Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 aften (:

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




aften (: - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aften (:   aften (: - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 6:22 pm

Nicolé kom forfjamsket og søvnigt gående nær parken. Hun smaskede et par gange inden hun udmattet satte sig op af et træ og begyndte at gabe "Mmmmh" mumlede hun og prøvede at holde øjnene åbne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aften (: - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aften (:   aften (: - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 6:24 pm

"Mistede den bare med årene" sagde han og lavede et skuldertræk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aften (: - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aften (:   aften (: - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 6:24 pm

Will lagde mærke til en anden følelese. Det var et menneske, et barn, hvad lavede det dog her? "Kan du lugte det?" spurgte han hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aften (: - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aften (:   aften (: - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 6:27 pm

Isabella så lidt bekymret på Will.
Hun lugtede lidt til luften omkring dem, men kunne intet mærke. "Nej, hvorfor?" spurgte hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aften (: - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aften (:   aften (: - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 6:28 pm

"et menneskebarn" sagde han og nikkede i den retning han mente hun var i retning af.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aften (: - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aften (:   aften (: - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 6:29 pm

"Hvad??" spurgte Isabella forvirret. Hun kløede sin næse igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aften (: - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aften (:   aften (: - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 6:29 pm

//smutter... skal spise (: //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aften (: - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aften (:   aften (: - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 6:30 pm

Nicloé åbnede straks øjnene igen..hun SKULLE finde hjæm..Elelrs var det jo ikke så godt.."mmh" gentog hun og rejste sig lidt slængrende op for erefter at gå lidt haltende mod gaden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aften (: - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aften (:   aften (: - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 6:40 pm

Will smuttede hen i retningen af pigen og kiggede på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aften (: - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aften (:   aften (: - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 7:46 pm

Isabella fulgte efter Will, hun fik øje på pigen. Hun gik hen og satte sig i hug foran pigen. "Hvad laver du ude så sent? Skal du ikke hjem?" spurgte Isabella pigen, mens hun var bekymret. *Jeg håber ikke, at nogen Vampyr vil have hende.* tænkte hun bekymret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aften (: - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aften (:   aften (: - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 8:17 pm

Will så hendes ansigt og rystede lidt på hovedet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aften (: - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aften (:   aften (: - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 9:29 pm

Isabella så mod Will, da hun hørte ham ryste hovedet. "Hvad ryster du hovede af?" spurgte hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aften (: - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aften (:   aften (: - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 10:07 pm

//Skulle lige spise//


"Det der med at mine... Venner ville drikke" sagde han og pegede på pigen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aften (: - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aften (:   aften (: - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 10:09 pm

//ok.. var også lige til aftente inden (: //


"Det har jeg ikke sagt." sagde Isabella og så på ham med et fjernt blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aften (: - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aften (:   aften (: - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 10:10 pm

"Dit ansigt talte tydeligt" sagde han og kiggede på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aften (: - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aften (:   aften (: - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 10:12 pm

Isabella så ned i jorden, væk fra Will, og vidste ikke lige, hvad hun skulle sige. Hun overvejede at sige undskyld, men det kunne jo være sket.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aften (: - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aften (:   aften (: - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 10:18 pm

"Slap af" sagde han venligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aften (: - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aften (:   aften (: - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 10:20 pm

Isabella rejste sig op igen. Hun løftede hovedet og så mod Will.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aften (: - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aften (:   aften (: - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 10:25 pm

"Undskyld" sagde han lidt flovt mens han blev ved med at kigge på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aften (: - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aften (:   aften (: - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 10:26 pm

Isabella sukkede. "Selv undskyld.." mumlede hun og så væk. Det var tredje gang hun skulle sige undskyld på kort tid, det havde hun aldrig prøvet før.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aften (: - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aften (:   aften (: - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 10:27 pm

//Gir du en i respekt hvis jeg også gir dig en?//


"Du behøver ikke undskylde" sagde han og kiggede lidt undrende på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aften (: - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aften (:   aften (: - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 10:28 pm

"Hvorfor ikke?" spurgte Isabella og så på ham.


//ja..//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aften (: - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aften (:   aften (: - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 10:32 pm

"Jeg læste dit ansigt. Du behøver undskylde overfor at jeg er en idiot" sagde han stadig med hovedet let hængende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aften (: - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aften (:   aften (: - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 10:33 pm

Isabella rullede med øjne. "Hold op med det der selvbebrejdelse." sagde Isabella.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aften (: - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aften (:   aften (: - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 10:34 pm

"Hvem skulle ellers få skylden?" spurgte han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aften (: - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aften (:   aften (: - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 10:36 pm

"Det var mig, der startede det." sagde Isabella, "Jeg skulle ikke have tænkt på det."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aften (: - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aften (:   aften (: - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 10:40 pm

"Jamen jeg blandede mig i noget der ikke kom mig ved" sagde han og kiggede stadig på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aften (: - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aften (:   aften (: - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 10:41 pm

"Det omhandlede din race, det er helt i orden." sagde Isabella. *Race?* tænkte Isabella og følte sig dum over det ord.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aften (: - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aften (:   aften (: - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 10:46 pm

"Ja, men ikke desto mindre" begyndte han, men stoppede da han mente han kunne høre en politisirene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aften (: - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aften (:   aften (: - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 10:47 pm

Isabella ventede til, at han ville afslutte sin sætning. Hun kløede sin næse kort.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aften (: - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aften (:   aften (: - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 10:49 pm

"Jeg tror der kommer noget politi" sagde han og gik lidt ind i skyggen fra træerne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aften (: - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aften (:   aften (: - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 10:49 pm

Isabella bevægede hovedet lidt, da hun også kunne høre det. "Gad vide, hvad de skal?" mumlede Isabella stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aften (: - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aften (:   aften (: - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 10:52 pm

"Måske ud og tjekke et dødsfald et sted" sagde han lidt ligeglad før han stod stille inde i skyggen og det kun var to små sølv kugler der hang i luften som hans øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aften (: - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aften (:   aften (: - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 10:54 pm

Isabella så undrende på Will, som gemte sig. "Måske." mumlede Isabella og lod sine arme hænge langs siden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aften (: - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aften (:   aften (: - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 10:58 pm

"Jeg tror jeg siger op på hospitalet" sagde han og kiggede på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aften (: - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aften (:   aften (: - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 11:01 pm

"Hvorfor det??" spurgte Isabella og kløede sin næse igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aften (: - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aften (:   aften (: - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 11:04 pm

"Der stinker for meget af blod" sagde han ligeud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aften (: - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aften (:   aften (: - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 11:04 pm

"Det vidste du jo." sagde Isabella.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aften (: - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aften (:   aften (: - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 11:07 pm

"Nej, jeg troede faktisk jeg kun skulle være i kontor delen. Så jeg vil nu søge arbejde på cafeen" sagde han og smilte let.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aften (: - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aften (:   aften (: - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 11:07 pm

Isabella smilte. Hun så op mod himlen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aften (: - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aften (:   aften (: - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 11:10 pm

"Så kan jeg invitere dig på en Cola" sagde han og trådte frem igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aften (: - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aften (:   aften (: - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 11:10 pm

Isabella grinte lidt og så på Will.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aften (: - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aften (:   aften (: - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 11:14 pm

"Hvad, jamen det kan jeg jo" smilte han stadig stort.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aften (: - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aften (:   aften (: - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 11:15 pm

Isabella smilte bare til Will.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aften (: - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aften (:   aften (: - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 11:23 pm

"Jeg skal lige hjem, inden det kommer for tæt på solopgang" sagde han og begyndte at gå langsomt. "Vil du ikke med?" spurgte han og kiggede over skulderen på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aften (: - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aften (:   aften (: - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 11:23 pm

Isabella blev lidt overrasket over hans spørgsmål, men nikkede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aften (: - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aften (:   aften (: - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 11:27 pm

Han smilte og vinkede hende nærmere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aften (: - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aften (:   aften (: - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 11:26 pm

Isabella gik over til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aften (: - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aften (:   aften (: - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 11:28 pm

//Øøøh skal logge, men kan du skrive i morgen eller noget?//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aften (: - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aften (:   aften (: - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 11:29 pm

//ok... ja, men ved ikke lige hvornår. (: //
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





aften (: - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aften (:   aften (: - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
aften (:
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Aften
» En aften...
» Aften..
» Aften
» Aften!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: