Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Empty
IndlægEmne: Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig   Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 11:02 am

Dato: 1. Oktober
Dag: Fredag
Tid: Efter skole
Vejr: Sner lidt
Sted: Caféen
Omgivelser: Nogen få mennesker

Victoria sad alene over i hjørnet af cafeen, hun tænkte over mange ting, hun tænkte mest på sin fremtid, *har jeg overhovedet en* blev hun ved med at tænkte, *har vampyrer en fremtid, når de lever for evigt* tænkte hun igen, hun så på de frie mennesker som sad og grinede og snakkede, hun tænkte på den tid hun havde været vampyr i, og hun tænkte også tilbage til den tid hun var menneske, de ting der var sket for hende, og hvad de førte til nu, men der var da en god grund til at hun gerne ville forblive vampyr, ellers kunne hun ikke være sammen med Andrew, hun havde en fortid, men hvad med fremtiden var den der overhovedet?
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig   Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 11:05 am

Claire kom elegant gåene ind i Caféen med et skævt smil og dansede nærmest let over gulvet. Nogle så op og så lidt misundeligt på hende, men hun var som sædvanligt meget vant til det. Hun var iklædt nogle bukser, en top og en hættetrøje. Hun hyggede sig virkelig for sig selv. Hun havde et lille drømmene skær over sine læber og øjne, det var nærmest som om at hun lige havde forladt jordkloden.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig   Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 11:08 am

Victoria fik færten af en anden vampyr, men kiggede ikke op lige med det samme, hun tænkte lidt igennem først inden hun kiggede hvem det var der var kommet ind i Cafeen, hun så det var Claire, hun smilte først lidt og kiggede så ud af vinduet igen, hun tegnede lidt på ruden med sin finger fordi den var lidt dukket af den kulde der var, selvom Victoria ikke kunne mærke den
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig   Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 11:12 am

Claire lagde mærke til Victoria og smilte skævt. Hun gik elegant over til hende og satte sig ned. "Jeg håber at det er okay at jeg sætter mig her" smilte hun skævt og så på hende. "hvordan går det så?" spurgte hun langsomt og skævede lidt til hende. Hun kunne sagtens huske Victoria, også fordi at de måske ikke var de bedste veninder nogen sinde, men de var alligevel bekendte, og Claire ville gerne lære hende lidt bedre at kende.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig   Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 11:16 am

Victoria smilte skævt tilbage og så på Claire, " nej det gør ikke noget, bare sæt dig" sagde hun og smilte igen, hun bed sig lidt i læben, hun havde aldrig sådan rigtig snakket med Claire før, jo lidt på hendes første skoledag, men det var det, hun ville gerne snakke mere med hende, og lære hende at kende, så man ikke kun snakkede med de samme personer hele tiden, " detgår meget fint, hvad med dig?" spurgte Victoria og smilede skævt igen
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig   Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 11:20 am

"Jamen det går da helt perfekt for mig" smilte hun skævt og lænede sig lidt tilbage imens at hun lukkede øjnene let i. "Jeg savner godt nok Kevin, men det kan jeg ikke rigtig gøre for.." hun rødmede let og man kunne godt have på fornemmelsen at det var det hun havde drømt om lige før hun havde sat sig ned. "Men hvordan går det så i skolen.. hvordan har karakterene det?" fniste hun.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig   Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 11:23 am

Victoria smilte, "jeg savner også Andrew rigtig meget, selvom vi er sammen meget" svarede hun stille men stadig smilende og tænkte sig lidt om, " det går faktisk rigtig godt med skolen, det er jo snart mit sidste år, så jeg har sat mig for at jeg skal gøre meget ud af det, og mine karakterer stiger eller bliver stående som de er, jeg har ikke nogen der falder, hvad med dig?" spurgte hun nysgerrigt og smilte stadig
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig   Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 11:25 am

Hun fniste. "Jeg har heldigvis Kevin til at huske mig på at skulle lave mine lektier.. jeg bliver bare træt af at lave de samme igen og igen og igen.. år efter år.." hun rystede på hovedet. "Selv på forskellige skoler, lære de præcis det samme, måske bare på andre metoder.. og man ved også hvilke måder der får lærene til at smelte for ens afleveringer.." hun gabte et fake-gab og så på hende. "Det er giga nemt"
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig   Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 11:28 am

