Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Donnie er hjemme.

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Donnie er hjemme. Empty
IndlægEmne: Donnie er hjemme.   Donnie er hjemme. Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 7:12 pm

Dato: 11 December
Tid: 17.54
Vejr:sner kraftigt og det ser ret mørkt ud
Årstid:vinter
Dag Fredag

Donnie sad og så Tv i sin stue, han havde kun boxershorts på sig ellers havde han intet, der var tændt i den lille pegs der var i stuen og alt virkede ret normalt, dog sad han med en flaske i hånden og drak uden at tænke over det.
Han sukekde lidt da der kom en reklame med --makral din ynglings mad-- "hvor er verden dog blev ligegyldig!" sagde han med en bestemt mine.
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Donnie er hjemme. Empty
IndlægEmne: Sv: Donnie er hjemme.   Donnie er hjemme. Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 7:29 pm

Jamilah havde på en eller anden mærkelig måde fundet ud af hvor Donnie boede og havde bestemt sig for at besøge ham. Hun gik op af trapperne og bankede på døren og ventede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Donnie er hjemme. Empty
IndlægEmne: Sv: Donnie er hjemme.   Donnie er hjemme. Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 7:32 pm

//hvis du vil se mit hjem så se min profil//


Donnie drejede hoved med det samme da han hørte en banke på døren, han rejste sig og gik hen og åbnede døren og så lidt overrasked på Jamilah, "Hej Jamilah" sagde han og kiggede kort ned af sig selv og så op på hende igen.
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Donnie er hjemme. Empty
IndlægEmne: Sv: Donnie er hjemme.   Donnie er hjemme. Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 7:34 pm

//Har set den xD//

Jamilah holdt sig for munden med en hånd for ikke at grine. "Hej Donnie" Sagde hun i gennem sin hånd. Til sidst kunne hun ikke holde latteren tilbage, Hun holdt sig på maven af grin. Det var simplethen for komisk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Donnie er hjemme. Empty
IndlægEmne: Sv: Donnie er hjemme.   Donnie er hjemme. Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 7:36 pm

Han kunne ikke selv lade være med at grine, så han skral grinede også, dog kunne han sige '"Kom ind" igemmen sit grin.
Han gik ind i sit sove værelse for at tage et tæppe over sin underkrop, han orkede simplethen ikke at have bukser på lige nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Donnie er hjemme. Empty
IndlægEmne: Sv: Donnie er hjemme.   Donnie er hjemme. Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 7:37 pm

//bliver nød til at smutte så kommer igen i aften Smile//
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Donnie er hjemme. Empty
IndlægEmne: Sv: Donnie er hjemme.   Donnie er hjemme. Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 7:38 pm

//Ok xD//

Hun gik grinende ind i lejligheden og lukkede døre efter sig. Hun holdt hurtigt op med at grine da hun så hvor flot hans lejlighed var. "Wow!" Mumlede hun mest for sig selv. "Hvor meget er det lige du for i løn?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Donnie er hjemme. Empty
IndlægEmne: Sv: Donnie er hjemme.   Donnie er hjemme. Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 10:05 pm

Han smilede, "ikke særlig meget hvorfor" han vendte blikket mod hende.
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Donnie er hjemme. Empty
IndlægEmne: Sv: Donnie er hjemme.   Donnie er hjemme. Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 10:08 pm

"Siden duu har råd til sådan et fedt sted, kunne det jo godt være du tjente en masse penge" Mumlede hun og smilede stort til ham. "Mit hus er ikke nær så flot som det her sted!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Donnie er hjemme. Empty
IndlægEmne: Sv: Donnie er hjemme.   Donnie er hjemme. Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 10:18 pm

Han kiggede lidt lidt rundt, "jeg har ikke haft bolig i 203 år så jeg har sparet sammen" sagde han og gik ind i køkkenet.
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Donnie er hjemme. Empty
IndlægEmne: Sv: Donnie er hjemme.   Donnie er hjemme. Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 10:21 pm

"Så må du vel være millionær eller sådan noget?" Spurgte hun nysgerrigt og gik lidt rundt og kiggede mærmere på hans meget flotte ting. Hun turde næsten ikke røre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Donnie er hjemme. Empty
IndlægEmne: Sv: Donnie er hjemme.   Donnie er hjemme. Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 10:27 pm

Han trak på skulderne, "Ribanalon bor her jo også" sagde han så ude fra køkkenet, "Hun er bare ikke hjemme lige nu så" et lille grin kom fra ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Donnie er hjemme. Empty
IndlægEmne: Sv: Donnie er hjemme.   Donnie er hjemme. Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 7:10 pm

Hayley havde ikke noget og lave hun besluttede sig for og gå hjem til donnie hun løb hele vejen der op og bankede lige så fint på døren hun smilede til sig selv og kunne godt mærke hun havede savnet ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Donnie er hjemme. Empty
IndlægEmne: Sv: Donnie er hjemme.   Donnie er hjemme. Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 7:40 pm

Han hørte en banken igen på døren, han tog tæppet rundt om sig og gik hen og
åbnede, han kiggede ret overrasked over at så Hayley han kiggede ind på Jamilah
og så på Hayley, ned af sig selv og så på Hayley igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Donnie er hjemme. Empty
IndlægEmne: Sv: Donnie er hjemme.   Donnie er hjemme. Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 8:12 pm

Hayley kiggede op og ned af ham og inde i stuen så hun sin søster stå "Ups forstyrrer jeg jer.jeg..jeg jeg skal nok gå igen " hun kiggede ned i gulvt og kiggede så på hvor lidt tøj han hávded på hayley knuttede den ene hånd rundt om blusen så man ikke kunne se hendes ene arm
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Donnie er hjemme. Empty
IndlægEmne: Sv: Donnie er hjemme.   Donnie er hjemme. Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 8:20 pm

"Nej kom bare ind Hayley det er snestorm der ude" han smilte og gjore plads til hende så hun kunne komme ind.
Han kiggede lidt på hende og hviskede så, "Hayley jeg ved hvad du har gjort" han kiggede ned i jorden og så op
på Hayley igen uden at blinke.

//Hende der er din søs er hun også det i virkeligheden?//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Donnie er hjemme. Empty
IndlægEmne: Sv: Donnie er hjemme.   Donnie er hjemme. Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 8:28 pm

Hayley rystede "Hvordan ved du det" hu kiggede ned på sin arm og kiggede op på donnie og gik stillet og roligt ind

//Nej men min bedste veninde Smile //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Donnie er hjemme. Empty
IndlægEmne: Sv: Donnie er hjemme.   Donnie er hjemme. Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 8:29 pm

Han trak på skulderne imens han kiggede over på Jamilah.

//OKay kan du ikke spørger hende om hun kommer på for så er vi tre her i emnet//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Donnie er hjemme. Empty
IndlægEmne: Sv: Donnie er hjemme.   Donnie er hjemme. Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 8:33 pm

Hayley kiggede på ham og lyftede det ene øjenbryn "Nej hvordan ved du det"


//Kan hun ikke hun har ikke tid hun er hjemme hos sin far//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Donnie er hjemme. Empty
IndlægEmne: Sv: Donnie er hjemme.   Donnie er hjemme. Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 8:38 pm

//OKay Wink//

Han mubede lidt, ´"Jeg øhm..." han kiggede lidt nervøst på hende imens han gik lidt tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Donnie er hjemme. Empty
IndlægEmne: Sv: Donnie er hjemme.   Donnie er hjemme. Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 8:40 pm

Hayley kiggede på ham "Sig det nu" hun gik frem imod ham i mens han gik tilbage
Hun stirrede på ham og bed sig i læben *Hvordan ved han det*
Hun rystede på hovedet og stoppede med og gå og stilte sig lige foran ham og kiggede op på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Donnie er hjemme. Empty
IndlægEmne: Sv: Donnie er hjemme.   Donnie er hjemme. Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 8:46 pm

"Det lige meget" sagde han og gik ind i stuen, imens han holdte sit tæppe og foran sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Donnie er hjemme. Empty
IndlægEmne: Sv: Donnie er hjemme.   Donnie er hjemme. Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 8:50 pm

Hun kiggede på ham og sukkede "iiii jeg skal vide det" mumlede hun til sig selv
hun bed sig i læben og kiggede efter ham men blev stånede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Donnie er hjemme. Empty
IndlægEmne: Sv: Donnie er hjemme.   Donnie er hjemme. Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 8:53 pm

Han sukkede og tog en dyb indåndning, "Jeg er bare ved dig uden at du ved det noget gange" sagde han og kiggede ned i gulvet, imens han slikkede sig over læberne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Donnie er hjemme. Empty
IndlægEmne: Sv: Donnie er hjemme.   Donnie er hjemme. Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 8:59 pm

"Så du kiggede ind i mens jeg gjorder det i køkkenet " hun kiggede ned og så op på ham igen og sukkede
Hun kiggede på hendes arm og hev trøjen op og kigged på hendes arm det var skåret i den fra top til stå og blå mærker hun begyndte og tænke *Hvad tænkte jeg på* hun kiggede på armen og op på Donnie "Jeg jeg " hun druppede og sige noget og kiggede bare på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Donnie er hjemme. Empty
IndlægEmne: Sv: Donnie er hjemme.   Donnie er hjemme. Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 9:04 pm

Han rystede på hoved, "jeg så det da du snakkede med hende Rose" han kiggede længe på hendes sår, "hvorfor gjore du det" sagde han helt alvorligt, og rettede blikket mod hendes ansigt igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Donnie er hjemme. Empty
IndlægEmne: Sv: Donnie er hjemme.   Donnie er hjemme. Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 9:11 pm

Hun træk på skulderne "Fordi jeg..jeg..jeg ved det ikke..jeg tænkte på noget " hun sukkede og kørte fingerne over såret "Shhh av" hun kiggede på sin arm og så så op på Donnie og gik lidt tætter på ham "Undskyld jeg ved jeg er sindsyg" hviskede hun i hans ører
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Donnie er hjemme. Empty
IndlægEmne: Sv: Donnie er hjemme.   Donnie er hjemme. Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 9:16 pm

Han grinte lidt, "jeg tror ikke du ved hvad det kaldes at være sindsyg" han tog hendes hage i sin hånd, "jeg ville mere kalde det at være trist til mode" sagde han og kiggede hende i øjnene imens han smilte skævt.
"Men der er ingen grund til at du gjore det Hayley" sagde han og smiltet forsvandt lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Donnie er hjemme. Empty
IndlægEmne: Sv: Donnie er hjemme.   Donnie er hjemme. Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 9:20 pm

Hayley sukkede "Nej det var der vel ikke..Undskyld" hun kiggede ham i øjnene og kyssede ham hurtigt på munden og så ham i øjnene igen "Jeg er rigtig ked af det..Jeg er hvist ikke nomal"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Donnie er hjemme. Empty
IndlægEmne: Sv: Donnie er hjemme.   Donnie er hjemme. Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 9:27 pm

Han krammede hende, "du er helt normal Hayley" sagde han og kyssede hende på panden, imens han tog noget af hendes hår bag hendes venstre øre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Donnie er hjemme. Empty
IndlægEmne: Sv: Donnie er hjemme.   Donnie er hjemme. Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 9:31 pm

Hun krammede ham igen"Du så sød" hun hev trøjen ned og sukkede
"Hmm det var dumt gjordt..Jeg håber du kan tilgive mig" hun bed sig i læben og kiggede på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Donnie er hjemme. Empty
IndlægEmne: Sv: Donnie er hjemme.   Donnie er hjemme. Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 9:36 pm

Han kiggede roligt på hende, "hvis du ikke gør det igen vil jeg tilgive dig" sagde han og krammede hende imens han holdte hende roligt ind til sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Donnie er hjemme. Empty
IndlægEmne: Sv: Donnie er hjemme.   Donnie er hjemme. Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 9:38 pm

Hun nikkede "Jeg gør det aldrig igen " hun kyssede ham på kinden og holdte rundt om ham
Hun sukkede af let hed og af trykhed
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Donnie er hjemme. Empty
IndlægEmne: Sv: Donnie er hjemme.   Donnie er hjemme. Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 9:45 pm

Han nikkede og gik lidt løs hvorefter han gik ud i køkkenet, han satte sig på løkkenbordet og slappede ldit af-
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Donnie er hjemme. Empty
IndlægEmne: Sv: Donnie er hjemme.   Donnie er hjemme. Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 9:53 pm

Hayley sukkede og gik efter ham og sætte sig op ved siden af ham "Der er en ting du skal vide det er ikke din skyld alt det her med at jeg skær i mig selv..det var bare alle mine flash back der gjorder det" hun sukkede og lagde hænderne på hans lår
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Donnie er hjemme. Empty
IndlægEmne: Sv: Donnie er hjemme.   Donnie er hjemme. Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 9:57 pm

Han kiggede lidt på hende "hvad for Flash backs" han kiggede undrende på hende imens han tænkte over noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Donnie er hjemme. Empty
IndlægEmne: Sv: Donnie er hjemme.   Donnie er hjemme. Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 9:58 pm

"Dem med voldtagt" hun sukkede og kiggede op på ham og lød sine hænder ligge på hans lår
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Donnie er hjemme. Empty
IndlægEmne: Sv: Donnie er hjemme.   Donnie er hjemme. Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 10:06 pm

Han nikkede imens han så på hendes hænder på hans lår, "Som du sagde til mig, lad vær med at være så hård ved dig selv"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Donnie er hjemme. Empty
IndlægEmne: Sv: Donnie er hjemme.   Donnie er hjemme. Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 10:13 pm

Hun nikkede og tog hans hage "Så har vi en aftale" hun kyssede ham på munden og lukkede øjnene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Donnie er hjemme. Empty
IndlægEmne: Sv: Donnie er hjemme.   Donnie er hjemme. Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 10:17 pm

Han grinte svagt og kiggede så på døren ud til badeværelset, "hvad har du så lavet i dag" sagde han imens han blik stadig var på døren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Donnie er hjemme. Empty
IndlægEmne: Sv: Donnie er hjemme.   Donnie er hjemme. Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 10:24 pm

Hun trak på skulderne "Har været i skole og har set tv og slappet af" hun kiggede på ham "Hvad har du lavet" hun kiggede ud på døren og tilbage på Donnie
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Donnie er hjemme. Empty
IndlægEmne: Sv: Donnie er hjemme.   Donnie er hjemme. Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 10:32 pm

"Været ude i skoven og hygget mig en lille smugle" han sukkede, jeg overvejer om jeg skal tog 3.g bare for at komme ind på skolen lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Donnie er hjemme. Empty
IndlægEmne: Sv: Donnie er hjemme.   Donnie er hjemme. Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 10:34 pm

Hun nikkede og tog hans hage "Er der noget galt" hun kiggede ham i øjnene og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Donnie er hjemme. Empty
IndlægEmne: Sv: Donnie er hjemme.   Donnie er hjemme. Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 10:35 pm

Han rystede på hoved, "hvis jeg begynder vil Ribanalon også begynde, men jeg ser det som en underlig ting" sagde han og klappede sig i hænderne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Donnie er hjemme. Empty
IndlægEmne: Sv: Donnie er hjemme.   Donnie er hjemme. Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 10:37 pm

Hun smilede "Det kunne ellers være sjovt hvis i startede" hun smilede til ham og klappede sig på lårne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Donnie er hjemme. Empty
IndlægEmne: Sv: Donnie er hjemme.   Donnie er hjemme. Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 10:40 pm

"Tja måske kunne det der" han sukkede og gik ind i stuen dog lod han tæppet ligge på bordet så han igen kun randte rundt i boxer shorts.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Donnie er hjemme. Empty
IndlægEmne: Sv: Donnie er hjemme.   Donnie er hjemme. Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 10:43 pm

Hayley blev siddene og sukkede og kiggede efter ham hun bed sig selv i læben og lavede lidt sjov med ham hun råbte"Uuuuuhhh" efter ham og grinede bagefter og blev stadig siddene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Donnie er hjemme. Empty
IndlægEmne: Sv: Donnie er hjemme.   Donnie er hjemme. Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 10:47 pm

Da han stod idøren lod han hænder på hofter og legede han gik på catwork, "Ej helt ærligt" sagde han og lavede et løst håndled, hvorefter han grinte højt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Donnie er hjemme. Empty
IndlægEmne: Sv: Donnie er hjemme.   Donnie er hjemme. Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 10:49 pm

Hayley grinede "Hvad" hun grinede og piftede og og klappede og rystede på hovedet og smilede stort til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Donnie er hjemme. Empty
IndlægEmne: Sv: Donnie er hjemme.   Donnie er hjemme. Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 10:55 pm

Han gik over til hende og stod imellem hendes ben imens han holdte om hende, og kyssede hen hurtigt på munden, og derefter lagde sin pande op på hendes imens han kiggede hende i øjnene med et roligt blik.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Donnie er hjemme. Empty
IndlægEmne: Sv: Donnie er hjemme.   Donnie er hjemme. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Donnie er hjemme.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Donnie er hjemme.
» Hos Donnie
» Alene hjemme :b
» Fri for skole hjem til Donnie
» Hjemme

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: