|
| Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Søn Aug 30, 2009 2:32 pm | |
| "Nej egentlig ikke for har altid haft et eller andet sjovt at lave" Sagde Kevin |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Søn Aug 30, 2009 2:34 pm | |
| Victoria smilte stille og tænkte igen, hun viste ikke hvad hun skulle sige, hun så ud af vinduet, det sneede stadig lidt, hun tænkte på diverse ting og sukkede engang imellem |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Søn Aug 30, 2009 2:40 pm | |
| Kevin smilet til til hende "Det skal nok gå alt sammen" Sagde Han "Det er jeg sikker på" Sagde Han |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Søn Aug 30, 2009 2:42 pm | |
| Victoria så på Kevin igen og smilede, " tak Kevin" sagde hun taknemligt og kiggede stadig på ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Søn Aug 30, 2009 2:47 pm | |
| "& Har du brug for hjælp kan du bare komme til mig tror jeg er den ældste Vampyr her i byen" Sagde Han med et smil |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Søn Aug 30, 2009 2:49 pm | |
| Victoria smilede og nikkede, "jeg tror heler ikke jeg har mødt nogen der er ældre end dig endnu" sagde hun smilende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Søn Aug 30, 2009 2:58 pm | |
| Kevin grinet lidt "Ja jeg er vidst lidt af et gammel fjolle hoved" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Søn Aug 30, 2009 3:04 pm | |
| Victoria smilede og rystede derefter på hovedet, "et meget lykkeligt fjollehoved" rettede hun og tænkte lidt, "jeg sagde jo at den rette ville komme en dag" sagde hun smilende og hentydede til Claire, hun tænkte tilbage på dengang Victoria havde været hjemme hos Kevin og havde sagt til ham at den rette nok skulle komme, hun smilede ved tanken |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Søn Aug 30, 2009 3:05 pm | |
| "Ja gjorde du jo" Sagde Han & smilet til hende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Søn Aug 30, 2009 3:07 pm | |
| "Man kan ihvertfald godt se at du er lykkelig med Claire, det er godt at se" sagde Victoria smilende og så ud af vinduet igen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Søn Aug 30, 2009 3:11 pm | |
| Han smilet stille & så ud af vinduet & vendte Comen & Begyndte at arbejde |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Søn Aug 30, 2009 3:13 pm | |
| Victoria så stadig ud af vinduet og tænkte lidt, så vendte hun blikket tilbage på Kevin og så han sad med sin com, hun lagde nysgerrigt sit hoved på skrå og tænkte over hvad han måske sad og lavede på den |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Søn Aug 30, 2009 3:23 pm | |
| Kevin var godt igang med at skrive på en bog & lagde derfor ikke mærke til at Vic kiggede på hende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Søn Aug 30, 2009 3:30 pm | |
| Victoria tænkte lidt og så stadig på Kevin, men vendte så roligt blikket ud på sneen igen og smilte svagt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Søn Aug 30, 2009 3:31 pm | |
| Kevin smilet let & stoppet så "Jeg tror jeg vil hjem af enden jeg bliver sneet inde her" Sagde Han & grinet lidt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Søn Aug 30, 2009 3:35 pm | |
| Victoria vendte blikket tilbage på Kevin og smilede, " ja jeg må sikkert også snart vende næsen hjemaf" sagde hun og smilte igen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Søn Aug 30, 2009 3:38 pm | |
| Kevin pakket sine ting & krammet hende stille & Kysset hende venskabeligt på kinden enden han gik mod døren vinkende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Søn Aug 30, 2009 3:40 pm | |
| Victoria smilede og vinkede tilbage til Kevin |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig | |
| |
| | | | Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Hvem er på nu | Der er i alt 31 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 31 gæster Ingen Flest brugere online på samme tid var 385, Tors Sep 19, 2024 7:14 pm |
Evner | Tors Aug 09, 2012 12:56 pm af Arya | Hej alle sammen nu skal vi altså lige have skrevet jeres evner ned så vi kan finde ud af hvem der har hvilke evner! husk nu at i kun kan have en evne hvis i er omega eller alfa, og omega evner ikke er særlig stærke og alfa evner er meget stærke!
A
Arya - har en tanke styrende evne, når hun ser dig i øjnene kan hun danne illusioner inde i dit hoved, selv når du er alfa kan du ikke vide med sikkerhed om det er hende der leger i dine tanker eller om det er virkeligt, meget forvirrende og farligt da hun også kan danne billeder for dine øjne så du tror du er et helt andet sted …
[ Fuld læsning ] | Kommentarer: 20 |
Seneste emner | » YO, KIG HER! :-DSøn Dec 28, 2014 12:41 am af Marissa» How you doin'?Tirs Jun 17, 2014 10:42 pm af Claire» My new blog!Man Feb 17, 2014 8:45 pm af Daniella» Blot et spørgsmål.. Man Feb 17, 2014 8:44 pm af Daniella» Et interviewLør Aug 17, 2013 8:50 pm af Daniella» Traitor! (Aurius)Ons Jul 31, 2013 5:07 pm af Aurius» A Date? (Bellatrix)Tirs Jun 11, 2013 11:29 pm af Aurius» Well this is fun..Tirs Maj 14, 2013 8:10 pm af Bellatrix » TVD siden.Søn Apr 21, 2013 6:55 pm af Daniella |
Statistik | Der er i alt 85 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er Amelia
Vores brugere har i alt skrevet 58181 indlæg i 1692 emner
|
|