Victoria grinte stille, " jeg har heldigvis Andrew til at hjælpe mig med lektierne hvis jeg ikke lige forstår dem, han går nemlig ikke i skole mere, men tanken om at gå High School om og om igen, er ikke lige den tanke jeg har lyst til at tænke, jeg vil bare blive færdig med skolen og så begynde at lave noget andet" smilede Victoria og tænkte lidt igen
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig   Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 11:30 am

Claire nikkede, "jeg skal måske på en kunstskole" smilte hun skævt og så på hende. "Eller bare sådan et sted hvor man tegner.. jeg ved ikke om du har set de tegninger jeg plejer at lave?" hun tænkte sig lidt om. "Min søster synes i hvert fald at jeg er meget god til at tegne og at jeg måske også kunne lære nogle andre tricks på netop sådan nogle skoler.. og jeg synes også at det er en virkelig god idé når det er på den måde" smilte hun skævt og nikkede ret så bestemt.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig   Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 11:35 am

//Kommer igen, skal lige hurtigt i bad^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig   Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 12:09 pm

Victoria smilte og nikkede, " ja det lyder dejligt, at tegne er også forfriskende, man kan slippe sin fantasi løs på et stykke papir" sagde hun og tænkte lidt, " må jeg se nogen af dine tegninger, jeg har aldrig set dig tegne før" sagde Victoria og virkede både nysgerrig og spændt
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig   Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 12:13 pm

"Jeg har dem desværre ikke med" smilte hun langsomt. "Men du kan besøge mig en dag.. jeg har dem oppe på et af mine værelsesvægge, så kan du se de fleste" smilte hun skævt. Hun elskede at tegne virkelig meget. Især fordi at hun fik alle sine tegningeidéer fra hendes mors gamle historier. Selvom at det var så lang tid siden, kunne hun stadig huske hvert et ord i de forskellige historier.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig   Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 12:20 pm

Victoria nikkede smilende, " det vil jeg meget gerne en dag, det kunne være meget spændene at se hvordan du tegner, jeg kendte engang en der også tegnede" sagde hun og tænkte lidt på hvordan mon Claires hus så ud, og hvor hun mon boede henne, hun bed sig lidt i læben, men så stadig smilende på Claire
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig   Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 12:21 pm

"Men der bor også tre andre i huset" smilte hun blidt. "Den ene er selvfølgelig min søster Madelaine og de to andre er et par.. nogen jeg ikke så tit snakker med, men de er venlige nok" smilte hun skævt og så på hende. "Men de forstyrre ikke er jeg ret så sikker på"
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig   Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 12:24 pm

Victoria så overrasket på Claire, " er din søster Madelaine?" spurgte hun stille men også lidt skræmt, " og det par der bor hos jer skulle vel ikke være Cecilie og Nonec?" spurgte hun stille og ventede på Claires reaktion, hun bed sig tænkende i læben og tænkte på den dag Madelaine tvang giften ned i hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig   Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 12:27 pm

Kevin kom langsomt gående ind i Caféen
Med sin skoletaske Bærbar taske & sit board under armen
han have for en gang skyld sat håret op i en hestehale
da han syntes det var længe siden
Han gik & tænkte på Claire Sit Arbejde & Sit Nye Hus
Kevin var virkelig bange for hvis han have været et menneske ville han være død af søvn mangel eller stress nu
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig   Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 12:32 pm

Hun så undrende på Victoria. "Ja?" hun skævede lidt til hende. "Er der noget galt i det?" spurgte hun, og da hun duftede Kevin smilte hun skævt og så lidt over imod indgangen, ville det mon være uhøfligt for hende, bare lige at rejse sig op og gå over til Kevin og derefter vende tilbage til Victoria?
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig   Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 12:34 pm

Victoria trak på skulderne, " mig og Madelaine har mødtes før og vi har ikke liiige det bedste forhold til hinanden" svarede hun og tænkte lidt, hun fik selv færten af Kevin og kiggede på ham og så så tilbage på Claire, " du må godt gå over til ham" smilede hun svagt og så ud af vinduet igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig   Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 12:36 pm

Kevin fandt sig et bord & satte alle sine ting af & smilet til Claire & Vic
"Hi De damer" Sagde Han med et smil til dem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig   Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 12:38 pm

Victoria smilte svagt til Kevin, " hei Kevin" svarede hun og kiggede tænkende ud af vinduet igen, hun tænkte tilbage på det uhyggelige møde imellem hende og Madelaine
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig   Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 12:39 pm

Hun smilte stort til Kevin og overfaldte ham i et kram. Hun fik ham til at sætte sig ned på en stol ved Vic og satte sig på hans skød. "Er det iorden at jeg sidder her?" spurgte hun og så på ham med store og klare ravgule øjne.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig   Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 12:40 pm

"Self" Sagde Han & Lagde en arm om hende så hun ikke ville falde ned
"Hvad sad i så & Snakket om" Spurgte Han dem & så fra den ene til den anden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig   Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 12:42 pm

Victoria svarede ikke lige med det samme men så, så på Kevin igen, " vi snakkede om skolen, hvad vi vil lave efter skolen osv" svarede hun og smilte svagt, men hun tænkte stadig lidt og så ned i bordet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig   Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 12:47 pm

"Er du oki Vic du virker ret stille" Sagde Han stille & så på hende
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig   Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 12:47 pm

"og mine tegninger" smilte hun blidt og så på Kevin. "Du har set mine tegniner ikke også?" spurgte hun langsomt, da hun syntes at hun kunne huske et eller andet med at hun havde vist ham det på et eller andet tidspunkt. Hun kunne bare ikke helt huske hvornår det egentlig var.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig   Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 12:51 pm

Victoria så op og trak på skulderne, " jeg har det fint" svarede hun kort og smilte svagt, men efter Claire havde sagt Madelaine havde hun ikke kunnet få den scene ud af hovedet, hvor hun blev forvandlet af hende, hun så ned i bordet igen og tænkte vidrer
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig   Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 12:56 pm

Kevin så på Vic & Bagefter på Claire & så så bare på Claire med et ansigt der sagde
"Hvad er der med hende"
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig   Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 1:00 pm

Hun bed sig let i læben, hun trak stille på læberne, hun var også en smule bekymret for hvad der egentlig var galt. Var det noget hendes søster havde gjort eller noget lignene? Siden at hun var blevet så stille efter at hun havde nævnt hendes søster. Men det hun ikke helt forstod var at Victoria ikke havde kunne dufte at hun var en del af Madelaines familie.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig   Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 1:02 pm

Kevin kom nu i tanke om noget Made have fortalt hende
"Det var hende der forvandlet dig" Sagde Kevin så kun de 3 kunne høre det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig   Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 1:03 pm

Victoria vendte hovedet kort mod dem og så deres ansigter, " helt ærligt, jeg har det fint" sagde hun igen og smilte svagt, hun kunne ikke lide at være midtpunktet og slet ikke når hun ikke var i godt humør, hun sad igen og gav sig til at tænke over diverse ting og så på Kevin igen, " ja det var det" svarede hun igen kort og så ned i bordet
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig   Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 1:07 pm

"Åh.." hun så ned på sine fingre. "Derfor.." mumlede hun og pillede let ved sine fingre. "Kan du da ikke lide at være.. forvandlet?" spurgte hun langsomt og skævede lidt til hende. Hun var ret så bekymret for om hun overhovedet kunne lide det, for hun tænkte rent faktisk på sine venner, det var bare lidt svært for hende at vise de følelser.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig   Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 1:08 pm

"Lad os nu bare snakke om noget andet" Sagde Kevin
"Jeg har min bærbar med vi kunne lave noget sjovt på den" Sagde Kevin
"Jeg kunne måske enda vise jer noget af mit arbejde"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig   Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 1:12 pm

Victoria blev glad over Kevins emne skift og så nysgerrigt på ham, " jeg vil gerne se hvad du har lavet" sagde Victoria smilende og hentydede til hans arbejde, hun rykkede lidt tættere på dem men ikke for meget, men hun kunne stadig ikke lade være med at tænke over Claires spørgsmål, men smilte fortsat
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig   Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 1:13 pm

Kevin så på dem & gik ned til sit bord
Hvor han satte Claire af & satte sig selv bagefter
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig   Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 1:14 pm

Hun bed sig i læben da hun ikke fik svar fra Victoria. Hun sagde ikke noget, imens at Kevin fandt noget frem, hun vidste overhovedet ikke hvad det var hun skulle sige, imens at de sad der.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig   Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 1:17 pm

Victoria fulgte roligt efter Kevin og satte sig overfor dem begge igen, hun tænkte lidt og kunne godt se på Claire at det plagede hende at hun ikke havde svaret, Victoria sukkede kort og tænkte igen, " jeg svare på det senere" sagde Victoria og smilte kort til Claire og så derefter på Kevin igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig   Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 1:19 pm

Kevin vendte sin bærbar så de alle 3 kunne se det
& startede en Musikvideo til en af hans nye Sange
Kaldt Vampire Love
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig   Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 1:21 pm

Hun hørte sangen og smilte stille. Hun elskede den sang virkelig meget. Hun rejste sig op og kyssede ham let på halsen, "jeg er desværre nødt til at gå nu søde" hviskede hun blidt og gik derefter over til Victoria, gav hende et kram og forsvandt så.

//Er med ii for mange emner xD//
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig   Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 1:27 pm

Victoria lyttede til sangen og smilte, hun så dog efter Claire da hun gik og tænkte hvorfor mon hun gik, hun så tilbage på bærbaren og lyttede vidrer, " den er god" sagde Victoria og smilte svagt til Kevin og kiggede derefter ned i bordet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig   Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 1:29 pm

Han smilet & så på Hende & stoppet så sangen
"Jeg kan mærke på dig du ikke er oki"
"Vil du ikke være sød at fortælle mig hvad der er galt"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig   Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 1:32 pm

Victoria rystede på hovedet og trak derefter på hovedet, " jeg tænker bare for meget, og på de forkerte ting" svarede hun og smilte svagt, hun hadede at være trist, men kunne heler ikke få det ud af hovedet, hun havde aldrig nogen sinde været så trist før og hun viste ikke helt hvad det skyldtes
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig   Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 1:53 pm

Kevin så stille på hende
"Du ved du kan snakke med mig" Sagde Han stille & så på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig   Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 1:59 pm

Victoria sukkede og smilte svagt til Kevin igen, " da Claire sagde hendes søster hed Madelaine, kom jeg til at tænke på den dag jeg blev forvandlet, den hænger inde i hovedet på mig hele tiden også tænker jeg også over om jeg har en fremtid" svarede hun stille og så ned i bordet igen og sukkede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig   Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 2:01 pm

"Self har du en fremtid Vi vampyrer har også en fremtid" Sagde Kevin
"Jeg er selv 798 år gammel har haft et fantastisk liv" Sagde Kevin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig   Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 2:05 pm

Victoria så på Kevin og bed sig i læben, " men er det ikke ubehageligt at se alle sine venner dø?" spurgte hun trist og så ned i bordet og tænkte på Sydney, hun bed sig i læben igen og så op på Kevin igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig   Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 2:18 pm

Kevin så på hende
"Jo en smule men er ikke så hårdt som for et menneske"
"Vi Vampyrer er ikke som mennesker Vic" Sagde Kevin stille
"Vi er så anderledes som en Alien for det ydre rum" Sagde Han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig   Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 2:22 pm

Victoria sukkede igen og tænkte, " men jeg føler stadig at noget af min menneskelige side er i mig, bare meget dybt nede" sagde hun stille og bed sig i læben, " men vampyrer kan da stadig føle sorg ligesom mennesker kan" sagde hun og så tænkende ned i bordet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig   Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 2:28 pm

"Kan vi vel" Sagde Kevin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig   Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 2:30 pm

Victoria tænkte lidt, "men hvordan er det at leve så længe, bliver det ikke ensomt eller kedeligt til sidst?" spurgte hun nysgerrigt og så op på Kevin igen og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig   Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Tænker på fremtiden, er den overhovedet derude til mig
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Tænker
» Når man keder sig, tænker man x3
» tænker så det knager
» Tænker for meget
» Tænker Alene

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Caféen-
Gå til: