| Hos Donnie | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hos Donnie Man Sep 07, 2009 3:22 pm | |
| Han rykkede lidt væk fra hende, "det..det smagere faktisk anderledes end menneske blod" sagde han på en måde som om at han var væk fra om verden. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hos Donnie Man Sep 07, 2009 3:26 pm | |
| Hun tog spidsen af tungen ud i mundvinen og slikkede noget af blodet af der var ikke så meget men lidt så hun kunne smage det hun smagte længe på det og kiggede på ham "Det smager sjovt" Hun rykkede sig lidt væk fra ham og tænkte *Er det fraskene for ham..Shit* |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hos Donnie Man Sep 07, 2009 3:28 pm | |
| Han rejste sig og kiggede på hende, "Jeg...jeg store vi skal....øhm....havde noget på dit sår" sagde han Metallísk. Han gik et halv skridt frem mod hende, men stoppede så bradt op. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hos Donnie Man Sep 07, 2009 3:30 pm | |
| Hun kiggede op på ham og tog hånden op på såret "Øøøh...Ja god ide" Sagde hun hurtigt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hos Donnie Man Sep 07, 2009 3:32 pm | |
| Han gik ud i køkkened og fandt noget plaster frem, til hende, "Hayley kom lige" sagde han lidt anspændt. Han slikkede sig på sin underlæbe. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hos Donnie Man Sep 07, 2009 3:36 pm | |
| Hun gik langsomt der ud i mens hånden var på hendes læbe hun ville ikke fjerne hånden "Kommer nu" Sagde hun på en trist måde og tænkte og hvorfor sker det altid for mig |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hos Donnie Man Sep 07, 2009 3:41 pm | |
| Han gik hurtigt over til hende med plasteret, "her" sagde han lidt mere roligt, han rakte plasteret til hende, så hun kunne tag det. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hos Donnie Man Sep 07, 2009 3:46 pm | |
| Hun tog det og slappede lidt mere af hun tog det og tog plastert hurtigt på og ventede sig om og kiggede op på ham "Tak" hun smilede men det gjorder lidt ondt så hun stoppede hurtig med og smile og slappede af |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hos Donnie Man Sep 07, 2009 3:47 pm | |
| Han nikkede metallisk, men gik straks hen til håndvasken og vaskede det af. Han sukkede og fik sin gamle person igen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hos Donnie Man Sep 07, 2009 3:52 pm | |
| Hun kiggede efter ham og smilede det kunne godt være han ikke ville lige var til sådan noget nu men det var hun men hun slappede af og tilgivet at de kun var venner end til vider |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hos Donnie Man Sep 07, 2009 3:54 pm | |
| Han gik ind i soveværelse og lagde sig, han mærkede på det sted hvor hans tattovering var. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hos Donnie Man Sep 07, 2009 3:59 pm | |
| Hun gik der ind og stillede sig i dørkarmmen og lagnede sig op af den og kiggede på Doonie der lå i sengen hun smillede og så hvor hånden lå hayley lade sin hånd på sit bryst og hun slikkede sig på overlæben nu hvor hendes underlæbe havde plaster på |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hos Donnie Man Sep 07, 2009 4:02 pm | |
| Han sank lidt ned i sengen, og da han mærkede at det havde været svært for han at styre sig lukkede han øjnene, og tog en dyb indåndning for at afstresse kroppen på en eller anden måde. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hos Donnie Man Sep 07, 2009 4:07 pm | |
| Hun gik der over og lagde sig på maven og kiggede på ham "Er du okay" sagde hun på en hjælpsom måde |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hos Donnie Man Sep 07, 2009 4:13 pm | |
| Han åbnede øjne og drejede hoved over mod hende så han kunne se hendes ansigt, "selv om jeg er gammel på den anden måde du ved, så er der stadig visse ting jeg ikke kan styre helt Hayley" sagde han sorgmodigt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hos Donnie Man Sep 07, 2009 4:17 pm | |
| Hun sukkede og lade hovedet ned i sengen "Det ved jeg..Men kan vi ikke prøve og glemme hvad der er sket" hun løftede ikke hovedet hun lå bare med hovdet nede is segen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hos Donnie Man Sep 07, 2009 4:19 pm | |
| Han rykkede sig så han lå i samme stilling som hende, "hvis du tillader det" sagde han roligt Han betraktede hendes krop lidt og så hendes hår. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hos Donnie Man Sep 07, 2009 4:20 pm | |
| "selvfølig gøre jeg det" hun lyftede hovdet og kiggede på ham |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hos Donnie Man Sep 07, 2009 4:25 pm | |
| Han gjore intet, men kiggede bare på hende, "så det vil sige en tilgivelse" han løftede øjenbrynene. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hos Donnie Man Sep 07, 2009 4:31 pm | |
| "Nej der er jo ikke rigtig nogt og tilgive du gjorder jo ikke noget og hvis du havde ville jeg stadig tilgive dig" hun rykkede sig lidt tætter på ham i mens hun kiggede på hendes finger |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hos Donnie Man Sep 07, 2009 4:44 pm | |
| Han smilede, og rykkede så tæt ind til hende og hviskede, "selv om det var så lidt blod, kan jeg mærke en anderledes kraft" han blev hvor han var selvom han var så tæt på Hayley. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hos Donnie Man Sep 07, 2009 4:48 pm | |
| Hun rykkede sig lidt tætter på så de lå helt op af hinanden hun smilede til ham "Du er.. ja det ord jeg ikke må sige for dig du ved det med s" hun smilede |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hos Donnie Man Sep 07, 2009 4:58 pm | |
| Han lagde sit hoved ned i sengen, "her må du sige alt det du vil" sagde han roligt, "man skal bare passe på ude i byen, for alt bliver lavet til det være" sagde han med ansigtet ned i sengen ligesom Hayley havde ligget før. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hos Donnie Man Sep 07, 2009 5:01 pm | |
| Hun lagde sig om på rygen og med armen om bag hovedet og slappede lidt af hun begyndte og tænke *Menneske vampyr menneske vampyr* hun sukkede "Er du glad for det du er heller " sagde hun roligt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hos Donnie Man Sep 07, 2009 5:03 pm | |
| Han rettede hoved op og kiggede på hende, "ja, hvad med dig"? Hans blik lidt lige pluselig nysgerig og legede. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hos Donnie Man Sep 07, 2009 5:07 pm | |
| "Jo og nej savner og mærke mit hjerte slå og være varm alle de ting mennesker kan..Men er glad for det jeg er" Hun sukkede og lukkede øjnen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hos Donnie Man Sep 07, 2009 5:16 pm | |
| "Det lyder ikke til du er glad" sagde han roligt. Han vendte sig så han kiggede op i loftet igen, han kiggede lidt rundt selvom det var den samme rolige farve loftet havde. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hos Donnie Man Sep 07, 2009 5:18 pm | |
| "Jo er rigtig glad men er bare træt af at lege menneske" sagde hun lavt hun åbnede øjnene og sætte sig op og kiggede rundt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hos Donnie Man Sep 07, 2009 5:25 pm | |
| Han satte sig op, så lidt på hende, og tog så hendes hage, "så vær en vampyr foran mig" sagde han udforderne. "Vær den du virkelig er" han kiggede indgående på hende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hos Donnie Man Sep 07, 2009 5:32 pm | |
| "Ja..Men skolen tiden er rigtig svære fortiden" hun sukkede og kiggede op hun smilede til ham |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hos Donnie Man Sep 07, 2009 5:37 pm | |
| Han sad helt urokkelig, og gentog så "hvis mig vampyren Hayley, hvis mig rovdyret" Hans stemme var næsten som hypnose. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hos Donnie Man Sep 07, 2009 5:39 pm | |
| Hun kiggede på ham og lyftede det ene "Hvad mener du" sagde hun roligt og kiggede ham dybt i øjnene |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hos Donnie Man Sep 07, 2009 5:42 pm | |
| Han rystede på hoved, "Hayley du stadig ung" han gav et suk og smed sig ned i sengen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hos Donnie Man Sep 07, 2009 5:46 pm | |
| "Så gammel er du heller ikke" hun lade sig ned ved siden af ham og kiggede på ham hun sukkede og flytede hånden op og kørte den igemmen håret og lød den bagefter falde ned på segen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hos Donnie Man Sep 07, 2009 5:59 pm | |
| Han grinte lidt, "nej det er jeg ikke", han så ned på hendes hals. Han tog sin hånd og kærtegnede den. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hos Donnie Man Sep 07, 2009 6:00 pm | |
| Hayley smilede til ham "Og jeg er heller ikke for ung" hun smilede i mens hun sagde det |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hos Donnie Man Sep 07, 2009 6:14 pm | |
| "For ung til hvad" sagde han med et drilsk smil. Hans øjne havde stadig en glød Hayley ikke kendte til, Faktisk var der kun en der kende til hans natur, og den person viste han at han kunne stole på. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hos Donnie Man Sep 07, 2009 6:32 pm | |
| Det er lige meget Hayley rullede om på maven så hun så på Donnie"Det er lige meget det er sværet og forklare" hun smilede til ham "Jeg er bare glad for at snakke med dig" hun smilede til ham i mens hun sagde det"Må jeg ikke godt tage plastert af nu "Hun kiggede ham dybt i øjnene |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hos Donnie Man Sep 07, 2009 6:35 pm | |
| Han kiggede lidt på hende *kan du lide at jeg fristes af dit blod* tænkte han kort, men nikkede så. "Det er dit valg Hayley" han kiggede ned på plastert og så på hendes læber, farven var enlig ret køn til hende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hos Donnie Man Sep 07, 2009 6:39 pm | |
| "Hmm.. Ejj jeg lader det side lidt endnu" hun smilede til ham og tog hånden og hvor plasterde sad og kiggede så på Doonie "Har du prøvet og være rigtig forelskedet i en før" Hun kiggede ned i mens hun sagde det men kiggede hurtigt op på ham igen og smillede skævt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hos Donnie Man Sep 07, 2009 6:42 pm | |
| Han rystede på hoved, "Jeg holdte mig meget væk fra det, da jeg levede, af to grunde" sagde han anspændt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hos Donnie Man Sep 07, 2009 6:47 pm | |
| Hun lyftede sit ene øjenbryn "Hvad var den gjord" Sagde hun lidt forvirret |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hos Donnie Man Sep 07, 2009 6:51 pm | |
| Han kiggede på hende, "jeg hviste aldrig om jeg vendte hjem fra krig igen, plus at jeg ikke ville være som min far" sagde han køligt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hos Donnie Man Sep 07, 2009 6:53 pm | |
| "Hvordan var din far.." sagde hun og flytede hånden op på hans bryst der hvor tattoverigen var og tegnede dens form i mens hun lydtede til ham |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hos Donnie Man Sep 07, 2009 6:59 pm | |
| Han nød faktisk det hun gjore, og blev rolig af det, "jeg ved det ikke, han voldtog hende i en skov, hun skulle igemmen for at komme hjem fra sankt petersborg af" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hos Donnie Man Sep 07, 2009 7:08 pm | |
| Hayley blev stiv og fik et til flashback fra da hun var menneske hun rystede og tegnede vider på mønsterd og sagde "Trist" hun iggede ned på tattoveringen i mens hun tegnede efter stegerne |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hos Donnie Man Sep 07, 2009 7:11 pm | |
| Han tog sig til munden, han nikkede "hun var kun 12 år" han tænkte på alt den kærlighed hans mor havde givet ham dengang han var lille, på alt det hun havde gjort for at han skulle være lykke. Han mærkede at Hayley stoppede et kort øjeblik, og sagde så "Hayley jeg kan mærke der er noget vil du ikke fortælle hvad" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hos Donnie Man Sep 07, 2009 7:20 pm | |
| Hun nikkede "Det er meget sværet og forklare jeg kan heller huske det hele selv men det er bare svært og snakke om voldtagt da jeg var menneske..en dag til en skole fest jeg var 15 flirtede mig og en dreng jeg ikke kan huske hvad hedderhan spurgte om vi ikke skulle kører en tur jeg kiggede på jo det kunne vi godt sagde jeg til ham han tog mig på rygen og løb ud til bilen og sætte mig der inde han begyndte og kysse mig da jeg sagdetil ham måske skulle jeg gå ind til mine venner han sagde bare sssh og kyssede mig han begyndete så og tage bukserne af mig i mens han låg oven på jeg skreg nej han tog hånden for min mund og voldtog mig.mere kan jeg ikke huske" hun kiggede på ham og hun sukkede højt Hayley tegnede på hans tattoverign igen og kiggede på den i mens |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hos Donnie Man Sep 07, 2009 7:43 pm | |
| Han kiggede på hende, og tog så hendes hånd, "Hayley, ingen mennesker vil komme til at skade dig igen, eller gøre sådan nogen ting ved dig" hans blik blev fuldt med sorg over nogen ting han selv havde gjort, men når han kiggede på hende, følte han respekt og glæde. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hos Donnie Man Sep 07, 2009 7:48 pm | |
| Hun stoppede med og tegne mønstert og lukkede hurtigt øjnene "Det ved man jo aldrig" hun åbnede øjnene oh kiggede ned "Jeg har igen til og beskytte mig og hvad nu hvis han er stærkker end mig" hun blev ved med og kigge ned i mens den anden hånd blev ved med og ligge på hans bryst |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Hos Donnie | |
| |
|
| |
| Hos Donnie | |
|