Page 3 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 9:57 pm

Han smilte og så ned på Ribanalon, "Hvorfor jeg sætter jo mine mærker på alle dem jeg møder" sagde han og kiggede over på Victoria, og tilbage på Ribanalon.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Næsten midnat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten midnat   Næsten midnat - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Næsten midnat
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» midnat
» Midnat!
» En rolig aften .. næsten
» Næsten Færdig
» Kan næsten ikke tro det!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Queets River-
Gå til: