Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Helt ny...

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Helt ny... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt ny...   Helt ny... - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 4:02 pm

"Okay" sagde han bare og havde en følelese i maven han ikke havde haft i langtid. Frygt, frygten over at hvis han gjorde noget forkert, ville det være dumt, rigtig dumt.


Sidst rettet af Lewis Lør Aug 29, 2009 4:03 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt ny... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt ny...   Helt ny... - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 4:02 pm

Emily rynkede på næsen over deres lugt.."ja Rosa! Du må helle gå med" sagde hun syrligt og kiggede på Daniella "Jeg kunne jo ikke vide at du ikke var psykopat ligesom de andre...Undskyld" sagde hun roligt og ærligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt ny... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt ny...   Helt ny... - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 4:05 pm

"Flyt dig køter! Du har intet at gøre mellem mig og Lewis!" Sagde Roselinn isnende koldt, og tørsten var svagt ved at overtage. Hendes blik var koldt og vildt, og tørsten var tydelig, altså for dem der kendte til vampyrer og varulve...
Roselinn tog en indånding, så dyb at hun tydeligt ville kunne nyde duften af blod og den søde duft af et menneske. Roselinn kastede et kort blik mod køteren og Lewis, hvorefter hun fulgte med den anden vampyr. Hun trak vejret roligt, og så fra den anden artsfælle, og lidt rundt.
*Flot... Tørsten var ved at overtage helt!* tænkte Roselinn snerrende af sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt ny... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt ny...   Helt ny... - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 4:08 pm

*Hvad pokker foregår der her?* tænkte Lewis mere end forvirrede.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Helt ny... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt ny...   Helt ny... - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 4:09 pm

Hun så hadefuldt tilbage på Emily mens hun gik. "Hvad mener du med Psykopat, dit behårede stinkdyr" sagde hun koldt.. Hun så koldt på Emily, mens hun mærkede raseriet starte. Hun så rasende ud. Hun bed sig i læben for at holde fjendskaben nede.
Stanken af varulv var blevet værre, og selv hans menneske duft var begyndt at stinke af varulv. "Hvis jeg var dig hvalp, ville jeg gå noget oftere i bad" snerrede hun til Emily.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt ny... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt ny...   Helt ny... - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 4:12 pm

Émily betragtede de to sure vampyrer og den forvirrede Lewis.. Hun var absoulut rolig, og helt igennem kold. "Huh?" spurgte hun først og smilede så svagt "Nårh...Såddane personer som Nessie..er Psykopat og opfyldt aff Hævntørst!" Forklarede hun smilende "Men i kender jo ikke Nessie..Roselinn? jeg er ligeglad..nu har jeg sat mig for at beskytte Lewis, og du får mig ikke til at skifte mening." Emily smilede roligt og betragtede Lewis..
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Helt ny... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt ny...   Helt ny... - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 4:17 pm

Hun hvæsede tilbage til Emily. "Jeg er ikke fuld af hævntørst." snerrede hun irriteret og fortsatte med at gå. hvor er hun dog klam. Jeg har noget jeg skal tale med Claire om, tænkte hun og bed sig i læben. Lugten af varulv fik overhånd og hun stoppede op og brækkede sig lige på stedet. En masse gul-brunt bræk flød ud af munden på hende. Hun røg ned på knæ og gispede efter vejret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt ny... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt ny...   Helt ny... - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 4:21 pm

Roselinn lagde sin hånd på den anden artsfælles skulder.
"Klarer du den?" Spurgte Roselinn roligt, og smilte svagt til hende. Selv syntes hun også at lugten fra køteren var uudholdelig, men hun holdt sig helt normal. Hvor hadede hun egentlig Emily!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt ny... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt ny...   Helt ny... - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 4:22 pm

Han var stadig lidt forvirret. *Nessie, psykopater, hævntørst* Tænkte han forvirret og kiggede på dem alle.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt ny... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt ny...   Helt ny... - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 4:22 pm

"hmmmm2 smilede Emily "overvej at få din næse under kontrol..Stop eventuelt med at trække vejret når jeg er her" FORESLOG HUN og klukkede dæmpet. Det havde hun aldrig set en vampyr gøre før..Spændende. tænkte hun smile nde og kiggede på Lewis "Er du OK?"
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Helt ny... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt ny...   Helt ny... - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 4:24 pm

Hun nikkede roligt til Roselinn med et kort smil og brækkede sig endnu en gang. Det mindede hende om den gang Claire havde gjort det. Hun så ned i jorden mens hun gylpede. "Overvej at tag et bad, hvalp!" snerrede hun stille og tørrede noget bræk væk fra munden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt ny... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt ny...   Helt ny... - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 4:26 pm

Han nikkede med stammende bevægelser. "Ja Jeg er helt fint, hvad mente de med lugten?" spurgte han forvirret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt ny... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt ny...   Helt ny... - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 4:29 pm

Emily klukkede "Det skal jeg nok huske" drillede hun Daniella og kiggede inddirekte på Lewis. "Lugten??" spurgte hun smilende.
"Tror bare det var et skældsord xD Måske kan de ikke lide min Parfume, Hvad ved jeg.:" Afsluttede hun og betragtede ham inden hun sukkede og holdt en hånd op foran hans ansigt..Hun foldede 3 fingre ud "hvor mange fingre er der her?2 spurgte hun grinende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt ny... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt ny...   Helt ny... - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 4:32 pm

Roselinn satte sig på hug ved siden af artsfællen, og smilte skævt til hende. Hun havde fortsat sin hånd på den anden artsfælle's skulder, og gav hende helt ret i det hun sagde til Emily.
"Emily, jeg er enig med pigen her! Tag et bad noget oftere!" Sagde Roselinn med himmelvendte øjne, og en i et koldt tonefald.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt ny... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt ny...   Helt ny... - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 4:32 pm

"Underligt, det er dig der holder hånden frem og så ved du ikke engang at der er 3" sagde han med et stort grin. Grinet var mest for at skjule han sikkert også snart ville brække sig af ren og skær frygt.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Helt ny... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt ny...   Helt ny... - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 4:34 pm

"Godt. Det må gerne ske ret hurtigt." svarede hun Emily uden en kold tone. Emily virker sød nok på bunden. Men jeg kan ikke klare at hun er varulv, og heller ikke hendes lugt, tænkte hun.
"Ja det er hendes parfume der er forfærdelig" sagde hun til mennesket og gik om bag nogle træer.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt ny... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt ny...   Helt ny... - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 4:38 pm

"jaja" sagde hun ligegyldigt til pigerne og viftede med hånden for at slå den samtale væk da hun var fuldstændig ligeglad med hvad de syndes om hendes lugt..de skulle koncentrere sig om deres egen.
Emily nikkede og grinede dæmpet, og roligt, for at få stemningen til at lette "Mmh...Jeg ville bare se om du var vågen" smilede hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt ny... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt ny...   Helt ny... - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 4:41 pm

"Jeg er faktisk lidt træt, ovenpå at jeg næsten blev angrebet" sagde han med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt ny... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt ny...   Helt ny... - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 4:44 pm

Emily nikkede "jeg ved ikke lige hvad der er med de to..men de synes det er sjovt at skræmme personer .. Totalt underlige.." smilede hun ogstrøj forsigtigt en tot hår der hang ned i hans øje op ad, så de nikke skulle irritere ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt ny... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt ny...   Helt ny... - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 4:48 pm

"Der var nu et eller andet underligt over dem. Hende den enes øjne var helt røde og den andens var helt rødelige" sagde han tænkende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt ny... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt ny...   Helt ny... - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 4:48 pm

"I er latterlige at høre på!" Sagde Roselinn køligt til Emily og Lewis. Hvorfor var de varulve allesammen så... uudholdelige! Roselinn betragtede Lewis og Emily. Hun himlede med øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt ny... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt ny...   Helt ny... - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 4:50 pm

"kontaktlinser??" foreslog hun med hævet øjenbryn "Det er der også mange kendte der gør..Hvis de har brune øjne og vil have blå..Kontaktlinser" grinede hun "Totalt unøsvændigt.." tilføjede hun med smilende øjne og sukkede "Ja..De var lidt underlige.." Hun smilede over Rosalinns kommentar "Hmmm..Er du må¨ske klogere at høre på?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt ny... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt ny...   Helt ny... - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 4:54 pm

Lewis så hende himle med øjne og kiggede så på Emily og lavede en perfekt kopi af Roselinns Himlen med øjne og grinte så bare. "Det har hende der Cecilie også" sagde han og nikkede lidt, *Ja det gir mening, det er sikkert bare en dille* tænkte han for at berolige sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt ny... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt ny...   Helt ny... - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 4:58 pm

"Jeg ved jeg er mere klog at høre på end dig!" Sagde Roselinn køligt til Emily, og fnøs af hende. Hun vendte derefter hurtigt et faretruende blik mod Lewis.
"Pas på med hvad du gør og siger!" Sagde Roselinn faretruende til Lewis, dog var der er rolighed over hende, som gjorde hun var anderledes at høre på xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt ny... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt ny...   Helt ny... - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 4:58 pm

Emily nikkede grinende "Totalt wierd at skifte øjenfarve" kommenterede hun smilende..emily havde selv underlige karamelfarvede øjne og hun betragtede ham "Prøv at se mine..? De er underlige..men oggså Naturlige, hele min familie har såddan nogle karamelfarvede gyldne øjne..Totalt uhyggeligt" fnes hun og himlede med øjnene af hans himlen med øjnene xD Emily kiggede undrene på Roselinn "Hvaaad?? hvor mange gange skal jeg fortælle dig at du ikke kan gøre ham noget?" spurgte hun opgivende, dog stadig roligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt ny... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt ny...   Helt ny... - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 5:00 pm

"Ja Ja" sagde han og kiggede på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt ny... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt ny...   Helt ny... - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 5:10 pm

"Dine øjne er lidt skræmmende, men mere normale end dem jeg har mødt" sagde han og smilte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt ny... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt ny...   Helt ny... - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 5:14 pm

Emily smilede "Mmh..Synes også de er skræmmende..Såddan helt katte agtige" sagde hun undrene og lagde hovedet på skrå "Er du okey nu?2
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt ny... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt ny...   Helt ny... - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 5:16 pm

//Skal ud med hunden//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt ny... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt ny...   Helt ny... - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 5:27 pm

Roselinn så ligegyldigt på Emily. Hvor ville det være en stor glæde at se hende lide, at have ondt! Tankerne frydede Roselinn, og fik et svagt hemmelighedsfuldt smil til at dukke op over sine læber. Hun lukkede sine øjne ganske ganske kort, og lod sine tanker få frit spil kort, til hun atter åbnede sine øjne, og lod sit blik løbe over omgivelserne, skoven havde i det område de var i, i skoven.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt ny... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt ny...   Helt ny... - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 5:38 pm

"Jeg syntes faktisk mere de minder om en ulvs" sagde han tænkende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt ny... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt ny...   Helt ny... - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 5:41 pm

Emily smilede "De ttager jeg som kompliment, jeg synes ulve er smukke" smilede hun og betragtede ham "Men også Fulge og Katte...Jeg har faktisk engang mødt en ulv" sagde hun tænkende "men den havde sorte øjne" Skuffelsen vistes i hendes ansigt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt ny... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt ny...   Helt ny... - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 5:43 pm

"Ikke alle, jeg har et billede et sted af en ulv med nogle gule øjne og et andet med nogle grøne.... Det må være ret skræmmende at i løbet at natten at se to lysende kugler foran sig og så se en ulv står der" sagde han med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt ny... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt ny...   Helt ny... - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 5:56 pm

Roselinn betragtede dem med himmelvendte øjne. Gud, hvor var de dog en plage at høre på!

//Skal logge :O Skrives xD//


Sidst rettet af Roselinn Lør Aug 29, 2009 6:05 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt ny... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt ny...   Helt ny... - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 5:59 pm

//Ja klart en anden gang XD//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Helt ny... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt ny...   Helt ny... - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Helt ny...
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» En helt alminelig dag, med en helt almindelig løbetur
» Helt Ny..
» Helt nyt..!
» Helt ny og alene
» helt alene på mit lille fristed

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: