Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Hos Donnie

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hos Donnie - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos Donnie   Hos Donnie - Page 5 Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 7:53 pm

"Jeg vil altid beskytte dig Hayley" sagde han alvorligt, imens han kiggede på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos Donnie - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos Donnie   Hos Donnie - Page 5 Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 7:59 pm

Hun sukkede og kiggede på ham og så på hans bryst og begyndte og tegne vider "Det betyder meget og Øøøh" der gik noget tid hvor hun tog så sammen til og sige "Du betder også meget" Sagde hun roligt og lavt i mens hun tegnede vider
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos Donnie - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos Donnie   Hos Donnie - Page 5 Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 8:58 pm

Han så lidt på hende, "det gør du også Hayley" han satte sig op og kiggede lige frem for sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos Donnie - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos Donnie   Hos Donnie - Page 5 Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 9:05 pm

Hun rullede om på rygen og lå lidt og så sætte hun sig op ved siden af ham og kiggede på ham og kiggede rundt "Det er altså et fedt værelese du har" Sagde hun stillet med en sød stemme
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos Donnie - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos Donnie   Hos Donnie - Page 5 Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 9:18 pm

Han nikkede, "det har heller ikke været billigt," sagde han med forførste gang over for hende en blidt stemme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos Donnie - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos Donnie   Hos Donnie - Page 5 Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 9:23 pm

"Det tror jeg på" hun smilede og kiggede på ham. Hun rørte plasterde og hviskede "Av" og tog hånden væk *Jeg må ha bidt meget længt ned* tænkte hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos Donnie - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos Donnie   Hos Donnie - Page 5 Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 9:31 pm

Han kiggede ikke på Hayley men tænkte bare.
"Hvad frister dig Hayley" sagde han alvorligt, imens han kiggede ud i luften, da han ikke ville se såret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos Donnie - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos Donnie   Hos Donnie - Page 5 Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 9:34 pm

"Når et menneske bloder..hvad Fristeder dig " hun lød plasterde side og fjernede hånden og lade den om han s skulder Og kiggede på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos Donnie - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos Donnie   Hos Donnie - Page 5 Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 9:39 pm

"Mange ting" sagde han med sin Russiske agsang.
Han vendte sig mod hende så hans ansigt kun var 10 cm fra hendes, han blev lidt overrasked over sig selv han havde ikke regnet med hun sad så tæt på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos Donnie - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos Donnie   Hos Donnie - Page 5 Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 9:43 pm

Hayley sad helt stillet hun kigged på ham og sagde ikke en lyd hun kiggede bare på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos Donnie - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos Donnie   Hos Donnie - Page 5 Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 9:58 pm

Han lænede sig frem så hans pande støttede på hendes, han kiggede hende ind i øjnene, "hvorfor"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos Donnie - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos Donnie   Hos Donnie - Page 5 Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 10:00 pm

Hun var mundlam hun havde svært ved og sige noget hun kiggede ham i øjnene "Ved ikke det kunne godt være der var noget der Fristede dig mere end noget andet" Hun smilede og blev ved med og kigge ham i øjnene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos Donnie - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos Donnie   Hos Donnie - Page 5 Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 10:04 pm

"mhm..." sagde han sagligt, Hans øjne havde en afslappede effekt, og hans mund var lukket, han smilede forførste gang til Hayley et smil der betyd noget helt bestemt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos Donnie - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos Donnie   Hos Donnie - Page 5 Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 10:06 pm

Hayley kiggede på hans smil og blev helt varm inden i "Det er der måske slet ikke" sagde hun i mens hun så på han s smil og hun slappede helt af
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos Donnie - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos Donnie   Hos Donnie - Page 5 Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 10:09 pm

Han nikkede, Og kærtegnede så hendes læber, med sin finger.
"Du ville havde mig hvis jeg sagde det" hans blik blev mere og mere sagligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos Donnie - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos Donnie   Hos Donnie - Page 5 Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 10:11 pm

Hun sukkede let og tog hans hånd "Ja jeg ville" hun smilede til ham og rykkede munden lidt tætter på hans men gjorder ikke mere hun ville ikke kysse ham hun ville bare mærke hans kolde ånde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos Donnie - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos Donnie   Hos Donnie - Page 5 Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 10:16 pm

Han kyssede hende blidt, imens han lænede sig frem af.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos Donnie - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos Donnie   Hos Donnie - Page 5 Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 10:20 pm

Hun kyssede ham igen men hun læge sig langsomt ned
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos Donnie - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos Donnie   Hos Donnie - Page 5 Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 10:29 pm

Han lænede sig så meget frem at hun nu lå ned og han var over hende, han kiggede længe på hendes ansigt og kærtegnede så hendes kind, med sin ene hånd, og den anden holde ham oppe, "Som en jæger der har nedlagt sit bytte" sagde han med en glødene stemme, en sådan stemme Hayley eller nogen andre aldrig havde hørt før.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos Donnie - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos Donnie   Hos Donnie - Page 5 Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 10:32 pm

Hun smilede og lyftede hovdet op og kyssede ham igen og lukkede øjnene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos Donnie - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos Donnie   Hos Donnie - Page 5 Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 10:36 pm

Han slikkede hende på halsen og op til læberne, hans begyndte at kysse hendes læber imens han tog hende op i han ene arm, for at trykke hende ind til sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos Donnie - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos Donnie   Hos Donnie - Page 5 Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 10:38 pm

Hayley kyssede ham og lage sine arme om han og trukkede ham lidt tætter på
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos Donnie - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos Donnie   Hos Donnie - Page 5 Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 10:41 pm

Han rejste sig op i sengen og kiggede på hende og lagde sin anden arm om hende, han nussede hendes ansigt med hans, og gav hende et lang og lidenskabligt kys, imens han mærkede hendes krop og former komme ind til sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos Donnie - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos Donnie   Hos Donnie - Page 5 Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 10:46 pm

Hun kyssede og rykkede sig så tæt ind til ham som muligt i men hun kunne mærke hans kolde læber hun lyftede den ene arm op om nakken på ham og trykkede ham lidt tætter på
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos Donnie - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos Donnie   Hos Donnie - Page 5 Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 10:48 pm

Han lod hans hænder falde ned på hendes hoftere, han blik var ikke mere menneskeligt meen mere dyrerigt, og vildt, han begyndte at kysse hendes hals imens han væltede dem ned i sengen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos Donnie - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos Donnie   Hos Donnie - Page 5 Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 10:51 pm

Hun kyssede hans kind og nussede ham i hårt i mens hun ikke havde lagt mærke til de lå på sengen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos Donnie - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos Donnie   Hos Donnie - Page 5 Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 11:01 pm

Han kiggede lidt på hende, sagde intet men gjore bare fysik kærlighed til hende.
Det gav et Ryk i kroppen på ham, og han kiggede lidt forbavset på Hayley, "Hayley.....jeg" han kiggede på hende som om at han havde skadet hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos Donnie - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos Donnie   Hos Donnie - Page 5 Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 11:03 pm

Hayley åbnede øjnene "Hvad er der" hun kiggede overraskedet på ham

//Når du har sværet på dene her logger jeg af men vi kan jo bare skrive videre når vi er på igen//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos Donnie - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos Donnie   Hos Donnie - Page 5 Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 11:10 pm

//okay øv da No //

Han sad faktisk på hende så hun ikke kunne flytte sig, han sprang væk fra hende og landende på gulvet med begge ben strakte, "jeg...jeg...jeg ved ikke hvad der lige skete for mine tanker" han kiggede bange på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos Donnie - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos Donnie   Hos Donnie - Page 5 Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 11:12 pm

//Ja men kommer du på i morgen Very Happy//

Hun sprang ned på gulvet og sætte sig på ham "det er okay " hun yssede ham igen og lukkede øjnene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos Donnie - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos Donnie   Hos Donnie - Page 5 Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 11:18 pm

//Ja hehe//

Han kiggede på hende da de lå på gulvet, han kunne ikke lade være med at tænke nogen forkerte tanker, men prøvede at komme til sig selv igen, men det at hun sad på han gjore det hele meget værre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos Donnie - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos Donnie   Hos Donnie - Page 5 Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 11:20 pm

// Så ses vi i morgen hehe//

Hayley sætte sig op i sengen og klappede som et tegen på han skulle komme op og sidde ved siden ha hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos Donnie - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos Donnie   Hos Donnie - Page 5 Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 11:24 pm

¨Han gjore som han fik tegn på hvilket der var meget underligt for hans vedkommende, han sad bare og kiggede på hende, både af frygt og en underlig følse han havde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos Donnie - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos Donnie   Hos Donnie - Page 5 Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 7:00 am

"Er der noget glat" sade hun med en omsorgsfuld stemme hun tænkte *Gjorder jeg noge forkert* hayley kiggede ned i mens hun tænkte men kiggede op på ham bagefter "Du kigger på mig som om du har gjordt mig fortrad.Du gjorder jo ikke noget"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos Donnie - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos Donnie   Hos Donnie - Page 5 Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 1:50 pm

Han kiggede ikke på men bare ned i gulvet, "Hayley, jeg har gjort mange ting du ikke kan forstille dig, og nogen af tingene har at været sammen med nogen på den her måde, uden at elsker dem, og så det jeg har gjort nogen ting imens folk har lidt" han rettede blikket mod hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos Donnie - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos Donnie   Hos Donnie - Page 5 Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 4:02 pm

"Jamen jeg lider ikke..Vil du ikke nok være sød og lade være med og være så hård ved dig selv..Jeg..jeg kan nej ikke noget" Hun kiggede på ham og håbede at han ville stoppe med og være så hård ved sig selv
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos Donnie - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos Donnie   Hos Donnie - Page 5 Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 4:09 pm

Han sukkede, "det er mere mindrende der gør at jeg bliver sådan her" han tog hendes og holdte begge hænder om den.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos Donnie - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos Donnie   Hos Donnie - Page 5 Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 4:13 pm

"Jeg ved det men så glem dem imens du er sammen med mig" hun så ham i øjnene og lænede sig frem og kyssede ham blidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos Donnie - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos Donnie   Hos Donnie - Page 5 Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 4:16 pm

Han lukkede øjnene og nød kysset, hans tanker var i oprør mod det han faktisk følte for hende, men det var ville blive svært, men denne her nat skulle være anderledes, så han ville gøre alt få at glemme det en nat.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos Donnie - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos Donnie   Hos Donnie - Page 5 Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 4:22 pm

Hun lænede sig frem mod ham og lade ham ned og lade sig ved siden af ham og kyssede ham igen hun tog håndene op og nussede ham på kinden "Fortryder du det her" sagde hun trist
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos Donnie - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos Donnie   Hos Donnie - Page 5 Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 4:25 pm

Han kiggede op i loftet, "nej det gør jeg faktisk ikke" sagde han til hendes spørgsmål, "gør du det når natten er forbi" han skævede over til hende, imens hun agede hans kind.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos Donnie - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos Donnie   Hos Donnie - Page 5 Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 4:27 pm

"Nej..nej det gør jeg ikke" hun kyssede ham igen i mens hånden agede hans kind
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos Donnie - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos Donnie   Hos Donnie - Page 5 Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 4:31 pm

Han svarede hende ikke, lå bare og så tænkende ud i sengen som hun havde vælted dem ned i.
"Ribanalon flytter snart her ind i lejligheden" sagde han pluselig med en nærmest Metallisk stemme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos Donnie - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos Donnie   Hos Donnie - Page 5 Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 4:34 pm

Hayley nikkede og fjernede hånden fra hans kind "Okay.Øøømm hyggeligt" hun kiggede ned på hans hals og sagde ikke mere hun tænkte bare *Så han er lidt forelsked i hende*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos Donnie - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos Donnie   Hos Donnie - Page 5 Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 4:40 pm

Han sukkede, "jeg har et rum jeg ikke har vist dig" sagde han imens han vendte sig mod hende, " det er der hendes værelse skal være" han tog hendes hånd, og holdte den imens han studerede hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos Donnie - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos Donnie   Hos Donnie - Page 5 Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 4:42 pm

Hayley kiggede på ham "Okay..så lad mig se det..du holder hvis meget af hende" sagde ayley på en mærkelig måde og kiggede så ned igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos Donnie - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos Donnie   Hos Donnie - Page 5 Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 4:45 pm

"ja hun er den jeg har kendt lige siden vi levede en af de få der er tilbage, god ven" sagde han med et smil, "det bare synd hun bor sådan et sted som hun gør" sagde han og satte sig op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos Donnie - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos Donnie   Hos Donnie - Page 5 Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 4:50 pm

Hayley smilede lidt og så kiggede hun på ham "når skal jeg se væreleset" hun satte sig op og kyssede ham hurtigt på kinden og satte sig op af ham og kiggede lidt på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos Donnie - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos Donnie   Hos Donnie - Page 5 Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 4:52 pm

Da hun havde kysset ham kom et stort smil frem på hans læber, "ja kom" han tog hendes hån dog rejste sig, og førte hendes ud i stuen der var en dør ikke en man rigtig lage mærke til men han åbnede og de kom end i et hvist rum, "det så her" sagde han roligt og så på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos Donnie - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos Donnie   Hos Donnie - Page 5 Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 4:58 pm

Hun smilede og kiggede på ham "Her er da hyggeligt" hun smilede og rykkede sig lidt tætter på ham og lage armen om ham og smilede til ham "Hvor langtid skal hun bo her "
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hos Donnie - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos Donnie   Hos Donnie - Page 5 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hos Donnie
Tilbage til toppen 
Side 5 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» Donnie er hjemme.
» Donnie er hjemme.
» Fri for skole hjem til Donnie
» Hayley og Donnie i Ruslnd
» Skal hente Donnie og skal så i skole

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: