Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Vampyrer vs Varulve og Mennekser??

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Vampyrer vs Varulve og Mennekser?? Empty
IndlægEmne: Vampyrer vs Varulve og Mennekser??   Vampyrer vs Varulve og Mennekser?? Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 10:58 pm

Nu må i ikke tænke at jeg bare siger det her fordi at jeg er varulv! Men er det kun mig der synes at det tager lidt overhånd med vampyrer i forhold til antallet af varulve og mennesker? Kunne man ikke lave en ordning så der blev lidt flere varulve og mennesker? For jeg er lidt træt af at jeg kun må skændes med størstedelen af befolkningen på den her side...
Eller er jeg den eneste der har det sådan?
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Vampyrer vs Varulve og Mennekser?? Empty
IndlægEmne: Sv: Vampyrer vs Varulve og Mennekser??   Vampyrer vs Varulve og Mennekser?? Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 11:15 pm

tjo nu er det sådan folk selv vælger hvad de vil være.. og vil ikke tvinge folk til at være noget de ikk vil være..
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Vampyrer vs Varulve og Mennekser?? Empty
IndlægEmne: Sv: Vampyrer vs Varulve og Mennekser??   Vampyrer vs Varulve og Mennekser?? Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 11:35 pm

Men man kunne måske lukke fot vampyr tilmeldinger en månedstid.... Det er jo heller ikke såh realistisk med så få mennesker...
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Vampyrer vs Varulve og Mennekser?? Empty
IndlægEmne: Sv: Vampyrer vs Varulve og Mennekser??   Vampyrer vs Varulve og Mennekser?? Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 6:39 am

tja igen jeg vil helst have folk er det som de helst vil være... men i kan da prøve at få folk til siden og spørge om de ikke vil være varulve i stedet...
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Sponsoreret inhold





Vampyrer vs Varulve og Mennekser?? Empty
IndlægEmne: Sv: Vampyrer vs Varulve og Mennekser??   Vampyrer vs Varulve og Mennekser?? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Vampyrer vs Varulve og Mennekser??
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks' Romours :: Det vigtige :: Spørgsmål-
Gå til: