Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig   Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 2:32 pm

"Nej egentlig ikke for har altid haft et eller andet sjovt at lave" Sagde Kevin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig   Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 2:34 pm

Victoria smilte stille og tænkte igen, hun viste ikke hvad hun skulle sige, hun så ud af vinduet, det sneede stadig lidt, hun tænkte på diverse ting og sukkede engang imellem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig   Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 2:40 pm

Kevin smilet til til hende
"Det skal nok gå alt sammen" Sagde Han
"Det er jeg sikker på" Sagde Han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig   Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 2:42 pm

Victoria så på Kevin igen og smilede, " tak Kevin" sagde hun taknemligt og kiggede stadig på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig   Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 2:47 pm

"& Har du brug for hjælp kan du bare komme til mig tror jeg er den ældste Vampyr her i byen" Sagde Han med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig   Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 2:49 pm

Victoria smilede og nikkede, "jeg tror heler ikke jeg har mødt nogen der er ældre end dig endnu" sagde hun smilende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig   Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 2:58 pm

Kevin grinet lidt
"Ja jeg er vidst lidt af et gammel fjolle hoved"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig   Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 3:04 pm

Victoria smilede og rystede derefter på hovedet, "et meget lykkeligt fjollehoved" rettede hun og tænkte lidt, "jeg sagde jo at den rette ville komme en dag" sagde hun smilende og hentydede til Claire, hun tænkte tilbage på dengang Victoria havde været hjemme hos Kevin og havde sagt til ham at den rette nok skulle komme, hun smilede ved tanken
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig   Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 3:05 pm

"Ja gjorde du jo" Sagde Han & smilet til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig   Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 3:07 pm

"Man kan ihvertfald godt se at du er lykkelig med Claire, det er godt at se" sagde Victoria smilende og så ud af vinduet igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig   Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 3:11 pm

Han smilet stille & så ud af vinduet & vendte Comen & Begyndte at arbejde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig   Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 3:13 pm

Victoria så stadig ud af vinduet og tænkte lidt, så vendte hun blikket tilbage på Kevin og så han sad med sin com, hun lagde nysgerrigt sit hoved på skrå og tænkte over hvad han måske sad og lavede på den
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig   Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 3:23 pm

Kevin var godt igang med at skrive på en bog & lagde derfor ikke mærke til at Vic kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig   Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 3:30 pm

Victoria tænkte lidt og så stadig på Kevin, men vendte så roligt blikket ud på sneen igen og smilte svagt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig   Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 3:31 pm

Kevin smilet let & stoppet så
"Jeg tror jeg vil hjem af enden jeg bliver sneet inde her" Sagde Han & grinet lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig   Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 3:35 pm

Victoria vendte blikket tilbage på Kevin og smilede, " ja jeg må sikkert også snart vende næsen hjemaf" sagde hun og smilte igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig   Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 3:38 pm

Kevin pakket sine ting & krammet hende stille & Kysset hende venskabeligt på kinden enden han gik mod døren vinkende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig   Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 3:40 pm

Victoria smilede og vinkede tilbage til Kevin
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig   Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Tænker
» Når man keder sig, tænker man x3
» tænker så det knager
» Tænker for meget
» Tænker Alene

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Caféen-
Gå til: