Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Stille aften

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Stille aften Empty
IndlægEmne: Stille aften   Stille aften Icon_minitimeMan Okt 26, 2009 9:48 pm

Dato: Irl
Årstid: Irl
Dag: Irl
Vejr: Regn
Sted: Byen
Tid: Irl
Omgivelser: Nogle få mennesker

Kayli kom stille gående ind i en lille café hun havde en lyserød sommerkjole på som passede til hendes hår og ingen sko hun så sig omkring inden hun stille gik hen til et bord en stort tyk mand kom stille ned fra baren hen til hende og satte en Fanta på bordet "sådan Kayli" sagde han og smilte venligt til hende Kayli så op på hende "Tak" udbrød hun og satte sig på sine knæ for at give ham et kram inden hun satte sig ned igen og træk sine ben under sig hun sukkede lydløst mens hun lugtede varulve omkring hende som så på hende hun bed sig lidt i læben inden hun drak af sin sodavand som fik dem til at vende sig om igen og begynde at snakke
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Stille aften Empty
IndlægEmne: Sv: Stille aften   Stille aften Icon_minitimeMan Okt 26, 2009 9:51 pm

Daniella kom brasende ind i cafeén med et smil. Hun gik direkte op til baren og bestilte en Cola.
derefter satte hun sig på en stol. Hun kiggede ud over cafeén og opdagede at Kayli sad henne ved et bord, alene.
Hun vinkede med et smil og råbte "Kaaaayli!?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stille aften Empty
IndlægEmne: Sv: Stille aften   Stille aften Icon_minitimeMan Okt 26, 2009 9:53 pm

Kayli sad i sine egne tanker så hun fik et lille chok hun så sig omkring og kunne ikke lade være med at smile da hun så hvem det var "Ella" udbrød hun og tog sine arme ud til siderne klar til et kram
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Stille aften Empty
IndlægEmne: Sv: Stille aften   Stille aften Icon_minitimeMan Okt 26, 2009 10:02 pm

Hun løb susende over til Kayli med et kæmpe stort smil.
"Hva' så? Får du flirtet med en masse drenge?" lo hun glad og gav hende et stort kram.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stille aften Empty
IndlægEmne: Sv: Stille aften   Stille aften Icon_minitimeMan Okt 26, 2009 10:11 pm

hun krammede hende tilbage og rystede på hovedet "ikke rigtigt Bill dum" hviskede hun og så sig omkring inden hun rejste sig op og trippede over til et flok varulve "hvis i var en kage hvilken kage ville i så være ?" spurgte hun stille om og fniste lidt mens hun så over på Ella "æblekage" udbrød en mens de andre så surt på ham Kayli puffede til en og satte sig ved dem "kom tætter på" hviskede hun så højt at Ella kunne høre hende de rykkede lidt tætter på "en kage som den hund jeg så forleden årh nej han lavede varulve" hviskede hun og begynde at grine inden hun hoppede og gik lidt over mod Ella den største rejste sig op mens de andre hev ham ned igen hun vende sit ansigt mod ham så hendes hår landede på hendes skulder "ved godt du kan lide mig men vi høre ikke sammen skatter" sagde hun og blinkede med det ene øjne inden hun trippede over og satte sig igen
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Stille aften Empty
IndlægEmne: Sv: Stille aften   Stille aften Icon_minitimeMan Okt 26, 2009 10:14 pm

Hun så på Kayli med et grin. Lugten af varulv skar i hendes næse. Hvor hun dog hadede varulve! Gid de kunne tage sig et bad en gang i mellem. Hun smilede kort til Kayli. "Hold dig fra de varulve" sagde hun alvorligt til Kayli.
Hun kunne ikke fordrage varulve.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stille aften Empty
IndlægEmne: Sv: Stille aften   Stille aften Icon_minitimeMan Okt 26, 2009 10:17 pm

kayli lag sit hovede på skrå "de er ikke farlige min far kender hans far" sagde hun og pejede på den dreng som havde rejst sig op før "han var totalt vild med mig" hviskede hun og smilte stort "og nu kan jeg godt forstå at jeg ikke kom sammen med ham han mangler hjernen tror bare han er sej" hviskede hun og vinkede over til dem mens hun stadig fniste over hvad hun havde sagt til dem
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Stille aften Empty
IndlægEmne: Sv: Stille aften   Stille aften Icon_minitimeMan Okt 26, 2009 10:20 pm

"Jeg vil ikke bedømme dig for at være venner med varulve.. Men. Traktaten skal overholdes. Varulve og Vampyre kan ikke være venner." sagde hun alvorligt og bestemt. Hun gik op til Disken og tog sin cola. Betalte for den og gik derefter hen og satte sig ved Kayli igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stille aften Empty
IndlægEmne: Sv: Stille aften   Stille aften Icon_minitimeMan Okt 26, 2009 10:22 pm

Kayli rystede på hovedet "tror du selv at jeg er venner med dem ?" udbrød hun og så på hende med åben mund "kan ikke klare lugten så hvordan skulle jeg kunne være venner med dem" spurgte hun stille om og lag sit hovede på skrå mens hun fniste
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Stille aften Empty
IndlægEmne: Sv: Stille aften   Stille aften Icon_minitimeMan Okt 26, 2009 10:30 pm

Hun kiggede stille på Kayli uden at sige noget. "De hvalpe burde tage deres hundesnor på og tage sig et bad." mumlede hun.
Hun bed sig i læben og så på hende med et lillet smil, mens hun skulede ondt mod varulvene,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stille aften Empty
IndlægEmne: Sv: Stille aften   Stille aften Icon_minitimeMan Okt 26, 2009 10:34 pm

Kayli nikkede og rejste sig op og gik op og købte et stort glas vand så gik hun hen til Ella "Løb" hviskede hun inden hun trippede over til dem "hov" udbrød hun da hun kom til at hælde vandet over dem "husk sæbe" udbrød hun inden hun løb ud af café "vi ses" råbte hun til den tykke mand mens han grinte varulvene løb hurtigt efter hende
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Stille aften Empty
IndlægEmne: Sv: Stille aften   Stille aften Icon_minitimeMan Okt 26, 2009 10:35 pm

Daniella havde bare siddet afslappet .. Hun lo og løb ud af døren for at kigge efter Kayli.
Kayli kunne virkelig få en samtale op og stå igen, hvis at der ved stilhed. xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stille aften Empty
IndlægEmne: Sv: Stille aften   Stille aften Icon_minitimeMan Okt 26, 2009 10:39 pm

kayli sad oppe på taget af caféen mens hun så efter varulvene hun fniste lidt og så ned på Ella "skynd dig" hviskede hun og gispede da en af varulvene vende sig om hun lag sig ned så man ikke kunne se hende hurtigt hun bed sig i læben inden hun kiggede igen så løb hun over til bagdøren og så ned på den tykke mand hun hoppede stille ned bag nogle ting og gik hen mod ham "din aftensmad her eller vil du havde den med hjem ?" spurgte han blidt om "spise her" udbrød hun da varulvene kom imod hende hun gemte sig bag ham "den vej løb hun" udbrød han og pejede mod skoven
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Stille aften Empty
IndlægEmne: Sv: Stille aften   Stille aften Icon_minitimeMan Okt 26, 2009 10:41 pm

Daniella lo og gik langsomt ind i cafeen igen.
Hun satte sig ned og ventede på at Kayli ville komme ind igen. xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stille aften Empty
IndlægEmne: Sv: Stille aften   Stille aften Icon_minitimeMan Okt 26, 2009 10:43 pm

Kayli gik stille ind af bagdøren og hoppede glad ind i caféen "Kayli er tilbage" råbte hun og gik om i baren og tog to chokolade bar mens den tykke mand kom ind og smilte til hende hun trippede stille over og satte sig ved Ella "cho ko la de" sagde hun og gav hende den ene mens hun pakkede sin egen op
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Stille aften Empty
IndlægEmne: Sv: Stille aften   Stille aften Icon_minitimeMan Okt 26, 2009 10:46 pm

Hun lo og tog i mod chokoladen.. "Har du aldrig tænkt over at det får følger, at du er sådan som du er?" smilede hun til hende.
Kayli var fantastisk. Men også meget drillesyg. Hvilket kunne give konsekvenser.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stille aften Empty
IndlægEmne: Sv: Stille aften   Stille aften Icon_minitimeMan Okt 26, 2009 10:50 pm

hun rystede på hovedet "jeg gør det meste inden jeg når at tænke, og hvis det går galt så er det sådan det går" sagde hun blidt og spiste sin chokolade med et smil "jeg bliver næsten altid redet inden der sker mig noget" fniste hun mens varulvene kom gående ind igen de gik stille hen til hende "din" sagde de bare og gik over til deres bord igen Kayli så efter dem "de syntes jeg er fantastisk" mumlede hun og prøvede at se forelsket ud "ad" udbrød hun lidt efter og fniste
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Stille aften Empty
IndlægEmne: Sv: Stille aften   Stille aften Icon_minitimeMan Okt 26, 2009 10:53 pm

Hun lo smilende til hende. "Jajajaja. Bliv du kæreste med varulvene!" lo hun og skubbede lidt til hende.
Hun lo og drak noget af sin Cola. Hun skævede hen til Varulvene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stille aften Empty
IndlægEmne: Sv: Stille aften   Stille aften Icon_minitimeMan Okt 26, 2009 10:57 pm

"ja de er jo totalt lækre og dufter faktastisk" sagde hun højt og lo "ikke også drenge ?" spurgte hun om og så tilbage til dem med et grin
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Stille aften Empty
IndlægEmne: Sv: Stille aften   Stille aften Icon_minitimeMan Okt 26, 2009 11:00 pm

//Jeg er nød til at smutte xD//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Stille aften Empty
IndlægEmne: Sv: Stille aften   Stille aften Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Stille aften
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» En stille aften..
» En stille aften...
» En stille jul.
» En stille og rolig aften.. utroligt ikke? (vincent)
» Stille by

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: