Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Sneen falder, Jorden kalder xD?

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

Sneen falder, Jorden kalder xD? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen falder, Jorden kalder xD?   Sneen falder, Jorden kalder xD? - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 9:25 pm

hun nikkede lidt"mmm men jeg glemte det, har lidt svært ved at følge et dyr der begiver sig ind på reservatet's grund"sagde hun og styrede sig så hendes tørst røg om i baggrunden, noget hun havde lært den gang hun boede i Verona
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sneen falder, Jorden kalder xD? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen falder, Jorden kalder xD?   Sneen falder, Jorden kalder xD? - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 9:31 pm

Victoria smilte svagt, "det er flot at du kan styre din tørst så godt" indrømmede hun og så sig om
Tilbage til toppen Go down
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

Sneen falder, Jorden kalder xD? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen falder, Jorden kalder xD?   Sneen falder, Jorden kalder xD? - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 9:32 pm

"man lærer det hurtigt når man bor i en by med mange mennesker. hvis man kommer ud af kontrol engang på en åben gade er det virkelig noget shit!"sagde hun med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sneen falder, Jorden kalder xD? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen falder, Jorden kalder xD?   Sneen falder, Jorden kalder xD? - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 9:39 pm

Victoria nikkede, "ja jeg har været ved at gå amok i et hus fuld af mennesker, fordi jeg var så dum at gå derind" indrømmede hun og så tilbage på Christine
Tilbage til toppen Go down
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

Sneen falder, Jorden kalder xD? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen falder, Jorden kalder xD?   Sneen falder, Jorden kalder xD? - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 9:41 pm

"den fejl tror jeg de fleste har lavet. jeg gik engang ind på et torv hvor der var store markeds dag! der var jeg ved at gå amok"sagde hun og grinede lavt imens hun stille rystede på hovedet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sneen falder, Jorden kalder xD? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen falder, Jorden kalder xD?   Sneen falder, Jorden kalder xD? - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 3:59 pm

Victoria smilede og så sig om igen, "hvor boede du før?" spurgte hun nysgerrigt og så tilbage på Christine igen imens hun stadig smilede
Tilbage til toppen Go down
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

Sneen falder, Jorden kalder xD? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen falder, Jorden kalder xD?   Sneen falder, Jorden kalder xD? - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 4:04 pm

"Verona, i udkanten"sagde hun med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sneen falder, Jorden kalder xD? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen falder, Jorden kalder xD?   Sneen falder, Jorden kalder xD? - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 4:08 pm

Victoria så forvirret på Christine men smilede bare, og nikkede, geografi havde ikke lige været hendes bedste fag i skolen
Tilbage til toppen Go down
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

Sneen falder, Jorden kalder xD? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen falder, Jorden kalder xD?   Sneen falder, Jorden kalder xD? - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 4:18 pm

"NordItalien"sagde hun med et smil og lod fingeren glide over en istappe
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sneen falder, Jorden kalder xD? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen falder, Jorden kalder xD?   Sneen falder, Jorden kalder xD? - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 4:21 pm

Victoria grinte stille, "undskyld geografi har ikke lige været mit bedste fag i skolen" indrømmede hun og smilte
Tilbage til toppen Go down
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

Sneen falder, Jorden kalder xD? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen falder, Jorden kalder xD?   Sneen falder, Jorden kalder xD? - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 4:24 pm

"det gør ikke noget, du lærer det nok engang"sagde hun med et smil og hentydede til deres evige liv
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sneen falder, Jorden kalder xD? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen falder, Jorden kalder xD?   Sneen falder, Jorden kalder xD? - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 4:28 pm

Victoria smilede, "lad os da håbe det" sagde hun og betragtede lidt Christine men kiggede så væk igen
Tilbage til toppen Go down
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

Sneen falder, Jorden kalder xD? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen falder, Jorden kalder xD?   Sneen falder, Jorden kalder xD? - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 4:35 pm

christine mærkede sulten brede sig"jeg må hellere gå ud og jage nu"mumlede hun og gik så langsomt som muligt hen mod træerne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sneen falder, Jorden kalder xD? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen falder, Jorden kalder xD?   Sneen falder, Jorden kalder xD? - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 4:37 pm

Victoria så efter Christine, "må jeg tage med for at kigge, jeg har ikke noget at lave lige nu" sagde hun og smilte
Tilbage til toppen Go down
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

Sneen falder, Jorden kalder xD? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen falder, Jorden kalder xD?   Sneen falder, Jorden kalder xD? - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 4:43 pm

Hun nikkede med et smil og lige så snart hun var et godt stykke inde i skoven. hun snusede skovensduft til sig og fandt ud af at der ikke så langt fra var en hjorde og at der ingen mennesker var i skoven. Med et var hun på vej mod hjorden i høj fart og fuldstændig lydløs
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sneen falder, Jorden kalder xD? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen falder, Jorden kalder xD?   Sneen falder, Jorden kalder xD? - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 4:48 pm

Victoria fulgte hurtigt men lydløst efter Christine, hun holdte sig lidt væk, for ikke at forstyrre hende, men Victoria havde endelig aldrig tænkt på hvordan det måtte se ud at se andre jage så hun kiggede godt efter hvordan Christine gjorde det
Tilbage til toppen Go down
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

Sneen falder, Jorden kalder xD? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen falder, Jorden kalder xD?   Sneen falder, Jorden kalder xD? - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 4:54 pm

Hun fik øje på horden langt fremme. hun kravlede op i et træ og fandt hurtigt den største han. hun overlod kontrollen til sine instinkter og sprang så pludseligt fra træet og ned på hannens ryg. hun fandt struben og ruskede voldligt i den indtil dyret lå stille og var død. hun hørte de andre bange og forvirrede hjorder løbe deres vej. hun drak tilfreds blodet fra dyret. Hun kiggede på Victoria"vil du have noget?"spurgte hun høfligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sneen falder, Jorden kalder xD? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen falder, Jorden kalder xD?   Sneen falder, Jorden kalder xD? - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 4:55 pm

Victoria tænkte lidt og nikkede så svagt, men tøvende, " ja tak , men det er jo dit bytte" svarede hun og gik hen til Christine
Tilbage til toppen Go down
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

Sneen falder, Jorden kalder xD? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen falder, Jorden kalder xD?   Sneen falder, Jorden kalder xD? - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 4:58 pm

"det gør ikke noget,jeg har fået hvad jeg skulle have og jeg har det med ike at drikke op."sagde hun med et undskyldene smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sneen falder, Jorden kalder xD? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen falder, Jorden kalder xD?   Sneen falder, Jorden kalder xD? - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 5:01 pm

Victoria trak smilende på skulderne og gik hen og satte sig på hug ved siden af hjorten, hun tog forsigtigt fat i den og satte tænderne i halsen på den, Victoria drak stille blodet og da hjorten var tom for blod, slap hun den fra tænderne og lagde den ned på jorden, og tørte sig om munden
Tilbage til toppen Go down
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

Sneen falder, Jorden kalder xD? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen falder, Jorden kalder xD?   Sneen falder, Jorden kalder xD? - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 5:04 pm

"skal vi smutte inden der kommer nogen?"spurgte hun selvom de ville komme af vejen lige meget hvad inden personen nogensinde ville dukke op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sneen falder, Jorden kalder xD? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen falder, Jorden kalder xD?   Sneen falder, Jorden kalder xD? - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 5:07 pm

Victoria nikkede og smilte svagt, " ja lad os det" og vendte sig for at gå tilbage til skolen
Tilbage til toppen Go down
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

Sneen falder, Jorden kalder xD? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen falder, Jorden kalder xD?   Sneen falder, Jorden kalder xD? - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 5:08 pm

"skal vi løbe eller gå hurtigt?'spurgte hun med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sneen falder, Jorden kalder xD? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen falder, Jorden kalder xD?   Sneen falder, Jorden kalder xD? - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 5:11 pm

Victoria tænkte lidt, "jeg er med på at løbe" svarede hun og smilte
Tilbage til toppen Go down
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

Sneen falder, Jorden kalder xD? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen falder, Jorden kalder xD?   Sneen falder, Jorden kalder xD? - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 5:13 pm

Hun smilede og begyndte at løbe. hun løb elegant ind mellem træerne og bladene bevægede sig når hun løb forbi. hun elskede at løbe. hun følte sig altid så fri når hun gjorde det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sneen falder, Jorden kalder xD? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen falder, Jorden kalder xD?   Sneen falder, Jorden kalder xD? - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 5:15 pm

Victoria løb efter Christine og så smilende på hende da hun kom op ved siden af hende, hun kunne godt lide at få luften af naturen og luften i hovedet, det føltes næsten som at flyve synes hun og det kunne hun godt lide
Tilbage til toppen Go down
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

Sneen falder, Jorden kalder xD? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen falder, Jorden kalder xD?   Sneen falder, Jorden kalder xD? - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 5:20 pm

Christine satte langsomt farten ned da de kom tættere på udkanten af skoven. hun havde uglet hår og og små lyserøde pletter på kinderne efter have slukket tørsten"jeg tror hellere vi må gå herfra"konstaterede hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sneen falder, Jorden kalder xD? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen falder, Jorden kalder xD?   Sneen falder, Jorden kalder xD? - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 5:24 pm

Victoria stoppede også med at løbe og så smilende på Christine, "jeg er nok enig" svarede hun og rettede lidt på sit hår der sad lidt underligt på grund af ald den vind der var kommet imod dem da de havde løbet
Tilbage til toppen Go down
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

Sneen falder, Jorden kalder xD? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen falder, Jorden kalder xD?   Sneen falder, Jorden kalder xD? - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 5:30 pm

Hun trak en resjebørste op af jakkelommen og redte hurtigt sit hår så det sad skinnende som altid
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sneen falder, Jorden kalder xD? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen falder, Jorden kalder xD?   Sneen falder, Jorden kalder xD? - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 5:33 pm

Victoria så på Christines hår og smilte, "jeg kan godt lide dit hår" sagde hun og betragtede det lidt, men så derefter fremaf igen
Tilbage til toppen Go down
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

Sneen falder, Jorden kalder xD? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen falder, Jorden kalder xD?   Sneen falder, Jorden kalder xD? - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 5:37 pm

"tak og i lige måde dit er virkelig smukt!'sagde hun og lod hånden glide gennem håret af ren vane
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sneen falder, Jorden kalder xD? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen falder, Jorden kalder xD?   Sneen falder, Jorden kalder xD? - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 5:41 pm

Victoria smilede, "tusind tak, det er ikke værd dag man for sådan en komblimang(staves?)" sagde hun og smågrinte, "jo altså min kæreste kan sige sådan en gang imellem, men det er nu også rart at høre det fra sine venner" smilede Victoria og så på Christine
Tilbage til toppen Go down
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

Sneen falder, Jorden kalder xD? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen falder, Jorden kalder xD?   Sneen falder, Jorden kalder xD? - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 5:50 pm

"det var så lidt"sagde hun med et smil og kiggede nu på de kedelige skolebygninger" mit næste fag er biologi, det er så kedeligt.Skal vi pjække?"spurgte hun og kiggede lidt på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sneen falder, Jorden kalder xD? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen falder, Jorden kalder xD?   Sneen falder, Jorden kalder xD? - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 5:51 pm

Victoria tænkte lidt, hendes næste fag var mat så hun smilte for sig selv, "ja det kan vi godt jeg skal have mat og det stinker jeg til" svarede hun og grinte lidt
Tilbage til toppen Go down
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

Sneen falder, Jorden kalder xD? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen falder, Jorden kalder xD?   Sneen falder, Jorden kalder xD? - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 5:53 pm

Hun grinede kort"nogle steder der er værd er være ved?jeg kender jo ikke byen så godt endnu og du er faktisk min første, og eneste ven her"sagde hun og stak hænderne i lommerne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sneen falder, Jorden kalder xD? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen falder, Jorden kalder xD?   Sneen falder, Jorden kalder xD? - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 5:58 pm

Victoria smilede og så på Christine, "hmm vi kunne tage ind i byen, eller vi kunne tage til Seattle for at shoppe lidt" forslog Victoria smilende og hoppede op på en sten, "jeg er glad for at have fået en nye ven" sagde hun lidt efter og smilede varmt til Christine
Tilbage til toppen Go down
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

Sneen falder, Jorden kalder xD? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen falder, Jorden kalder xD?   Sneen falder, Jorden kalder xD? - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 6:05 pm

"også mig, jeg havde næsten igen venner i Verona og dem som jeg havde er flyttet. Så der har ike været nogen jeg har kunnet snakke med i lang tid"sagde hun med et smil"skal vi løbe derhen eller tage bilen som alle andre normale mennesker?"spurgte hun med et lille grin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sneen falder, Jorden kalder xD? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen falder, Jorden kalder xD?   Sneen falder, Jorden kalder xD? - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 6:10 pm

Victoria kløede sig smilende i nakken og tænkte, " vi må nok hellere tage bilen, for jeg er ikke så glad for at lade min stå efter skole" svarede Victoria og hoppede ned ved siden af Christine
Tilbage til toppen Go down
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

Sneen falder, Jorden kalder xD? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen falder, Jorden kalder xD?   Sneen falder, Jorden kalder xD? - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 6:15 pm

"kan jeg godt forstå"sagde hun med et smil og ventede på at de skulle gå da hun ikke vidste hvilken bil victoria havde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sneen falder, Jorden kalder xD? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen falder, Jorden kalder xD?   Sneen falder, Jorden kalder xD? - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 6:17 pm

Victoria viste Christine hen til sin bil, da de kom hen til skolens pakeringsplads igen, Victorias bil var en sølv Volvo som stod i midten af pladsen, hun tog sine nøgler op af lommen og låste døren op
Tilbage til toppen Go down
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

Sneen falder, Jorden kalder xD? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen falder, Jorden kalder xD?   Sneen falder, Jorden kalder xD? - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 6:23 pm

hun kiggede på bilen med et imponeret blik"flot bil"sagde hun anerkendene"hvor hurtigt kan den køre?"spurgte hun nysgerrigt for hun elskede fart og hadede ting der sneglede sig afsted
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sneen falder, Jorden kalder xD? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen falder, Jorden kalder xD?   Sneen falder, Jorden kalder xD? - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 6:26 pm

Victoria smilede og åbnede døren, "tak, jeg ved det ikke helt præcist, men jeg har næsten kommet over 250 km.t engang" indrømmede hun smilende til Christine
Tilbage til toppen Go down
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

Sneen falder, Jorden kalder xD? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen falder, Jorden kalder xD?   Sneen falder, Jorden kalder xD? - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 6:34 pm

"eelsker hurigte biler"sagde hun med et smil og satte sig hurtigt ind. hun tog ikke selen på og slog det lille spejl ned for at se om hendes hår sad som det plejede. Det gjorde det og hun smækkede tilfreds spejlet op og smilede til Victoria
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sneen falder, Jorden kalder xD? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen falder, Jorden kalder xD?   Sneen falder, Jorden kalder xD? - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 6:35 pm

Victoria satte sig ind og tændte bilen, hun bakkede ud og kørte derefter ud på vejen, " hvor skulle vi hen? i byen eller ind til Seattle?" spurgte Victoria smilende og så på Christine
Tilbage til toppen Go down
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

Sneen falder, Jorden kalder xD? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen falder, Jorden kalder xD?   Sneen falder, Jorden kalder xD? - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 6:39 pm

"seattle, jeg skal lige have høbt noget tøj der bedre passer til forks' vejr, for jeg har jo kun tøj som passer til Verona, og der er en del varmere end her"sagde hun med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sneen falder, Jorden kalder xD? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen falder, Jorden kalder xD?   Sneen falder, Jorden kalder xD? - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 6:42 pm

Victoria nikkede smilende og satte farten lidt op og kørte derefter ud af Forks

//så laver jeg lige et emne i Seattle XD//
Tilbage til toppen Go down
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

Sneen falder, Jorden kalder xD? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen falder, Jorden kalder xD?   Sneen falder, Jorden kalder xD? - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 6:45 pm

//Ok x)//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sneen falder, Jorden kalder xD? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen falder, Jorden kalder xD?   Sneen falder, Jorden kalder xD? - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 6:53 pm

//Sådan XD, den hedder Shopping i Seattle, med ny veninde Smile//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Sneen falder, Jorden kalder xD? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen falder, Jorden kalder xD?   Sneen falder, Jorden kalder xD? - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Sneen falder, Jorden kalder xD?
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Sneen falder ligesom humøret :( (Alle må svare!!^^)
» Blodtørst! Alene i skoven... Sne'en falder, skoven kalder
» Nu kalder vi bare overskriften DUN! xD
» ballade i sneen :P
» Natten falder på... Josh...

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Forks High School-
Gå til: