Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Afslappet og syngende XD

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Afslappet og syngende XD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Afslappet og syngende XD   Afslappet og syngende XD - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 5:05 pm

Victoria smilede, " det er jo meningen at små søskende især piger der skal overgå sine store søskende, især hvis de har en storebror, det har jeg ikke men jeg har en storesøster som jeg allerede har overgået tre-fire gange" grinte Victoria og så smilede ned i jorden og så derefter på Lewis igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Afslappet og syngende XD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Afslappet og syngende XD   Afslappet og syngende XD - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 5:09 pm

"Jamen jeg er kun god på Guitar, hun kan på mindst 7 ander insrumenter" sagde han og talte efter på fingrende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Afslappet og syngende XD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Afslappet og syngende XD   Afslappet og syngende XD - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 5:12 pm

Victoria grinte stadig og så smilende på Lewis, " så skal hun nok blive til noget stort inden for musik når hun bliver voksen" sagde hun og tænkte lidt, og var ret impuneret over at Lewis søster kunne spille på 7 foreskellige, og Victoria kunne selv kun spille på 3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Afslappet og syngende XD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Afslappet og syngende XD   Afslappet og syngende XD - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 5:14 pm

"Hvor længe har du egentlig boet her?" spurgte han og kiggede på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Afslappet og syngende XD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Afslappet og syngende XD   Afslappet og syngende XD - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 5:15 pm

//Skal igen ud med hunden//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Afslappet og syngende XD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Afslappet og syngende XD   Afslappet og syngende XD - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 5:18 pm

Nu var det Victorias tur til at tælle med fingerne, hun smilte dog imens, " jeg har boet her i næsten 2 måneder, hvad med dig?" spurgte hun og så nysgerrigt på Lewis, nu var hendes hår helt tørt så man kunne se hendes hårfarve, det var oranget med rødlige skær, og gik hende lige til lidt under skulderne

//okay^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Afslappet og syngende XD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Afslappet og syngende XD   Afslappet og syngende XD - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 5:39 pm

"Jeg kom hertil i nat" sagde han og smilte.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Afslappet og syngende XD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Afslappet og syngende XD   Afslappet og syngende XD - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Afslappet og syngende XD
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Afslappet dag, men mangelfuld.
» Stille, afslappet tur i skoven..

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: