Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Når man keder sig, tænker man x3

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Når man keder sig, tænker man x3 Empty
IndlægEmne: Når man keder sig, tænker man x3   Når man keder sig, tænker man x3 Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 8:58 pm

Dato :: 8 septemper
Årstid :: Efterår
Dag :: Mandag
Vejr :: Solen skinder bag skyerne
Sted :: Bagerst i klasseværelset i en historie time
Tid :: Eftermiddag
Omgivelser :: Et fyldt klasselokale som er i gang med noget oplæsning

Dai's humør var trykket,
da hun sad midt i oplæsningen.
Hun støttede sit ansigt i
hænderne imens hun stærk
prøvede at kvæle det suk
der var på vej ud.
Hun kedede sig,
på den første skole dag
her i Forks.
Hun havde ikke været i
skole den første uge hun
havde boet der, for hun
ville først lige falde til,
og selvom der kun
var gået en uge,
havde hun fået to venner,
og et par flere bekendte.
Syd, Thora, Cisse...
Hun sukkede selvom hun
prøvede at lade være.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Når man keder sig, tænker man x3 Empty
IndlægEmne: Sv: Når man keder sig, tænker man x3   Når man keder sig, tænker man x3 Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 9:02 pm

Sydney afbrød midt i timen hun havde besluttet sig for en gang skyld at gå skole men alligevel var hun kommet for sent fordi det var svært for hende finde rundt hun godt nok været her længe men ikke så meget oppe skolen læren så vredt på hende fordi hun glemt banke på " når nu kan endelig finde hen skolen" Sydney sagde ikke noget satte vredt på den tomme plads ikke ret lang fra Dais hun sukkkede svagt lod tasken falde ned ved siden af bordet hun fandt hurtigt blok hun kunne skive notater i men hendes blik ud imod vinduet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Når man keder sig, tænker man x3 Empty
IndlægEmne: Sv: Når man keder sig, tænker man x3   Når man keder sig, tænker man x3 Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 9:10 pm

Dai opdagede Syd,
og prøvede at smile varmt
selvom hun ikke var så
glad selv.
Hun åbnede.... (Det der lille rum nede i bordet ^^)
og tog en af hendes
notes-blokke ud.
Hun skrev hurtigt nogle
kragetær ned på det,
og kryllede det sammen.
Du kommer altså
forsent. Hr. Christ er
meget morgen sur i
forvejen. Dai <3

Den lille papirs-kugle
fløj i en blød bue,
og ramte Syd's bord,
imens Hr. Christ
sukkede ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Når man keder sig, tænker man x3 Empty
IndlægEmne: Sv: Når man keder sig, tænker man x3   Når man keder sig, tænker man x3 Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 9:14 pm

Sydney åbende forsigt kuglen læste hun rev selv noget papir af skev hurtigt med sin sammenbundne skrift sit svar tilbage hun smilede svagt over til hende
Jeg ved det godt men kunne ikke slippe af med hende du ved nok hun kastede kuglen over imod men nød næppe ramte den ikke dreng foran Dai
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Når man keder sig, tænker man x3 Empty
IndlægEmne: Sv: Når man keder sig, tænker man x3   Når man keder sig, tænker man x3 Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 9:27 pm

Dai kunne ikke lade være
med at grine over at se
drengens overaskede udtryk.
Han rakte hånden op for at
sige at de skrev sammen,
men hun sendte sit ben gennem
luften, adret efter 15 års ji-jitsu,
og ramte hans halben.
Han krympede sig,
og Hr. Christ så på hende.
"Vil du dele det sjove,
med os andre uvidne i
klassen, Frøkken Cortez?"
Hans stemme var streng.
"Nej søreme, nej, Hr."
Hun smilede varmt til læreren.
"Men jeg ville gerne vide hvem?"
sagde hun, henvendt som spørgsmål
til Syd.
"Hvad?"
Hr. Christ's øjnbryn sad oppe i panden.
"Ubs! Min fejl."
Hun smilede skævt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Når man keder sig, tænker man x3 Empty
IndlægEmne: Sv: Når man keder sig, tænker man x3   Når man keder sig, tænker man x3 Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 9:44 pm

Sydney træk sig smule ned sædet hun ville så nødigt trække mere unødvendigt problemmer da Hr.Chirst kiggede over på hende han så ud som han snart sende dem begge toen eller den ene op kontoret hun sukkede kort vendte hurtigt blikket ned foran han sig selv " svar" beorde han hende Sydney kiggede modvilligt på ham som bare gjorde ham ednu vredre det kunne man så fordi han begyndte blive en smule rosa i hovdet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Når man keder sig, tænker man x3 Empty
IndlægEmne: Sv: Når man keder sig, tænker man x3   Når man keder sig, tænker man x3 Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 9:48 pm

//Jeg håber ikke solen skinner lige nu^^//

Victoria stod i historie lokalet og bankede let på dørkarmen så læren lod sin opmærksomhed på hende, lærens hårde ansigt blev blødt op med et smil, "jamen hej Victoria længe siden, hvad vil du idag?" spurgte han smilende og så nysgerrigt på Victoria, " jeg skulle bare lige spørge om jeg måtte låne en ektra historie bog?" spurgte Victoria og så kort på Sydney og Dai og smilte så
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Når man keder sig, tænker man x3 Empty
IndlægEmne: Sv: Når man keder sig, tænker man x3   Når man keder sig, tænker man x3 Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 9:54 pm

//Tiis, det er anden gang! Jeg kom til at skride fra mit MEEEGET lange indlæg... Skal sove nu...//

Der kom nogle dybe rynker
på Dai's ellers så rynkefrie
ansigt.
"Jeg håber så sandeligt
at vi har lidt privat liv,
selvom det er dig der
bestemmer lige i denne time?"
Hun lagde sine arme over kors,
til den respektfulde mumlen,
der med det samme fandt sted
i klasselokalet.
Hr. Christ var normalt ikke en,
man bed skeer med, hvis man
havde sine karaktere kært.
Han bøjede, sit nu ret røde,
ansigt ned til hendes øre,
og hviskede vredt noket.
Dai lukkede øjnene, og
stremmede armene om hendes
bryst.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Når man keder sig, tænker man x3 Empty
IndlægEmne: Sv: Når man keder sig, tænker man x3   Når man keder sig, tænker man x3 Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 9:56 pm

Sydney tog sin taske hun gad ihvertfald ikke mere hun sendte et sprøgende blik over imod Dai hun satte retinngen over imod døren hun havde sin task på den venstre skulder

//sov godt Wink//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Når man keder sig, tænker man x3 Empty
IndlægEmne: Sv: Når man keder sig, tænker man x3   Når man keder sig, tænker man x3 Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 9:58 pm

Victoria stod stadig i døren, men sukkede så og gik igen ud på gangen, det var hendes sidste år på skolen og så kunneman ike engang få lov til at låne en historie bog, *hvor er det nederen* tænkte hun og stragte sig, hun så dog kort på Sydney og smilte kort, og vendte sig så for at gå vidrer hen af gangen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Når man keder sig, tænker man x3 Empty
IndlægEmne: Sv: Når man keder sig, tænker man x3   Når man keder sig, tænker man x3 Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 10:00 pm

Da Hr. Christ vendte sig om,
og vendte tilbage til tavlen,
rejste Dai sig hurtigt,
og stolen veltede bag hende.
"Så tager jeg hjem! Hej!"
Hendes vrede var til at
tage og føle på.
*Jeg bliver her ikke et minut længere!*
Hun var ude af døren før Syd.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Når man keder sig, tænker man x3 Empty
IndlægEmne: Sv: Når man keder sig, tænker man x3   Når man keder sig, tænker man x3 Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 10:02 pm

Victoria hørte tydeligt Dai blive sur og så sig tilbage, *hvad mon der skete inde i klassen før jeg kom" spurgte hun sig selv og stod og kiggede hen imod historie lokalet, for at se om Dai og sydney kom ud, hun trak på skulderne og gik hen til sit skab og lukkede det op
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Når man keder sig, tænker man x3 Empty
IndlægEmne: Sv: Når man keder sig, tænker man x3   Når man keder sig, tænker man x3 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 9:37 am

Dai åbnede sit skab og
smed sine bøger ind.
Hun knaldede lågen i
igen og styrede ud af
døren.
*Sådan skal han IKKE tale til mig! Jeg er skredet!!*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Når man keder sig, tænker man x3 Empty
IndlægEmne: Sv: Når man keder sig, tænker man x3   Når man keder sig, tænker man x3 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 10:23 am

Mie kom løbende ind i klassen og selvf. forsent som altid, hun stod bare i døren og hendes hår var ullet og tøjet var kryllet. Mie havde svet for længe og derfor måtte skynde sig i skole..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Når man keder sig, tænker man x3 Empty
IndlægEmne: Sv: Når man keder sig, tænker man x3   Når man keder sig, tænker man x3 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 10:24 am

Dai var på vej ud af porten ud af skolen,
så hun opdagede ikke Mie, som lige
var kommet ind.
Hun smækkede med døren,
og forsvandt ud i skole gården.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Når man keder sig, tænker man x3 Empty
IndlægEmne: Sv: Når man keder sig, tænker man x3   Når man keder sig, tænker man x3 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 10:27 am

Mie stod bare og kiggede og trak opgivende på skulderne og sagde " hvads ker der her"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Når man keder sig, tænker man x3 Empty
IndlægEmne: Sv: Når man keder sig, tænker man x3   Når man keder sig, tænker man x3 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 10:31 am

Dai forsvandt ud på vejen,
og ned af gaden.
Hun rankede op i sin taske,
og sukkede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Når man keder sig, tænker man x3 Empty
IndlægEmne: Sv: Når man keder sig, tænker man x3   Når man keder sig, tænker man x3 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 10:35 am

mie så ud af vinduet
og så dai ude på gaden
hun spurtede efter hende og
kom ned til hende og var total forpustede
og stønnede " hej jeg er ny her på skolen!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Når man keder sig, tænker man x3 Empty
IndlægEmne: Sv: Når man keder sig, tænker man x3   Når man keder sig, tænker man x3 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 5:55 pm

"Hej."
Dai's stemme var kold,
og hendes blik rettet lige fremad,
på fortovet foran hende.
Hun gik stadig.
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Når man keder sig, tænker man x3 Empty
IndlægEmne: Sv: Når man keder sig, tænker man x3   Når man keder sig, tænker man x3 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 6:06 pm

//PRØV AT LAVE FULDE LINJER I STEDET FOR DET DER FIS DER//
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Når man keder sig, tænker man x3 Empty
IndlægEmne: Sv: Når man keder sig, tænker man x3   Når man keder sig, tænker man x3 Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 1:59 pm

// Sure Mad ^^ //

"Hej." Dai's stemme var kold, og hendes blik rettet lige fremad, på fortovet foran hende. Hun gik stadig.


// Det er altså hellerikke så sjovt, når man mindst skal skrive tre... hvad hvis man ikke så tit skriver, noveller fx, og så er man jo ikke så hurtig i veningen, med at skrive noget... //
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Når man keder sig, tænker man x3 Empty
IndlægEmne: Sv: Når man keder sig, tænker man x3   Når man keder sig, tænker man x3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Når man keder sig, tænker man x3
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Når man keder sig... læser man x3
» Tænker
» tænker så det knager
» Tænker for meget
» Tænker Alene

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Forks High School-
Gå til: