Emne: Varulve angreb på vampyrer Søn Aug 30, 2009 5:18 pm
Heii hvor lang tid tager det for en vampyr at komme sig over et angreb fra en varulv??. Hvis de har fået en flænge i armen eller i benet af en varulv, tager det så længere tid for en vampyr at heale??
Gæst Gæst
Emne: Sv: Varulve angreb på vampyrer Søn Aug 30, 2009 5:20 pm
Efter hvad jeg ved tager det lidt længer tid men er ikke så stort
Gæst Gæst
Emne: Sv: Varulve angreb på vampyrer Søn Aug 30, 2009 5:22 pm
Okay tak:)
Madelaine Leaders
Erfaring : 9404 Respekt : 82 Antal indlæg : 2206
Emne: Sv: Varulve angreb på vampyrer Søn Aug 30, 2009 5:22 pm
men det skulle gerne give ar for evigt
Gæst Gæst
Emne: Sv: Varulve angreb på vampyrer Søn Aug 30, 2009 5:52 pm
Jeg har læst et sted, at ar kan blive andre farver... Altså rent fantasi-agtigt. Bliver varulve og varmyr ar, bare almindeligt hudfarvet? (Rødbrundt, eller hvidt, i forhold til væsnets hud...)
Madelaine Leaders
Erfaring : 9404 Respekt : 82 Antal indlæg : 2206
Emne: Sv: Varulve angreb på vampyrer Søn Aug 30, 2009 5:57 pm
altså på vampyrer vil jeg mene at ar fra varulve vil blive hvide.. eller noget..
Gæst Gæst
Emne: Sv: Varulve angreb på vampyrer Søn Aug 30, 2009 6:01 pm
Okay, så ikke sort, eller noget andet fancy, bare hvid ^^
Flest brugere online på samme tid var 385, Tors Sep 19, 2024 7:14 pm
Evner
Tors Aug 09, 2012 12:56 pm af Arya
Hej alle sammen nu skal vi altså lige have skrevet jeres evner ned så vi kan finde ud af hvem der har hvilke evner! husk nu at i kun kan have en evne hvis i er omega eller alfa, og omega evner ikke er særlig stærke og alfa evner er meget stærke!
A
Arya - har en tanke styrende evne, når hun ser dig i øjnene kan hun danne illusioner inde i dit hoved, selv når du er alfa kan du ikke vide med sikkerhed om det er hende der leger i dine tanker eller om det er virkeligt, meget forvirrende og farligt da hun også kan danne billeder for dine øjne så du tror du er et helt andet sted …