Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Varulve alder

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Varulve alder Empty
IndlægEmne: Varulve alder   Varulve alder Icon_minitimeTors Aug 13, 2009 5:42 pm

Heii jeg har lige læst i Eclipse bogen at Jacob fortæller Bella at de ikke bliver ældre, de begynder først at blive ældre når de har fået kontrol over forvandlingerne, og det kan tage hundrede år tror han, Jacob er ikke helt sikker, men han siger at han kun er ældret lidt på det fysiske, Bella tror han er 16, men han siger at fysisk der er han 25 år, fordi nogen måneder efter varulveforvandlingerne så er de fuldt udvokset fysisk, så varulve kan godt blive gamle, men det kan også godt tage hundrede år, og sådan har det sikkert også været for Billy før han begyndte at blive ældre phykisk(eller hvordan det nu staves^^´).

Så hvis man er varulv herinde, kan man så godt skrive at man er 50 i varulveår, og sige at man er 16 i menneske år?? ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Varulve alder Empty
IndlægEmne: Sv: Varulve alder   Varulve alder Icon_minitimeTors Aug 13, 2009 5:44 pm

Jeg har faktisk også lige læst bogen - Og er lige kommet til det sted. jeg overvejede at skrive det her, men kom lidt fra det igen. *Smiler smiler* Jeg håber at man kan det, eller også ældes man lige lovlig hurtigt (Synes jeg..)
Tilbage til toppen Go down
 
Varulve alder
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Varulve bid
» Vampyr og Varulve Bid (:
» Varulve gravid??
» Varulve regler.
» Varulve angreb på vampyrer

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks' Romours :: Det vigtige :: Spørgsmål-
Gå til: