Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Nye Omgivelser XD

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Nye Omgivelser XD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nye Omgivelser XD   Nye Omgivelser XD - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 12:57 pm

Isha blev overrasket over at Daniella dumpede oven på hende, men hun kunne ikke lade være med at grine til hendes øjne løb i vand, hun havde aldrig rigtig gjordt sådan noget før men kunne godt lide det, hun tog en pude hurtigt og daskede forsigtigt til Daniella for hun kunne jo ikke have at hun fløj gennem væggen
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Nye Omgivelser XD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nye Omgivelser XD   Nye Omgivelser XD - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 1:00 pm

//hæhæhæ. Tænk hvis hun gjorde. LOL xD//

Daniella grinede og lagde sig oven på hende mens hendes ene hånd gled hen og tog fat i Isha's håndled. Og den anden hånd slog med puden på hendes mave.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nye Omgivelser XD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nye Omgivelser XD   Nye Omgivelser XD - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 1:02 pm

//Det ville nok ikke være så godt heh ^^//

Isha så godt hvad der skete men kunne ikke mærke at hun fik puden lige i maven, hun rejste sig halvt op
"skete der noget" og smilede skævt til Daniella
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Nye Omgivelser XD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nye Omgivelser XD   Nye Omgivelser XD - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 1:07 pm

"Nøh" lo hun og daskede hende igen med puden mens hun sad nede i sofaen.. "Isha jeg tænkte på noget." mumlede hun stille og kiggede på hende.. "Har du nogle sinde været forelsket før?.. Jeg mener.. Nej altså. Har du været forelsket?" spurgte hun og kiggede på sine hænder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nye Omgivelser XD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nye Omgivelser XD   Nye Omgivelser XD - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 1:10 pm

Isha så på hende med store øjne og løftede Daniella af sig og satte sig op " ja, engang var jeg men det er længe siden nu hvorfor" og så spørgende på Daniella
"Åhh, er der på grund af Jake?" og så smilende på hende
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Nye Omgivelser XD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nye Omgivelser XD   Nye Omgivelser XD - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 1:15 pm

"Jeg ved det ikke.. Han er bare så mega nuttet. og jeg får en underlig følelse i maven når jeg kigger på ham. Men jeg ved ikke om jeg er forelsket.. For det bliver man ikke af at se én person en gang." mumlede hun.
Hun tænkte lidt over om hun var forelsket eller det ikke var noget. Hendes øjne kiggede på Isha's læber og tænkte hvis det var Jakes.. "Han er også ret flot, ikke?" mumlede hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nye Omgivelser XD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nye Omgivelser XD   Nye Omgivelser XD - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 1:17 pm

Isha svarede ikke med det sammen, men krøb lidt sammen, " han er vel flink nok" svarede Isha svagt og så på Daniellas hænder
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Nye Omgivelser XD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nye Omgivelser XD   Nye Omgivelser XD - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 1:18 pm

Hun lo. "Hvad føler man når man er forelsket?" mumlede hun og betragtede sit hår. Hun bed sig i læben og lo.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nye Omgivelser XD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nye Omgivelser XD   Nye Omgivelser XD - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 1:22 pm

Isha tænkte sig om før hun svarede " man vil helle tiden være sammen med ham, men føler man kan alt når man er forelsket, man vil også alt for at gøre ham glad, sådan nogen ting, men det er meget svagt hos mig når jeg i mange år ikke har været forelsket" sagde Isha og smilede svagt til Daniella, men det forsvandt hurtigt igen
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Nye Omgivelser XD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nye Omgivelser XD   Nye Omgivelser XD - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 1:24 pm

"Puuuh. det lettede.. Jeg tror ikke jeg er forelsket.. Men godt nok vil jeg gerne få ham til at smile og se mere til ham men." Mumlede hun og kiggede ud af et vindue.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nye Omgivelser XD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nye Omgivelser XD   Nye Omgivelser XD - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 1:28 pm

Isha så alvorligt på Daniella " men hvis jeg var dig ville jeg nok ikke komme for tæt på ham, for så fortryder du det bare" sagde Isha og prøvede at fange hendes blik
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Nye Omgivelser XD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nye Omgivelser XD   Nye Omgivelser XD - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 1:31 pm

Hun så direkte ind i hendes øjne og fik øjenkontakt med hende. "Hvad?" sagde hun. "Hvad mener du?" sagde hun hurtigt.
Hun så på hende som om hun var vanvittig xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nye Omgivelser XD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nye Omgivelser XD   Nye Omgivelser XD - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 1:35 pm

Isha så forpint på Daniella over hvad hun havde sagt til hende og tænkte sig om " jeg ved ikke om jeg må fortælle dig det" sagde Isha og så på sine hænder der begyndte at spænde
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Nye Omgivelser XD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nye Omgivelser XD   Nye Omgivelser XD - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 1:38 pm

"Er han kriminel eller noget?" spurgte hun hende. hun kiggede undersøgende på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nye Omgivelser XD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nye Omgivelser XD   Nye Omgivelser XD - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 1:43 pm

Isha spændte tænderne sammen af frygt for at sige det, hun så på Daniella og sagde " nej, det er noget andet" og spændte endnu mere i hænderne
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Nye Omgivelser XD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nye Omgivelser XD   Nye Omgivelser XD - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 1:46 pm

"Bare han ikke er kriminel så er jeg ligeglad." mumlede hun stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nye Omgivelser XD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nye Omgivelser XD   Nye Omgivelser XD - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 1:48 pm

"Han kunne sagtens blive det, hvis han ikke kunne styre det" sagde Isha lidt for højt, og håbede ikke at Daniella lagde mærke til tonen i sætningen og sammenhængen
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Nye Omgivelser XD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nye Omgivelser XD   Nye Omgivelser XD - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 1:54 pm

"Styre hvad?" spurgte hun uden at kigge væk fra hende.

//Jeg spiser lige en is så det er lige korte sætninger indtil den er spist xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nye Omgivelser XD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nye Omgivelser XD   Nye Omgivelser XD - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 1:57 pm

Isha kikkede på Daniella og støttede sin hage på hånd " jeg ved ikke om jeg må sige det, jeg ville ikke ødelægge dit forhold til Jake" sagde Isha trist og frygtede det værste

//Det er bare fino heh XD//
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Nye Omgivelser XD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nye Omgivelser XD   Nye Omgivelser XD - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 2:01 pm

"'Han fortæller det nok selv, hvis han vil det. Men hey,
hvad kan være værre end jeg er venner med nogle vampyre?"
lo hun. "Det er altså ikke helt normalt" smilede hun og satte sig mere til rette.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nye Omgivelser XD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nye Omgivelser XD   Nye Omgivelser XD - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 2:04 pm

Isha smilede skævt til Daniella " en alfa Vampyr er faktisk værre end mig, værd glad for at du kun har mødt en" sagde Isha og lænede sig tilbage i sofanen og lo lidt for sig selv
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Nye Omgivelser XD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nye Omgivelser XD   Nye Omgivelser XD - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 2:15 pm

"Alfa?" mumlede hun og så forvirret ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nye Omgivelser XD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nye Omgivelser XD   Nye Omgivelser XD - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 2:18 pm

"Jeg troede ikke at du stillede spørgsmål mere" grinede Isha og så smilende på Daniella, men sukkede så
"en alfa vampyr har en højere rank end mig som bare er en "almindelig" vampyr, de har lidt mere viden og er også lidt stærkere end mig" sagde Isha og så på Daniella
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Nye Omgivelser XD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nye Omgivelser XD   Nye Omgivelser XD - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 2:21 pm

"Spændene" lo hun.. "Hvad er klokken?" spurgte hun hende og kiggede rundt i rummet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nye Omgivelser XD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nye Omgivelser XD   Nye Omgivelser XD - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 2:25 pm

Isha så på Daniella " den er halv fire" og smilede
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Nye Omgivelser XD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nye Omgivelser XD   Nye Omgivelser XD - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 2:32 pm

"Jeg skal hjem om et kvarters tid. Jeg skal hjem." mumlede hun med et kort smil. og kastede en pude efter hende. xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nye Omgivelser XD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nye Omgivelser XD   Nye Omgivelser XD - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 2:34 pm

Isha greb den hurtigt og kastede den tilbage på Daniella imens hun smilede, "skal jeg køre dig hjem?" spurgte hun og satte sig op
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Nye Omgivelser XD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nye Omgivelser XD   Nye Omgivelser XD - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 2:37 pm

"Det må du gerne" smilede hun og rejste sig op. "Men jeg bor jo ikke så langt herfra . Så hvis det ikke passer med at du kan køre mig hjem, så kan jeg bare gå" mumlede hun og smilede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nye Omgivelser XD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nye Omgivelser XD   Nye Omgivelser XD - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 2:39 pm

Isha rejste sig op og smilede"jeg har ikke noget at lave lige nu, så jeg kan godt køre dig hjem" og gik ud i gangen for at hente sin jakke
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Nye Omgivelser XD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nye Omgivelser XD   Nye Omgivelser XD - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 2:43 pm

Hun tog trøjen af som hun havde lånt af Isha, og gik ud og tog sin jakke på. Hun lynede jakken op og smed håret om bag rygge, hvor efter hun gik ud af Isha's hus og ventede uden for døren xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nye Omgivelser XD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nye Omgivelser XD   Nye Omgivelser XD - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 2:45 pm

Isha kom hurtigt ud af huset og gik hen til en skinnende blå Volvo og åbnede døren for Daniella og smilede til hende
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Nye Omgivelser XD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nye Omgivelser XD   Nye Omgivelser XD - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 2:51 pm

"Uff!" udbrød hun og styrtede hen og krammede bilen, uden at lave en bule i den xD .. "Sådan en gad jeg godt at have. Jeg skal bare lige kunne køre først" lo hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nye Omgivelser XD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nye Omgivelser XD   Nye Omgivelser XD - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 2:53 pm

Isha smilede til Daniella " hvis du nu er rigtig sød, så kan jeg købe en bil til dig når du fylder 17" drillede Isha og gik over til fører siden
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Nye Omgivelser XD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nye Omgivelser XD   Nye Omgivelser XD - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 2:56 pm

"Nej du skal da ej" lo hun. "Jeg må selv spare op" smilede hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nye Omgivelser XD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nye Omgivelser XD   Nye Omgivelser XD - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 2:58 pm

"Er du sikker, jeg har sparet så meget op i så mange år, at jeg efterhånden ikke ved hvad jeg skal bruge dem til" sagde Isha da hun satte sig ind i bilen, imens hun grinte til Daniella
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Nye Omgivelser XD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nye Omgivelser XD   Nye Omgivelser XD - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 3:06 pm

Hun lo til hende og satte sig ind i bilen og spændte sikkerheds selen ^__^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nye Omgivelser XD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nye Omgivelser XD   Nye Omgivelser XD - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 3:08 pm

Isha startede bilen og kørte væk fra huset og på vej ud til vejen
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Nye Omgivelser XD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nye Omgivelser XD   Nye Omgivelser XD - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 3:14 pm

Hun sad og så ud af foruden med et smil. Hun lagde mærke til en masse biler på vejen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nye Omgivelser XD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nye Omgivelser XD   Nye Omgivelser XD - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 3:30 pm

Isha så på Daniella" der er noget der undrer mig, er du slet ikke nysgerrig over hvor gammel jeg er" spurgte hun og så ud mod vejen
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Nye Omgivelser XD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nye Omgivelser XD   Nye Omgivelser XD - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 3:34 pm

"Nej" svarede hun og kiggede på hende.. "En smule. men det er ikke vigtigt for mig at vide." mumlede hun med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nye Omgivelser XD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nye Omgivelser XD   Nye Omgivelser XD - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 3:35 pm

"okay, men det er bare radt at være på den sikre side" sagde Isha og smilede til Daniella
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Nye Omgivelser XD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nye Omgivelser XD   Nye Omgivelser XD - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 3:48 pm

Hun lo og kiggede lidt på sine negle. xD'
Hun smilede og sagde "Jeg vidste englig ikke at vampyre måtte køre bil?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nye Omgivelser XD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nye Omgivelser XD   Nye Omgivelser XD - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 3:51 pm

Isha så overrasket på Daniella " menneskerne giver os jo kørekort, fordi de ikke hved at vi er vampyer, og så har vi også bedre refleksar end mennesker" sagde Isha og smilede
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Nye Omgivelser XD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nye Omgivelser XD   Nye Omgivelser XD - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 4:21 pm

Hun lo og smilede stille til hende..
"Du ved godt hvor jeg bor ikke?" smilede hun til hende ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nye Omgivelser XD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nye Omgivelser XD   Nye Omgivelser XD - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 4:37 pm

Isha så smilende på Daniella " jeg har mine instingter, så jeg skal nok få dig hjem" sagde Isha og så på Daniella igen før hun så ud på vejen
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Nye Omgivelser XD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nye Omgivelser XD   Nye Omgivelser XD - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 4:39 pm

Hun lo og lænede sig tilbage. "Jeg stoler på dig" grinede hun og så på hende,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nye Omgivelser XD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nye Omgivelser XD   Nye Omgivelser XD - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 4:41 pm

Isha smilede til Daniella og rørte hende på hånden, nussede den lidt og fjernede så hånden igen før det blev for meget
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Nye Omgivelser XD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nye Omgivelser XD   Nye Omgivelser XD - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 4:44 pm

Hun smilede til hende. "Hey du må godt nusse min hånd. Det er dejligt" lo hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nye Omgivelser XD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nye Omgivelser XD   Nye Omgivelser XD - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 4:46 pm

Isha så med store øjne på Daniella, smilede og tog så hendes hånd igen
"Så er du hjemme" sagde Isha og så Daniella igen
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Nye Omgivelser XD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nye Omgivelser XD   Nye Omgivelser XD - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 4:55 pm

"Tusind tak" smilede hun og gav hende et kram inden hun steg ud af bilen, Hun gik hen foran sin dør og vinkede Derefter gik hun inden for.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Nye Omgivelser XD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nye Omgivelser XD   Nye Omgivelser XD - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Nye Omgivelser XD
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» nye omgivelser
» En fredelig spadseretur i rolige omgivelser.
» Nyt sted. Nye omgivelser. Nye folk at møde. ~ Jamilah ^^

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: