|
| Næsten midnat | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Næsten midnat Tors Sep 10, 2009 9:09 pm | |
| Han sagde heller intet, men kiggede bare op på månen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Næsten midnat Tors Sep 10, 2009 9:11 pm | |
| Victoria fulgte Donnies blik op på månen og smilte svagt for sig selv, hun sagde stadig ikke noget, men begyndte at nynne en stille melodi og lukkede derefter øjnene og følte sig ind i musikken, hun sad stadig helt stille ved siden af ham, men hun nynnede stille alligevel og bøjede hovedet lidt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Næsten midnat Tors Sep 10, 2009 9:16 pm | |
| '"Hvor du været forelsket for end i kun Andrew" sagde uden at kigge væk fra månen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Næsten midnat Tors Sep 10, 2009 9:20 pm | |
| Victoria stoppede med at nynne og åbnede halvt øjnene, og kiggede ned i sit skød, hun nikkede svagt, og viste at han nok skulle få set at hun nikkede, men hun svarede ham ikke, på en eller anden måde gjorde hans spørgsmål hende trist og hun sukkede tungt og lukkede øjnene igen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Næsten midnat Tors Sep 10, 2009 9:23 pm | |
| Donnie kiggede rundt og så de flagermus de kom flyvende, han smilte og kunne ikke lade være med at grine lidt af dem. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Næsten midnat Tors Sep 10, 2009 9:27 pm | |
| Victoria lænede sig ind mod træet og lukkede øjnene helt i, hun lyttede til hvad der skete omkring hende, blæsten der ramte træerne og sendte duften af natur hen mod dem, hun lyttede til de flagermus der kom flyvende rundt i himlen og smilte svagt, hun lyttede til alle de andre lyde omkring dem, der var så fredeligt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Næsten midnat Tors Sep 10, 2009 9:33 pm | |
| Donnie rejste sig op med et sæt, "Kan du lugte det", hans blidte person var blevet til en mere demon agtig skikkelse. Han kiggede rundt, hans øjne lyste op, og han var mere et rovdyr end menneske. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Næsten midnat Tors Sep 10, 2009 9:35 pm | |
| Victoria fiket helt chok af Donnie og rejste sig op og stildte sig bag ved ham, og snuste lidt i luften, " det ved jeg ikke, jeg kan lugte et eller andet, men jeg ved ikke hvad" sagde hun lidt urolig og så sig omkring, hun hadede mørke så det gjorde det endnu værer |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Næsten midnat Tors Sep 10, 2009 9:41 pm | |
| Ribanalon sprang ned fra det træ de havde siddet op af, og sprang lige ned foran Victoria, Hendes øjne lyste ligesoms Donnies, "Bøh" sagde hun lige foran Victoria, og sprang så en meter væk. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Næsten midnat Tors Sep 10, 2009 9:43 pm | |
| På grund af chokket skreg Victoria og så derefter surt på Ribanalon, " det var ikke fair, du skræmte mig helt vildt" sagde hun stadig forskrækket og bukkede sig halvt ned og pustede ud og så derefter igen på Ribanalon |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Næsten midnat Tors Sep 10, 2009 9:46 pm | |
| Ribanalon rejste sig op imellem tiden, "Jeg undskylder" sagde hun tavst og vendte sig mod Donnie, "Næste gang du bliver venner med et menneske, så sig det først okay" hun gik tæt op af ham og så ham direkte ind i hans lysne øjne som lyste lige så meget som hendes. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Næsten midnat Tors Sep 10, 2009 9:57 pm | |
| Han smilte og så ned på Ribanalon, "Hvorfor jeg sætter jo mine mærker på alle dem jeg møder" sagde han og kiggede over på Victoria, og tilbage på Ribanalon. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Næsten midnat | |
| |
| | | | Næsten midnat | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Hvem er på nu | Der er i alt 148 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 148 gæster Ingen Flest brugere online på samme tid var 385, Tors Sep 19, 2024 7:14 pm |
Evner | Tors Aug 09, 2012 12:56 pm af Arya | Hej alle sammen nu skal vi altså lige have skrevet jeres evner ned så vi kan finde ud af hvem der har hvilke evner! husk nu at i kun kan have en evne hvis i er omega eller alfa, og omega evner ikke er særlig stærke og alfa evner er meget stærke!
A
Arya - har en tanke styrende evne, når hun ser dig i øjnene kan hun danne illusioner inde i dit hoved, selv når du er alfa kan du ikke vide med sikkerhed om det er hende der leger i dine tanker eller om det er virkeligt, meget forvirrende og farligt da hun også kan danne billeder for dine øjne så du tror du er et helt andet sted …
[ Fuld læsning ] | Kommentarer: 20 |
Seneste emner | » YO, KIG HER! :-DSøn Dec 28, 2014 12:41 am af Marissa» How you doin'?Tirs Jun 17, 2014 10:42 pm af Claire» My new blog!Man Feb 17, 2014 8:45 pm af Daniella» Blot et spørgsmål.. Man Feb 17, 2014 8:44 pm af Daniella» Et interviewLør Aug 17, 2013 8:50 pm af Daniella» Traitor! (Aurius)Ons Jul 31, 2013 5:07 pm af Aurius» A Date? (Bellatrix)Tirs Jun 11, 2013 11:29 pm af Aurius» Well this is fun..Tirs Maj 14, 2013 8:10 pm af Bellatrix » TVD siden.Søn Apr 21, 2013 6:55 pm af Daniella |
Statistik | Der er i alt 85 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er Amelia
Vores brugere har i alt skrevet 58181 indlæg i 1692 emner
|
|