Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 ved eiffeltårnet

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




ved eiffeltårnet - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: ved eiffeltårnet   ved eiffeltårnet - Page 4 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 3:09 pm

"det kommer jo an på hvad man definere med rigtigt og fokert" sagde hun og så på ham. der kom et skær af rødt over hendes ellers så gyldne øjne. det forsvandt lidt efter, men det havde været der. hun kunne mærke at hun snart var begyndt at blive sulten...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ved eiffeltårnet - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: ved eiffeltårnet   ved eiffeltårnet - Page 4 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 3:11 pm

Lewis kiggede forundret på hende. Han svor på at han havde set noget rødt, lidt ligesom Rosalinns øjne. *Neeej det må være noget du forestiller dig* fortalte han sig selv og rystede lidt på hovedet.


//Skal lige købe noget, men kommer igen//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ved eiffeltårnet - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: ved eiffeltårnet   ved eiffeltårnet - Page 4 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 3:13 pm

Isobel så ned og blinkede en lidt. da hun så op var der en lille rød cirkel om hendes propiler, det var tegn på at hun var tørsdig, men kunne styrer det lidt endnu.


//okay^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ved eiffeltårnet - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: ved eiffeltårnet   ved eiffeltårnet - Page 4 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 3:35 pm

"Er du okay?" spurgte han og kiggede på hende med et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ved eiffeltårnet - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: ved eiffeltårnet   ved eiffeltårnet - Page 4 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 3:36 pm

"ja jeg har det helt fint" sagde hun med et skævt smil
"hvorfor spørger du?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ved eiffeltårnet - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: ved eiffeltårnet   ved eiffeltårnet - Page 4 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 3:41 pm

"Dine øjne" sagde han bare og kiggede stadig indgående på hendes øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ved eiffeltårnet - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: ved eiffeltårnet   ved eiffeltårnet - Page 4 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 3:41 pm

"hvad er der med dem?" spurgte hun forsigtet og sænkede sit blik
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ved eiffeltårnet - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: ved eiffeltårnet   ved eiffeltårnet - Page 4 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 3:50 pm

"Der er noget anderledes ved dem, men jeg kan ikke rigtig sætte fingeren på det" sagde han og forstod at hun ikke ville kigge ham i øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ved eiffeltårnet - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: ved eiffeltårnet   ved eiffeltårnet - Page 4 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 3:53 pm

"anderledes" mumlede hun for og være sikker på at det var det han havde sagt. Hun så op på ham og lige ind i hans øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ved eiffeltårnet - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: ved eiffeltårnet   ved eiffeltårnet - Page 4 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 4:04 pm

"Ja der er et eller andet af dem jeg ikke kan se, men det virker underligt" sagde han langsomt .
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ved eiffeltårnet - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: ved eiffeltårnet   ved eiffeltårnet - Page 4 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 4:06 pm

"op hvilken måde underligt?" spurgte hun. Hendes underlæbe dirrede en smule, men hun lagde ikke selv mærke til det... et glimt af bekymring sneg sig ind i hendes øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ved eiffeltårnet - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: ved eiffeltårnet   ved eiffeltårnet - Page 4 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 4:15 pm

"Jeg ved det ikke" sagde han tænktnde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ved eiffeltårnet - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: ved eiffeltårnet   ved eiffeltårnet - Page 4 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 4:16 pm

"prøv og forklar" sagde hun. hendes stemme blev blød og det virkede næsten som om den ville lokke svaret ud af ham. også selvom han ikke selv vidste svaret...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ved eiffeltårnet - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: ved eiffeltårnet   ved eiffeltårnet - Page 4 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 4:39 pm

"Det kan jeg ikke" sagde han ligeud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ved eiffeltårnet - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: ved eiffeltårnet   ved eiffeltårnet - Page 4 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 4:43 pm

hendes blik blev en smugle skarpt
"har du mødt andre der er lidt mystiske anderledes som mig?" spurgte hun hurtigt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ved eiffeltårnet - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: ved eiffeltårnet   ved eiffeltårnet - Page 4 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 4:49 pm

"Ja" sagde han og smilte underligt nok.
Hans første tanke var Roselinn, så Cecilie, derefter på Alyss også på Emily, men hun skilte sig ud i forhold til dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ved eiffeltårnet - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: ved eiffeltårnet   ved eiffeltårnet - Page 4 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 4:50 pm

"hvem?" spurgte hun og et lille smil begyndte og spille på hendes iskolde læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ved eiffeltårnet - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: ved eiffeltårnet   ved eiffeltårnet - Page 4 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 4:55 pm

"Roselinn, Cecilie, Alyss og Emily" sagde han og kiggede på hende med et lille smil. "Jeg har sikkert mødt flere, men jeg kan ikke huske dem" tilføjede han grinende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ved eiffeltårnet - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: ved eiffeltårnet   ved eiffeltårnet - Page 4 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 4:58 pm

Isobel kendte 3 af dem han havde ramset op
"men så må du vel efterhånden også vide hvad der er anderledes ved os" sagde hun. Hendes øjne blev mere og mere rødlige jo længere tid hun var sammen med ham...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ved eiffeltårnet - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: ved eiffeltårnet   ved eiffeltårnet - Page 4 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 5:05 pm

"Nej, Roselinn skræmmer mig sp meget at det er frygt for hende specifikt. Cecilie hun er god at snakke med og jeg kiggede ikke så tit i hendes øjne. Alyss er fantastisk, hun er simpelthen overmenneskelig og Emily er der noget ved som jeg heller ikke med" sagde han med et forvirrede grin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ved eiffeltårnet - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: ved eiffeltårnet   ved eiffeltårnet - Page 4 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 5:08 pm

*Roselinn og cecilie er fantastiske* tænkte hun og fik en indre kvalme ved at tænkte på Emily...
"hvis jeg var dig ville jeg holde mig på afstand af Emily" sagde Isobel lidt tøvende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ved eiffeltårnet - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: ved eiffeltårnet   ved eiffeltårnet - Page 4 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 5:10 pm

"Det er du den tredje der siger" sagde han overrasket over det hun havdde sagt.
"kender du nogle af dem?" spurgte han "Undtagen Emily" sagde han smilende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ved eiffeltårnet - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: ved eiffeltårnet   ved eiffeltårnet - Page 4 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 5:13 pm

Isobël så overrasket på ham
"jeg har mødt Roselinn en enkelt gang eller to. Og snakker meget godt med Cecilie. Men hende Alyss hendes kender jeg ikke."hun så lidt på ham
"Og har dårlige minder med Emily" tilføjede hun tørt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ved eiffeltårnet - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: ved eiffeltårnet   ved eiffeltårnet - Page 4 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 5:15 pm

"Hvad mener du så om Roselinn?" spurgte han lidt forvirrede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ved eiffeltårnet - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: ved eiffeltårnet   ved eiffeltårnet - Page 4 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 5:16 pm

"hun virker ganske sød" sagde hun med et lille smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ved eiffeltårnet - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: ved eiffeltårnet   ved eiffeltårnet - Page 4 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 5:20 pm

*Hun virker nu mere gal for mig* tænkte han dybt inde i sig selv.
"Syntes du? Hun virker lidt vred på... Drenge genrelt" sagde han tænkende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ved eiffeltårnet - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: ved eiffeltårnet   ved eiffeltårnet - Page 4 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 5:22 pm

"måske er der engang en dreng der har gjort hende noget meget ondt. Jeg mener jeg hader køtere, fordi jeg har dårlige erfaringer med dem" sagde hun. hun vidste at det lød som om at det var hunde hun sagde at hun ikke kunne li og ikke at det var varulvende.
*og fordi de stinker, er grimme, for varme, lugtende...* tilføjede hun i sit hoved
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ved eiffeltårnet - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: ved eiffeltårnet   ved eiffeltårnet - Page 4 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 5:26 pm

"Ja det kunne godt være" sagde han lidt tænkende mens han kiggede på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ved eiffeltårnet - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: ved eiffeltårnet   ved eiffeltårnet - Page 4 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 5:27 pm

Hun så indgående på ham og håbede på at hun kunne gætte hvad han tænkte
"hvad tænker du på?" spurgte hun med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ved eiffeltårnet - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: ved eiffeltårnet   ved eiffeltårnet - Page 4 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 5:30 pm

"Igen en masse ting" Sagde han med et grin mens han kiggede på hende med et drengede grin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ved eiffeltårnet - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: ved eiffeltårnet   ved eiffeltårnet - Page 4 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 5:31 pm

"difiner en masse ting" sagde hun med et spillende glimt i sine øjne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ved eiffeltårnet - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: ved eiffeltårnet   ved eiffeltårnet - Page 4 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 5:44 pm

"Om jeg nogensinde skal tage væk fra forks... Det er det eneste jeg underligt nok føler mig sikker, eller hvornår jeg nogensinde oplever noget uforglemmeligt og sidst men ikke mindst, om Emily er Varulv og Roselinn er vampyr" det sidste mumlede han langsomt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ved eiffeltårnet - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: ved eiffeltårnet   ved eiffeltårnet - Page 4 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 5:46 pm

Isobel var tæt på at måbe ved det sidste han sagde, men gjorde det heldigvid ikke
"og hvad får dig så til og tro det?" spurgte hun langsomt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ved eiffeltårnet - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: ved eiffeltårnet   ved eiffeltårnet - Page 4 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 5:54 pm

"En fornemmelse" mumlede han for ikke at virke sindssyg.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ved eiffeltårnet - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: ved eiffeltårnet   ved eiffeltårnet - Page 4 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 5:56 pm

"hvad har de gjort for og vække din fornemmelse på det punkt?" spurgte hun nysgerrigt
"bare roligt, jeg vil ikke tro at du er sindsyg" sagde hun med et glimt i sine øjne, der nu var næsten helt røde...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ved eiffeltårnet - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: ved eiffeltårnet   ved eiffeltårnet - Page 4 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 6:00 pm

"Roselinns krop, den føles så kold og død. Emilys er tilgængel varm som bare pokker... Og du sagde noget som fik gang i tankerne på mig" sagde han og kiggede hende i øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ved eiffeltårnet - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: ved eiffeltårnet   ved eiffeltårnet - Page 4 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 6:04 pm

Isobel så en smule chokeret på ham
"mig? hvad har jeg sagt?" spurgte hun med en stemme der var tæt på og dirrer
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ved eiffeltårnet - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: ved eiffeltårnet   ved eiffeltårnet - Page 4 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 6:05 pm

"Da du forklarede mig lidt om Vampyre" Sagde han undrende over hendes stemme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ved eiffeltårnet - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: ved eiffeltårnet   ved eiffeltårnet - Page 4 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 6:10 pm

hun ledte hurtigt sine tanker igennem hvad hun havde sagt
"og hvad af det var det helt nøjagtigt der fik dig til og tænkte på at Roselinn kunne være vamp?" spurgte hun mens hendes tanker kørte på højtryk for at finde på en undskyldning så hun ikke skulle have en samtale med Volturien. Men det var svært og tænke når hendes tørst blev større og større
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ved eiffeltårnet - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: ved eiffeltårnet   ved eiffeltårnet - Page 4 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 6:18 pm

"åårh det var lidt forskelligt" sagde han, "F.eks. det med at vampyre ikke spiser fordi det smager dårligt for dem, Roselinn brokkede sig meget over at jeg hentede noget mad til hen... Din øjne" sagde han lidt skræmt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ved eiffeltårnet - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: ved eiffeltårnet   ved eiffeltårnet - Page 4 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 6:20 pm

"måske kan hun bare ikke lide mad" sagde Isobel en smule forbrilsk. Hun ignorrede hans kommentar om hendes øjne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ved eiffeltårnet - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: ved eiffeltårnet   ved eiffeltårnet - Page 4 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 6:24 pm

"Jeg har aldrig set hende i solen. Hun opføre sig uderligt" sagde han stadig tænkende mens tingene faldt langsomt faldt på plads i hans hovede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ved eiffeltårnet - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: ved eiffeltårnet   ved eiffeltårnet - Page 4 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 6:26 pm

Isobel kunne ha sparket sig selv over skindebennet. Og meget hårdt enda...
"måsk har hun en hudsygdom der gør at hun ikke kan tåle sollys" sagde hun hurtigt
Hendes øjne var nu blodrøde og hun kunne snart ikke holde tørsten tilbage. Hun tog forbrilsk en hånd ned i sin lille taske og trak en mærkelig udseende lille flaske op...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ved eiffeltårnet - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: ved eiffeltårnet   ved eiffeltårnet - Page 4 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 6:30 pm

"Der er altså noget underligt over hende" sagde han ligeud og kiggede på hende med et lettere vredt blik som var blandet lidt med fovirringen over hendes opførsel.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ved eiffeltårnet - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: ved eiffeltårnet   ved eiffeltårnet - Page 4 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 6:31 pm

"måske..." men Isobel opgav at prøve og komme med indvendinger for at beskytte Roselinn...
Hun åbnede den lille flaske og tog en enkelt tår af den og slappede mærkbart mere af
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ved eiffeltårnet - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: ved eiffeltårnet   ved eiffeltårnet - Page 4 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 6:35 pm

"Hvad er det der?" spurgte han og kiggede på hende med et lille opmuntrende blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ved eiffeltårnet - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: ved eiffeltårnet   ved eiffeltårnet - Page 4 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 6:37 pm

"ikke noget særligt" sagde hun og slikkede sin underlæbe for og få det hele med. Hun elskede den metaliske smag af det friske blod...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ved eiffeltårnet - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: ved eiffeltårnet   ved eiffeltårnet - Page 4 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 6:45 pm

//skal logge... skrives ved^^ ses Wink //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ved eiffeltårnet - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: ved eiffeltårnet   ved eiffeltårnet - Page 4 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 6:48 pm

"Det ligner lidt..." sagde han og stoppede langsomt. "Roselinn opførte sig også underligt da jeg bed hul på tommelfingeren" sagde han lige pludselig da han kom i tanke om det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ved eiffeltårnet - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: ved eiffeltårnet   ved eiffeltårnet - Page 4 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 6:48 pm

//Okay... Vi skives bare^^//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





ved eiffeltårnet - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: ved eiffeltårnet   ved eiffeltårnet - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
ved eiffeltårnet
Tilbage til toppen 
Side 4 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Andre Lande :: Frankrig-
Gå til: