Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Nye Omgivelser XD

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Nye Omgivelser XD Empty
IndlægEmne: Nye Omgivelser XD   Nye Omgivelser XD Icon_minitimeLør Aug 01, 2009 7:44 pm

Dato: 19.November
Årstid: Vinter
Dag: Torsdag
Vejr: Sner lidt
Sted: Hjemme hos mig
Tid: 14.00
Omgivelser: Hende selv og Daniella

Isha havde inviteret Daniella med hjem, ikke så meget af hensyn til hendes spørgsmål som vampyer og varulve, hun ville også bare være sammen med hende, heldigvis var hendes søster ikke hjemme i øjeblikket så hun kunne roligt slappe af.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Nye Omgivelser XD Empty
IndlægEmne: Sv: Nye Omgivelser XD   Nye Omgivelser XD Icon_minitimeLør Aug 01, 2009 7:48 pm

Daniella bankede på døren til Isha's hus. Hun smilede ved tanken om at hun skulle være sammen med Isha. ^^,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nye Omgivelser XD Empty
IndlægEmne: Sv: Nye Omgivelser XD   Nye Omgivelser XD Icon_minitimeLør Aug 01, 2009 7:50 pm

Isha så over mod døren og tog dansende skridt hen imod den, da hun åbnede den stod Daniella og så på hende, Isha smilede bare til hende og pegede at hun bare kunne gå ind " var det svært at finde?" spurgte Isha og var på vej til at tage hendes jakke
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Nye Omgivelser XD Empty
IndlægEmne: Sv: Nye Omgivelser XD   Nye Omgivelser XD Icon_minitimeLør Aug 01, 2009 7:52 pm

"Overhovedet ikke. Jeg kender byen ud og ind" lo hun og tog sin jakke og sko af.
Hun smilede. "Hvordan går det?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nye Omgivelser XD Empty
IndlægEmne: Sv: Nye Omgivelser XD   Nye Omgivelser XD Icon_minitimeLør Aug 01, 2009 7:57 pm

"Hmm, fint tror jeg, dig?" og tog imod hendes jakke og hængte den op, hun havde stadig ikke fundet sig til rette med Daniellas duft endnu, men prøvede at skjule det for ikke at ødelægge det forhold de havde til hinanden, hun viste hende ind i stuen ved at tage let på hendes arm, men fjernede hurtigt hånden igen da de var kommet derind
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Nye Omgivelser XD Empty
IndlægEmne: Sv: Nye Omgivelser XD   Nye Omgivelser XD Icon_minitimeLør Aug 01, 2009 7:59 pm

"Du bor hyggeligt" kluklo hun og smilede.


//D'OH FORPOKKER. jeg bliver vanvittig! Hver gang jeg skal til at lave et emne skal jeg gå.. Er du på om en time, til én en halv time?//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nye Omgivelser XD Empty
IndlægEmne: Sv: Nye Omgivelser XD   Nye Omgivelser XD Icon_minitimeLør Aug 01, 2009 8:00 pm

" Ja, det er min søster der sørger for det helle" sagde hun og smilede skævt til hende

//Ja det er jeg, jeg venter bare til du kommer tilbage ^^//
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Nye Omgivelser XD Empty
IndlægEmne: Sv: Nye Omgivelser XD   Nye Omgivelser XD Icon_minitimeLør Aug 01, 2009 8:04 pm

"Damn.. Hun er god til at indrette" grinede hun og satte sig ned i..... en sofa o__o' /Hvis der var en xD/


//Så skrives vi videre her xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nye Omgivelser XD Empty
IndlægEmne: Sv: Nye Omgivelser XD   Nye Omgivelser XD Icon_minitimeLør Aug 01, 2009 8:05 pm

Isha satte sig ned, men ikke i den samme sofa som Daniella, hun satte sig i en stol som stod ved den og smilede skævt til hende igen uden at sige noget

//Ja, ses om lidt ^^//
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Nye Omgivelser XD Empty
IndlægEmne: Sv: Nye Omgivelser XD   Nye Omgivelser XD Icon_minitimeLør Aug 01, 2009 9:41 pm

"Lugter jeg for godt?" lo hun.
Hun satte sig til rette i sofaen i en liggende stiling.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nye Omgivelser XD Empty
IndlægEmne: Sv: Nye Omgivelser XD   Nye Omgivelser XD Icon_minitimeLør Aug 01, 2009 9:43 pm

"Både og, jeg har venet mig lidt til det, men jeg tænkte bare på om min søster bliver vild når hun lugter at der er et menneske i vores hus, det har der ikke været længe" forklarede Isha og satte sig op i stolen og smilede igen skævt til Daniella
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Nye Omgivelser XD Empty
IndlægEmne: Sv: Nye Omgivelser XD   Nye Omgivelser XD Icon_minitimeLør Aug 01, 2009 9:45 pm

"Er hun her.? Nu?" spurgte hun nervøst.
Hun kiggede lidt rundt i rummet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nye Omgivelser XD Empty
IndlægEmne: Sv: Nye Omgivelser XD   Nye Omgivelser XD Icon_minitimeLør Aug 01, 2009 9:49 pm

"Nej, ikke lige nu hun kommer hjem om en times tid, men bare rolig jeg skal nok tage mig af hende hvis hun prøver på noget" sagde Isha og lænede sig frem på bordet på hun støttede haen på sine hænder, og så på Daniella med bekymrede øjne
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Nye Omgivelser XD Empty
IndlægEmne: Sv: Nye Omgivelser XD   Nye Omgivelser XD Icon_minitimeLør Aug 01, 2009 9:51 pm

"hmm." mumlede hun med et smil. "Du er en god veninde." sagde hun kærligt og kiggede dybt på hende med smilende øjne : D
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nye Omgivelser XD Empty
IndlægEmne: Sv: Nye Omgivelser XD   Nye Omgivelser XD Icon_minitimeLør Aug 01, 2009 9:54 pm

Isha smilede skævt og rejste sig op og gik hen til Daniella og satte sig på sofaen ved siden af hende, "det er du også" og rørte hende på skulderen, men fjernede den hurtigt igen
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Nye Omgivelser XD Empty
IndlægEmne: Sv: Nye Omgivelser XD   Nye Omgivelser XD Icon_minitimeLør Aug 01, 2009 9:58 pm

Hun grinte og tog en pude der lå i sofaen, i hænderne med et grin.
På et sekund var hun sprunget på Isha med puden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nye Omgivelser XD Empty
IndlægEmne: Sv: Nye Omgivelser XD   Nye Omgivelser XD Icon_minitimeLør Aug 01, 2009 10:00 pm

Isha stivnede over at Daniella var så tæt på og træk sig hurtigt lidt væk og så på hende med et forpint ansigt, men prøvede at skjule det i sine hænder, mens hun samlede sine tænker
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Nye Omgivelser XD Empty
IndlægEmne: Sv: Nye Omgivelser XD   Nye Omgivelser XD Icon_minitimeLør Aug 01, 2009 10:04 pm

Hun kiggede bekymret på hende og bed sig i læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nye Omgivelser XD Empty
IndlægEmne: Sv: Nye Omgivelser XD   Nye Omgivelser XD Icon_minitimeLør Aug 01, 2009 10:06 pm

"Undskyld, jeg fik bare et chok" fik Isha sagt med en stille stemme og så på hende og smilede skævt
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Nye Omgivelser XD Empty
IndlægEmne: Sv: Nye Omgivelser XD   Nye Omgivelser XD Icon_minitimeLør Aug 01, 2009 10:07 pm

Hun bed sig igen i læben. "Jeg burde måske gå?" sagde hun forsigtigt.
Hun kiggede bekymret på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nye Omgivelser XD Empty
IndlægEmne: Sv: Nye Omgivelser XD   Nye Omgivelser XD Icon_minitimeLør Aug 01, 2009 10:09 pm

"Hmm, nej det behøver du ikke, men jeg skal ikke holde dig tilbage hvis du ikke vil blive" fik Isha sagt og så på Daniella igen
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Nye Omgivelser XD Empty
IndlægEmne: Sv: Nye Omgivelser XD   Nye Omgivelser XD Icon_minitimeLør Aug 01, 2009 10:11 pm

"Jeg stoler på dig" mumlede hun og satte puden på hendes knæ. Hun lagde hovedet på puden og betragtede Isha.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nye Omgivelser XD Empty
IndlægEmne: Sv: Nye Omgivelser XD   Nye Omgivelser XD Icon_minitimeLør Aug 01, 2009 10:14 pm

Isha så op i loften, og rejste sig pludseligt op " jeg er ikke vant til at være sammen med nogen der spiser mad, så er du sulten?" spurgte Isha og smilede til Daniella
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Nye Omgivelser XD Empty
IndlægEmne: Sv: Nye Omgivelser XD   Nye Omgivelser XD Icon_minitimeLør Aug 01, 2009 10:16 pm

"En smule." svarede hun hende med et smil. Hun kiggede tænksomt på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nye Omgivelser XD Empty
IndlægEmne: Sv: Nye Omgivelser XD   Nye Omgivelser XD Icon_minitimeLør Aug 01, 2009 10:18 pm

"hvad skal jeg lave til dig?" spurgte Isha og så smilende på Daniella og strøg en tøt hår om bag øret
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Nye Omgivelser XD Empty
IndlægEmne: Sv: Nye Omgivelser XD   Nye Omgivelser XD Icon_minitimeLør Aug 01, 2009 10:19 pm

"Jeg kan bare gå ud og købe en hot dog senere" smilede hun til hende.
"Men hvis du har noget jeg kan drikke ville det være godt" lo hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nye Omgivelser XD Empty
IndlægEmne: Sv: Nye Omgivelser XD   Nye Omgivelser XD Icon_minitimeLør Aug 01, 2009 10:23 pm

Isha smilede og skyndte sig ud i køkkenet for at hente et glas vand, da hun kom tilbage og skulle til at give hende det, stivnede hun og knuste glasset i hænderne så hun begyndte at bløde
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Nye Omgivelser XD Empty
IndlægEmne: Sv: Nye Omgivelser XD   Nye Omgivelser XD Icon_minitimeLør Aug 01, 2009 10:25 pm

Hun så forskrækket på hende. Hun for op i siddende stilling.
"Er du okay?!" råbte hun panikslagen og styrtede hen til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nye Omgivelser XD Empty
IndlægEmne: Sv: Nye Omgivelser XD   Nye Omgivelser XD Icon_minitimeLør Aug 01, 2009 10:28 pm

Isha nikkede svagt til Daniella, " der skete ikke noget, jeg har det fint se" og ragte hånden frem for at vise hende at såret allerede var begyndt at hele, men hun havde stadig et alvorligt udtryk i ansigtet, men ville ikke vise det til hende så hun vendte hovedet
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Nye Omgivelser XD Empty
IndlægEmne: Sv: Nye Omgivelser XD   Nye Omgivelser XD Icon_minitimeLør Aug 01, 2009 10:31 pm

Hun følte sig lidt skræmt.. "Hvad er der med dig?" spurgte hun nervøst.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nye Omgivelser XD Empty
IndlægEmne: Sv: Nye Omgivelser XD   Nye Omgivelser XD Icon_minitimeLør Aug 01, 2009 10:34 pm

Idet Isha skulle til at svare, dukkede der en anden skikkelse op inde i stuen, hun var høj, slank, havde kort brunt hår og blå øjne, Isha vendte sig imod hende og gik foran Daniella, de sagde ikke noget, de stod bare og kiggede på hinanden, til sidst brød personen tavsheden " kære Isha, hvad laver et menneske inde i vores stue" sagde hun i en streng tone og så på Daniella
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Nye Omgivelser XD Empty
IndlægEmne: Sv: Nye Omgivelser XD   Nye Omgivelser XD Icon_minitimeLør Aug 01, 2009 10:35 pm

Daniella så forfærdet på den anden person.
"Din søster?" hviskede hun til Isha. Hun gik helt bag ved Isha.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nye Omgivelser XD Empty
IndlægEmne: Sv: Nye Omgivelser XD   Nye Omgivelser XD Icon_minitimeLør Aug 01, 2009 10:38 pm

Isha så på Daniella " ja, det er min storesøster Eva" og så, så tilbage på hende igen, Eva stod og smilede til Isha, men hun smilede ikke tilbage
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Nye Omgivelser XD Empty
IndlægEmne: Sv: Nye Omgivelser XD   Nye Omgivelser XD Icon_minitimeLør Aug 01, 2009 10:40 pm

Hun kiggede stille på dem begge. Hun sagde ikke noget men tænkte og tænkte og tænkte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nye Omgivelser XD Empty
IndlægEmne: Sv: Nye Omgivelser XD   Nye Omgivelser XD Icon_minitimeLør Aug 01, 2009 10:43 pm

Eva rørte lidt på sig" jeg må sige at sin lille veninde dufter ret lækkert" og slikkede sig om munden, Isha bøjede sig hurtigt frem og hvæsede højt ad Eva, hun veg lidt tilbage, smilede så og sagde " tag det roligt, jeg går nu" og hun gik op ad trappen til sit værelse, Isha rettede sig op og tog en dyb indånding
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Nye Omgivelser XD Empty
IndlægEmne: Sv: Nye Omgivelser XD   Nye Omgivelser XD Icon_minitimeLør Aug 01, 2009 10:46 pm

Hun satte sig langsomt ned i sofaen. hun satte sine hænder op til hovedet. Hun stirrede ud i luften og mumlede en masse utydeligt. "Dette var ret underligt" mumlede hun nervøst.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nye Omgivelser XD Empty
IndlægEmne: Sv: Nye Omgivelser XD   Nye Omgivelser XD Icon_minitimeLør Aug 01, 2009 10:49 pm

"Undskyld, det er hendes måde at drille på, jeg har aldrig kunne lide den" sagde Isha hånligt og så ned på Daniella
"jeg håber ikke du blev alt for bange da hun sagde det, og.. og da jeg hvæsede" stammede Isha til sidst og satte sig ned ved siden af Daniella
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Nye Omgivelser XD Empty
IndlægEmne: Sv: Nye Omgivelser XD   Nye Omgivelser XD Icon_minitimeLør Aug 01, 2009 10:52 pm

"Nej slet slet, overhovedet ikke" sagde hun med et falsk smil.



//Jeg er nød til at logge. Ses. x3 .. Håber vi kan skrives i morgen : D //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nye Omgivelser XD Empty
IndlægEmne: Sv: Nye Omgivelser XD   Nye Omgivelser XD Icon_minitimeLør Aug 01, 2009 10:53 pm

Isha så på hende, men smilede ikke

//Okay, jeg kommer skam også på imorgen^^//
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Nye Omgivelser XD Empty
IndlægEmne: Sv: Nye Omgivelser XD   Nye Omgivelser XD Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 11:35 am

"Du har tilfældighvis ikke en trøje?" spurgte hun hende med et kort smil og pegede på sine bare arme.
Hun prøvede at dufte til sine arme igen, men uden held.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nye Omgivelser XD Empty
IndlægEmne: Sv: Nye Omgivelser XD   Nye Omgivelser XD Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 11:45 am

"Jo det har jeg, tør du godt sidde alene i 2 minutter" sagde Isha og rejste sig op
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Nye Omgivelser XD Empty
IndlægEmne: Sv: Nye Omgivelser XD   Nye Omgivelser XD Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 11:48 am

"Ja da." smilede hun kort og taknemmeligt.
Hun lo og satte sig til rette.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nye Omgivelser XD Empty
IndlægEmne: Sv: Nye Omgivelser XD   Nye Omgivelser XD Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 11:51 am

Isha på på Daniella først men gik så op af trappen og forsvandt, der gik ikke mere end 2 sekunder før hun kom tilbage med en hvid trøje og ragte hende den, "værsgo" sagde Isha og satte sig ned ved siden af hende
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Nye Omgivelser XD Empty
IndlægEmne: Sv: Nye Omgivelser XD   Nye Omgivelser XD Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 12:36 pm

Hun tog i mod trøjen med et smil. "Tak." lo hun. Hun trak trøjen over hovedet og smilede. "Sidder den sådan nogle lunde på mig?" lo hun og kiggede ned af sig. "Jeg må altså skaffe en hvid trøje. Mange siger jeg er pæn med hvidt" mumlede hun og betragtede trøjen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nye Omgivelser XD Empty
IndlægEmne: Sv: Nye Omgivelser XD   Nye Omgivelser XD Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 12:39 pm

Isha så vuderende på Daniella " jeg synes det klæder dit sorte hår" sagde Isha og smilede skævt, hun tog en tåt af hendes hår og lagde det på siden af trøjen for at se nærmere på det
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Nye Omgivelser XD Empty
IndlægEmne: Sv: Nye Omgivelser XD   Nye Omgivelser XD Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 12:42 pm

"Yay. min hotte hårfarve ser godt ud på den hotte trøje" smilede hun. . "Er du med på en omgang pudekamp?" lo hun lidt tid efter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nye Omgivelser XD Empty
IndlægEmne: Sv: Nye Omgivelser XD   Nye Omgivelser XD Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 12:45 pm

Isha så hånligt på Daniella og grinte " er du sikker på at DU kan klare MIG i en pudekamp" og var nød til at holde sig for munden for ikke at grine for højt over at hun morede sig over hendes ord
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Nye Omgivelser XD Empty
IndlægEmne: Sv: Nye Omgivelser XD   Nye Omgivelser XD Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 12:49 pm

"100% sikker" lo hun. "Jeg har en gang været verdens mester i pudekamp!" drillede hun. Hun tog nogle puder fra sofaen op i armene. "Men du tør måske ikke?" sagde hun drilsk og bed sig i læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nye Omgivelser XD Empty
IndlægEmne: Sv: Nye Omgivelser XD   Nye Omgivelser XD Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 12:51 pm

Isha sendte Daniella et drillende blik før hun ragte hånden frem efter en pude " jeg tør næsten alt, men en pudekamp siger jeg ikke nej til" sagde Isha og så smilende på hende
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Nye Omgivelser XD Empty
IndlægEmne: Sv: Nye Omgivelser XD   Nye Omgivelser XD Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 12:54 pm

"Det skulle du nok have gjort!" sagde hun drilsk og svingede en pude rundt over hovedet som om den var en lasso. Derefter hoppede hun mod hende med en pude foran hænderne som et skjold. Hun sendte hende et grin da hun landte på hende. Hun begyndte at daske med puden XD'
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Nye Omgivelser XD Empty
IndlægEmne: Sv: Nye Omgivelser XD   Nye Omgivelser XD Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Nye Omgivelser XD
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» nye omgivelser
» En fredelig spadseretur i rolige omgivelser.
» Nyt sted. Nye omgivelser. Nye folk at møde. ~ Jamilah ^^

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: